Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Alexander 22-10-2020

Vandaag in de winkel van Kamera Express in Arnhem geweest om advies te vragen over een camera die goede foto's maakt onder wisselende omstandigheden. Nadat de medewerker mijn wensen had gehoord, ging hij kijken welke camera's binnen mijn budget pasten en zijn we uitgekomen bij een Panasonic DC-FZ82. Om het compleet te maken ook nog een tas een een geheugenkaartje erbij aangeschaft. Deze bundel leverde nog extra korting op. Ik ben vriendelijk en goed geholpen en ik ben tevreden met mijn aankoop.

B. Punt 22-10-2020

Afgelopen week ontzettend fijn geholpen in de Kamera Express winkel in Den Haag! Je merkt dat je te maken hebt met vakmensen die alle tijd nemen om je zo goed mogelijk te adviseren. Uiteindelijk gekozen voor de Canon EOS 2000D incl. standaard lens en 50mm lens. Wat een aankoop! We zijn er super blij mee en de camera maakt hele mooie foto’s! Via de wifi functie zet je binnen no-time foto’s op je telefoon die je kunt delen met vrienden en familie.

Turnhout 22-10-2020

Prima en vriendelijke uitleg. Vorig jaar al heel tevreden na aankoop verrekijker. TOP

Koos 22-10-2020

IK heb bij Kamera Expres in Zwolle mijn nieuwe Canon R6 met een 24-105 F4 lens gekocht.
Overzichtelijke winkel, vriendelijk behulpzaam personeel. Nemen alle tijd voor je onder het genot van een kopje koffie, ze luisteren naar je wensen en geven goed advies. Belangrijk ook, parkeren voor de deur.

anit vermeiren 22-10-2020

Zeer vriendelijke en hulpvaardige verkoper. Groot aanbod, gratis parking voor de deur en goede service!

Marianne 22-10-2020

Goede, rustige medewerker. Prettig contact en adequate voorlichting. Geen verkooppraatjes, maar heel service gericht en klantvriendelijk.

Kamera Express Parnassusweg 202 Amsterdam 22-10-2020

Ik heb eerst via internet gekeken welke camera ik wilde en ben toen naar Kamera Express Amsterdam gegaan om de Nikon Z50 te kopen. Kamera Express is een fijne winkel met gekwalificeerde medewerkers

Mariëlle 22-10-2020

Zondag onze nieuwe televisie online besteld en dinsdag hadden wij hem al binnen. Bezorgd door een koerier ivm grote van de doos (58 inch). Prima service.
Werden maandag gebeld om een dag en tijd afspraak te maken en kwamen keurig op tijd. Televisie is Top! Zijn er erg blij mee. Precies zoals beschreven op hun internet site.

L. Rombouts 22-10-2020

Na veel googelen heb ik uiteindelijk voor een ander fototoestel gekozen door de deskundige uitleg van de verkoper en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Een uitleg van iemand met verstand van zaken die naar je wensen luistert gaf hier een meerwaarde.

P. Camerman 21-10-2020

KameraExpress is een heel gemakkelijk te gebruiken webshop, waar ik terecht gekomen ben door een scherp geprijsde "The Frame" van Samsung! Voor de levering werden we gebeld voor afspraken te maken omtrent de levering, die perfect waren nagekomen door een vriendelijke chauffeur. Wat wil men nog meer...

Mulder 21-10-2020

Klant- en servicegericht door het mogelijk te maken product langer dan aangegeven in de winkel achter te houden.

Marianne 21-10-2020

Professioneel personeel, veel informatie gekregen. Er werd echt met je meegedacht wat de beste keuze zou kunnen zijn. Vriendelijk en betrokken. Top!!

zjev 21-10-2020

toen ik telefoneerde om uitleg kreeg ik duidelijke info met super kennis van zaken ! vriendelijke bediening

kamera express arnhem 21-10-2020

Nikon Coolpix A1000 zilver

mooie camera, werkt prima, maar moet nog wel oefenen om mooie foto's te kunnen maken.
Ik zou een workshop basiscursus xl een inlog krijgen maar heb deze nog niet ontvangen. Graag wil ik dit alsnog ontvangen.

Rob 21-10-2020

Op een heerlijk rustige maandag naar filiaal in Capelle a/d IJssel gereden voor de aanschaf van mijn nieuwe systeem camera FUJI X-T3 met lens XF16-80. Ik kreeg alle tijd voor mijn vragen. Duidelijke antwoorden. Het was leuk om te horen dat verkoper óók een FUJI fan was.
Ook mijn in te ruilen oude camera + lenzen waren geen probleem. Werd ter plekke getaxeerd en kreeg er een mooie prijs voor terug.
Het filiaal in Capelle is een prachtige en zeer overzichtelijke winkel met een lange balie, waarachter meerdere verkopers klaar staan om de klanten te helpen.
Erg goede ervaring gehad !

Mario 21-10-2020

Gisteren om 20u bestelling gedaan en vandaag in de voormiddag in huis.
TOP service in corona tijden.
Ook de soundbar LG SL9YG aan de beste prijs gekocht.

Jacques 21-10-2020

Mijn eerste kennismaking met Kamera Express en meteen een 10. Levering supersnel en helemaal correct. JBL Soundbar gekocht en ook deze is na een snelle installatie al meteen goedgekeurd door een geweldig geluid!

Robert 21-10-2020

Al eerder bij Kamera Express een Canon camera en lens aangeschaft. Na wat te hebben moeten wachten tot de R6 leverbaar was naar Capelle gegaan en hem daar afgehaald. Expres een wat rustiger tijdstip uitgekozen (door de weeks, op een ochtend) zodat er alle tijd was voor de aflevering en advisering. Opnieuw heel deskundig en prettig!

Nijhuis 21-10-2020

Het is een makkelijke website en het contact met de klantenservice is goed.

ruud 21-10-2020

Mooie winkel. Ondanks enige belemmering door de mondkapjes ( niet verplicht ) ben vriendelijk en goed geholpen. Goede uitleg van wat ik beter niet of wel kan doen met de gekochte camera.

menno 21-10-2020

Foka / Kamera express is een gespecialiseerde winkel met goed fysieke winkels en een prima webshop. Geeft mij altijd een beter gevoel dan 'pure' webwinkels. De kennis in de winkels is goed, het assortiment is breed en de prijzen zijn ok. Kamera express heeft ook een 5 jaar garantie regeling die andere winkels niet hebben die voor mij doorslaggevend is

Peter 21-10-2020

Ik ken Kamera-express al jaren en ben daar altijd goed geholpen, dus toen ik wilde overstappen van een relatief zware full frame spiegelreflex naar een mirrorless camera ben ik in Capelle mijn licht gaan opsteken. Een goed gesprek, deskundig advies en goede prijs betekende dat ik met de nieuwe camera, een UPS-C EOS M6II, de deur uitstapte. Ik heb de camera inmiddels een aantal weken, en ben erg tevreden, precies wat ik als gelegenheidsfotograaf nodig heb. Daarnaast kan ik dankzij de geadviseerde adapter mijn bestaande L-serie lenzen als ik dat nodig vind blijven gebruiken. Prima geholpen weer!

Ariba 21-10-2020

Vorige week woensdag spullen besteld die om 09.00 de volgende dag klaar zouden liggen, is niet gebeurt. Resterende deel zou vrijdag komen. Niet gekomen, 3 keer gebeld, word van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren weer iemand aan de telefoon gehad die zou mij terug bellen. Word niet terug gebeld. Wel betaald maar nooit wat gekregen. Wij zitten al 5 dagen zonder werk.
Kamera Express 22-10-2020

Beste Ariba,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat vervelend dat er veel is misgegaan met deze order. Ik zie echter dat mijn collega probeert dit zo snel mogelijk

voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Tom 20-10-2020

Ik ben eerst naar de winkel gegaan, waar ik een goede uitleg over de producten heb gekregen. Hier zijn mijn laatste vragen beantwoord. Helaas was het product in de winkel niet op voorraad, maar ik heb het toen online besteld. Dit ging soepel, de site is overzichtelijk. Levering was ook snel en correct.

Robin van Geenen 20-10-2020

Onwijs fijne winkel (online en in de winkel capelle aan den ijssel) om je camera spullen te kopen. Ik kocht hier mijn eerste kamera op m'n 13e (2013) en ik koop hier nog steeds mn camera's en accessoires nu ik 20 ben (2020). Top personeel, helpen graag en doen er alles voor om het voor jou tot een goede aankoop te maken. Bij mij altijd fijne ervaring.

Winkel is ook erg netjes en reeds verbouwd, lekker bakkie koffie kan je ook pakken echt top!

Denk er wel aan, altijd goed je haartjes in de gel te doen!

Groetjes Robin