Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marthin Flokstra 22-10-2023

Nadat ik op de webshop heb gekeken naar half formaat Fujifilm camera's ben ik naar de winkel in Maastricht gegaan. Daar hebben de medewerkers mij heel goed advies gegeven. Daarna verder online onderzoek gedaan en telefonisch wist de service medewerkster mij aanvullende informatie te geven. Op basis daarvan vervolgens 2 verschillende types naar Maastricht laten komen. In de winkel hebben de medewerkers mij geholpen bij het definitieve besluit. Ik ben ongelooflijk blij en verrast wat ik allemaal met de Fujifilm GFX 100S body en de Fujifilm GF 55mm F/1.7 R WR kan. Veel geld maar de kwaliteit is het dan ook echt waard.

Marja van Aalst 22-10-2023

Kamera Express Breda, daar werd ik super goed geholpen, namen echt de tijd.
facebook-8 23-10-2023

Bedankt voor het compliment! Ik zal dit doorgeven aan mijn collega's.

Nick Rombouts 22-10-2023

Hier bij kamera express zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam, ze helpen je met de beste producten voor de soort foto's die je wil nemen, ook staan ze altijd paraat als er een probleem is of kunnen ze meer uitleg geven die sommige mensen nog niet wisten. zeker een aanrader voor beginnende en gevorderde fotograven

Hermen van Laar 21-10-2023

Ik vind het een prettige winkel. Of je er nu komt voor een camera, in mijn geval een occasion, of bijv. een Cardreader, zoals vandaag er is vakkundig vriendelijk personeel om je te helpen. Goede prijzen. Geen lange wachttijden. Goed navigeerbare website. In de fisieke winkels mogen van mij prijzen bij de oblectieven staan in de vitrinekasten, maar dat is persoonlijk. Kan het immers opzoeken op mijn telefoon.

Veer 21-10-2023

Bij t filiaal in Utrecht super goed geholpen .
Ging voorheen in capelle a/d ijssel maar voelde daar niet prettig .
Uitleg was slordig of niet correct de aandacht was ook niet echt top .
Wat een verademing in Utrecht daar heeft men echt aandacht en goede uitleg en zeker kennis in huis ..

Henk 21-10-2023

Kamera Express doet wat zij belooft!
Storing aan Sony compact camera na 3 jaar, maar gezien Kamera Express een garantiecertificaat van 5 jaar afgegeven heeft wordt camera gratis vervangen.

Loes 21-10-2023

Als beginnend fotograaf perfect voorgelicht en geholpen bij het kiezen van een camera. oprecht en eerlijk over wat ik nu wel of niet nodig heb, waardoor ik voor nu nog geen onnodige kosten gemaakt heb. Erg tevreden!

Carine 21-10-2023

Ik was vandaag voor het eerst in de winkel van Gent. Vriendelijk ontvangen en de hulp bij het kiezen van mijn eerste camera + bijhorende telelens was zeer aangenaam. Ik kom zeker nog terug.

Nadia. 20-10-2023

Ik ben vriendelijk geholpen en ik heb echt het idee dat ik de perfecte camera voor mezelf heb gekocht. Ben er heel blij mee!

Mike 20-10-2023

Ik kom geregeld in de winkel in Almelo, wordt hier altijd goed en vriendelijk geholpen.
Onlangs nog een nieuwe tas, schommelkop en ND filters gekocht.
facebook-8 20-10-2023

Fijn te lezen dat je een terugkerende klant bent Mike!
Je bent altijd van harte welkom, ook als je alleen vragen hebt!

Kris Dewachter 19-10-2023

Makkelijk te vinden en parkeerplaats voor de deur. Vriendelijke bediening en het verschaffen van goede uitleg met zowel positieve als negatieve punten over het aan te schaffen product.

Kim 19-10-2023

Kamera Express heeft bij mij nooit problemen opgeleverd. Het gaat super snel. Ik reserveerde mijn nieuwe camera online en kon de bestelling binnen 30 minuten ophalen. Dat was top, want ik wilde direct aan de slag met de camera natuurlijk.

Ik zou het iedereen aanraden.

Leo Wolters 19-10-2023

Deze webshop is gewoon prima. Gemakkelijk bestellen, prima info ( b.v. wel of niet op voorraad). Gehele procedure: Van bestellen tot ontvangst, goed gregeld.

Kees 18-10-2023

Nu voor de 3e keer de winkel in Capelle a/d IJssel bezocht en wederom dik tevreden. De verkoper heeft veel kennis van zaken, probeert niet iets aan te smeren maar is open en eerlijk. Neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Ik ben zeer tevreden over de verkoper en ook zeker met mij aankoop, een Sony Cybershot DSC RX 10 Mark IV.

Huygens R 18-10-2023

Zeer goed geholpen door de verkoper,professioneel geholpen en zeer vriendelijke verkoper

Edith 18-10-2023

Heel vriendelijk personeel en goed geholpen. Ze namen de tijd voor me. En ik kreeg nog een lekkere koffie aangeboden om nog eens rustig te beslissen.

Charles Verhoef 18-10-2023

Goede en snelle levering van mijn nieuwe Sony A7 mark IV en de Sony 70-200 mm F4 macro-lens. Al decennia lang ben ik klant van Kamera Express en word je altijd prima geadviseerd. Wel jammer dat het opsturen van mijn aangekochte camera iets langer duurde dan ze op de website beloven.

kamera express online 18-10-2023

Vriendelijk behulpzaam telefonisch - hulp-centre. Voordeel prijs OUtlet model . Kon niet in de winkel op gehaald worden . Voorstel om naar mij thuis op te sturen in plaats van naar afhaalpunt . Supervoorstel !

kamera express online 18-10-2023

NIet in de winkel geweest , Outlet model kon niet meer opgehaald worden . Het telefonish hulp center heeft mij een goed voorstel gedaan om het product thuis te leveren in plaats van naar een afhaalpunt.=Pluspunt

Leoni Smith 18-10-2023

Deze winkel heeft een grote sortering en een goede service. Ik heb er de compact camera parasonic DC-TZ90 zilver besteld en kreeg keurig bericht toen die binnen was. Met uitleg waarom het reserveren nodig was. De uitleg en verzorging als klant was goed en ik ben erg tevreden over deze camera. Ik heb er al vele mooie paddestoelen van onderaf mee kunnen fotograferen, heel handig, dat uitklapvenster.
Ook aan zee heb ik mooie veraf foto's gemaakt. Ik ben zeer blij met deze camera.

Gregory 16-10-2023

Één zeer betrouwbare winkel met een ruim aanbod aan kwalitatieve producten. De verkopers zijn zeer klantvriendelijk en helpen je met het juiste materiaal te vinden, geschikt voor jouw doel en budget. Met kennis van het vak geven ze goede raad, waarbij eerlijkheid primeert. Je gaat hier niet te veel betalen voor spullen die je niet nodig hebt maar krijgt altijd de interessantste optie aangeboden.
facebook-8 18-10-2023

Bedankt voor dit mooie compliment!

We willen iedereen helpen om fotografie tot het volgende level te tillen en dat ook betaalbaar te houden.

Lars Hofman 16-10-2023

Ik ben een beginnende fotograaf, ik was op zoek naar een R7 en een Tamron 15-600 lens.
Super geholpen aan de balie bij Capelle, ik mocht de lens testen. Koffie met bonen is ook heerlijk haha :)

Erik 15-10-2023

Ruime keuze in fotomateriaal. Professionele en vriendelijke medewerkers.
Eerlijke info en ze luisteren naar uw behoeften.

Fay 15-10-2023

Onlangs bij Kamera Express de Sony Cybershot RX100 VII besteld. Ik had deze camera al een tijdje op het oog maar aangezien de prijs nog niet aangeschaft. Totdat ik zag dat Kamera Express voor een verlaagde prijs een zogenoemd "outlet" model verkocht, dit ging om open doos model. Hier heb ik toen contact over gehad om te informeren over wat dit precies inhield, hier netjes en spoedig antwoord op gekregen via de whatsapp chat service. De camera is net als nieuw en werkt volledig, niks op aan te merken. En dat toch voor een aantrekkelijkere prijs. Ook had ik meerdere producten besteld waarvan sommige een andere levertijd hadden, na contact zijn de producten apart verzonden zonder extra kosten. Ik ben erg tevreden over beide mijn aankoop en de service.
facebook-8 16-10-2023

Bedankt voor het compliment Fay! Fijn te dat wij je daarbij konden helpen.

hovenierke 15-10-2023

Ik heb de gegevens van de shop op Internet gevonden, en had dus geen voorgeschiedenis. Bij aankomst ben ik doorverwezen naar de meest competente verkoper, die mijn wens snel geanalyseerd heeft en mij de Lumix Z300 heeft aanbevolen. Het is nog te vroeg om meer te zeggen over de camera. Ik heb nog geen gelegenheid gehad om deze volledig te testen, maar het eerste contact is positief verlopen.