Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marijke 20-08-2023

Fijne winkel met vlotte verkopers. Eerlijk antwoord over probleem met mijn camera. Alternatief was snel gevonden tussen de occassions met goede duidelijke uitleg.
Deze dan ook aangekocht.
Voorheen ook al lenzen en een goede camera tas aangekocht bij deze winkel.

Verboon 20-08-2023

Ik ben voor informatie naar de winkel gegaan omdat ik aan een nieuwe hobby toewas, de medewerker van kamera express wist heel veel te vertellen over de diverse fotocamera's dat de man mij over de streep heeft getrokken om vervolgens 2 dagen later naar de winkel toe te gaan om daar een complete systeemcamera met alle toebehoren aan te schaffen

Frank.C 19-08-2023

Ik blijf positief over deze zaak al heeft mijn aankopen twee keer een rit gekost naar Kamera express .
Maar uiteindelijk goed gekomen.
Dus ja ik zou hun nog steeds aanraden omdat er sommige mensen werken met veel verstand .
Dag 1 iemand die niet echt veel zin had en liet me zo lopen .
Dag twee een jongen die er nog maar 3 dagen werkte maar die was zo vriendelijk en gaf div keren aan sorry dat het zolang duurt haha.
Dat heb ik liever als die dag ervoor die nieuwe jongen nam de rijd en is allemaal goed gekomen met hulp van wat ervaren collega's 👍
Uiteindelijk toch een mooie Sony rx10M4 gekocht en tot nu heel erg tevreden.

Vicky 19-08-2023

Begin augustus heb ik een mooie systeemcamera gekocht via Kamera Express. Zou de volgende dag geleverd worden, maar vanwege drukte bij Kamera Express duurde dat helaas iets langer. De camera + toebehoren voldoen aan de omschrijving en ik ben er erg blij mee. De quick start video liet even op zich wachten maar na verschillende keren via whatsapp contact gehad te hebben, is dit keurig geregeld.

Ed 19-08-2023

We hadden via de website de producten gereserveerd; dat werkt prima!
We werden snel, vriendelijk en kundig geholpen. Een aanrader.

P3t3r 19-08-2023

Kamera Express verkoopt een zogenaamd Care Plan. Dit plan is onder andere een dekking bij diefstal & verlies. Ik heb vorige maand een camera overgenomen van iemand die dit Care Plan had afgesloten. Voor een camera van € 1.199 waren de kosten van dit plan € 144. Dat is serieus geld! De camera is precies 1 jaar oud en ik ben hem bij een fietstocht verloren. Ik meldde ik dit verlies bij Kamera Express.
Omdat ik niet gene ben die de camera heeft aangeschaft, is niet aan alle voorwaarden voldaan. Er blijkt een voorwaarde te zijn dat het Care Plan niet overdraagbaar is! Ik krijg een pdf met deze voorwaarden gemaild en daarmee denk men dat het is afgehandeld. Er is ook geen mogelijkheid om restitutie te vragen als je je camera verkoopt!
Dat zou dus ook betekenen dat als je een camera cadeau zou geven, dat het Care Plan dan ook niet geldig is voor degene die je de camera cadeau doet?
Dit is pure oplichting! Wees gewaarschuwd voor deze praktijken. Dit is dus het verdienmodel van Kamera Express. Bij een bedrijf dat er dit soort schimmige praktijken op nahoudt, zou ik niets willen kopen!
Kamera Express 21-08-2023

Bedankt da tje de tijd nam om deze review achter te laten.

Wat vervelend dat dit zo gebeurd, dat is natuurlijk heel naar om daar achteraf achter te komen.

Care Plan is inderdaad een verzekering die afgesloten kan worden via Kamera Express, dit verloopt verder via Actua. Dit zijn voorwaardes die Actua hier zelf aan heeft gesteld, hier hebben wij helaas verder ook geen invloed op.

Brivar 19-08-2023

Goede communicatie en duidelijke uitleg. Goed geluisterd naar de vragen. Prima

Andre 19-08-2023

Goed advies en in alle rust, zonder opdringerig te worden, occasion Summilux 50 geprobeerd.
Uiteindelijk heb ik, mede door een nette inruilprijs, een nieuwe Leica Summilux 50 1.4 ASPH.
Dit is na de Summicron 50 echt een niveau hoger en past super bij mijn Leica M10 monochrome en de analoge Leica MP.
Super blij mee voor de rest van mijn leven.

Rodney 19-08-2023

Zeer goed geholpen, geadviseerd en geïnformeerd tot betrekking camera en wat accessoires. Zeer vriendelijke dame en verstand van zaken. Winkel met veel keuze.

Hans 19-08-2023

Compleet assortiment, altijd snelle bezorging, 's Avonds besteld en de volgende dag in huis.
Puntje van aandacht was deze keer wel de verpakking. De doos was heel maar tijdens transport toch een beetje open gegaan. Volgende keer iets minder karig met tape :)

Bettina 18-08-2023

Super fijne winkel, kom ef graag. Service is perfect, eerlijkheid, deskundigheid, geduld van personeel is super. Nemen alle tijd, of je nu wel of niet koopt, en kleine of grote aankoop doet, niets is teveel. Klantvriendelijkheid, en service is echt goed.

Floor 18-08-2023

Ik ben heel goed geholpen en geinformeerd. We hebben samen twee lenzen vergeleken en daardoor kon ik de beste keuze maken.

Cannon EOS R7 18-08-2023

toe aan een nieuwe camera voor deze amateur fotograaf. via een tip van mijn schoondochter bij kamera-express terechtgekomen.
overstap gemaakt van spiegelreflex naar systeemcamera. zo,n wereld van verschil in techniek (gemakkelijker gemaakt) zeer tevreden over dit besluit met tevens een professionele ondersteuning van kamera-express. dank u

ErVee 18-08-2023

Gisteren pas de flatbedscanner Canoscan LiDE 400 van Canon gekocht, kan nu dus helaas nog geen oordeel geven over mijn ervaring met dit apparaat.
De service van de medewerker van Camera Express in Amsterdam was in ieder geval uitstekend en het eerlijke advies van de medewerker was ook waardevol!

Esmee 17-08-2023

Super geholpen door Kamera Express in Capelle aan den IJssel! Namen ruim de tijd om alle vragen te beantwoorden en naar huis gegaan met een mooi Sony A7iii met een 24-240mm lens. Tevreden klant!
Kamera Express 18-08-2023

Bedankt voor de review Esmee!

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent. Heel veel plezier met je nieuwe gear!

Als je vragen hebt, dan kan je altijd bij ons terecht. Zowel in de winkel als online.

Hans 17-08-2023

Prima service en deskundig advies. De Sony DSC-RX10 IV was op voorraad en kon direct mee naar huis.

Mark Overmars 17-08-2023

Ik heb een Canon RF 100mm Macro lens gekocht bij de vestiging in Zwolle. Service was uitstekend. Product is ook geweldig. Ze hebben me ook geholpen om alsnog mee te kunnen doen aan de Canon cashback actie waarvoor ik eigenlijk net te vroeg was. Heel netjes.

Alice 17-08-2023

Online had ik eigenlijk zelf al uitgezocht welke camera ik graag wilde hebben (Fujifilm xs20). Gelukkig was deze op voorraad in de winkel in Arnhem. Ik kocht een holidaykit, waarbij ook een cameratas zat. Aangezien ik al in het bezit ben van een goede tas, mocht ik daarvoor in de plaats iets anders uitzoeken. Super opgelost. Thuis gekomen zag ik dat er alleen een Duitse handleiding bij zat en voor alle technische uitleg vond ik dat niet handig. Na telefonisch overleg kreeg ik door hoe ik de Nederlandse handleiding kon opvragen en deze werd ook zeer snel geleverd. Top!!

Iris 16-08-2023

Hier kun je naartoe als je eerlijk advies wil van mensen die kennis hebben van fotograferen en camera's.

Hester Wichertjes 16-08-2023

De camera was snel geleverd met toebehoren. De bediening is gemakkelijk. Alleen jammer dat de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands is.

Sara 16-08-2023

Super service en superbehulpzaam. Ze nemen de tijd om alles uit te zoekene en alles uit te leggen. Daar ga ik zeker nog eens terug.

Edwin 16-08-2023

vriendelijk terzakekundig personeel.(haast)voor iedere portemonnee een oplossing...

Eddie Pas 15-08-2023

Vriendelijk en deskundig personeel. Werd uijtstekend geholpen en op alle vragen werd een duidelijk antwoord gegeven. Enig minpuntje het omzetten naar de 5 jaar garantie optie. Dit is via de site zeer onduidelijk en werpt een hoge drempel op,
Kamera Express 16-08-2023

Bedankt voor het compliment!

Wat jammer dat het aanvragen van de 5 jaar garantie onduidelijkheden schept.

Dit gaat inderdaad via onze website:

Je koopt, schrijft review en kan het bewijs claimen via het formulier met alle gegevens van het item en de factuur. Dit certificaat komt direct op het scherm te staan, maar wordt ook naar je gemaild.
let op: bewaar dit goed, dit wordt niet bewaard bij Kamera Express.

Is het wel verder gelukt?

Jurre 15-08-2023

Ik kan goed parkeren en de verkoopsters luisterde goed en hielp heel goed! Echt super winkel telefonisch ook erg vriendelijk!

Annette van Ingen 15-08-2023

De meneer die mij hielp had goed door wat ik precies wilde hebben, ik kreeg goede uitleg over wat wel of niet goed zou kunnen werken.
Uiteindelijk toch een goed toestel gevonden die bij mij past, goede uitleg gehad.
Ik heb een canon EOS R100 gekocht, dit is een prachtig toestel om met mee te starten.