Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Julie 23-02-2022

Zeer tevreden van mijn aankoop bij Kamera-express. Zeer gebruiksvriendelijke website!

C.Mink 22-02-2022

Prettig en goed geholpen. Verkoper was geïnteresseerd in of ik blij was met de camera die ik had top.

Goede service 22-02-2022

Prima geholpen met de aankoop van de Canon EOS RP camera. De service na aankoop is ook prima.

A. Hendriks 22-02-2022

Ik ben in de winkel in Eindhoven goed geholpen door een geduldige en vriendelijke verkoper. Hij nam alle tijd om met mij de beste keuzes te maken. De artikelen die niet op voorraad waren zijn door hem meteen besteld en worden thuis naar mij toegestuurd. Ik had toen ik thuis kwam al een mailtje dat de spullen onderweg waren.
Ik mag de spullen thuis uitproberen en ik kreeg ongevraagd nog korting op mijn aankopen omdat ik meerdere dingen kocht. Al met al een prima ervaring.

Jean Paul 22-02-2022

Het aangekochte goed Samsung soundbar was bij Kamera Express goedkoper dan elders.
We hebben dit toestel in de morgen gereserveerd en hebben dit later in de middag gaan ophalen wanneer het ons paste, het toestel stond dus klaar.
Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en ook snel verder geholpen in de winkel te Antwerpen.
Zeker een aanrader, uitstekende service

Didier 22-02-2022

Na de vlotte en nuttige informatie over verschillende toestellen vandaag overgegaan tot de aankoop van mijn nieuw toestel. De winkel is een aanrader voor alles ivm fotografie.

Marianne 22-02-2022

fijne winkel , je wordt goed geadviseerd zodat alles goed afgestemd is op elkaar , klant vriendelijk

Hans 22-02-2022

Ik ben erg tevreden over de advisering bij de keuze van de lens Canon EF 24- 70 mm

Chris Hogendoorn 21-02-2022

Deze winkel heeft voor mij bewezen dat zij een constante hoge kwaliteit levert aan vakkennis, klantvriendelijkheid en service. Dat is voor mij de belangrijkste reden dat ik hier al vijf en twintig jaar gebruik maak van hun diensten. Dat betreft zowel de aankoop voor een nieuwe (of gebruikte) camera als ook voor het advies voorafgaande aan een eventuele aanschaf. De mensen zijn heel vriendelijk en bereid er tijd in te steken. Er is in de tijd gezien enorm veel veranderd van analoge - naar digitale fotografie. De benodigde kennis hierover en het overdragen hiervan aan de klant, is in goede handen van deze vakmensen.

Carel Martens 19-02-2022

Na matige uitleg over aanschaf printer nog twijfel. Via andere gelezen recensie toch nog maar eens terug. Deze keer medewerker die al langer daar werkt gesproken. Geduldig, goed luisteren en meedenken. Hele geruststelling. kon en wilde kiezen uit twee types. Ze zijn veelal uitverkocht of lastig aan te komen. ik had twijfel en kon gelukkig een reservering van 3 dagen krijgen.
Tijd voor rustiger denken, overleg en beslissen. Gekozen voor de canon pixma g650. Fijn dat ik die tijd hulp en tijd kreeg, top.

kamera express amsterdam 19-02-2022

heel rustig en goed geholpen door de verkoper, heeft mij juiste adviezen gegeven.

Lars 18-02-2022

Top service luistert altijd naar je als je vragen hebt en als er iets is helpen ze je vriendelijk kom zeker nog eens terug daarom heb ik natuurlijk weer iets nieuws gekocht bedankt voor jullie tijd service en het luisteren naar een klant ik heb echt van jullie geleerd en heb daarom ook echt respect voor jullie nogmaals bedankt
Met vriendelijke groet Lars

Pieternelle 18-02-2022

De ondersteuning en het begeleiden van het keuze proces zowel op de site als van de medewerker in de winkel was zeer prettig. Ik heb dingen zelf kunnen uitproberen en vast houden. Ook de informatie op de site heeft mij geholpen om van te voren al wat kennis op te doen.

- 18-02-2022

Vriendelijk personeel dat de tijd neemt om je te helpen. Beantwoorden alle vragen, bieden extra's aan zonder aan te dringen.

frans 18-02-2022

in turnhout in de shop goed geholpen ,alles opgezocht en ik bleek nog onder 1 maand garantie te vallen,na 1 week ,nieuwer model dashcam ontvangen ,,top is dit ,,ook op facebook en in mail werd ik goed geinformeerd

Rinco 17-02-2022

Via de website een Sony DSC-WX500 compact camera + Hama cameratas besteld.
De prijs was lager dan elders en verder vind ik de 5 jaar garantie erg prettig.
Levering duurde iets langer dan normaal, omdat de Hama cameratas uit een filiaal moest komen.
Werd prima op de hoogte gehouden. Eerste ervaringen met de WX500 zijn zeer positief. Ik moet me nog verder
verdiepen in de vele mogelijkheden. Overdracht van foto's via Wifi naar een Windows 10 laptop ging moeizaam, maar
is uiteindelijk gelukt. Naar een bedraad aangesloten PC lukt (nog) niet. Directe overdracht van de camera via Wifi naar de
smartphone (via een soort tethering) lukt ook, maar vergt wel bediening op camera EN smartphone tegelijk.

Super vriendelijke, eerlijke en behulpzame hulp 17-02-2022

Super vriendelijke, eerlijke en behulpzame hulp gehad bij de aankoop van een nieuwe camera.
Zeker aan te raden!

M.Rensen 17-02-2022

De medewerkers van Kamera Express Zwolle hebben mij heel prettig geholpen met het maken van een keuze voor een objectief bij mijn fotocamera. Ze namen alle tijd voor me, dachten mee en gaven helder advies. Als ik weer iets nodig heb kom ik hier zeker terug!

Patrick den Rooijen 17-02-2022

Wederom weer heel professioneel geholpen door het team van Kamera Express.
Na contact opgenomen te hebben met het occasion team en een mooi inruil bod te hebben ontvangen heb ik in de winkel in Amsterdam mijn oude kamera's kunnen inleveren. Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd met veel zorgvuldigheid naar mijn kamera's gekeken.

euser 17-02-2022

een heel prettige en vakkundige behandeling met goede uitleg over het door ons gekochte product.

Kurt 16-02-2022

Ondanks ik doof ben, word ik heel goed geholpen via schriftelijk of de teksten op de computerscherm. Heel hulpzaan tot en aan de autokoffer om LG TV oled in te laden. Professioneel uitleg bij Kamera Express te Antwerpen. Hartelijk bedankt.

Julie 16-02-2022

Ik kocht tot voor kort alles online… maar deze week ging ik toch zelf eens naar de winkel. En wauw… wat een service. Meteen alle duidelijke uitleg en waardevol advies! Mij zal je meer in de winkel zien!

BoswachterPiet 16-02-2022

Voor het overgrote deel van mijn fotografie aankopen ga ik naar deze winkel en dat is niet zonder reden.
Je wordt voorzien van goede informatie en je krijgt de tijd en aandacht die je verdiend.

Mosseltje 16-02-2022

we werden goed geholpen, verkoper begreep onze wensen en heeft goed advies gegeven

Lambertus 15-02-2022

Uitstekend geholpen met de wens om een gekocht artikel om te ruilen.
Naar volle tevredenheid afgehandeld.