Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gerttoine 07-12-2020

Via Tweakers Pricewatch kwam ik voor mij Philips Oled 984 uit bij een aantal aanbieders waaronder Kamera Express. Ik wilde het toestel al wat langer maar vond de prijs te hoog en wachtte tot Black Friday en Cyber Monday voor de prijs die ik bereid was te betalen. Na heel vlot door een Kamera Express medewerker geholpen te zijn, kon hij mij de gewenste prijs aanbieden. Daarna ging het snel, de betaal-link werd gemaild, de koerier die belde en het toestel werd bezorgd. Er loopt nu nog een kleine beschadiging op de voet, afhandeling , maar heb er alle vertrouwen in dat dat goed wordt afgewikkeld.

Jens 07-12-2020

zeer vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. ze zijn eerlijk. producten goede prijs/kwaliteitverhouding.

Marloes 07-12-2020

Goede voorlichting in de winkel over verschillende camera's. Zodoende een goede keuze kunnen maken voor een prachtige camera! Nu starten met fotograferen

Groot 07-12-2020

K.E. Zwolle
medewerkers ontvangen je goed en geven goede informatie
gastvrij en kundig , zijn oplossingsgericht

Henk Keijers 07-12-2020

Goede en vriendelijke communicatie over de bestelling die door de drukte iets later werd geleverd.

De levering ook precies op het latere afgesproken tijdstip en dag geleverd .

. 06-12-2020

goed geholpen. duidelijke uitleg. mooie camera gekocht, nu beginnen met fotograferen

Hulst 06-12-2020

Goed en duidelijk webshop. Genoeg keuze en na aanschaf van mijn nieuwe camera en lens blij met de service!

Dries Van den Eynde 06-12-2020

Zeer goede service, vriendelijk. Snelle antwoord op mail met nuttige informatie.
Goede uitleg en controle van lenzen. Goed advies.
Top service!

Venugopal PV 06-12-2020

I am so happy about the shopping and got Sony A6400 with16-50 and 55-210 lenses at the lowest available prices on Black friday. The shopping was super easy. The product got delivered on the 2nd day of purchase(one day later than the committed due to the black friday rushes, but its okay). Really excited for the clicks!

Patrick Forêt (foretographie) 06-12-2020

Website van Kamera Express bevat veel informatie en is duidelijk voorgesteld.

Jan M 06-12-2020

Datum van verzending werd tot 2 keer toe bijgesteld ondanks beloftes over eerdere verzending. Dat geeft een gevoel dat Kamera Express niet helemaal betrouwbaar is en niet doet wat ze belooft.
Over de aangeschafte producten (fotocamera en monitor) ben ik zeer tevreden, die waren ook scherp geprijsd. En bij mijn fotocamera kreeg ik toegang tot een video met uitgebreide uitleg over de mogelijkheden.

R.B. Struijs 06-12-2020

In mijn zoektocht naar de LG OLED48CX6LB, die nu nog schaars te krijgen is omdat het nieuw op de markt is, kon ik bij Kamera-express dankzij de directe reacties op mijn mailtjes er op 26 november toch nog een online kopen met een scherpe korting en 5 jaar garantie. Keurig op 4 december geleverd ondanks de Black Friday - en sinterklaasdrukte. De tv doet het prima en ik ben zeer tevreden.

Eric 06-12-2020

Voordat ik besloten had welke camera het beste voor mij zou zijn ben ik meerdere keren in de winkel in Rotterdam centrum langs geweest en werd ik alle keren door verschillende medewerkers deskundig geholpen. Het contact met de medewerkers , de prijs, het op voorraad zijn en de 5 jaar garantie hebben mij uiteindelijk doen besluiten om de aankoop bij Kamera Express te doen.

scholte 06-12-2020

Heb een camera gekocht bij camera expres en trouwens wel vaker producten erg tevreden.
Erg snelle levering ondanks de drukte bij de post.

Borg 06-12-2020

Goed geholpen in de winkel.
Op de site is ook veel info te vinden voor een beginnende fotograaf.

AnnedGS 06-12-2020

Door het vaste winkelpersoneel in Capelle aan den IJssel wordt ik altijd super goed geïnformeerd en geholpen.

Ronny 06-12-2020

Ik had een Nikon D90 spiegelreflex camera, en ben door de verkoper overgestapt op een Fuji XT4
Klantvriendelijke verkoper wist waar hij over sprak en nam rustig de tijd om vragen die ik had, te beantwoorden. Nu alleen nog de Camera leren kennen, gaat vast lukken. Topwinkel!

Micha 06-12-2020

Makkelijk en snel te verwerken bestelling. Navigeren in de website kan gebruikersvriendelijker. Een deel van de levering was helaas veel later, ook dan aangegeven in de update mails (echter kwam dit door bezorgbedrijf). Kamera Express heeft af en toe mooie acties.

Renny 06-12-2020

Werd snel en deskundig geholpen. Corona maatregelen werden goed in acht genomen. Minpunt: de medewerker heeft mij een vrij oud model verkocht.

Crols Ludwig 05-12-2020

Zeer goed voort geholpen zowel tel. als mondeling in de winkel beantwoord aan mijn ijsen.
mvg.
Houd het gezond!

Groenweg 05-12-2020

Kamera-Express heeft een vestiging bij mij in de buurt, hetgeen ik wel prettig vind met dure aankopen. Bestellen en leveren van product is prima geregeld.

Joost 05-12-2020

Al gedurende lange tijd klant bij Kamera-express, Vele mooie en steeds betere kamera's, lenzen, accessoires aldaar gekocht. Het is erg belangrijk dat de kundige verkoper je wensen goed navraagt en komt dan altijd met de beste met de beste en op maat gemaakte oplossing. Want men heeft een groot assortiment vandaar! En mocht het niet op voorraad zijn is het binnen de kortste keer prima geregeld. Ga ook zeker door met het programma "Het beste plaatje"! En de kamera-express academie zeker mee door gaan, het maakt de mens benieuwd en het is erg leerzaam. Er valt altijd weer wat bij te leren. 1 keer meegemaakt dat verloop lens niet de juiste was, direct zonder probleem omgeruild.

Ingrid 05-12-2020

Had een tegoedbon van twee jaar terug omdat een artikel niet naar behoren werkte. Deze nu ingeruild voor een deel van de kosten van een macrolens. Was geen enkel punt dat dit al twee jaar oud was. Goed advies van de verkoopster over het type macro lens, aangezien ik hier nog geen ervaring mee had.

Tom 05-12-2020

Ik kocht online (namens mijn vrouw) de DA* 50-135mm tweedehands. Natuurlijk had ik de lens goedkoper op de marktplaats aan kunnen schaffen, maar ik koos voor zekerheid. Een geteste en complete lens met garantie.Dan maar iets meer betalen. De beschrijving op de site was minimaal. Er was een variant van €420,00 en een van €499,00 beschikbaar. Voor de zekerheid koos ik de duurste. Ik kreeg de lens na een dag. Het was een kado en moest dus ff de kast in.
Begin december nam ik de lens in gebruik. Wat bleek... geen zonnekap en de autofocusmotor was defect. En juist dat laatste was de reden dat ik de lens bij kamera-express had besteld.
Kamera- express controleert de tweedehands producten helemaal niet. Defect ingekochte producten worden een op een doorverkocht met winst. Zonder technische controle en dus ook zonder fatsoenlijke taxatie. Gewoon winstmakend en door.
Ik ben enorm teleurgesteld en heb de indruk dat Kamera express op zo’n wijze geldgedreven is dat kwaliteit er niet meer toe doet.

piet 05-12-2020

vriendelijke mensen en prima geholpen in de zaak. ook goede adviezen voor de camera en lens.