Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Thijs 26-06-2020

Goede sortering, ruim opgezet en vriendelijke medewerkers. Enige tijd geleden al een mooi cameratas gekocht en recent een nieuwe spiegelreflexcamera.

svangoor 26-06-2020

Fijne winkel voor je fotografie aankopen, vandaag geslaagd voor een mooie compact camera. Eerst alles thuis uitpluizen op internet, specs, prijzen etc. wie dat niet tegenwoordig. In de winkel een goed en prettig advies, waardoor met een andere maar mooie Leica D-Lux 7 de shop uitgewandeld. fantastisch geholpen. dit waardeer ik met een 9, waarom geen 10, omdat je altijd iemand moet uitdagen nog beter te worden!!
Kamera Express 30-06-2020

Bedankt voor je review, we doen ons best nog beter te worden! Veel plezier met de nieuwe camera!

Jeanette 26-06-2020

Goed geholpen in de winkel in Capelle aan den IJssel. Mooie camera gekocht. De filters die ik wilde hebben waren niet in de winkel maar werden dezelfde dag nog verstuurd. Top!

Maywand 26-06-2020

Ik steun sowieso al de fysieke winkels, het feit dat Kamera Express dan ook nog eens zo goedkoop, goed, deskundig, klantvriendelijk en met gratis 5 jaar garantie komt is mijn keus al natuurlijk gemaakt.
Al jaren klant met diverse producten en ik zal nog vele jaren en producten bij ze aanschaffen.

Marc van Winsum 26-06-2020

Heb telefonisch contact gezocht omdat ik meer info wilde hebben over lenzen voor mijn Sony A7II camera. 15min gesproken en veel informatie gekregen en door deze informatie direct 2 lenzen gekocht via hun Site.

Thibaut 26-06-2020

Groot aanbod, mooie prijzen, snelle service.
Donderdagnamiddag besteld, vrijdagmiddag geleverd.
Mooi en veilig verpakt.

Marijn 26-06-2020

Overzichtelijke site. Had na veel onderzoek de Panasonic Lumix DMC-FZ300 gekocht. Hij werd de volgende dag netjes geleverd. Had ook nog een mail gestuurd met wat vragen. Binnen 24 uur netjes antwoord.

Cees 26-06-2020

Ik heb een fotocamera Panasonic LUMIX DC-FZ82EF-K aangeschaft na intensief lezen en bekijken van reviews op het internet. De volgende dag ontving ik deze al aan huis (met een keurige track & trace om de aflevering te kunnen volgen). Tot zover tevreden over de afhandeling. Mooi meegenomen dat de aanschaf nu extra voordelig is, doordat een extra accu is inbegrepen. Ook nog eens gratis 3 jaar extra garantie!
Kamera Express 30-06-2020

Fijn om te lezen Cees! Veel plezier met je Panasonic. Vergeet je camera niet even te registreren voor de extra garantie.

karin 26-06-2020

Toen de bediening van de eerste gekozen, via internet bestelde en snel geleverde fotokamera te ingewikkeld bleek, werd er goed advies gegeven in de winkel en was ruilen en cash geld terugkrijgen in verband met het prijsverschil geen enkel probleem. Heel tevreden over deze winkel, alleen de telefonische bereikbaarheid was wat minder, vandaar een 8.

N_030 26-06-2020

Duidelijke website en goede winkel. Prima geholpen in de winkel door deskundige medewerker bij aankoop van een compact camera.

L. 26-06-2020

Ben al vaker in deze winkel van Kamera Express geweest omdat ik hier altijd fijn geholpen wordt. Ze nemen de tijd voor je, krijgt duidelijke uitleg en ook de mogelijkheid om producten daadwerkelijk te zien en beet te houden.

Erik Kluit 25-06-2020

Prima website en winkel. Na orienteren op de website voor een systeemcamera in de middag de winkel verder geholpen. Ze nemen daarvoor echt de tijd. Jammer dat de laatste camera net voor me verkocht werd. Maar ... de ochtend erna lag deze al klaar voor me ;-)

Frank 25-06-2020

Philips Tv gekocht, maar deze blijkt een scheur op het beeldscherm te hebben. Alles teruggestuurd, maar nu blijkt dat er geen vervangend artikel komt en dat er een waardevermindering van 100% wordt gerekend! Dit kan toch niet!!!
Kamera Express 30-06-2020

Hi Frank, vervelend te lezen dat het product defect is ontvangen. Gelukkig hebben wij inmiddels contact gehad en hebben we het samen goed op kunnen lossen.

Guy 25-06-2020

Vriendelijk onthaal en degelijk professioneel advies bij aankoop van camera in de Kamera-express store in Gent. Een aanrader

esther 25-06-2020

Ik zocht een vervangende body bij mijn lens. Tweedehands hadden hun de perfecte voor mij. Online gereserveerd in capelle. Naar toe gegaan en de afhandeling ging heel netje en vriendelijk. Kreeg ook nog 1 jaar garantie! Wat een service! Kom de volgende keer weer.

Rein 25-06-2020

Netjes geholpen in de winkel in Zwolle. De verkoper had alle tijd. Prima dus.

SdW 25-06-2020

Verrekijker via de overzichtelijke site 's avonds laat besteld, en de volgende dag keurig geleverd.
Mooi lichte en compacte kijker zoals beloofd.

Nadine 24-06-2020

Laat in de avond besteld, maar toch de volgende ochtend geleverd. Super.
En van de artikelen had langere levertijd, maar de camera, objectief en statief zijn wel direct geleverd. De ontbrekende waterpas wordt nagezonden. Prima service.

Henry 24-06-2020

Super goed geholpen. Wij kwamen in de winkel en hebben geen verstand van camera's. Ze namen alle tijd voor ons om alles uit te leggen en hebben zo een camera gekocht welke goed bij ons past. We zijn er super blij mee

Sander 24-06-2020

Voorraad website klopte bij mij niet (vandaag voor 23.59 besteld morgen in huis). Fouten kunnen gemaakt worden maar als ik vervolgens bel om naar jullie fout te informeren wordt na 10 minuten de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Order per email geannuleerd met deze uitleg met een standaard antwoord als reactie. Geen excuses of iets anders. Zeer onvriendelijk, had meer verwacht toen ik de bestelling deed. Bedrag wordt over 5 tot 10! dagen pas retour geboekt.
Kamera Express 25-06-2020

Hoi Sander,
Wat vervelend te moeten lezen dat het artikel niet op voorraad bleek te zijn, ondanks de voorraad melding en dat je ons telefonisch niet te pakken heeft gehad, mijn excuses hiervoor. Telefonisch hebben wij enorm veel aanbod en werken we met man en macht om zoveel mogelijk klanten te woord te staan. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend en had dit even wat anders aangepakt moeten worden. We zorgen dat de credit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Kamera Express

HANS SCHAAREMAN 24-06-2020

VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM WINKELPERSONEEL. NEEMT DE TIJD EN DRINGT JE GEEN ZAKEN OP WAAR JE NIET OM GEVRAAGD HEBT. GOEDE UITLEG EN DUIDELIJKE INFORMATIE .

Camera-Express winkel te Zwolle . 24-06-2020

IK geef vanwege de service -voorlichting en snelle levering de webshop/winkel van Camera Express
een dikke 9 score !!!

Hans 24-06-2020

Altijd prima geholpen en goed advies. Ook geen enkel probleem als je iets wilt retourneren als het niet bevalt.

Pijl 24-06-2020

Erg vriendelijk en professioneel advies gekregen voor een verrekijker. Denkend en luisterend vanuit de klant heb ik een objectief advies met diverse mogelijkheden ontvangen.

Van de Vyver Jos 24-06-2020

Na een beetje geduld,misschien door de Coronacrisis is uiteindelijk mijn bestelling afgerond