Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Natasja VdBrande 16-02-2023

Ik ben zeer goed geholpen in de vestiging te Antwerpen. Verkoper Fabio nam uitgebreid de tijd om mijn aangebrachte toestel en toebehoren te taxeren én heeft me zeer goed geholpen bij het maken van de keuze welke gimball aan te kopen. Eerste klas!
Kamera Express 17-02-2023

Goed om te lezen dat alles naar wens was. We zijn altijd blij als we iemand kunnen helpen met het maken van je keuze!

Ina 15-02-2023

Over zichtelijke webshopmet prima prijzen en snelle levering. De keus is gevallen op de Panasonic Lumxi FZ 330 special edition gevallen.
Deze camera nu 2,5 week in huis en ben meer dan tevreden. Vooral het zoombereik is geweldig , zonder aan kwaliteit in te leveren. Fotografeer nu op de automatische instellingen omdat er nog zoveel te ontdekken valt. Mooi, stevig tasje erbij en een geheugenkaart dus startklaar.
Kamera Express 16-02-2023

Super dat je zo tevreden bent met je nieuwe camera Ina! Lekker blijven oefenen en vooral genieten.

Didier 15-02-2023

Ik kwam voor de aanschaf van een verrekijker en was aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en het professionele advies dat ik kreeg. Ik mocht de verschillende modellen waar ik interesse in had uitproberen zolang ik wilde en een model dat niet in de winkel aanwezig was en dat ik toch even wilde testen, hebben ze laten overkomen uit een andere winkel. Prima service vind ik dat! Uiteindelijk heb ik de VORTEX HD 10x42 Diamondback aangekocht. Zijn het NET niet geworden: de Bushnell Engage X 10x42 en de Pentax SD 10x42 WP (nochtans zeer scherp geprijsd).
Kamera Express 16-02-2023

Heel veel plezier met je nieuwe verrekijker! Fijn dat je de mogelijkheid hebt genomen om deze uitgebreid uit te testen.

Gerry 15-02-2023

Vakkundige en vriendelijke service. Goed advies gekregen over passende lens bij mijn nieuwe camera.
Kamera Express 16-02-2023

We hebben je graag geholpen. Veel plezier met beide!

Sandra 15-02-2023

Kamera Express heeft professionele vakmensen in dienst die goed advies geven bij het kopen van een camera. Ik heb uiteindelijk een mooie camera kunnen kopen binnen mijn wensen en budget. Ook heel fijn dat de medewerkers van Kamera Express de tijd nemen voor hun klanten.
Kamera Express 16-02-2023

Dankjewel, we doen ons best up-to-date te blijven! Heel veel plezier met jouw nieuwe camera.

Micha 15-02-2023

Ons eerste bezoek aan Kamera Express. We werden vriendelijk welkom geheten. Eerst even rondkijken was geen probleem. Daarna een verkoper aangesproken. Camera die ik op het oog had was niet in de winkel maar was binnen een half uur aanwezig vanuit het externe magazijn. Kregen een goede uitleg en antwoord op onze vragen. Ook kregen we goed advies over de accessoires. Maar niks werd opgedrongen, dat is erg fijn. Dus uiteindelijk met camera, toebehoren en goed gevoel naar huis.
Kamera Express 16-02-2023

Fijn dat we de camera even uit het magazijn konden halen voor je en daarna al jouw vragen konden beantwoorden. We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe camera!

Gina 14-02-2023

Breed gamma camera's en toebehoren op de website en in de winkel. Professionele uitleg door de verkopers. Handig dat er ook winkels in België aanwezig zijn zodat je niet enkel moet aankopen via de website.
Kamera Express 16-02-2023

We hebben inderdaad een breed assortiment. Leuk dat je ook onze winkels in België bezoekt!

Marianne 14-02-2023

Breed assortiment. Je kunt online reserveren van items. Prima lui. Geduldig en met liefde voor het vak. Ook aftersales goed.
Kamera Express 16-02-2023

Als het artikel op voorraad is in de winkel, kun je deze inderdaad alvast reserveren.

Corinne 14-02-2023

We Ijn gisteren naar Amsterdam geweest en hebben daar een fantastische camera kunnen aanschaffen dankzij de fijne hulp en uitleg van xxx. Zeer tevreden en blij met onze nieuwe aanwinst.
Kamera Express 14-02-2023

Gefeliciteerd met je fantastische camera! We wensen je er veel plezier mee.

J. vd Schaaf 13-02-2023

Vandaag een camera gekocht bij Kamera Express in Maastricht. Goede uitleg over de camera en eerlijk advies over de voor- en nadelen. Tevens extra accessoires gekocht op tip van de medewerker.
Kamera Express 14-02-2023

Fijn dat we jou konden helpen met jouw keuze. Hopelijk is alles helemaal naar wens!

Otto Kalkhoven 12-02-2023

Al jaren koop ik als prof een groot deel van mijn spullen bij deze grote webwinkel. Nog nooit een vervelende ervaring gehad bij deze reus. Meestal koop ik online maar soms kom ik bij ze in de winkel in Groningen. Daar heeft met alle tijd en weet men er echt veel van de producten af. Er werken daar liefhebbers, dat merk je aan hoe ze over de fotospullen spreken.
Kamera Express 13-02-2023

Bedankt Otto, dat waarderen we. Leuk ook dat je zowel online als in de winkel bekend bent. Bij Kamera Express zijn we zelf inderdaad gek op alles rondom foto en video!

Ella 12-02-2023

Overzichtelijke webshop. Ook heel fijn dat er fysieke winkels zijn waar men uitgebreide uitleg geeft. Wachttijden zijn er beperkt. Wat ik heel leuk vind is dat je ook nadien via de bibliotheek heel veel uitleg kan terugvinden en zelf veel kan bijleren. Geen negatieve punten.
Kamera Express 13-02-2023

Leuk dat je ervaring hebt met onze webshop en winkels! Via de Kamera Express Academy kun je zelf cursussen volgen, misschien is dat ook nog een leuk idee voor je?

BvD 12-02-2023

Op zoek naar een opvolger voor mijn Canon 5D Mark II, heeft Thomas van KameraExpress Zwolle me goed geholpen, en heb ik gekozen voor de Canon 6D Mark II, die het met Mountadapter EF-EOS R mogelijk maakt om mijn oude lenzenzet toch te behouden, met een betere autofocus en image stabilisatie dan ik gewend was. De beperkte inruil van de Mark II was het me niet waard, en heb beslote deze te behouden; de kleurbalans van de 5D Mark II is tamelijk uniek.
Kamera Express 13-02-2023

Fijn dat we je konden helpen jouw opvolger uit te kiezen. We wensen je met beide toestellen nog heel veel plezier!

Nick 12-02-2023

Gister tas opgehaald en super geholpen door t personeel om te zoeken naar een rugzak die geschikt is voor mijn doeleinden!
Kamera Express 13-02-2023

Daarvoor kun je inderdaad het beste even langs komen in de winkel. Het is dan makkelijker modellen te vergelijken en als jij je gear meeneemt om te passen. Veel plezier van je nieuwe tas!

Ellen 12-02-2023

Op zoek naar een objectief (150-600 mm) voor mijn Nikon.
Ruime keuze en goede uitleg.
Vriendelijk geholpen, men nam de tijd voor ons.
We hebben het objectief aangeschaft en veel zin om ermee aan de slag te gaan.
Kamera Express 13-02-2023

Dat is een mooie aankoop Ellen. We wensen je veel plezier met het uitproberen!

eric 12-02-2023

Een ruime winkel met aardige mensen met voldoende vaktechnische kennis,die de tijd voor je nemen om je te adviseren bij de keuze van je aankoop.Ze hebben een redelijke voorraad of anders moet het besteld woorden.
De winkel ligt gelukkig niet in hartje Amsterdam,maar aan de zuidas,die vanaf de snelweg snel bereikbaar is.
Kamera Express 13-02-2023

We doen ons best allemaal up-to-date te blijven van de nieuwste kennis. Hopelijk heb je een keuze gemaakt waar je blij mee bent!

Easy 11-02-2023

We hadden gehoord over kamera-express.
Een kijkje gaan nemen. Super service in Almelo.
Alle tijd voor een goede en duidelijke uitleg van Roedie over de koop van een nieuwe camera. De Panasonic Lumix.
Heeft ons de mogelijkheden laten zien en mochten uiteraard zelf even testen.
Het echte gebruik ervan moeten we nog even afwachten, maar ziet er super goed uit. Kunnen niet wachten met uittesten.
Kamera Express 13-02-2023

Leuk dat je over ons gehoord had! Gefeliciteerd met jullie nieuwe camera en bij vragen ben je altijd welkom in Almelo (of bij onze klantenservice uiteraard).

Vriendelijke en passend advies 11-02-2023

Vriendelijke service bij Kamera Express Arnhem, duidelijke uitleg gekregen en hierbij een passend advies bij het aanschaffen van onze SONY CYBERSHOT DSC-RX100 MARK VII.
Een goede prijs gekregen bij het inruilen van onze occasions.
We komen hier zeker terug!
Kamera Express 13-02-2023

Veel plezier met jullie nieuwe camera! Slim ook om je oude apparatuur in te ruilen voor een mooie deal.

Diny 10-02-2023

Een prettige ruimte winkel met deskundig personeel. We komen hier voor een volgende aankoop dan ook zeker terug. Goede advisering over het product gekregen en er werd meegedacht vanuit de gebruiker. Ook veel producten op voorraad en anders wordt het zo spoedig mogelijk nagezonden.
Kamera Express 13-02-2023

Superleuk dat je een volgende keer weer terug wilt komen. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden!

sikander 10-02-2023

I am a big fan of Kamera express, but it s thanks to their staff in the store in Dilbeek (Belgium), their staff go all the way to assist you, to provide you with a very objective and professional advice. This store is my favourite store of all, I have been going there for more than a year and I have never had even one single reason to complain or be disappointed. I strongly recommend the services of Kamera Express, whether it is online or in store, they're the top professional shop for photography and videography period.
Kamera Express 13-02-2023

Wow, thank you so much for your kind words! We always try to provide this kind of service, but it's great to read that you also experience it that way. Thank you for visiting us and we'll see you next time.

Woutjan 10-02-2023

Ik ben bij kamera-express in Maastricht heel goed behandeld door vriendelijk en vakkundig personeel.
De canon eos R6MII werkt perfect en ben er heel tevreden over.
ik heb hier in de winkel ook duidelijke uitleg gekregen over deze camera.
De winkel en camera zijn een duidelijke aanrader.
Kamera Express 10-02-2023

Fijn dat jouw ervaring in Maastricht zo goed was. We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe R6MII!

Crispi 10-02-2023

Zeer uitgebreide catalogus van producten die makkelijk op te zoeken zijn via de website. Competitieve prijzen. In beide winkels die ik heb bezocht ( Gent & Dilbeek ) heel vriendelijk en deskundig bediend. Alles wat ik tot nu toe heb gekocht ook in perfecte staat. Heel tevreden.
Kamera Express 10-02-2023

Leuk dat je zowel online ervaring hebt als in meerdere winkels!

Patrick 09-02-2023

Voor mijn definitieve aankoop meerdere malen langs geweest om informatie in te winnen.
Ik werd vriendelijke geholpen en goed geïnformeerd. Samen met diverse verkopers producten
bekeken en vergeleken om zo tot de beste combi te komen.
Kamera Express 10-02-2023

Geen enkel probleem, we snappen dat je goed over je keuze na moet denken. Hopelijk heb je het gevoel de beste combi gekozen te hebben!

Harald 09-02-2023

Daar KE Haarlem niet meer bestaat naar het filiaal Amsterdam gereden. Zeer prettig te woord gestaan door een medewerker aldaar (Talha). Bij het besteden van aanzienlijke bedragen wil je gewoon gedegen advies en uitleg. Rechtstreeks bestellen in zulke gevallen is voor mij gewoon geen optie. Daarom blij met een fysieke winkel, kom er zeker terug. Erg leuk de inkijkexemplaren van diverse foto- en techniek boeken
Kamera Express 10-02-2023

Helaas is de vestiging in Haarlem er inderdaad niet. Mooi dat je ook helemaal naar wens geholpen bent in Amsterdam. Dat je voor sommige aankopen even in real life wilt sparren, begrijpen wij helemaal. Daarom ben je altijd welkom in onze winkels.

Geert 07-02-2023

Vriendelijke medewerker, ik ben op een ontspannen manier geholpen, met ruimte om uit te proberen, geen gehaast; precies waar een (fysieke) winkel voor moet zijn! De medewerkers wéét waar hij over praat, vind ik prettig.
Kamera Express 08-02-2023

Wij zijn blij dat je een bezoek aan onze winkel als prettig hebt ervaren.
Wij helpen een ieder graag bij het maken van zijn/haar keuze en nemen daar dan ook graag de tijd voor!