Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Laura 10-06-2020

Super webshop! Snelle levering en bij vragen altijd telefonisch bereikbaar.

Britt_9 10-06-2020

Altijd een goede service. Ze kunnen je in de winkel goed helpen met het komen tot een goede keuze en ze zijn heel behulpzaam. Ze nemen graag de tijd om je vragen te beantwoorden en om mee te denken. Ik ben ook heel tevreden met mijn product. Mijn nieuwe lens maakt goede foto's en heel gemakkelijk te gebruiken.

Sjon 10-06-2020

De afwikkeling van de bestelling is in orde, maar alles wat er achteraan hoort te komen, heeft in mijn geval een belachelijk gevolg gehad. Als je deze organisatie benaderd krijg je direct een bericht terug dat ze nog niet kunnen reageren op je mail, omdat het erg druk is.
Stel, je besteld iets, en je krijgt een bericht met een tijdsblok, dat je goederen geleverd worden, en oh ja, graag legitimatie want het moet persoonlijk overhandigd worden (zo komt dit immers over). Nog voor het tijdsblok is aangebroken komt mijn wederhelft met een envelop boven die wel door de brievenbus is geperst. Goederen waren overigens niet beschadigd.
Waarom moet ik thuis zijn en mijn legitimatie tonen, als de bezorgdienst zijn eigen plan trekt, en waarom tekent de bezorger in dit geval voor ontvangst. Deze handelswijze hikt tegen frauduleus handelen. Als de bezorger van dient het pakket in de container / struiken of in het kanaal had geflikkerd, was de zending nog steeds aangemerkt als ontvangen, want de bezorger heeft immers getekend.
Dat ze het druk hebben bij kamera-expres dat geloof ik nu direkt, want ik zal niet de enige zijn, maar alleen sorry voor het feit dat ze het druk hebben, is voor een consument niet voldoende.
Het was mijn eerste, maar ook tevens mijn laatste aankoop bij deze organisatie. Jammer dat ik niet voor beoordeling 0 kan kiezen.
Kamera Express 11-06-2020

Beste Sjon,
Bedankt voor je review. Wat jammer te lezen dat de bestelling niet is geleverd zoals je dat van ons mag verwachten en je ook wat langer op reactie hebt moeten wachten. We hebben je mail inmiddels beantwoord en pakken het verder intern op. Gelukkig is het pakket wel in goede orde ontvangen en wensen we je toch veel plezier van je bestelling.

Ronald 10-06-2020

Ervaring na 2x een online bestelling. Drama
Het is een drukke periode voor Kamera Express. Maar op de site staat nog steeds een levertijd binnen 1 dag. Dat halen ze nagenoeg niet meer. Eerder 1 week. (ligt ook aan postnl) Bestelling wordt niet binnen 2 dagen verzonden. Geen reactie op mailberichten en telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar. Service niveau nul dus.

Hi Ronald,
Excuses dat je ons niet direct te pakken hebt gehad, we werken met man en macht om zo veel mogelijk klanten te woord te staan. Ik kan helaas op je naam niet direct iets terug vinden, maar ga graag opzoek naar je email om te zien wat ik voor je kan doen.

FP 10-06-2020

Ik ben goed geadviseerd over een nieuwe draagriem en een reflectiescherm. De medewerkers nemen alle tijd om zaken goed uit te leggen.

dave 10-06-2020

leuke nette winkel met zeer vriendelijk personeel, ik had al goede research gedaan maar op een paar zeer specifieke vragen moest ik nog antwoord vinden hier heeft het personeel uitstekend mee geholpen en ben met een zeer tevreden instelling de winkel verlaten met mijn product

Ankie Braaksma 10-06-2020

Goede service, deskundig advies. Top. Zelfs tijdens de Corona crisis, alle tij en ruimte in de winkel

KD 10-06-2020

Goede winkel en behulpzaam. geen slechte ervaring en alles wordt netjes uitgelegd. Communicatie via e-mail gaat vlot en binnen no-time een reactie ontvangen.

John 10-06-2020

Fantastisch kennis en advies van de Maastricht Superstore.
Het was een keus tussen de vergelijkbare Tamron en Sigma, en na lang over mij soort fotografie gesproken te hebben, was het advies voor de Canon.

Jeroen 10-06-2020

Goede snelle levering, medewerkers via de telefoon erg behulpzaam. Wou eerst via de website bestellen maar toch maar zonder problemen opgehaald uit de vestiging, product stond al klaar.

Mark Bieckmann 10-06-2020

Zelden heb ik een bedrijf meegemaakt dat zo veel belooft qua levertijd en zo weinig waarmaakt. Een echte blamage. Mijn advies is KOOP ELDERS. Ik beveel deze winkel dus NIET aan.

Beste Mark,
Onze welgemeende excuses dat de levering van het bestelde artikel zo lang op zich heeft laten wachten, dat is nooit leuk! Ik krijg zojuist een melding dat het artikel eindelijk is binnen gekomen en jouw kant op komt. Wij zullen dit verder intern oppakken.

De Wakkers Stad 10-06-2020

Waardeloze klantenservice.
Sterk onderbezet en komt toegezegde afspraken niet na.
Betreft hier een reparatie van een Godox AD200pro en ik word totaal niet serieus genomen.
Heb inmiddels zelf de importeur en reparateur gebeld en die melden mij dat flitser al terug is bij Kamera Express.
Ben geen voorstander van dit soort beoordelingen, maar ik zie geen andere optie.

Goedemorgen,
Ik zie dat u afgelopen woensdag bericht van de winkel heeft gehad dat uw reparatie klaar ligt om afgehaald te worden in de winkel en u de flitser inmiddels ook heeft afgehaald.

Chris 10-06-2020

breed assortiment, goede website, snelle levering en voordeel dat er ook echte winkels zijn.
al heel wat gekocht bij Kamera Express.

Marijn 10-06-2020

Erg goed geholpen bij het kiezen van de juiste spullen! We kregen de juiste service en eerlijk advies.

Paul 09-06-2020

Zeer uitgebreid assortiment, vakkennis bij de medewerkers, snelle en accurate levering, zeer prettig geprijsd. Kortom, de winkel voor alles met betrekking tot fotografie!

Vanleeuwen 09-06-2020

Voordelig tov andere aanbieders met een complete set en een snelle service. Ik kreeg een link naar allerlei gratis foto trainingen.

Wies 09-06-2020

Als ik iets nodig heb op camera, computer, of beeld techniek, begin ik altijd te zoeken bij KAMERA EXPRESS. Zij doen wat ze beloven tegen een scherpe prijs met een extra garantie van 5 jaar t.o.v. de 2 jaar garantie van de fabrikant.

Arvid Kuipers 09-06-2020

Bestellen ging supervlot. Zoeken op de webshop werkt handig en overzichtelijk. Heel prettig ook dat ik de bestelling kan laten bezorgen op een PostNL punt. En de factuur zat binnen 5 minuten al in m'n inbox. Dus kon ik gelijk de administratie afronden. Heel prettig werken zo.

Alice 09-06-2020

Canon objectief 70-300mm f 4-5.6 IS II USM aangeschaft via Kamera express Utrecht, ter vervanging van 55-250mm. Mooie heldere beelden. Met lock erop zodat de lens tijdens het lopen niet uitzakt. Tevens handig venster waarop je kan zien op welke afstand je scherp gesteld hebt. Bijzonder fijn geholpen in de winkel in Utrecht.

Johan H 09-06-2020

Kamera-Express Zwolle heeft mij zeer goed geholpen bij mijn oriëntatie en aanschaf van een camera.
Men nam alle tijd (ik ben een beginnende fotograaf) om een camera te zoeken die het beste bij mijn wensen past.
Men wil niet in de eerste plaats iets verkopen, maar de mensen echt verder helpen om het voor hen juiste product te vinden.
Ik ben erg tevreden! En nu ga ik aan de slag met mijn Sony RX10 mark iv!

FJH 09-06-2020

Geweldig geholpen, service is echt top! Alle kennis van camera's en er wordt uitgebreid de tijd genomen om een passende camera te vinden die aansluit bij jouw wensen. Ik beveel deze winkel zeker aan!

Ramphy Jr. 09-06-2020

Heb een zeer goede ervaring met deze winkel. Voordat ik mij aankoop deed, meerdere malen binnen gelopen voor informatie over de verschillende camera's en toebehoren.
Goed advies gekregen, men nam ook echt de tijd voor uitleg, niets was hun ondanks de drukte te veel en ook niet ondanks ik op dat moment niet de intentie had om iets te kopen.
2 weken later was het zo ver, voor best wel wat geld aan spullen gekocht waaronder de Sony a7III en wederom goede uitleg, tips en top service.
Enig min puntje, telefonisch bereikbaarheid. Het was niet mogelijk om met desbetreffende filiaal doorverbonden te worden, je krijgt een centrale aan de lijn en door drukte tot drie keer toe een antwoord apparaat gekregen... wellicht is dit hun kracht waardoor ze alle aandacht voor je hebben in de winkel.

Frank 08-06-2020

Afgelopen weekend georienteerd op de website van Kamera Express voor een vervanger voor mijn Olympus OM-D E-M10. Vandaag naar de winkel in Maastricht om de laatste vragen beantwoord te krijgen. Zeer deskundig en met héél veel geduld enorm fijn geholpen. Was aanvankelijk nog niet van plan meteen te kopen, maar door dit advies zó overtuigd van de juiste beslissing, meteen tot aankoop overgegaan van mijn nieuwe OM-D E-M5III en 12-40 PRO F2.8 lens. Heel blij, kan niet wachten om aan de slag te gaan.

Eric 08-06-2020

Is vertrouwd adres voor al mijn elektronica aankopen de winkel van het vroegere Foka. Duidelijke verkoper, goede service, scherpe prijzen, overzichtelijk en ruim aanbod.

Mijke 08-06-2020

Super geholpen in de winkel in Eindhoven. Ze geven eerlijk advies en luisteren goed naar wat je wensen zijn. Super blij met mijn Camera (EOS 77D). Nu lekker foto’s maken.