Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Herman 01-08-2020

Gekozen voor Kamera Express vanwege prijs/kwaliteit verhouding. Werd aangenaam verrast door behulpzaamheid en het meedenken over meerdere oplossingen om GPS informatie te koppelen aan de foto’s.

Lammert 01-08-2020

Kamers expressie werk snel, en is niet duur
Klopt : vandaag besteld morgen in huis

Floor 01-08-2020

Hartelijkontvangst in de corona tijd, en het enthousiasme straalde van de verkopers(ster) af. Ja deze winkel kan je bij iedereen aanbevelen. In 1 woord SUPER.

Mevr. C. Treffers. 01-08-2020

Had per ongeluk de verkeerde lens voor mijn camera gekocht/gekregen. Na een telefoontje kon ik de lens brengen naar de winkel in Groningen.
De vriendelijke verkoper keek gelijk in het systeem en zag dat er nog een voorradig was in een ander filiaal en heeft deze gelijk voor mij gereserveerd. Goed hoor.
De kamera Express is trouwens mijn internet/winkel. Koop er al mijn camera spullen.
En altijd behulpzaam personeel of het nu aan de telefoon is of in de winkel. TOP. 👍👍

Rien 01-08-2020

Zeer goede prijs/kwaliteit. Een hele goede reeele reactie op de mail mbt laagste prijs garantie. Zeer snelle en correcte levering.

Maud 01-08-2020

De medewerker vroeg ons na een tijdje zelf te hebben gekeken netjes of hij ons kon helpen. Hij wist ons veel over verschillende producten te vertellen en was zeer vriendelijk. Verder ziet de winkel er netjes en verzorgd uit!

Edith 01-08-2020

In Almelo is er een goeie service die gepaard gaat met een uitgebreid assortiment! Zeker een aanrader

Nath 01-08-2020

Ik heb mijn aankoop gedaan in Turnhout. Als beginnend fotograaf kreeg ik een paar leuke tips en veel aanmoedigingen. Ik vind vooral de persoonlijke service top in vergelijking met grote electroketens. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Connie 01-08-2020

Goede communicatie, snelle levering . Hele positieve ervaring met deze winkel

Coert Binnekamp 01-08-2020

Al veel artikelen online gekocht. Nooit problemen met de kwaliteit of de levering.

Lex Kok 01-08-2020

Online Samsung TV besteld, super snel geholpen via de email en antwoord op al mijn vragen, en ook nog eens een zeer scherpe prijs.

Marianne 31-07-2020

Kamera Express levert razendsnel, zondagavond besteld, maandagmorgen in huis! Geweldig.

Erwin 31-07-2020

Kamera Express heeft uitgebreid assortiment van diverse kamera artikelen, mijn bestelling was snel geleverd!

Dirk 31-07-2020

De verkoper R. uit Almelo nam alle tijd voor ons. Waarom deze SX70HS. Voor een minder ervaren met enige kennis van de Canon een goede keuze. Hij legde veel uit over de kamera en liet ook de basisprincipes in de praktijk zien. Ook de starterskit werd aangeprezen, scheelt toch weer. De rust die hij uitstraalde gaf ons een goed gevoel.

CZ 31-07-2020

Mooie winkel, coronaproof. Deskundig en vriendelijk personeel.
Ruim parkeren voor de deur.

ED 31-07-2020

Goed advies. Bestelling keurig op tijd geleverd en nette vriendelijke bezorger. Optie om garantie te verlengen tot 5 jaar.

Christian Rapaille 31-07-2020

Ik ben al jaren klant van eerst de Foka en later Kamera Express. De service en de bijhorende uitleg over een produkt wat je koopt is uitstekend, zelfs een leek krijgt genoeg uitleg om net het produkt van slag te gaan. Voor mij geen ander.

Thymo Braaksma 31-07-2020

In de winkel Groningen een camera gekocht, goede voorlichting en er wordt ook de tijd genomen voor de klant. hier ben je geen nummer.
De camera nu een maand in gebruik en hij voldoet aan de wensen die wij er aan gesteld hebben.

Cornelis K 31-07-2020

Je wordt zeer deskundig geholpen in de winkel. Ze luisteren goed naar je advies, en geven je daar bij eerlijk antwoordt. De verkopers nemen de tijd voor je zodat je goed kan aangeven wat je vragen zijn. Deze adviezen waren voor mij heel helder. Ook laten zij het product zien en geven uitleg over de camera en hoe de basis kennis te gebruiken. Ook heb ik uitleg gekregen van hoe het beste video's op te nemen en welke benodigdheden ik daarvoor moest aanschaffen.
Overzichtelijke winkel, met een breed assortiment en deskundig personeel.

Ben Vallen 31-07-2020

Prima deskundig advies bij aankoop spiegelreflex. Inruil van apparatuur mogelijk wat erg prettig is. Je krijgt er een eerlijke prijs voor terug. Winkel waar ik graag kom en goed geholpen wordt.

Hans Suijs 31-07-2020

Ik kreeg in een juiste verpakking een ander product dan gevraagd. Winkel bellen kan al helemaal niet. Bij opbellen naar servicedienst wordt na enige minuten gevraagd om je nummer op te geven dan bellen zo snel mogelijk terug. Terugbellen gebeurd niet. Dan maar via de klachtprocedure. Daarbij moet je het ordernummer opgeven. Dat heb ik ook gedaan en dan komt de volgende ochtend een mail met weer de vraag om een ordernummer. Geen telefoontje zoals toegezegd. Ik kan niet anders dan zo'n mailtje als tijdrekken of onoplettendheid zien. Daarna wordt het weer vele uren stil. Klantenservice wederom niet telefonisch bereikbaar. Wanneer er veel klachten zijn en je kunt het niet aan, dan moet je m.i. meer personeel inzetten. Aanbod genoeg.

Afgewogen oordeel: Bediening in de winkel een 6. Men zei dat ik het best een kopje koffie kon drinken dan zou binnen half uur de twee ontbrekende producten opgehaald zijn. Het wachten was drie kwartier was tevergeefs want een van de producten ontbrak en moet alsnog worden nagestuurd en het andere -zie hierboven- was gewoon wat anders dan besteld en afgerekend. Afhandeling klacht 1 of 2.
Gemiddeld 4
Advies: laat altijd alles in de winkel nakijken d.w.z. uitpakken en inpakken. want herstellen kost veel tijd en moeite.
Kamera Express 03-08-2020

Beste Hans, bedankt voor uw review.

Vervelend te lezen dat het niet zo is gelopen als had gemoeten. Onze excuses hiervoor. Gelukkig zie ik dat mijn collega's het inmiddels voor u hebben op kunnen lossen.

Govaart 31-07-2020

Nog voordat de Canon R5 uitkwam heb ik het Canon RF 28-70 L2 USM objecttief aangeschaft bij Kamera Express. Vele reviews gezien en besloten dat dit mijn objectief gaat worden dat ik 95% van de tijd zal gebruiken.
Ik ben goed en deskundig geholpen. De verkoper vertelde mij eerlijk dat hij deze lens niet zou kopen. Ik vind het fijn als anderen hun mening geven over producten en niet met de klant meelullen. Dat werkt zo niet. Dus hulde, Verder ook goed geholpen bij het uitkiezen van de juiste foto rugtas.

Karin Besselink 31-07-2020

Zeer klantvriendelijk en deskundig; goede uitleg over de camera en er werd goed geluisterd naar de door mij aangegeven punten, waaraan een camera voor mij moet voldoen.
Onze eerdere aankopen deden we ook bij Kamera Express, dit was altijd naar volle tevredenheid.

Charl 31-07-2020

In de winkel van KAMERA EXPRESS staat op een groot bord met "koeienletters" o.a. de opmerking de laagste prijsgarantie en 5 jaar garantie. Door de verkoper werd ik daar ook op gewezen. De verkoper sprak niet over voorwaarden. Als consument zou ik het heel prettig vinden als KAMERA EXPRESS daar voortaan op het minst duidelijk bijzet: zie voorwaarden.
Als KAMERA EXPRESS in de plaats van 2 jaar 5 jaar garantie "geeft" gaat de consument echt niet aan voorwaarden denken en al helemaal niet dat hij bij 5 jaar (als "tegenprestatie") een review moet schrijven om in aanmerking te komen op die 5 jr. garantie.
Achteraf geconfronteerd worden met uitsluitingen die vermeld staan in de voorwaarden van de laagste prijsgarantie en 5 jaar garantie is op het minst gezegd niet transparant. Als KAMERA EXPRESS bij zijn laagste prijsgarantie en 5 jaar garantie op zijn minst vermeld: zie voorwaarden dan zal ik zeker deze winkel adviseren.

corv 31-07-2020

Duidelijke site en snelle levering en dat alles voor een scherpe prijs.
In het verleden meer producten daar gekocht met steeds een zeer positieve ervaring