Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

R.J. Hondman 24-12-2020

Topservice, zelfs in drukke kersttijd camera binnen een dag geleverd ! Na de bestelling duidelijke info via de mail en artikelen keurig netjes verpakt. Kortom uitermate tevreden.

Maureen 24-12-2020

Zeer duidelijke site, producten zijn makkelijk te vinden (ook zeker voor beginnende fotografen en veel acties die gunstig zijn! heel betrouwbaar. Zeker een aanrader om hier producten van goede kwaliteit te bestellen!

Ik heb een camera met 2 lenzen, cameratas en sd kaart besteld. Dit kwam de volgende dag al binnen, supersnelle verzending dus, ondanks de drukke feestdagen! Alles zat netjes en veilig verpakt. Ook erg blij met de camera en de kwaliteit hiervan.

Ik ben erg fijn verder geholpen bij de klantenservice. Zeer vriendelijke klantenservice die alle vragen kon beantwoorden en ook extra tips en adviezen gaf.

PBA 24-12-2020

Aankoop LG OLED tv:
Snelle en adequate response op email. Levering volgende dag.
Top geregeld incl. contact met transporteur.

Snelle service ondanks buitensporige drukte!! 24-12-2020

Ik ben al jaren klant bij Kamera- express. Wederom een Olympus aankoop gedaan 300 mm Pro lens.
Ondanks drukte bij PostNL de volgende dag in huis. Nu snel uit proberen. Dank voor de snelle aflevering.

Wim 24-12-2020

Product dat een showroom model was besteld in de webwinkel en betaald. Wat volgde was GEEN levering. Na diverse telefoontjes was product niet leverbaar en met bijbetaling kon ik een nieuwe aankopen of de order annuleren. Hierbij werd opgemerkt dat het wel 3 weken kon duren voor ik het geld terug had bij annulering. Heb gekozen voor de aankoop van het duurdere product. Wederom geen levering en moesten er weer diverse telefoon gesprekken plaatsvinden. Uiteindelijk heeft klantenservice geregeld dat ik het product in Amsterdam in de winkel kon ophalen. Koste mij een reis van 170 km (heen en terug). Al met al heeft het 3 weken geduurd voor ik het apparaat had. Dit in tegenstelling tot hetgeen op de site vermeld staat (1-2 werkdagen). Nog geen sorry o.i.d voor belkosten en reiskosten. Ik koop in het vervolg lokaal.
Kamera Express 24-12-2020

Beste Wim, hartelijk dank voor uw review.

Jeetje, wat vervelend om te lezen dat er zoveel is misgegaan met uw order, onze excuses daarvoor. Uiteraard vinden we het heel vervelend dat u daar zoveel kosten voor heeft gemaakt.

Ik zal u even een mail sturen hierover.

Philippe de la Bruyere 23-12-2020

waanzinnige snelle levering van mijn Sony SEL24240 lens, netjes de kassakorting er af getrokken, alleen nog een beetje onduidelijk voor de Sony cashback, de site werkt niet echt mee blijkbaar, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Topservice zeker aan te raden

Leon 23-12-2020

zeer prettig geholpen met het maken van mijn keus voor een lens voor mijn Sony A7 II

Willem 23-12-2020

Ik heb een vraag neergelegd over mijn keuze voor een nieuw objectief en wilde weten of deze correct was. Binnen het uur kreeg ik een antwoord waarin zij mij een andere, veel goedkopere oplossing aanraden. Een volledige uitleg werd hierbij vermeld.. klasse.

Sjack 23-12-2020

Helaas lang moeten wachten op mijn Canon sx70hs ivm Corona. Kreeg keurige antwoorden op mijn vragen over de levering. Het toestel was keurig en veilig verpakt. Er zat een korte instructie bij betreffende het gebruiksklaar maken van de camera. De complete handleiding kun je downloaden en is zeer duidelijk en omvangrijk!

Kees 23-12-2020

Foka / Kamera express heeft een duidelijke website en en biedt apparatuur, in dit geval een televisie, tegen lage prijzen. De bestelde televisie werd snel geleverd.

Herman 23-12-2020

Even dreigde Corona weer roet in het eten te gooien want mijn bestelling zou ik afhalen bij de Superstore in Amsterdam die juist op de afhaaldag gesloten moest worden. Een mailtje naar de klantenservice van KE zorgde ervoor dat, ondanks de drukte, twee dagen later PostNL voor de deur stond om mijn bestelling af te leveren.

De bestelde Tokina 16-28mm F2.8 voor Canon is een scherpe degelijke en fraai vormgegeven lens, waarvan ik, als er weer optredens en festivals gefotografeerd mogen worden prima van pas. Tot die tijd zullen we ook fraaie landschappen en dorpjes gefotografeerd gaan worden. Aan de lens zal het niet liggen, de kwaliteit is prima en de eerste beelden zijn bijzonder goed, prima sterkte en fraai kleurbeeld. Top!

Tonny 23-12-2020

Website was duidelijk en ik had zondag besteld maandag werd het al bezorgt.

Le 23-12-2020

Kamera Express service is top. Klantenservice reageert snel en vriendelijk. Problemen worden snel opgelost. Daarnaast bieden ze de beste prijs aan.

Mandy 23-12-2020

Wij hebben een camera met lens en de benodigde accessoires gekregen als cadeau van mijn ouders. Wij gaan op huwelijksreis naar Madagascar en hopen daar mooie platen te kunnen schieten met de Canon EOS 250D. Mijn ouders zijn uiterst tevreden over de service en het advies die zij kregen van de verkoopmedewerker. Een pluspunt zijn de tips die op de website staan en de basiscursus die erbij zit, dit gaat ons goed op weg helpen. Ik zou Kamera Express zeker aanbevelen!

Warner Kieft 23-12-2020

Na jaren met 1D serie camera s voor de motorsport te hebben gewerkt, heeft de winkel in Zwolle mij goed kunnen overtuigen om de R 6 te kopen. Bezoek deze winkel al jaren , omdat je hier altijd vriendelijk, vakkundig en meedenkend geholpen word om een goede keuze te maken. Na een FE adapter, die nog niet leverbaar is en een 300 mm II F 2,8 te hebben gehuurd, hebben mijn FE lenzen een echte Update gehad door de R 6. Kan nu mijn 70-200 III F 2.8 o.a. en met de extender 1.4 type III, snel los uit de hand zeer scherpe foto s schieten. Het is ook fijn als je een keuze moet maken hier ook eerst kan huren. Dan hier ook maar de RF serie objectieven aanschaffen. Mijn feestdagen zijn al geslaagd.

Winnie 22-12-2020

2 weken geleden een heel mooi systeem camera gekocht Canon EOS M50. Het is heel makkelijk te gebruiken, super mooie beelden. Het product werd snel en correct geleverd. Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Duidelijke informatie over je bestelling. Verder reageert de organisatie snel per mai.

Michel 22-12-2020

De gene die mij hielp was erg vriendelijk en had er ook echt verstand van. De uitleg was erg specialistisch terwijl ik nog geen specialist ben maar echt een beginneling en niet alles begreep wat hij mij probeerde uit te leggen.

Ronny 22-12-2020

Een monitor besteld bij kamera-express, alles correct verlopen zonder enige problemen; bestelling dag nadien al geleverd.

Marvin 22-12-2020

Goede winkel in Rotterdam met snelle levering en juiste producten. In het verleden ook fotocamera gekocht en altijd goed geholpen bij vragen of issues.

Sibel Kilicer 21-12-2020

Kamera Express is een professionele zaak waar je goed advies krijgt over de aanschaf onderhoud en gebruik van een camera. Het personeel is erg vakbekwaam (ervaren) en weet precies het juiste product te adviseren. Tevens denken ze mee met dr klant en maken ze er aan het eind ook een mooie deal van. Kort gezegd top winkel met top personeel! Bedankt.

Rob C 21-12-2020

Zoals altijd erg goed geholpen. Door drukte en corona (Schermen/mondkapjes) was/is er minder tijd om uitvoerig op de aankoop in te gaan.

Kmh 21-12-2020

Duidelijke website, zeer tevreden met de aankoop. Zeer goede en snelle levering.

H.G.Eerman 21-12-2020

Duidelijk en vriendelijk geholpen!
Goede uitleg!
Goede prijs!
Nette bediening!

Pieter 21-12-2020

Bij de occasionlens die ik kocht stond vermeld dat er normale gebruikssporen op zaten.
Dan ben ik toch benieuwd wat het verschil is met 'lichte gebruikssporen' en 'normale gebruikssporen, de lens ik mocht ontvangen lijkt wel nieuw!
Ondanks de Kerstdrukte en de corona winkelsluitng werd de lens die ik zaterdag bestelde al op maandag afgeleverd.

Ron van Leeuwen 21-12-2020

Al jarenlang klant bij KameraExpress en dat heeft uiteraard te maken met mijn eerdere positieve ervaringen bij hun.
Door de tijd een aantal fototoestellen en diverse accessoires maar ook verrekijkers gekocht. In de winkel altijd deskundig geholpen waarbij men ruimschoots de tijd voor je neemt ondanks dat de winkel vol staat. Het kan dus dat je even moet wachten maar hier heeft iedereen uiteindelijk baat bij.
Nu gekozen voor een Sony Cybershot DSC-RX10 mark III welke ik via de webshop aangeschaft heb en thuis laten bezorgen. Na eerdere reviews in diverse bladen gelezen te hebben ben ik enthousiast geworden. Dit dan als vervanging van mijn DSLR met vele lenzen zodat ik tijdens diverse reizen minder mee te dragen heb. De KameraExpress pagina van deze kamera heeft mij verder de nodige info gegeven over specificaties en tevens de nodige reviews van gebruikers.
Tijdens het bezorgtraject werd ik bij herhaling keurig door KameraExpress op de hoogte gehouden van een aanpassing van het bezorgmoment (dit trouwens door drukte bij de vervoerder en dus niet door toedoen van KameraExpress!).
De kamera nu al even binnen en na de eerste testen kan ik ook hierover positief berichten, zeer goede kwaliteit met uitgebriede mogelijkheden en een daarbij in mijn ogen fatsoenlijke prijs.
Kortom, wederom een positieve ervaring bij KameraExpress.