Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dana 14-09-2023

We hebben het project in de winkel gekocht.

Snel geholpen en medewerkers waren zeer te behulpzaam.

Product is helemaal naar mijn zin.

Gewoon top

Wijnand van Buuren 14-09-2023

De bereikbaarheid van de winkel is prima. De zaak is mooi en ruim opgezet met een zeer groot assortiment. De medewerker die mij heeft geholpen was ter zake kundig, geduldig en alleraardigst in de omgang. De in te ruilen apparatuur is reëel beoordeeld qua waarde.

Rens Benschop 14-09-2023

De service die ze hier aanbieden is heel erg goed geregeld. Ik stuurde een mailtje, en kreeg heel vlot al een reactie.
En de artikelen die ze verkopen zijn echt van topkwaliteit. Een absolute aanrader!

Dirk B. 13-09-2023

Kamera-express in Mechelen: prima advies en professionele service bij de aankoop van een Sony Cybershot DSC-RX10 mark IV.
Schitterend toestel!

Margaret Wolfkamp 13-09-2023

Ik heb voor Kamera Express Almelo gekozen, omdat ik hier goede berichten over heb gehoord!
Ik ben ontzettend goed geholpen in de winkel. Er werd ruim de tijd voor mij genomen en alles uitgelegd. Het personeel is vriendelijk bekwaam en zeer kundig.

Eric 13-09-2023

Al vele bestellingen gedaan en altijd goed gegaan, tot de laatste keer Canon EOS 250D en Tamron !8-400 vlgs de site volgende dag in huis.Had nog 3 dagen voor mijn vakantie dus komt goed(helaas).na een week gebeld lag al een tijd klaar voor verzending.klantenservice goed opgepakt en volgende dag in huis reden onbekend.
Toestel en lens super totaal geen slijtvan aanschaf.

Laurine 13-09-2023

Deskundig en eerlijk advies. Geduld. Er is tijd en aandacht. Fijne ervaring.

Bashja 13-09-2023

Vriendelijk personeel .kennis van zaken helpen je graag om het juiste product teverkopen.ik kom hier graag

Eric 13-09-2023

Vandaag na enige jaren een nieuwe kamera en lens gekocht bij kamera-express Amsterdam. Goed geholpen, duidelijke uitleg om mijn keuze te maken. Zoek je een nieuwe kamera dan is kamera-express zeker aan te raden. En met meerder winkels in Nederland is er altijd wel een winkel in de buurt.

van Zadelhoff Agency 13-09-2023

Ik ben perfect geholpen door medewerker xxxx en hij gaf me ook totaal geen pusherig gevoel terwijl hij bezig leek te zijn met een hoop bestellingen. Ik kwam namelijk 1 minuut na opening al binnen maar hij gaf me het idee dat hij zeeën van tijd voor mij had. Maar daardoor verliep het gesprek ook efficiënt en heeft hij met misschien 12 minuutjes een lens, filter en passend statief weten uit te leggen aan mij. Dit is mijn 5e bezoek denk ik en bijna alle medewerkers gehad gok ik. Maar ik blijf zeker komen dus hierbij ook de 5 sterren 👍🏼 top

MM 12-09-2023

Goed advies gekregen in de winkel. Tevreden over mijn aankoop. En erg goed geholpen! Ik zou het zeker aanraden.

HB 12-09-2023

Vriendelijke, professionele medewerkers. Heel veel keus en veel op voorraad, zo niet wordt direct bij ander filiaal besteld en krijg je een mail als het bestelde binnen is.

Dory Beerens-van der Lugt 11-09-2023

Zeer goed geholpen door Victor bij Kamera Express in Breda. Vakkundig. Wil niet persee de duurste verkopen maar luistert goed naar wat de klant verwacht. In 1ste instantie kwam ik voor een ander toestel waar hij meer aan kon verdienen. Maar hij begreep dat het toestel dat ik kocht, beter bij me past.

Ad 11-09-2023

fijne winkel met duidelijke uitleg en goede service ben heel erg tevreden over mijn aankoop en de advisering hier van. Voor meerdere aankopen kom ik zeker bij deze bij deze winkel terug.

A.B. 10-09-2023

Deze week het nodige aan foto-appartauur ingeruild voor wat nieuws bij KE in Almelo.
Bijzonder goed en eerlijk kunnen inruilen.
Medewerkers waren zeer kundig en dachten goed mee over de keuze.
facebook-8 06-09-2023

Bedankt voor het compliment!

Slim om je oude gear in te leveren!

Erwin Van Damme 09-09-2023

Super vriendelijke bediening nemen de tijd om je volledig te informeren en bieden producten aan die nodig zijn om goed te kunnen werken met product en onderhoud ervan.

Edwin 09-09-2023

Vandaag een nieuwe Canon systeem camera in de winkel in Rotterdam gekocht. Er werd ruim de tijd genomen om ons te helpen waardoor het na sluitingstijd werd. De verkoper was erg vriendelijk, luisterde goed naar onze wensen en kwam met veel informatie om tot een goede keuze te komen.

Marion 09-09-2023

Op zoek naar een nieuwe camera bij Kamera Express terecht gekomen. Goede hulp en advies gekregen. Personeel is kundig en vriendelijk.

Typisch Babs 09-09-2023

Ik gebruikte al een tijd mijn Sony a7711 nu wilde ik de stap maken om van spiegelreflex over te stappen naar een systeemcamera. Voor advies ben ik naar Kamera Express gegaan. Ik had mijn oog laten vallen op de Sony A7R III en deze wilde ik graag bij hun in de shop bekijken en advies inwinnen. Nadat de medewerker mij alle informatie had gegeven heb ik besloten om de Sony A7R III te kopen. Ik gebruik deze nu een tijdje en wat een wereld van verschil in kwaliteit. zo scherp en gedetailleerd. De medewerker nam alle tijd, de camera was op voorraad dus ik kan hem gelijk mee naar huis nemen.

De lens die ik erbij aanschafte was de SIGMA 35mm F/1.4 Nadat ik de medewerker had uitgelegd dat ik voornamelijk portretfotografie doe. En ik heel erg twijfelde welke lens ik het beste mee zou beginnen (35mm, 50mm of de 85mm) Had hij me geadviseerd om met de 35mm te beginnen. Mijn eigen voorkeur ging uit naar een prime lens en geen zoomlens.

Verzending
De SIGMA 35mm F/1.4 was niet op voorraad in de winkel. Deze werd voor mij besteld in de shop en werd na mij thuis opgestuurd. De bestelling was voor mij gedaan op 15 mei en 17 mei had ik de lens al thuis. Uitermate te vrede over de snelle levering en service.

Willem 09-09-2023

De sensor van mijn camera moest schoongemaakt worden. Ik werd direct geholpen en kon erop wachten. De sensor is weer prima schoon.

Meis61 08-09-2023

Sowieso een betere locatie van de winkel in Utrecht, personeel nam de tijd, jammer alleen dat je de camera nog niet echt kan proberen, wel even in de winkel maar kon geen foto nemen omdat er geen kaartje in zat. Er was een holyday aanbieding maar die bleek duurder dan losse koop van de aangeboden art. waarschijnlijk omdat de camera nu 200.- goedkoper was dan de normale prijs. Medewerker keek dit uit zichzelf na, goede service.

Kim Huissen 08-09-2023

Een Canon eos m50 mark 2/11 bij Kameraexpress gekocht. Super advies en een geweldige camera 📷 🥰

Kevin van den Hoven 08-09-2023

Een hele grote en vooral druk bezochte zaak! Wat ik enorm prettig vind is dat je een nummer moet ophalen met het ook het doel van je bezoek. Voor mij een pluspunt, het geeft rust in het gesprek, je voelt je niet opgejaagd. Wachten in de winkel is trouwens geen straf, genoeg producten te zien en lekkere koffie ook trouwens. Vervolgens goed geholpen bij de aanschaf van een Nikon 600mm objectief! Deze heb ik vantevoren gereserveerd en is snel op locatie, 30 minuten later al op te halen. Aan de telefoon heb ik wel even moeten wachten, eenmaal in de winkel snap ik dat wel.. wat een drukte zeg. Dit kan toch alleen maar een goed teken zijn. Je koopt immers niet alleen een product maar een fijn gevoel is ook wat waard. Tot ziens!

Gerrit Hofmans 08-09-2023

Ik heb ervaring met destijds Fotokonijnberg en dat is altijd zeer goed bevallen. Nu bij KamerExpress wordt ik ook zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Krijg veel tips mee. Ben overgestapt van de Canon 750D naar de Canon R7. De eerste foto's heb ik inmiddels geschoten en het is een prachtig systeem. Het werkt allemaal erg soepel.

Typisch Babs 06-09-2023

Ik was opzoek naar een goede allround lens voor mijn Sony A7R III om buiten in alle weersomstandigheden te fotograferen. Normaal kies ik voor prime lenzen maar dan maak ik fotos binnen in de studio en dan kan ik makkelijk wisselen van lens. De medewerker heeft mij heel goed geholpen met uitzoeken van een kwalitatief goede lens maar ook betaalbaar. uiteindelijk heb ik gekozen voor de Sigma 24-70mm F/2.8