Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

E. Smeets 01-08-2023

Maandag 31 juli spontaan binnengelopen in het filiaal in Eindhoven en perfect geholpen door een medewerkster. Deskundig advies gekregen van een enthousiaste medewerker. Helemaal tevreden ben ik naar buiten gelopen met een hele mooie camera voor mijn aanstaande vakantie in Nepal!
's Avond alles uitgepakt en de hele avond thuis de vrouw lastig gevallen met vloggen :-)

Harry_H 31-07-2023

Nadat ik via internet een afspraak had gemaakt, kreeg ik uitvoerig de gelegenheid om met een deskundige verkoper te praten over mijn voorgenomen aankoop van een Sony A7IV en welke lens ik daarbij zou nemen. De verkoper gaf mij de gelegenheid om de camera ook buiten de winkel uit te proberen. Na een week bedenktijd heb ik opnieuw een afspraak gemaakt en enkele gereserveerde lenzen uitgeprobeerd in combinatie met de camera. Na uitvoerig wikken en wegen, zonder dat er druk door de verkoper werd uitgeoefend heb ik camera met lens gekocht en oude SLR met lenzen tegen een schappelijke prijs ingeruild.

Anton 31-07-2023

Nadat ik via de duidelijke site van Kamera Express een prachtige aanbieding van lenzen zag, reserveerde ik telefonisch de Canon RF 100-400mm lens. Ik wilde de lens zelf in Utrecht ophalen.
Toen ik zaterdag 29 juli bij de balie kwam, werd de gereserveerde lens door een jonge medewerker opgehaald. Ondertussen kreeg mijn vrouw iets te drinken aangeboden.
De medewerker haalde de lens uit de doos en hij gaf een korte en duidelijke uitleg en wees mij op de verzekering. Na deze nuttige informatie ging ik als tevreden klant naar huis.
Kortom: deze winkel kan ik van harte aanbevelen!

Jannie 31-07-2023

In deze winkel heb ik de Sony DSC RX 10 IV gekocht . Ik ben in de winkel in Groningen uitstekend geholpen door een vriendelijke en behulpzame medewerker , met een grote mate van kennis . Enthousiast over de aankoop , waar ik nog veel plezier aan ga beleven gezien de ervaringen tot nu toe .
Kamera Express 31-07-2023

We wensen je veel plezier met deze camera Jannie!

Damon van der Pasch 30-07-2023

Twee weken terug een nieuwe DJI RS3 aangeschaft bij Kamera Express s'Hertogenbosch.
Ik heb eerst via de mail contact gehad om advies te vragen welke gimbal het beste voor mij was.
Binnen een paar uur netjes antwoord gekregen op verschillende vragen.
Een dag erna naar de winkel geweest daar hebben ze uitgebreid de tijd genomen en verschillende gimbals laten zien.
Ben je opzoek naar een DJI gimbal dan raad ik Kamera Express zeker aan.
Kamera Express 31-07-2023

Bedankt voor je mooie beoordeling Damon, veel plezier met de gimbal!

Laurent 30-07-2023

Ik heb hier een camera gekocht en de ervaring was perfect! Een warm welkom, een uitstekende verkoopmedewerker die naar mijn behoeften luisterde. Ruime keuze aan kwaliteitscamera's. Vlot, snel aankoopproces. Een aanrader voor alle fotografieliefhebbers! Bedankt voor een geweldige winkelervaring. Ik kan niet wachten om kostbare momenten vast te leggen met mijn nieuwe camera!
Kamera Express 31-07-2023

We zijn erg benieuwd naar je beelden Laurent! We wensen je veel plezier met je nieuwe camera!

Annet 30-07-2023

Erg vriendelijke en behulpzame mensen die me goed hebben geholpen met mijn aankoop.

Pawel 30-07-2023

Ik heb voor deze fotoshop gekozen omdat na zoveel aankopen kan ik zeggen dat deze de beste fotozaak van Nederland is.

Paul 30-07-2023

Mooie winkel met goede voorraad. Perfecte locatie, je kunt makkelijk voor de winkel parkeren in een niet al te drukke omgeving. Vriendelijk, ervaren en professioneel personeel, altijd bereid om de producten te tonen en uitleg te geven (zonder gevoel van druk of desinteresse).

Marijn 29-07-2023

Erg goed geadviseerd in hun winkel in Utrecht, veel kennis over de verschillende camera's en bijbehorende lenzen.

WP 29-07-2023

De kennis van zaken is uitstekend, een goed adviesgekregen, vriendelijk en behulpzaam.

Tineke 29-07-2023

Ik koop al jaren mijn fotoapparatuur bij Kamera Express, omdat ik er vakkundig word geholpen. Ook de service is top. En 5 jaar garantie, waar vindt je dat? Toen onlangs één van mij camera's er na 3 jaar mee ophield, en niet meer te repareren was, kreeg ik een tegoedbon voor het volledige aankoopbedrag terug. Klasse!
Kamera Express 31-07-2023

Wat fijn om te lezen dat je de garantie goed van pas kwam Tineke. Bedankt voor je mooie review!

Bob 28-07-2023

Gisteravond om 23:00 besteld en vandaag om 10:00 uur binnen. Echt super snelle service

Ruben 27-07-2023

Altijd weer terug bij kamera express.
Vandaag gemaild voor een voorraad(de nieuwe dji)
Snel reactie gekregen en die dag langs gegaan.
Vakkundige en vrolijke verkoper hielp mij en was erg enthousiast. (Ook omdat het product nog zo nieuw was en hij hem nog niet had gezien)
Alles goed uitgelegd en ik kon snel mijn weg weer vervolgen.

Hugo Suys 27-07-2023

geweldige winkel, veel in voorraad, vriendelijk en snelle service en deskundige uitleg.

Lisanne 27-07-2023

Goed advies gekregen in de winkel. Ik ben blij met mijn keuze voor de Canon R10.

Bas 27-07-2023

Uitstekend! Snel geholpen met een scherpe prijs. Hier geslaagd waar anderen mijn vragen lastig vonden.
Kamera Express 27-07-2023

Super om te lezen Bas. Veel plezier met je aankopen.

Rob 27-07-2023

In de winkel in Amsterdam heeft geen toilet voor klanten. Dat is op zijn zachts gezegd nogal lastig wanneer je op leeftijd bent en een uur hebt gereden. Toen ik een en ander duidelijk maakte was men niet bereid om een uitzondering te maken omdat ze slechte ervaringen hadden. Vervolgens kwam men met het argument dat het vanwege de verzekering niet kon. Kortom een weinig klantvriendelijke opstelling. Om de hoge nood op te lossen kon ik gelukkig terecht bij een horeca gelegenheid verder op.
Kamera Express 27-07-2023

Hey Rob, ohh wat vervelend dat we u niet konden helpen. Het is niet zo dat we niet klantvriendelijk zijn maar helaas hebben we er geen goede ervaring mee gehad, zoals aangegeven verzekeringstechnisch kunnen we dit niet toelaten. Ik hoop dat u begrijpt wat er gebeurd is waardoor we de keuze hebben gemaakt dit niet meer te doen. Ik snap dat het vervelend is. Sorry hiervoor. Ik hoop dat het bezoek verder naar uw tevredenheid is geweest.

Sjaak Benard 27-07-2023

Ik heb een Samyang AF 14 MM F2.8 F gekocht bij Kamara Express Cappe aan den Iissel.
Fijn personeel maar ook is de winkel groot en opzichtelijk. Veel personeel zodat er altijd wel iemand is die je vragen kan beantwoordden. Objectief in de winkel kunnen uitproberen. Mooie foto's
Zeer tevreden over Kamera Express Capelle aan den IJsel. Ga door met het goede werk
Kamera Express 27-07-2023

Zullen we zeker doen Sjaak, bedankt voor je mooie review.

Yvonne 27-07-2023

Vriendelijke service in de winkel, personeel denkt mee en gaat op onderzoek uit bij vragen.
Fijne informatie gekregen over verzekerking en hoe om te gaan met eventueel kapotte apperatuur

Carolijn 26-07-2023

ik ben in de winkel in Capelle aan de IJssel geweest, vriendelijk geholpen.

Hans Dunsbergen 26-07-2023

Mijn bezoek aan fotozaak Kamera Express in Zwolle was zeer positief. Het personeel was uitzonderlijk deskundig en vriendelijk. Ze waren in staat om al mijn vragen te beantwoorden en mij te voorzien van gedegen advies over mijn aankoop. De medewerkers namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en hielpen me bij het vinden van de juiste producten. Ik voelde me zeer welkom en goed geholpen tijdens mijn bezoek. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar professioneel advies en goede service in de fotografiewereld.
Kamera Express 27-07-2023

Super om te lezen dat je ervaring zo positief was bij ons in de winkel, zien je we snel weer terug ?

Merel 25-07-2023

Erg goed geholpen door medewerker xxxx bij Kamera Express Den Bosch, tevreden met zijn service. Mooie Sony a7 IV gekocht met een prachtige lens!

E.J.E. Brouwers 25-07-2023

Ik ben naar Kamera-express gegaan omdat de camera die ik wilde kopen met korting werd aangeboden . Ik werd vriendelijk geholpen door .... en er werd uitgebreid uitgelegd hoe de belangrijkste functies van de camera werken en waar voor je moest oppassen bij het gebruik .

Chelsea B 25-07-2023

Ik koop al jaren al mijn film apparatuur bij kamera express, onlangs de 360 insta x2 gekocht. Wat een geweldig bedrijf. Ik blijf telkens terug keren. In de winkel helpen ze je echt uitstekend, ze weten waar ze over praten. Ook zijn de prijzen hier altijd het scherpst geprijsd!
Kamera Express 27-07-2023

Bedankt voor je mooie review Chelsea.