Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Danielle 02-05-2021

Online een camera gekocht (Sony HX400v). Duidelijke website met genoeg informatie over de camera. Goede service dat je 5 jaar garantie kunt claimen. Camera 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verpakt.

Danielle 02-05-2021

J. de Gooijer 02-05-2021

Geweldige winkel, uitstekende service. Er is een ruim aanbod aan camera's in elke prijsklasse. Ze bieden ook een reeks gebruikte camera's en accessoires / lenzen. Na registratie en een klantreview krijg je 5 jaar garantie. De prijzen zijn concurrerend/scherp.
Al jaren trouwe klant.

J.A.H. 02-05-2021

Goed geholpen in de winkel, ondanks Covid toch ruim de tijd genomen door de medewerker.

Michal Pelka 01-05-2021

Erg goed geholpen middels e-mail contact. Heb een order via mail uitgezet welke netjes en snel is uitgevoerd. Vlotte reactie binnen 24 uur elke keer. Duidelijk in communicatie ook.

Gerard van der Net 01-05-2021

Vandaag naar kamera express geweest voor een nieuwe camera. Ik ben zeer goed geholpen in de winkel, helemaal top!

Bert 01-05-2021

Mooie winkel met meer dan voldoende keuze. Prima begeleiding tijdens de verkoop.

Ruud E. 30-04-2021

Prima geholpen, no nonsense benadering. Canon EOS 2000D gekocht, zeer tevreden mee.
Vestiging R'dam.

Robert Moons 30-04-2021

Ben goed en netjes geholpen aan een goede Camera. Kamera express is een topzaak met goed personeel.

Jolanda 30-04-2021

Goed geholpen en geweldige Canon EOS R6 camera gekocht met supermooi RF 100-500mm objectief!

Gianluca 30-04-2021

Super vriendelijk personeel, meedenkend, echt top!
Eencanon EOS 6D mark 2 body gekocht.

Canon EOS M50 Mark II + 18-150 mm IS STM zwart 30-04-2021

Top camera, scherpe foto's, makkelijk in gebruik. Goed geholpen door Kamera express en een snelle levering.

J. van Schaik 30-04-2021

Zeer vriendelijk geholpen met vakkundig advies in het filiaal Breda door Carola, ze gaf mij duidelijke uitleg over de camera en de objectieven die er zijn met inhoudelijk advies. Hierdoor ben ik "later" overgegaan tot aankoop in dit filiaal en werd wederom vriendelijk geholpen en namen alle tijd. Ik heb de aankoop ervaren als zeer prettig en ben blij dat ik dit heb gedaan bij Kamera-Express waar je ook nog eens 5 jaar garantie krijgt op je dure aangekochte gear....dat geeft vertrouwen!

Kool 30-04-2021

Professionele hulp bij het kiezen voor de juiste camera, en snelle levering en goed verpakt.

ik ga hier eker nog een keer terug 30-04-2021

op een vrijdag besteld en de volgende dag al in huis . ik werd aan de telefoon goed en duidelijk geholpen . ik zou zeker als ik weer iets nodig heb hier bij kamera express iets bestellen . top ga zo door

Gerard 29-04-2021

Ik kon tijdens de lockdown snel een afspraak maken voor een de camara die eigenlijk niet op voorraad was, maar die hebben ze van een ander filiaal gehaald, na uitgebreidde uitleg en demonstratie heb ik de camera gekocht. zeer tevreden met klantvriendelijke behandeling.

Henny 29-04-2021

Prima winkel, deskundige hulp.
Geen onnodige verkooppraatjes gewoon eerlijk verhaal

Sander 29-04-2021

Ik had op de website al bepaald wat ik wilde hebben en daarvoor een click and collect gepland.
Eenmaal in de winkel werd ik netjes geholpen en was er voldoende tijd om nog verder te oirenteren.

Zeer netjes en keurig te woord gestaan/geholpen

Joop 29-04-2021

Aankoop canon lens EF-S 55-250mm f 4-5.6 IS STM, Perfecte resultaten. Prima service bij de superstore in Groningen.

Wim van Berlo 29-04-2021

Als fotograaf ben ik overgestapt van Nikon naar Fujifilm. Hierdoor had ik behoorlijk wat apparatuur in te ruilen. Ik heb hiervoor contact gehad met Khio bij Kamera-express te Eindhoven. Vanaf het eerste contact een buitengewoon goede ervaring. Je merkt aan Khio dat hij een passie heeft voor fotografie en oprecht aandacht heeft voor zijn klanten. Ook een vriend van mij bevestigde dat hij dezelfde ervaring heeft gehad met Khio.

De geleverde producten (Fuji X-t4, Fuji 16-55mm F2.8 en Fuji 80mm 2.8 macro) bevallen uitstekend!
Ik koop al 11 jaar bij Kamera Express, zowel privé als zakelijk, heb al diverse klanten aangedragen en tot op heden altijd met een goede ervaring. Kan dan ook niet ander dan om Kamera Express te belonen met een dik verdiende 10.

Bedankt Kamera-express!

Henk 28-04-2021

Om in Corona-tijd toch met goed advies een dure lens te kopen is niet altijd makkelijk. Ik besloot eindelijk om mijn lang gewenste Canon EF 100mm F/2.8 L USM IS Macro lens te kopen. Mijn bezoek aan kamera-express in Utrecht toonde dat veilig kopen in een winkel wel kan. Na afspraak werd ik vriendelijk welkom geheten en efficiënt geholpen. Na ongeveer een half uur stond ik weer met mijn mooie lens buiten. Dezelfde dag ben ik met mijn nieuwe lens aan de gang gegaan en het resultaat is geweldig. Zo heb ik in deze lastige tijd toch iets waarmee ik "veilig" naar buiten kan. De lens voldoet aan alle verwachtingen en meer dan dat nog.

willy 28-04-2021

zeer vriendelijke ontvangst direct contact met bedienden die niet "meepraten" maar die weten waarover ze spreken .

ik ga hier zeker nog een keer terug 27-04-2021

Lisa 27-04-2021

Top service! Bedankt voor het helpen kiezen voor een nieuw objectief. Sigma 18-200 voor mijn Canon!

Anita 27-04-2021

Vandaag een camera gekocht bij kamera express.
Prima service, goede uitleg en uiteindelijk een perfecte camera gekocht voor mij.
Al even uitgeprobeerd en ben nu al dolenthousiast over. Ga ik een hoop plezier aan beleven.