Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sieneke Procee 03-05-2023

In Utrecht ben ik goed geadviseerd en ben blij naar huis gegaan met een Canon Eos R10.
Kamera Express 03-05-2023

Fijn te lezen dat je geslaagd bent!

Maaike 03-05-2023

Heel goed geholpen door de medewerker. Hij kon al onze vragen over de ins en outs van verschillende soorten camera's goed beantwoorden.
Kamera Express 03-05-2023

Wat fijn om te lezen dat je alles uitgelegd is, daar zijn we tenslotte voor!

Rob 02-05-2023

Goede service en duidelijke uitleg.
Vooral belangrijk dat er tijd voor je genomen wordt.
Ook telefonisch is de winkel goed te bereiken.
Kamera Express 03-05-2023

Bedankt voor het compliment!

Joop Salomons 01-05-2023

Een prima fotozaak.
Ik was hier voor het eerst voor de aanschaf van een nieuwe camera. Door het personeel ben ik op een heel plezierige en deskundige manier geholpen.
Ze namen alle tijd voor mij en gaven mij advies waarbij rekening werd gehouden met mijn persoonlijke wensen.
Kortom prima geholpen.
Kamera Express 03-05-2023

Dat doet me goed te lezen dat je fijn geholpen bent Joop!

Anton van der Burgh 01-05-2023

Door de winkelopstelling heb je de onverdeelde aandacht van de verkoopmedewerker. Zeer aangenaam. Ook was de vakkennis van de verkoopmedewerker uitstekend. Ik heb een Canon EOS R10 aangeschaft en ben zeer tevreden over de hulp.
Kamera Express 01-05-2023

bedankt voor het mooie compliment! Fijn te lezen dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel weer!

Saartje 30-04-2023

Vandaag weer iets nieuws aangekocht in de Rotterdamse vestiging. De verkopers zijn duidelijk in hun uitleg en wars van overbodige verkooppraatjes. We hadden het geluk dat het niet druk was.
Kamera Express 01-05-2023

Fijn te lezen dat je geslaagd bent! We kunnen natuurlijk alles verkopen, maar als jij er niet blij mee bent, ben je natuurlijk niet geholpen. En dat is uiteindelijk wel het resultaat wat we willen. Dat jij de mooie foto's kan maken.

Leo 30-04-2023

Levering enz was prima de finaciele afwikkeling minder via ideal heb ik betaald maar nadat ik de rekening kreeg bleek ik via ideal te veel betaald te hebben heb hier over gebeld en de bewijsstukken opgestuurd maar tot op heden is er geen actie ondernomem.
De service telefoon is zeer slecht bereikbaar het is mij de laatste 2 weken niet gelukt om ze te bereiken via de telefoon per email krijg je bericht dat ze het te druk hebben en dat is het blijkbaar.
Kamera Express 01-05-2023

Dat is jammer te horen Leo! Ik kan helaas op deze manier niets in ons systeem terug vinden, zou je een email kunnen sturen naar reviews@kamera-express.nl? Dan kijk ik met je mee.

Social Deal Roosendaal-BoZ 30-04-2023

Vandaag voor de derde keer naar Breda voor een Camera .
Naar eerdere uitleg en een reservering vandaag een nieuwe canon systeem camera gekocht .
Alle keren goed geholpen en duidelijke uitleg wat voor een beginnend fotograaf belangrijk is .
Gelijk in winkel alles ingesteld .
Een prettige sfeer met goed en vriendelijk personeel .
Mocht ik nog vragen hebben of nog iets voor mijn camera kom ik hier zeker terug
Kamera Express 01-05-2023

Wat fijn te horen dat alles wel direct voor je geregeld is, ook al moest je 3 keer naar de winkel.
Tip: om te reserveren, zou je ons ook kunnen bellen.

Je bent altijd van harte welkom!

Dini 29-04-2023

Er wordt prima service verleent , meerdere camera's hier gekocht altijd in volle tevredenheid, reuze vriendelijk en uiterst bekwaam personeel!!
Kamera Express 01-05-2023

Doet me goed te lezen dat je al een tijdje bij ons komt! Bedankt.

Erik 29-04-2023

overzichtelijke winkel, vakkundig personeel en alles geheel vrijblijvend. Genoeg keuzemogelijkheden in verschillende prijsklassen. goede uitleg en tips.
Kamera Express 01-05-2023

Wat een prachtig compliment! Bedankt.

Diane Kiers 29-04-2023

We komen al jaren bij Konijnberg uit Den Ham. Dat is Kamera Express geworden. We worden hier net zo goed geholpen als bij Kamera Express in Almelo

Het personeel neemt de tijd voor je om alles goed uit te leggen en krijgt er ook nog lekker koffie bij.
Kamera Express 01-05-2023

Dat is fijn te lezen Diane! Bedankt voor het mooie compliment.

Chris 28-04-2023

Zowel via internet als in de winkel (Almelo) goed en vriendelijk geholpen. Behulpzaam en onder voorwaarden gratis garantie verlenging naar 5 jaar.
Meestal goedkoper dan vergelijkbare winkels/ webshops. Aanrader
Kamera Express 01-05-2023

Bedankt voor het aanraden! Doet me goed te lezen dat je goed geholpen bent.

Kamera-Express Breda 28-04-2023

Snel en goed geholpen , Parkeren voor de deur eerste halfuur gratis. Sigma Lens gekocht.
Kamera Express 28-04-2023

Mooie keuze!! Veel plezier ermee.

C.Linssen 28-04-2023

Van tevoren heb ik op internet gekeken waar ik een compactcamera Sony kon kopen. Ik had 2 mogelijke camera's op het oog. Kamera express heeft veel op voorraad in de winkel. In de winkel werd ik op een snelle en adequate wijze geholpen bij het maken van de keus.
Kamera Express 28-04-2023

Ik wens je veel plezier met de nieuwe camera!

Frans 27-04-2023

Zeer vriendelijk geholpen, koffie staat klaar en ze hebben geduld om de vraag of probleem op te lossen.
Ga zo door ,ben vanuit Deventer naar Cappelle aan de IJssel gereden ,en ik heb er geen spijt van.
Kamera Express 28-04-2023

We gaan zeker zo door! Dank je wel voor je mooie review Frans.

Mien 27-04-2023

Zeer tevreden over mijn aankoop en de manier waarop ik verder geholpen ben door de verkopers. Ik ben op een zeer laagdrempelige, maar professionele manier geholpen. De verkopers gaan echt samen met jou op zoek naar het beste model voor jouw persoonlijke wensen en eisen.
Kamera Express 28-04-2023

We zijn er voor iedere fotograaf!

Cheryl 27-04-2023

goede service en een goede uitleg over de camera. nemen de tijd voor je om alles uit te leggen over de camera.
Kamera Express 28-04-2023

Super om te lezen Cheryl! Ik wens je veel plezier met de camera!

Wendy 26-04-2023

Super goede uitleg en advies. Ze nemen echt de tijd voor je. Ik ben heel blij met mijn nieuwe statief. En de service.
Kamera Express 28-04-2023

We nemen graag genoeg de tijd voor iedereen, ik wens je veel plezier met je statief!

Emy Kennis 26-04-2023

Ik ben nu twee keer in de winkel in Eindhoven geweest en ook telefonisch om advies gevraagd en alle keren ben ik super geholpen. Veel kennis van zaken, eerlijk advies en goede uitleg.
Ook de webshop is overzichtelijk, bestellen gaat gemakkelijk en er is goede communicatie over de levering.

Fijn om te lezen Emy!

Jacques 26-04-2023

Ik ben vanmorgen in de winkel in Arnhem geweest en werd er geholpen door Jorg. Hij was zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Dank je wel Jacques!

Jolanda 25-04-2023

Deskundig advies gekregen om tot een juiste keuze te kunnen komen voor een nieuwe fotocamera.
Zeer vriendelijk en kundig personeel,
Er werd ruim de tijd genomen om de werking van mijn nieuwe fotocamera uit te leggen.
Kamera Express Almelo vind ik helemaal TOP!!
Een echte aanrader!!
Kamera Express 26-04-2023

Het is altijd ons doel om goed advies te geven aan de persoon, want jij bent tenslotte degene die ermee aan de slag gaat!
Bedankt voor het aanraden! Hopelijk tot snel weer Jolanda!

CastelG 25-04-2023

Sinds Kamera Express een vestiging in Groningen heeft ben ik regelmatig klant. Reden is de uitstekende bereikbaarheid, goede service en prijsniveau.
Kamera Express 26-04-2023

Fijn te horen dat je in Groningen goed geholpen wordt! Je bent altijd van harte welkom. De koffie en thee staat al klaar, je moet het alleen even zelf pakken. ;-)

Tineke 25-04-2023

Klantvriendelijk, goede service en deskundig advies over alle apparatuur die zij verkopen.
Kamera Express 26-04-2023

Bedankt voor het compliment Tineke!

Maurice Versluis 25-04-2023

Sinds 2004 bezoek ik de winkel van Kamera-express als ik nieuwe spullen en/of 2e hands producten wil aanschaffen.
Zo heb ik op 23 april j.l. een nieuwe Sony camcorder AX53 aangeschaft ter vervanging van mijn Sony TRV-210E van 1999. Over het product kan ik nog geen oordeel vellen, maar het lijkt mij bijzonder gebruiksvriendelijk. Dit gezien het instellen van verschillende items welke ik bij het in werking stellig moest doen. Mbt het personeel van Kamera-express kan ik zeggen dat, al de keren dat ik in de winkel iets kwam kopen, het personeel altijd vriendelijk was. Daarnaast heb ik, indien nodig, altijd advies gekregen van gekwalificeerd en professioneel personeel.
Kamera Express 26-04-2023

Dat is inderdaad al een tijdje, wat leuk dat je bij ons blijft!
Mocht je nog vragen hebben over de Sony, schroom niet om even langs te komen of om even de klantenservice te contacteren, dan helpen we je verder!

Jimmy 25-04-2023

Zeer fijne winkel met vriendelijk personeel wat ook komt vragen waar ze je mee kunnen helpen en zoeken samen met je naar wat het beste past niks op dringen
Hier ga ik zeker vaker mijn apparatuur kopen
Kamera Express 26-04-2023

Bedankt voor het compliment! Doet mij goed om te horen dat je zo goed geholpen bent. Je kan ook eventueel kijken of je oude apparatuur kan inleveren voor korting op nieuwe apparatuur.