Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dominique 27-11-2020

Gisteren gebeld of de LG OLED65GX6LA nog op voorraad was en jullie hadden er nog een paar. Gisteren gelijk gekocht en vandaag in huis en ook nog eens een hele goede Black Friday deal!! Alleen jammer dat ie nog even in de doos blijft tot we verhuisd zijn...

Jos Willems 27-11-2020

Canon EOS 90d aangeschaft. Veel mogelijkheden die ik nog moet uitzoeken. Prettige winkel met net en vriendelijk personeel.

Ingrid 27-11-2020

Snel en vakkundig geholpen. Ze namen alle tijd voor mijn vragen. Ik heb de Canon R6 body met een screenprotector aangeschaft. Superblij mee. Hij voelt en oogt goed.

Bob 27-11-2020

Denon home 350 gekocht, na goed te zijn geholpen bij kamera expres almelo, makkelijk aansluiten en heosapo geinstalleerd, geweldig geluid, kan het aanbevelrn

gerard vromans 27-11-2020

net sony 55-210 lens gekocht, fijn apparaat, goed beeld, mooie fotos , vriendelijke en super service.
Dank voor jullie hulp

Dot 27-11-2020

Gisteravond een reservering gedaan van de camera van mijn keuze gedaan. Vanmorgen net na openingstijd in de winkel te Maastricht gekomen, waar de camera al klaar lag. Vervolgens ben ik uitgebreid geadviseerd geworden (op eigen verzoek!) omtrent welke lens, tas, filters e.d. er nog bij moesten. Geen gepush, gewoon een vrijblijvend advies gekregen. Een zeer prettige ervaring. Hopelijk zijn de foto's ook zo goed.

Melissa 27-11-2020

Ook al woon ik niet meer in Rotterdam, ik koop nog steeds mijn spullen bij Kamera Express. Ook nu weer. Snel geleverd. De camera pas sinds gisterenavond in huis, maar het eerste gevoel is goed.

Super service 27-11-2020

Groot aanbod en super service.
Lens laten reserveren via de site en de dag erna lag hij klaar. Goede informatie gekregen en alles netjes afgehandeld.
Nu de mogelijkheden van de lens (Sony Fe 100-400 GM) leren kennen.

mozzer00 26-11-2020

Levering volgens afspraak. Laagste prijs die ik kon vinden en ook nog een gratis verlenging van de garantie op mijn lens van 2 naar 5 jaar. Top.

Brenda 26-11-2020

Goede shop, snel geleverd, goede producten met een nette prijs! Ook tweedehands producten zijn erg netjes geleverd.

Tonny Klijnstra 26-11-2020

Ik ben op een zeer vriendelijke en zeer professionele manier te woord gestaan .Dat was het laatste zetje wat ik nodig had om tot de aankoop over te gaan.

Aad 26-11-2020

Ik werd op een heel vriendelijke en meedenkende manier geholpen. Winkel straalt rust uit met gemotiveerd personeel. Aandacht voor mijn vragen en adequate antwoorden. hier kom je graag terug.

Bernadette Willemsen 26-11-2020

In mijn geval gaat het om een reparatie van een objectief. Vriendelijk personeel, hulpvaardig, iedereen heeft verstand van zaken. Men neemt tijd voor je en je voelt je echt klant [ koning] ..ook al gaat het om een reparatie. Krijg uitleg wat er gerepareerd is, en met klem vertellen ze dat er garantie op de reparatie is. Dus niet op de schap zetten, maar weer op pad gaan...

Pauline 26-11-2020

Ik wordt altijd enorm vriendelijke behandeld in deze winkel. En ze herinneren wie je bent wat helpt in de snelheid, omdat alles al duidelijk is. Ook deze keer bij de aanschaf van een Fuji lens ben ik erg goed geholpen.

Henk. H 26-11-2020

zeer vriendelijk personeel en hulpvaardig. Duidelijk met het geven van tekst(en) en uitleg

Chabani 26-11-2020

Vooraf had ik op de site goed gekeken naar de beste camera's. Zodoende wist ik vooraf ongeveer wat ik wilde hebben. In de winkel hielpen ze me deskundig verder en kreeg ik tips/advies van deskundigen. Ze hebben me echt die apparatuur verkocht waar ik echt mee over weg kan en ik mocht zelfs boven kijken naar de fotoverlichting die ik wilde kopen. Zodoende wist ik dat dat precies was wat ik zocht. Met een tas vol apparatuur verliet ik de winkel en ik weet dat ik de volgende keer weer daar spullen ga kopen, omdat ik vriendelijk en goed geholpen ben vandaag! Niet alleen ik, maar ook mn vriendin is goed geholpen. Hele fijne ruime zaak.

Hub 26-11-2020

zeer snelle service en levering, goede prijzen.
Zowel on-line als in de winkel prima advies. Verder een uitgebreid leveringsprogramma.

Sulkers 26-11-2020

Website duidelijk en overzichtelijk en gelijk bij het juiste product dat je zoekt.
Snelle afhandeling binnen twee dagen in huis.
Samsung QLED 50Q80T(2020) een prachtig helder beeld met een fantastisch geluid met veel mogelijkheden om andere apparaten te koppelen, waaronder je iPad, IPhone en Pc.
Praktisch in gebruik, je eigen thuis bios met Netflix en YouTube alles is mogelijk.
Elke dag genieten we van onze aankoop!

Menno 26-11-2020

Nav het perfecte plaatje bezoek gebracht aan Kamera-Express Eindhoven. Super fijn , enthousiast, proffessioneel geholpen en goed advies gekregen bij mijn aankoop

Dr. Jean-Pierre De Cuyper 26-11-2020

Als proffesionele gebruiker zijn we al jaren lang klant voor de aanschaf van bepaalde materialen voor onze digitale reprostudio wegens de erg scherpe prijzen, de erg snelle offertes en leveringen en de uiterst verzorgde service.

Sylvia Willink 26-11-2020

heel deskundig, geduldig en vriendelijke verkopers, en helpers! Dat is een heel goede winkel!

A 26-11-2020

Review geschreven tegen beloning.

In het verleden al een tv gekocht bij Kamera Express. Destijds al goed geholpen. Onlangs is deze kapot gegaan. Na overleg met Kamera Express overgegaan tot aanschaf van een nieuwe tv. Zeer vriendelijk te woord gestaan en kundig geholpen. Het werd een LG OLED65CX6LA. Netjes afgeleverd, zeer tevreden met de aanschaf.

Maximilien Fluck 26-11-2020

Excellent conseil en magasin d'Evere, personnel disponible et professionnelle. Large gamme et stock

Reyan10 26-11-2020

Klasse is binnen 24uur geleverd,contact via sms op de juiste tijdstip kan niet beter.

Olu 25-11-2020

Good shop very friendly and ever ready to help with all information you need about your purchase