Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marijn 19-01-2023

Een zeer fijne winkel met medewerkers die weten waren ze over praten. Je krijgt duidelijk uitleg van product, maar ook laat men de verschillen zien tussen meerdere vergelijkbare producten. Men neemt ook de tijd voor je. Bij ophalen bestelde product. Controle inhoud doos.
Kamera Express 20-01-2023

Mocht je later nog vragen hebben, kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice of nog eens langs komen!

Theo 19-01-2023

Zo fijn dat het artikel altijd live aanwezig en het personeel met geduld en kundig advies altijd bereid is om nog extra vergelijkings artikelen te behandelen.Was heel prettig en onzekerheid weg over keuze.
Kamera Express 20-01-2023

Fijn te lezen dat je zo zeker de juiste keuze hebt kunnen maken. Daar hebben we graag in geholpen!

Henk 19-01-2023

Passie, kwaliteit en betrouwbaarheid.
Aangekomen bij Kamera Express in Eindhoven voelde het al meteen goed, de ontvangst was persoonlijk en warm. De verkoper had een grote passie voor fotografie, hij was ook vakkundig en dat geeft vertrouwen. Ik had een afspraak gemaakt voor een occasion, de Nikon Z6II, hier was ik al een tijdje op naar zoek en deze lag reeds klaar toen ik aankwam. Hij heeft mij alles verteld over de technische specificaties van deze kamera en het aantal clicks die hij gemaakt heeft, hij zag er ook puntgaaf uit. Ook heb ik het een en ander kunnen testen met mijn eigen lenzen. Ik was dan ook zeer tevreden met alles.
Bij Kamera Express kun je met een gerust hart een occasion kopen.
Kamera Express 20-01-2023

Super dat wij hem uiteindelijk voor je hadden Henk! Heel veel plezier met jouw nieuwe gebruikte Nikon Z6II, maar dat gaat zo te lezen helemaal goed komen.

Paul 19-01-2023

Kamera Express is een super goede winkel waar je nog deskundig advies krijgt van goed opgeleid personeel. Wij zijn alvast heel tevreden dat er nog fotowinkels zijn, waar je ook fysiek terecht kan!
Kamera Express 20-01-2023

Soms is het toch makkelijker om even tegenover iemand te staan, zeker met fotografie! Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken.

Camille 19-01-2023

Ik bezocht de winkel van Kamera Express om een bestelling op te halen. Ik werd ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen. Voortaan laat ik mijn bestelling zeker hier bezorgen of ga ik gewoon naar de winkel om advies te vragen. Er werken experts die ook heel hulpvaardig zijn.
Kamera Express 19-01-2023

Hi Camille, bedankt voor je mooie review, we zien je graag terug in de winkel!

Ben Hermans 18-01-2023

Ik kreeg een gericht en ter zake kundig advies over mijn camera en toebehoren.
Kamera Express 19-01-2023

Fijn dat we je goed konden helpen Ben.

Chris 18-01-2023

We zijn 3 x in de winkel in Turnhout geweest! 1ste keer geholpen door iemand van de winkel van Mechelen! Klare uitleg over de statieven! Vraag naar een waterdicht, klein toestel om mee te nemen tijdens skiën! Ricoh! Ziet er super uit! Vraag ivm macroring? Opgezocht en gevonden, waarvoor dank! Volgende week testen! Bestelling van extra batterij! Vlug! Correct!
Bedankt voor 3x vriendelijke bediening! Zelfs met vragen over antieke VHS banden en recorder!
Kamera Express 19-01-2023

Wat fijn dat je 3x zo'n fantastische ervaring hebt gehad, zoals het hoort toch Chris? Wij wensen je veel plezier met al je aankopen!

Jan v Z 18-01-2023

Middels de website van Kamera Express heb ik een eerste grove keuze kunnen maken. Goede en duidelijke informatie hier. Vervolgens naar de winkel in Amsterdam gegaan waar ik zeer vriendelijk en professioneel werd geholpen. Geselecteerde kamera's kon ik hier vasthouden en uitproberen. De verkoper nam de tijd, deed een werkende accu in de kamera waarna ik deze binnen en buiten kon uitproberen. Prima!
Kamera Express 18-01-2023

Slim om zowel online als in de winkel informatie in te winnen. Hopelijk heb je zo een mooie keuze kunnen maken!

christina 17-01-2023

De winkel zit bij mijn woonhuis in de buurt en je loopt er zo even naar binnen. Verder ben ik zeer netjes geholpen en heb ik een fijn advies gehad en mogelijkheden om het een en ander te kunnen testen.
Na de aankoop had ik de volgende dag de camera binnen en kon ik beginnen met mijn testronde. Ik ben zeer onder de indruk van deze camera en ben heel blij met het advies wat ik heb gekregen.
Deskundig, geduldig en zeer vriendelijke personeelsleden.
Kamera Express 18-01-2023

Dat scheelt zeker. Heel veel plezier met jouw nieuwe camera en mocht je uiteindelijk alsnog vragen hebben, loop je maar even binnen!

John Mazgon 17-01-2023

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen, snelle levering, eerst nog klantenservice gebeld over vraag naar garantieverlenging ik kreeg duidelijke uitleg en ben vriendelijk geholpen. Printer is dag na bestelling netjes en op tijd afgeleverd.
Kamera Express 18-01-2023

Mooi dat je naar wens geholpen bent. Veel printplezier met jouw nieuwe printer!

Peter van de Werff 17-01-2023

Na flink gespaard te hebben heb ik een macro objectief aangeschaft bij KameraExpress. Zodra ik de winkel in Amsterdam binnen kwam werd ik snel aangesproken door een van de verkopers. Hij heeft mij vriendelijk en deskundig geholpen en alles goed uitgelegd en hebben samen ook wat test foto's gemaakt. Blij ging ik weer huiswaarts met mijn nieuwe macro objectief van Canon huiswaarts.
Kamera Express 18-01-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe macro objectief! Mooi dat alles duidelijk was en je een goede keuze hebt kunnen maken. Succes met fotograferen.

Monique 17-01-2023

In de winkel word je deskundig geholpen. Mijn aankopen waren niet voorradig, dus heb wel bijna 4 weken moeten wachten op de nalevering van mijn gekochte lenzen. Balen natuurlijk, maar als er geen voorraad is, dan kan de winkel er ook niets aan doen.
Kamera Express 18-01-2023

Jammer dat je even moest wachten, maar gelukkig heb je alles inmiddels in huis. WE wensen je veel plezier met jouw nieuwe lenzen.

Evert de Jong 17-01-2023

Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen bij de keuze van een camera. Ook direct aangeschaft.
Kamera Express 18-01-2023

Goed om te lezen! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe camera.

Ben S 17-01-2023

Overzichtelijke zaak met personeel die tijd voor je neemt met duidelijk adviezen en parkeerplaats voor de deur ook nog ...
Kamera Express 18-01-2023

Fijn te lezen dat alles naar wens was!

Peetb 16-01-2023

NIKKOR Z 24-120mm f/4 S lens heeft lovende kritieken gehad en is daardoor een erg populair product. De wereldwijde vraag is hierdoor erg hoog men ondervind problemen om aan deze vraag te voldoen. waardoor ik bang was dat ik maanden kon wachten, elke dag kijken of KameraExpress er 1 had binnengekregen, en ja een filiaal en zuid-holland had er 1, direkt gebeld en hebben ze binnen 24 uur afgeleverd in Groningen, met netjes een berichtje dat die (voor mij) binnen was, DAT NOEM IK SERIVCE !!
Kamera Express 18-01-2023

Wat een geluk dat je net die ene kon bemachtigen bij ons! We wensen je er veel plezier mee. Stuur eens een foto in voor één van onze challenges op social media.

Rachel 16-01-2023

Super klantvriendelijke service, waarin goed wordt meegedacht wat je nodig hebt kijkende naar je specifieke situatie.
Kamera Express 16-01-2023

Mooi dat we met je mee konden denken. Hopelijk heb je zo een goede keuze kunnen maken!

Edward 16-01-2023

Afgelopen maand een Canon R7 en bijbehorende (L) objectief aangeschaft. Voor het objectief had ik wat vragen die deskundig en rustig werden uitgelegd. Even de verschillende mogelijkheden getest in de winkel, alle tijd werd er genomen. Erg tevreden met de aanschaf.
Kamera Express 16-01-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe R7 en L-lens, daar zul je vast veel plezier van hebben. Mocht je alsnog vragen hebben, weet je ons te vinden.

goed geholpen 15-01-2023

Vriendelijk en deskundig personeel, niet alleen over het te verkopen product, maar ook (mijn) oudere apparatuur en lenzen. De verkoper nam de tijd luisterde goed en gaf helder antwoord op de door mij vooraf voorbereid vragen.
Kamera Express 16-01-2023

Mooi dat we al je vragen konden beantwoorden. Hopelijk heb je zo een weloverwogen keuze kunnen maken.

Firlefyn 15-01-2023

Zeer goede bediening en klantvriendelijkheid. De verschillende filialen geven ook het voordeel dat je logistiek snel ergens kunt zijn.
Kamera Express 16-01-2023

Leuk dat je meerdere filialen van ons bezoekt!

Woutjan 14-01-2023

Mijn bestelling de canon Eos R6 markii kon ik na 30 minuten al ophalen bij de vestiging in Maastricht.
Hier werd ik geholpen door vriendelijk en gemotiveerd personeel, die een goeie tekst en uitleg gaven.
Kamera Express 16-01-2023

Wanneer hij op voorraad is, kun je deze inderdaad reserveren in binnen 30 minuten ophalen in de betreffende winkel. Fijn dat je alle benodigde uitleg erbij hebt ontvangen.

Brigitte 14-01-2023

Ik heb hier een camera gekocht met lens. Zijn erg goed geholpen, goed advies en super vriendelijk. Mooie camera met lens uitgezocht! Super winkel in Capelle aan de IJssel.
Kamera Express 16-01-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe body en lens! We zijn blij dat we jou konden helpen om de juiste keuze te maken. Voor nu vooral veel oefenplezier.

Theo 14-01-2023

Nikon lens 70-200 2.8 gekocht.
Goed geholpen, prima voorlichting.
Deskundige, klantvriendelijke medewerkers in de winkel.
Gezien uitgebreid assortiment sturen medewerkers niet aan op een bepaald product.
Kamera Express 16-01-2023

Mooie allrounder. We zijn benieuwd naar de resultaten. Stuur je eens wat in bij onze challenges?

Henk 14-01-2023

Prima afhandeling bij aankoop van een Canon lens en de inruil van body en lens
Kamera Express 16-01-2023

Slim om je oude gear in te ruilen. Zo heb je een mooie korting op je nieuwe Canon lens. Veel plezier ermee!

Tom 13-01-2023

Wij zijn keurig geholpen en kregen alle tijd die nodig was om een goede beslissing te nemen.
De wachttijd werd comfortabel doorgebracht met prima koffie,of thee,chocomel.
Kortom;alle lof voor deze bewuste formule!
Wij voelden ons als klant koning.
Wat meer mag je verwachten ?
Kamera Express 16-01-2023

Geen enkel probleem als je nog twijfelt. We voorzien je graag van alle info die nodig is om voor jou een goede keuze te maken. Fijn dat het warme drankje ook beviel. ;)

Jel 13-01-2023

In het begin liep het wat stroef. Maar na contact met afdeling klachten en klanten reacties is alles perfect opgelost. En kunnen we heerlijk tv kijken
Kamera Express 16-01-2023

We hebben je graag geholpen. Veel plezier met de televisie en vooral lekker Netflixen tijdens het regenachtige weer. :)