Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nicole 30-03-2022

Alle aandacht en tijd voor mij en ook ruimte om de camera even uit te proberen. Denken mee in mogelijkheden en geven goed en gedegen advies (winkel in Eindhoven).

De Haan 30-03-2022

helaas moet ik zeggen dat de communicatie met Kamera-express zeer moeizaam gaat omdat je de vestiging niet rechtstreeks kunt spreken. We hadden telefonisch een spiegelreflexcamera gekocht welke op de dag van ophalen online was verkocht. Omdat na het opnieuw bestellen ter plaatse we behoorlijk lang hebben moeten wachten, was dit een grote teleurstelling voor onze beide zonen die hier 2 jaar voor hadden gespaard. Bij het ophalen van de camera toch nog 'n tegemoetkoming gehad; 'n gratis sd-kaart.
Kamera Express 04-04-2022

Beste,

Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend dat het zo gelopen is. Graag ontvang ik je e-mail adres zodat ik kan bekijken hoe het gelopen is op onze klantenservice en wat is er mis is gegaan in de communicatie. Je kan een mail sturen naar reviews@kamera-express.nl.

Ellen 30-03-2022

Deskundig personeel, dat meedenkt over wensen en mogelijkheden in relatie tot het budget.

Edith Kool 30-03-2022

Bij Kamera Express word ik altijd heel prettig en deskundig geholpen door vriendelijk en servicegericht personeel. Heel ter zake kundig en geven goede tips. Meedenkend met de klant en uiteindelijk ga ik altijd met een goed gevoel naar huis. Ik om er graag! Gisteren ook weer prima geholpen door een van uw medewerkers die met me meedacht en zelfs advies gaf om een beter en ook goedkoper artikel aan te schaffen. Top dus!

Gerard 29-03-2022

Ik heb voor Kamera Express te Utrecht gekozen omdat je er vriendelijke word geholpen en dat ze alle tijd voor je nemen voor de uitleg en al je vragen. De levering ging eerder dan ik had gedacht. Ben zeker erg blij met mijn geleverde producten. :-))

Markske 29-03-2022

Niet lang moeten wachten en daarna een vlotte en vriendelijke bediening ongeacht dat ze onderbemand waren.Een aanrader voor iedereen.

Sander 29-03-2022

Doet wat het beloofd. Snelle service, uitstekende bezorging. Alle vragen werden binnen een uur beantwoord.

Gerard Weber 28-03-2022

De winkel in Capelle aan den IJssel heeft een goed overzicht. Het personeel is kundig, vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Roos 28-03-2022

Handig dat er op zoveel plekken in Nederland een uitgebreide shop is met goed en deskundig advies. Fijn dat je niet lang hoeft te wachten en ook de tijd krijgt om je nieuw aangeschafte producten een vastgestelde periode kunt uitproberen, mocht je dan toch niet tevreden zijn dan kan je deze nog retourneren. Dit geeft een veilig gevoel omdat de aanschaf vaak toch een flinke investering is. Verder zijn veel producten op voorraad en altijd tegen een scherpe prijs.

Dolf T 28-03-2022

ben goed geholpen en geadviseerd door een van de medewerkers. ik kwam voor een Fuji X-pro3 en een bijpassen de lens, kreeg geduldig uitleg over de verschillende opties mbt de lens en ging met een XF23mmF2 de deur uit. Het systeem werkt prima. Het is voor een Canongebruiker even wennen in de menu's, maar dat gaat snel. Heb de camera gekocht om lichter te kunnen reizen en wandelen door de stad om wat straatfotografie te doen. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Edwin 28-03-2022

Geweldige shop, waar je zowel online als in de winkel terecht kan. Heel goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van mijn nieuwe camera. Ook het meedenken naar de toekomst toe en de aangeboden service was top. Ik ga zeker weet terug.

Val 28-03-2022

Duidelijke info bij verkoop van LG televisie en soundbar. helder advies zonder opdringerig te zijn
Zelfs hulp met passen van de tv in de auto

samantha 27-03-2022

Na lang wikken en wegen de overstap gemaakt naar een fullframe camera. Goed geadviseerd in Arnhem!

pdb 27-03-2022

goede service, vriendelijk personeel, gratis koffie terwijl je bestelling wordt klaar gemaakt

Nessy 27-03-2022

We vertrokken richting Kamera Express met als doel een Canon EOS2000D te komen voor onze opleiding fotographie.
Door het duidelijke en professionele advies dat we mochten ontvangen in de winkel in Gent zijn we uiteindelijk naar huis gegaan maar een Canon M50 Mark II met 2 lenzen en nog wat bijkomende toebehoren.
We hebben iets meer geld uitgegeven maar zijn nu future proof.
Dank voor de duidelijke uitleg en goede service.

Fred Bransen 27-03-2022

Ben al jaren klant en nog nooit teleurgesteld. Klantvriendelijk en deskundig. Geven net dat advies dat je nodig hebt om een goede keuze te maken. De scherpe prijzen helpen natuurlijk ook mee.

Rob de Hart 26-03-2022

Ik ben al 20 jaar klant bij Kamera Express, eerst nog in de garage aan huis in Capelle aan den IJssel, later in de Superstore op de Rietbaan en de winkel in Arnhem en vandaag voor het eerst in Utrecht. Altijd vriendelijk en met verstand van zaken geholpen, ook bestellingen via de webshop altijd prima afgehandeld. Kamera Express is een aanrader!

Hunting dimi 26-03-2022

Ik ben naar de camera express shop te Gent geweest, heel goede en vlotte service. Heel duidelijk, niet opdringerig en zeer goed geholpen geweest. Zeker een aanrader !!!

Veronica 26-03-2022

Na een zoektocht op internet ben ik uitgekomen bij kamera express en ben daar, als beginnende hobby fotograaf, uitstekend geholpen. Ik kreeg advies over hoe ik om zou kunnen gaan met de camera en wat de verschillen zijn tussen de camera's en lenzen en het onderhoud. Ik ben tevreden en nu nog aan de slag!

Manon 26-03-2022

We zijn naar de shop in Arnhem geweest voor een vakkundig maar zeker ook eerlijk advies voor aanschaf van een camera
fijne service, goede uitleg en vooral eerlijk advies. Een camera gekocht die voldoet aan de wensen die wij hebben.

Top shop 25-03-2022

Snelle en goede service in de winkel en per mail. Lekkere koffie ook na een fietstocht van 20 km Amersfoort-Utrecht

Martin 25-03-2022

Voor het eerst bij Kamera Express in Arnhem geweest. Erg fijne winkel en goed geholpen, alles rustig aan. Goed geadviseerd bij statief en canon R6 met 24-105 l rf . Zeker weer naar terug

Ab Meester 25-03-2022

Goede service en prima aandacht voor gestelde vragen. Uitstekend contact met verkoper...... in filiaal Utrecht.

anoniem 25-03-2022

Ik kocht mijn Godox Speedlite V1 voor Fujifilm bij kamera expres Mechelen, zij hebben mij goed ge informeert over dit product en staan altijd voor je klaar, voor al je vragen te beantwoorden, ik vind dit een heel klant vriendelijke winkel.

Untold Narrative 25-03-2022

Ik heb de Fuji XT4 body bij de fysieke winkel van Kamera express gekocht en de les apart online bij de webshop gekocht. De medewerker in Amsterdam heeft mij een korting gegeven aangezien zij een voordeel set verkopen van body en lens. De medewerker heeft mij zo 129 euro bespaart! Hele goede service met medewerkers die goed uitkijken voor hun klanten.