Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

jean-luc MAAS 28-01-2021

Très bien reçu, personne à l'écoute et très clair dans ses explications, très bonne découverte de ce magasin.

Peter van Leeuwen, Den Haag 28-01-2021

Bij kamera express de canon 90D gekocht. Vlotte en veilige levering in deze coronatijd. Ik heb de camera gekocht ter vervanging van de canon 750D. Dat is een hele sprong vooruit. Technisch veel meer mogelijkheden. De foto's zijn duidelijk scherper en lijken meer diepte te hebben. Het gebruik lijkt in veel opzichten op de 750D zodat de extra mogelijkheden niet te moeilijk onder de knie te krijgen zijn. Camera doet het geweldig in combinatie met de Sigma 150-600 sport. De mogelijkheden om snel scherp te stellen en je onderwerp te volgen zijn uitgebreid en werken goed. Inmiddels prachtige vogelfoto's gemaakt, ook onder mindere weersomstandigheden. Met de Sirui schommelkop is het gewicht van de lens geen probleem. Mensen in de chat van de kamera express hebben me vlot en goed geholpen.

Fenna 28-01-2021

Een canon powershot sx540 aangeschaft via kamera express. Super snelle levering. De vrijdag besteld en de zaterdag had ik de camera al in huis. Achteraf kreeg ik ook nog een 10 delige online cursus erbij, zodat ik gelijk van start kon gaan.

Himanshu 28-01-2021

Recently bought 65Inch TV LG 65NANO866, found one of the cheapest rates among other online portals, with 5yrs Warranty. Very smooth & neat payment process along with 1 day delivery.

Web Shop KameraExpress 28-01-2021

Goede adviezen, top kwaliteit aan spullen, de prijs is iets hoger wanneer je gaat kijken op de digitale snelweg bij andere organisaties maar tegenover staat een top service. Nu is de service iets minder maar niet verwijtbaar aan de organisatie maar aan dat POKKE VIRUS waar de gehele wereld en daar buiten last van heeft.

Eduard 27-01-2021

Vooral gekozen voor de uitgebreide keuze. En ook in deze Coronatijd een snelle levering. De volgende dag na het bestellen. Duidelijke mail met bezorgmoment. Supergoed. Een fijne camera gekocht. Doet wat er beloofd wordt.

Elektoor 27-01-2021

De shop is erg gebruiksvriendelijk en de levering verliep correct en vlot. De videocamera blijkt een prima apparaat te zijn. Jammer dat die uit productie is genomen.

Jane Stradins 27-01-2021

The site was very easy to navigate and I found the product I wwanted easily. I ordered on Monday and the product arrived on Tuesday. Fantastic service!

Willy 27-01-2021

3 jaar geleden een 55" tv met 5 jaar garantie aangeschaft bij Kamera-express te Rotterdam. Afgelopen december (2020) halverwege de maand ontstond een irritante storing in het beeld (ernstige trillingen). Aanspraak gemaakt op garantie. Eerst eind januari bericht om contact op te nemen met reparatiedienst Samsung, om toestel op te halen voor beoordeling restwaarde???
Samsung had van de verkoper ook niet alle ingediende stukken (factuur en alle gegevens) ontvangen! Een zeer slechte behandeling van een storing van een toch wel dure aanschaf!!
Gelukkig is de storing na weken vanzelf verdwenen en zal hopelijk niet weer opnieuw optreden.
Totaal ontevreden derhalve over deze winkel.

MichaeldBr 27-01-2021

Ik heb Maandagavond 25-01 een protectiefilter en mini softbox besteld. De spullen werden de volgende dag al geleverd. Spullen zijn erg goed ingepakt en de kwaliteit voldoet aan mijn verwachting.

S.Boer 26-01-2021

Alles netjes geregeld en keurig op tijd bezorgd. Laagste prijs en de beste tv voor dit budget. Plus 5 jaar garantie. Het kan niet op, het is bij Kamera Express helemaal top.

Jacky 26-01-2021

Supersnelle levering van aangekochte camera. Duidelijke website waardoor ik juiste keuze kon maken. Prijs/ kwaliteit in goede verhouding. Heel bij met mijn nieuwe camera.

Suzanne Pijnenburg 26-01-2021

Kamera Express blijft favoriet voor al mijn fotoapparatuur. Nu ik plots in quarantaine moest, heb ik eerder dan gepland, de Sigma Art 105 f2.8 Macro lens besteld. 's Avonds rond 20 uur besteld, de volgende ochtend om 8.45 uur had ik hem al in huis! Zelfs met de huidige Corona drukte dus. Daarnaast zijn de medewerkers altijd behulpzaam en denken ze met je mee. Als professioneel fotograaf vind ik dat de grootste plus! De prijzen zijn laag, mede door de goede aanbiedingen en de service is top!

Herman 26-01-2021

Alles conform afspraak en verwachting.
Betaling en levering ging soepel. Ondanks drukte bij de post, gewoon de volgende dag na bestelling in huis

Rui Pedro Teles Fernandes 26-01-2021

Comme toujours les vendeurs sont très sympathiques, gentil et à l'écoute de mes besoin.

H.E. Einarsen 26-01-2021

Fijn dat wij hier in Den Bosch tenminste nog één fotowinkel heb met mensen van vlees en bloed achter de toonbank. Zeker als ze ook nog verstand van zaken hebben.
Ik ben goed geholpen door de behulpzame medewerkers en wat ze niet op voorraad hadden, konden ze binnen enkele dagen leveren.
Fijne mensen, fijne belevenis als klant.

Evert Pruiksma 26-01-2021

Via whatsapp videoverbinding ben ik uitstekend geholpen door (*). Op een heel natuurlijke manier werden mijn vragen beantwoord en dacht hij mee. Als stond ik voor de balie. Dank daarvoor

Fam. Oosthoek 25-01-2021

Prima zaak, die alle afspraken helemaal na komen. Snelle levering en op het afgesproken tijdstip, werd afgeleverd door een zeer aardige en behulpzame bezorger, die de doos met de tv netjes op de gewenste plaats binnen in huis afleverde.

Eric Willaert 25-01-2021

Als fotograaf, of je nu professional of amateur bent, heb je goede materialen nodig en vooral kennis en de juiste feeling. Maar ook een fijne partner met mensen die professionals zijn. Mensen die goede raad geven en de juiste service. Daarom koop ik alles bij Kamera Express

Dave 25-01-2021

Mooie website en duidelijk. Snelle levering van de TV. Aanbeveling waard! Telefonisch goed bereikbaar en gedegen advies.

Ad 25-01-2021

Betrouwbare leverancier, nette snelle levering van een mooie LG TV tegen een scherpe prijs

Fred Hoogervorst 25-01-2021

Vriendelijke en vakkundig advies, ondanks drukte op de telefoon bij Kamera-Express, en een snelle keuze van op maat statief voor mij, ik verheug me op de levering.

Anoniem 25-01-2021

Aangezien de winkels dicht zijn via de website van Kamera-express mijn camera besteld. Na een uitgebreid chat gesprek met een vriendelijke medewerker had ik gekozen voor de Nikon Z5 camera. Een aardige investering maar ik had hier toch wel een goed gevoel over na het fijne gesprek via de chat. Helaas ontving ik na mijn bestelling geen ontvangstbevestiging of factuur terwijl het geld wel van mijn rekening was afgeschreven. Ik heb toen direct een mail naar de klantenservice gestuurd. Gelukkig kreeg ik de volgende dag gelijk een reactie dat mij order in goede orde was ontvangen en dat deze zo snel mogelijk verstuurd zou worden. 2 dagen hierna heb alles per aangetekende zending netjes ontvangen.

Eric 25-01-2021

Goede overzichtelijke online winkel met een correcte behandeling,
en snelle hulp via telefoon.
Zeer groot aanbod en goede prijzen.

Arjan 25-01-2021

Wat een snelle service, ook bij inruil van oude apparatuur.
Alleszins redelijke inruilprijzen.
Verder alles Corona proof. Top service