Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Frans 03-09-2020

Goede uitleg ,vriendelijk personeel.alle toebehoren aanwezig in de winkel.Korting op in te leveren camera's en toebehoren werd gelijk duidelijk.

Gerda Stedehouder 03-09-2020

Deskundig advies! Nemen ruim de tijd om je te helpen een goede keuze te maken!

Whale 03-09-2020

Nieuwe Canon RF 35mm F/1.8 IS Macro STM lens gekocht in Amsterdam. Netjes geholpen door de medewerkers. Mooie winkel en zeker aan te raden.

Fleur 03-09-2020

Verkopen mooie spullen, maar de klantenservice is de laatste tijd echt waardeloos. Net ook weer. Probeer al 2 dagen te bellen en elke keer krijg ik na 6 minuten wachten de voicemail. Ik ben videograaf en heb een monitor besteld voor op mijn canon camera. De HDMI kabel past niet. Ik heb deze maandag echt nodig. Net krijg ik wel iemand aan de lijn. Totaal niet meelevend en klonk geïrriteerd. Je durft bijna geen vragen meer te stellen. Volgens hem moet de kabel ook op canon camera's passen. Niet dus. Ik kon OF een half uur zelf rijden naar de winkel OF de monitor retour sturen (maar dan weet ik zeker dat ik maandag de goede nog niet heb). Verder doorvragen, foto's van de meegeleverde kabel vragen en vervolgens de goede kabel opsturen is er niet bij. Ik heb al duizenden euro's in deze winkel besteed, kan hier zo boos om worden!
Kamera Express 03-09-2020

Beste Fleur, bedankt voor je review.

Wat vervelend te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze klantenservice, dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik kan het gesprek met de gegevens niet direct terugvinden, dus ik zal je zo even een mail sturen om een en ander na te kijken.

In ieder geval kan ik je gevoel goed begrijpen en zal ik via de mail ook eventjes met je meedenken voor een passende oplossing.

Rvooster 03-09-2020

De site geeft een ruime keuze. De prijszetting lijkt me correct. De aankoop werd vlot uitgevoerd. De 5jaargarantie is een pluspunt. Vragen worden professioneel behandeld. Mijn aankoop voldoet aan mijn verwachtingen.

Ruud 03-09-2020

Uitgebreid assortiment en deskundige verkopers. Is een artikel niet in de winkel aanwezig dan wordt het snel per post bezorgd, vaak een dag later al.

Lien 02-09-2020

Vandaag bij Kamera Express Capelle een compact camera gekocht. In de winkel prettig geholpen door een enthousiaste eerlijke verkoper. Door zijn goede uitleg met een tevreden gevoel en een camera de Panasonic DMC TZ100 naar thuis gegaan. De komende tijd de camera op het gemak bestuderen en uitproberen.

lexsolow 02-09-2020

I bought all the photo accessories what I have at Kamera Express. I always go to the megastore in Rotterdam and I have what I want instantly. If something is not in store, they bring it in 10min from storage, warehouse.

Alex 02-09-2020

Ik ben zeer goed geholpen en heb de door mij gezochte camera snel geleverd gekregen. Ik ben zeer tevreden over de behulpzaamheid van de helpdesk.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt Alex, we zijn altijd blij te horen dat we als helpdesk goed hebben kunnen helpen!

Christel 02-09-2020

Mooie winkel en heel goed geadviseerd bij het zoeken naar een TV "voor erbij" die geschikt is om te gamen en die niet te duur is.

Janna 02-09-2020

Ik heb eerst online naar een camera gezocht, en toen kwam Kamera Express naar boven, met de goedkoopste prijs (samen met 1 andere concurrent). Helaas is de city store, die heel dichtbij zat, gesloten, maar de superstore was ook niet heel ver, dus toen ben ik daarheen gegaan.
Ik had mijn oude canon met lenzen, die een foutmelding gaf, meegenomen om te testen of een nieuwe body met mijn eigen lenzen wel zou werken. Gelukkig kon ik dat gewoon uitproberen, de medewerker was behulpzaam over alle vragen die ik nog had. Ook heb ik nog een cameratas gekocht. Ik ben tot nu toe heel tevreden met de camera. En de actie van 5 jaar garantie is ook top!
Kamera Express 04-09-2020

Wat fijn om je prettige ervaring te lezen, Janna. Vergeet de 5 jaar garantie niet aan te vragen!

Ruben 02-09-2020

Erg fijne winkel & webshop waar je altijd duidelijk en helder advies krijgt. Alle medewerkers zijn echte kenners van het vak!

J. Bregman 02-09-2020

Duidelijke site, veel keuze, scherpe prijzen. Zeer snelle verzending met duidelijke email met Track & Trace. Top!

Irma 02-09-2020

Niet online besteld maar naar de winkel geweest in Amsterdam. Super service!!!!!

Rvooster 02-09-2020

De site geeft een ruime keuze. De prijszetting lijkt me correct. De aankoop werd vlot uitgevoerd. De verlengde garantieperiode is een pluspunt. Vragen worden professioneel behandeld.

Tino547 02-09-2020

Voor een juiste keuze bepaling van een camera zijn we naar de shop in Capelle a/d IJssel gereden.
Hier werden we keurig te woord gestaan met de diverse keuzen die te maken zijn. uiteindelijk bleven er twee opties open een Sony of de Fuij, uiteindelijk voor de Sony gekozen omdat ook mijn vrouw er mee wil kunnen fotograferen en die zag al die extra knopjes op de camera als een belemmering. We hebben hem in de vakantie goed kunnen gebruiken en naar volle tevredenheid. zeker nu we de resultaten op het beeldscherm zien, top voor advieswerk!

Nico van Os 01-09-2020

Nette overzichtelijke zaak en prima geholpen. Alleen jammer dat het niet mogelijk is om alle beschikbare modellen in de zaak daadwerkelijk te testen.

A. Bartels 01-09-2020

Na het besluit om iets te gaan doen met fotografie en zonder enige kennis van camera’s naar Kamera Express in Breda gegaan om een fotocamera aan te schaffen. In deze winkel heb ik deskundig en uitgebreid advies gekregen en heb hierdoor de keuze gemaakt om een Canon systeemcamera aan te schaffen. Personeel was heel vriendelijk. Ondertussen de camera uitgeprobeerd op de automatische stand en binnenkort ga ik een cursus volgen om zo wat meer te leren over de verschillende instellingen van mijn camera.

Henk 01-09-2020

Voor aankoop van een Sony compact camera voor Kamera Express omdat deze dezelfde (laagste) prijs hanteert als alle andere aanbieden én 5 jaar garantie geeft op gekochte camera (overige aanbieders geven slechts de wettelijk garantie van 2 jaar). Uit voorgaande bestellingen wist ik dat ze binnen 24 uur leveren en dat was bij deze bestelling ook weer het geval. Kortom: Alles klopt wat ze beloven en je bent er zeker van dat je de juiste camera tegen de laagste prijs de volgende dag in huis hebt.

Wim v.d. Bilt 01-09-2020

Na lang wikken en wegen overgestapt naar een full-frame camera.
Mijn oude camera en lenzen eerst bij een drietal winkels ter inruil aangeboden. Via hun website kon je een opgave doen waarna je bij alle winkels snel een reactie terug kreeg met een indicatie van de inruilwaarde.
Verreweg de hoogste waarde indicatie kreeg ik bij Kamera Express. Na een vakkundige controle door xxxx in winkel Arnhem kreeg ik een voor mij reële prijs - gelijk aan de opgegeven indicatie.
Ik kan deze winkel aanbevelen, staat een ervaren groep verkopers achter de toonbank die de tijd nemen voor je.
Met een goed gevoel en een nieuwe camera de zaak weer verlaten in de wetenschap dat ik daar zeker mijn vervolgaankopen ga doen.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat we je in de toekomst nog mogen verwelkomen!

R. Gast 01-09-2020

Fijne speciaalzaak , deskundige personeel. Na lang speuren op internet onze definitieve keus gemaakt. Medewerker was professioneel en beschikte over veel kennis over het betreffende toestel.

Boris 01-09-2020

Perfecte service. Had een probleem met een defect statief, werd eerst onder garantie gerepareerd, maar bleek achteraf gewoon geen goed product te zijn, en de winkel in Dilbeek heeft het gewoon teruggenomen en de aankopprijs afgetrokken van een nieuw statief. Gewoon zoals het hoort, maar deze keer zonder te moeten "onderhandelen".
Kamera Express 04-09-2020

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Boris. Veel plezier met het nieuwe statief.

Oscar 01-09-2020

Medewerkers met passie voor fotografie. Klant- en servicegericht. Direct naast de parkeergarage Paardenveld.

Lansink 01-09-2020

Goede service, goed advies en prettig contact met de medewerkers in de winkel Almelo.

Dirk Postma 01-09-2020

Mooie winkel met vriendelijk en vakbekwaam personeel en grote keuze aan div. soorten en maten tv’s. Gratis voor de deur parkeren