Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bobbie 15-03-2021

Eerder had ik al mijn Pentax KP spiegelreflexcamera bij Kamera Express naar volle tevredenheid gekocht. Nu zocht ik hiervoor nog een reisstatief, het is uiteindelijk het Leofoto Urban LX-225CT carbonstatief met XB-32Q balhoofd geworden. Op zaterdagmiddag via Kamera-Express.nl besteld en 's maandags erna al (gratis) thuis bezorgd. Top! Behalve een moeiteloze online bestelling dus een echt snelle levertijd (direct uit voorraad leverbaar, net zoals mijn Pentax KP destijds). Duidelijke communicatie per mail over de voortgang van de bestelling. Naat concurrerende prijzen heeft Kamera Express als groot pluspunt lange garantietermijnen. Op de Pentax camera 5 jaar, op het Leofoto reisstatief zelfs 10 jaar. Echt aan te bevelen dus en ik zal er voor m'n volgende aankoop zeker weer terug gaan.

Theo. 15-03-2021

Alles live aanwezig en vast te houden zelfs in deze corona tijd, volgens een gemaakte afspraak direkt en met veel geduld geholpen.

wim veldhoven 15-03-2021

lukte in eerste instantie niet om de tv online te bestellen maar werd snel terug gebeld om een afspraak te maken {kon dezelve dag de tv nog ophalen} TOP!!

Conny 15-03-2021

Werd vriendelijk goed en adequaat geholpen.
Zeer coronaproof afspraak ging ook super

YD 14-03-2021

Aardig en bekwaam personeel. Veel info gekregen in de winkel. Een aanrader.

Anne Roos 14-03-2021

Super fijn geholpen, goede klantenservice. Praten je geen te duren dingen aan en weten waar ze het over hebben.

mohamed 14-03-2021

uitstekende uitleg over de tv, ik ben heel tevreden over de tv prachtige tv

regina61 14-03-2021

goed advies nadat ik mijn voorkeuren aangegeven had, twijfelde tussen 2 systeemcamera's

Wendy Z 14-03-2021

Hier mijn nieuwe systeemcamera gekocht, werd zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd! Er werd meegedacht voor zowel het doel om de camera te gebruiken, als mijn budget (en toekomstgericht of ik lang wat aan deze camera zal hebben.) Echter zelf de stomme fout gemaakt een fout mailadres in te vullen waardoor ik geen mail met factuur ontving. Ook in de avond zijn ze goed bereikbaar en ik werd opnieuw vriendelijk te woord gestaan, uitgezocht waar de fout lag en dit werd hersteld. De factuur werd opnieuw verstuurd, alles geregeld en nu gaan genieten van de camera!
Tevens ook interessant, kamera express academy!

Mirthe 14-03-2021

Afgelopen week bij Kamera Express Rotterdam een winkelbezoek ingepland om een nieuwe camera aan te schaffen. Erg goed geholpen door een van de medewerkers.

Had een camera in gedachten om aan te schaffen, maar de medewerker vroeg waarom ik voor deze specifieke camera wilde gaan en of ik ook aan andere opties had gehad (niet perse duurder). Medewerker heeft mij drie andere camera's laten zien, met meer opties/ kwaliteit dan de camera waar ik eigenlijk voor was gekomen. Uitgebreide uitleg gekregen en de medewerker nam alle tijd voor het adviesgesprek. Dit heb ik al erg fijn ervaren.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de camera die de winkelmedewerker mij adviseerde; Sony A6400. Ondertussen al twee keer mee op pad geweest en ben erg tevreden! De Sony heeft veel opties en maakt scherpe foto's en is licht in gewicht en klein in formaat. Kortom top!

Floor 14-03-2021

Afgelopen week in Groningen stad mijn nieuwe camera opgehaald.
Natuurlijk van beide kanten rekening houdend met de corona, toch een plezierig contact.
Prima geholpen door Jouwert, mijn dank.
Was heel tevreden over mijn inruilprijs voor de "oude" camera e.n.d.
Een frisse start met mijn nieuwe Leica systeemcamera.

Paul 14-03-2021

voor onze zoon een mooie LG 32ML6300PLA led tv gekocht om te kunnen netflixen en playstation spelen.

Bestelling werd snel en netjes geleverd. Zou daar zo weer iets bestellen.

Maxime 14-03-2021

Goede en snelle service. Ik liet online een camera opzij zetten in de Superstore Antwerpen want dit was de laatste in de winkel. Wanneer ik aankwam in de winkel stond deze klaar op mijn naam. De medewerkers gaven mij goede en duidelijke info over dit toestel en werd ik al snel overtuigd hem te kopen. Ik ben super tevreden van mijn aankoop (Nikon Z7ii). De camera ligt goed in de hand. De snelheid, scherpte en beeldkwaliteit zijn perfect!

eric geuze 14-03-2021

Mijn Leica c-lux ingeruild voor een nieuwe Ricoh GR3.
Een goede prijs gekregen voor mijn inruil camera en een duidelijke snelle afwikkeling zowel online als in de winkelvestiging in Amsterdam.
Top service!

Bram 14-03-2021

Na wat uitzoek werk twee nieuwe objectieven voor mijn XT3 aangeschaft: De Viltrox 56mm f1.4 (portretten) en de Fujifilm 23mm f2 WR (street). Uiteraard weer bij Kamera express: waarom: goede service, kennis over de producten, vriendelijke hulp en eerlijke prijs. Ook een afspraak maken in deze corona tijden gaat soepel. One happy dude :-) !

Patje 14-03-2021

Zeer prettige winkel met kennis van producten. Uiteindelijk een TV gekocht en een fotocamera. De medewerker liep mee naar de auto om in te laden. Wel jammer dat niet alle producten aanwezig waren in de winkel.

Hans 13-03-2021

Ondanks de nieuwe D780 en Z Nikon toch gekozen voor de snelle Nikon D 500, supersnel en met 1,7 crop heel blij mee dank je wel Team van Kamera Express

Kacper 13-03-2021

Ik heb de LG 55NANO0866NA tv gekocht op de website Kamera-express.nl. Ik ben erg blij met de transactie. De koerier belde, vroeg wanneer ik het product wilde hebben en leverde het toen op tijd af. Ik raad de website Kamera-express.nl aan!

Virginia 13-03-2021

Reeds prima ervaring met deze winkel in het verleden. Nu bij aankoop van een nieuw lens, duidelijke en professionele uitleg gekregen van de verkoper in de winkel te Antwerpen en na nu een week uitproberen van deze lens zeer tevreden met het resultaat.

Jakobs 13-03-2021

Kamera Express is een zeer fijne website, waar ik alle nodige informatie gemakkelijk terug kan vinden. De levering is ontzettend snel en fijn verpakt. Heel erg tevreden!

John 13-03-2021

Prima service, snelle levering en beste prijs. Ik kan Kamera-express.nl iedereen aanraden!

Vito 13-03-2021

In de winkel gaven de medewerkers goede en duidelijke uitleg over het product. Tevens een goede prijs-kwaliteit verhouding.

AvO1960 13-03-2021

Megakeuze aan apparatuur en accessoires. Ook tweedehands. Snel geleverd, netjes verpakt. Prima service. Retourneren geen probleem, geen gezeur gewoon je geld terug. Top!

Randy Velt 13-03-2021

Overzichtelijk, duidelijk, ruim aanbod.
Goede uitleg en heldere afspraken.
Zeer snelle verzending.
Zeer zeker een aanrader en de volgende aankoop komt zeker weer bij Kamera-express vandaan.
Ga zo door.

HB 13-03-2021

Vriendelijk, professioneel personeel, nemen alle tijd voor je. Groot assortiment op voorraad.