Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Zeer professioneel en klantvriendelijk 28-07-2020

Voor de aankoop van een telelens naar Kamera Express superstore Amsterdam gegaan.
Mijn eerdere (uitstekende) ervaringen met dit bedrijf werden direct weer bevestigd.
De verkoper nam echt alle tijd om informatie te geven. Hoe druk het ook was op dat moment.
Na de info afgewogen te hebben zijn we voor een Sigma 150-600 C gegaan.
Deze was niet op voorraad in het filiaal.
De lens is op zaterdag besteld en kreeg maandag reeds een mail, dat de lens opgehaald kon worden. Top!!!
Ook met het (alleen maar) ophalen van de lens weer top geholpen.
Deze verkoper nam weer alle tijd om vragen te beantwoorden en tips te geven met betrekking tot de lens.
Gelijk een Care Plan afgesloten bij de lens. Ook weer een uitstekende extra service van Kamera Express. In mijn ogen een excellente uitbreiding voor mij. Met zo'n toeter loop je toch wat extra risico. Hiermee is er 3 jaar geen " vuiltje aan de lucht".
Al met al dus (weer) zeer tevreden over dit bedrijf, de service en de medewerkers

Huizer 28-07-2020

Erg tevreden over deze winkel/webshop. Naast mijn nieuw body in de winkel te hebben gekocht (Canon EOS RP) nu ook een nieuw objectief besteld via de webshop, de Sigma Art 35 mm 1.4. Goede en snelle service!

frank melief 28-07-2020

kom er lang ,altijd goed en kundig geholpen,zal er zeker blijven komen.
groetjes

Sjaak Arts 27-07-2020

We zijn in de shop goed en professioneel geholpen. we hebben deskundig gebruiksadvies gekregen en er werden ons ook alternatieven geboden. Keus genoeg en uiteindelijk met een goed gevoel naar huis gegaan met een nieuwe camera op zak.

Cor.zwanenburg 27-07-2020

Keurig op tijd geleverd , zoals beschreven op internet.
Prima prijs .Ben zeer tevreden zal kamera expres zeker aanbevelen.

MP 27-07-2020

Ik ben prima geholpen in de winkel in Utrecht, daarover geen klachten. Ik vind het wel slecht dat je 5 jaar garantie wordt beloofd, dat je daarvoor binnen 30 dagen een review moet schrijven en het product moet registreren, en dat je daar in de winkel niet op gewezen wordt. Wat een onzin! Ik heb toch een factuur?

Jasper 27-07-2020

Zeer kundige verkopers in de winkel te Utrecht die echt de tijd voor je nemen. Niet bezig met verkopen, maar met adviseren. Een prettige gewaarwording.

Ineke 27-07-2020

Al vele jaren vaste klant bij Kamera-express Arnhem. vriendelijk maar vooral deskundig personeel, vlotte bediening en uitstekende service, duidelijke uitleg. Daarnaast is de klantenservice telefonisch goed bereikbaar voor eventuele vragen en assistentie.
Een prettige bijkomstigheid is dat deze vestiging redelijk in de buurt is. Ik ben nog steeds een zeer tevreden vaste klant.

Gert 27-07-2020

door toeval kwam ik op internet kameraexpress tegen en ontdekte dat ze nog in de buurt zaten ook. Gewoon een van de opties maar eenmaal in de store voelde je al dat het niet alleen maar een afgiftebalie betrof. We moesten even op onze beurt wachten en zagen al dat de meeste klanten op z'n minst gevorderde hobbyisten waren. eenmaal aan de beurt valt direct op dat de verkopers (dit woord dekt de lading niet) kundig zijn en alle tijd voor je nemen. en ook zelf navraag doen of je genoeg geïnformeerd bent. erg vriendelijk. Hier kom ik vaker.

Ellen Leeuw 27-07-2020

Keurige winkel met goede voorraad, prettig personeel met deskundige adviezen

Anne 27-07-2020

Erg behulpzaam en geduldige medewerkers. Helaas zat er een fabrieksfout in mijn camera en deed deze het niet toen ik thuis kwam. Maar deze werd zonder problemen daarna omgeruild, goede service!

Noah 27-07-2020

Goede prijs, goede uitleg.
Een week na mijn aankoop zag ik dat de camera goedkoper geworden was. Na een telefoontje kreeg ik het verschil terug.

Wilco 27-07-2020

Afgelopen zondag langs geweest in de winkel in Rotterdam. Prima geholpen en duidelijk advies gekregen. Uiteindelijk vandaag de Panasonic Lumix FZ1000 aangeschaft, wederom prima geholpen.

Cheryl M. 27-07-2020

Al een tijdje wilde ik een nieuwe camera kopen. Mijn vriendin heeft mij aangeraden om naar Kamera Express te gaan. Dit was zeker een goede ervaring. De verkoper hielp ons op het gemak, ook al was het bijna sluitingstijd. Ik mocht de camera uitproberen en er werd advies gegeven over de verdere mogelijkheden voor uitbreidingen.

frans 27-07-2020

deskundig advies, gezellige sfeer, ging blij naar huis met mijn nieuwe gimbal. goede prijs niet te vergeten

frans 27-07-2020

Goed advies van een verkoper die goed luisterde naar mijn wensen en daarbij mij een goede lens adviseerde

wil 27-07-2020

vriendelijke medewerker die alle tijd voor mij nam. Ik had nog vragen over mijn voorgenomen aankoop. De vragen wist hij goed te beantwoorden.

Paul S. 27-07-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers die goede adviezen geven.
Verder de goedkoopste van Nederland op o.a. fotografiegebied.

Jako 27-07-2020

snel geleverd ben er super blij mee. extra betaald voor een avond levering.
maar helaas door het formaat van de tv achteraf niet mogelijk.
contact op genomen en netjes het extra verzend bedrag terug gekregen.
top service

Esther 26-07-2020

Netjes en vlug geholpen zowel telefonisch als in de winkel.
Fijn dat je oude camera kan inruilen.

Myrt 26-07-2020

We zijn in Utrecht in de Winkel bij Kameraexpress geweest. We zijn heel goed geholpen met het kopen van een Spiegelreflexcamera. De Canon 250d met twee lenzen. Een echte aanrader.

HermanC 26-07-2020

Wij zijn hier heel prettig geholpen. Er werd uitgebreid de tijd genomen om e.e.a. uit te leggen. Je koopt niet iedere dag een nieuwe lens. Was een aangename verrassing. Omdat deze winkel in de buurt ligt van Winkelcentrum Kronenburg is hier zeer ruime parkeergelegenheid.

Susan 26-07-2020

Super winkel met vriendelijke mensen. Erg goed geholpen. Medewerker gaf fijn advies, niet opdringerig. Uiteindelijk ben ik met mijn Fuji XT3 camera naar huis gegaan. Hele fijne camera overigens, waar ik zeker heel veel jaren plezier van ga hebben. Dankjewel!

Bente 26-07-2020

Ik ben goed geholpen in de winkel van Kamera Express en ze hebben mij goede adviezen gegeven.

P. Meijer 26-07-2020

Gisteren bij Kamera-Express in Capelle ad IJssel geweest. Vriendelijk personeel. Na een goede uitleg heb ik een Panasonic Lumix GX80 aangeschaft. Ben nu alle mogelijkheden aan het uitproberen. De winkel is mij goed bevallen.