Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rianne 25-09-2022

Ik heb hier mijn Canon EOS M50 Mark II Systeemcamera gekocht. Ik heb gekozen voor Kamera express vanwege goede ervaringen van anderen en het feit dat ik mijn aankoop fysiek wilde doen om advies te krijgen en niet via internet de camera aan te schaffen.
Ik was zeer te spreken over de dienstverlening. Er werd de tijd genomen om duidelijk advies te geven en ik ben erg tevreden met mijn aankoop.
Kamera Express 26-09-2022

Super dat we je konden helpen tot jouw keuze te komen. Veel fotografieplezier!

EC 25-09-2022

Na op internet gezocht te hebben voor een nieuwe compact camera zijn we langs de winkel gegaan voor aanvullende vragen. Daar prima te woord gestaan, duidelijke antwoorden op al onze vragen. Deskundig en vriendelijk personeel. De camera werd snel geleverd.
Kamera Express 26-09-2022

Blij dat we je konden helpen met jouw keuze. Heel veel plezier van je nieuwe camera.

Hans 25-09-2022

Ik zocht de Panasonic S5 camera met de 24-105mm lens. Deze combinatie was bij Kamera-Express voordelig geprijsd.
Online besteld, en de volgende dag ontvangen. Prima verpakt, helemaal blij mee.
Kamera Express 26-09-2022

Altijd fijn als we hem nog op voorraad hebben. Veel plezier met je nieuwe camera!

WimCanon 25-09-2022

Vaak koop ik direct in een van de Kamera Express vestigingen, maar deze keer heb ik online gekocht. Dat is goed bevallen, ik kon de juiste lens (Samyang 14mm) makkelijk vinden, ook was duidelijk aangeven voor welke camera de les geschikt is. De levering was binnen enkele dagen. Ik heb de lens inmiddels naar tevredenheid in gebruik.
Kamera Express 26-09-2022

Goed om te lezen dat alles duidelijk voor je was. Veel plezier met je lens en tot de volgende keer, online of offline! ;)

Mitchel 25-09-2022

Ik heb een product gekocht bij kamera-express in de winkel in Eindhoven daar ben ik goed geholpen en heel goed advies gegeven welke land ik kon gebruiken voor mijn opdracht en alle opties hadden met mijn doorgesproken Kamera Express in Toppers
Kamera Express 26-09-2022

Heel fijn dat je goed geholpen bent Mitchel. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom!

BP 24-09-2022

Prima service en snelle levering. Vakkundig te woord gestaan. Vraag over een aansluiting op de camera werd meteen uitgezocht.
Kamera Express 26-09-2022

Top, zo lezen we het graag :)

Benno 1949 24-09-2022

Bij de aankoop van mijn Canon lens EF-M 11-22 mm werd ik deze keer ook weer uitstekend en deskundig geholpen door Rogier.
Hij nam rustig de tijd voor mij. Ik vind het elke keer weer een klein feestje om in deze winkel te zijn.
Kamera Express 26-09-2022

Grappige lens, we zijn benieuwd wat je gaat fotograferen. Superleuk dat jouw bezoek een feestje was!

Marina 24-09-2022

Zoals altijd snelle en correcte afhandeling van mijn order en de volgende dag een deugdelijk product in huis.
Kamera Express 26-09-2022

Fijn om te lezen Marina, daar doen we ons best voor :)

Remco 23-09-2022

Ik kan iedereen aanraden om zijn of haar spullen bij kamera-express te kopen. Zowel aan de telefoon als in de winkel in Amsterdam ben ik deze week meerdere keren SUPER geholpen. Ze weten waar ze het over hebben, hanteren nette prijzen, hebben als je iets besteld een snelle levering met Post-NL en ook hun voorraad is zowel in de winkel als online top. De winkel in Amsterdam is zeer netjes, goed bereikbaar en er is voldoende parkeer gelegenheid. Rogier, een vriendelijke goedlachse medewerker die echt verstand van zaken heeft, maakte mijn feestje in de winkel compleet. Hoewel in natuurlijk het meest enthousiast ben over mijn nieuw aangeschafte Sony-GM lens.😀
Kamera Express 26-09-2022

Een ontzettend leuke review Remco, let's get the party started!

TD Hoogezand 23-09-2022

Vriendelijk personeel. (Winkel te Groningen)
Bij vragen nemen ze de tijd voor je.

Alle vragen zijn welkom!

iPat 23-09-2022

Snelle service, snelle levering. Duidelijke site met een ruime keuze. In de winkel snelle en vriendelijke bediening, gedegen vakkennis en een goede service. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Aanrader!
Kamera Express 23-09-2022

Wat fijn om te lezen en bedankt dat je ons aanraadt!

Grady 22-09-2022

Vandaag camera gekocht bij Kamera-Express in Capelle aan de IJssel. Bijzonder goed en proffesioneel geholpen.
Blij met de uitleg van het apparaat. Nu aan de slag .
Kamera Express 23-09-2022

Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je nieuwe camera!

WW 21-09-2022

Kameranexpress in Rotterdam is een fijne winkel, kundige medewerkers en niet gehaast.
Kamera Express 23-09-2022

Wij zijn ook blij met onze toppers in Rotterdam!

Doula Diana / Diana Karsijns Photography & Design 21-09-2022

Kamera-express is mijn winkel om advies te vragen over de professionele spullen die ik nodig heb voor mijn bedrijf. Het is dé plek om mijn camera's, objectieven, statieven, en wat er allemaal verder nodig is, aan te schaffen, om die foto of dat foto-verhaal te maken waar ik tevreden over ben en wat ik goed genoeg vind om te verkopen. Het advies is altijd gefundeerd en uitgebreid, de medewerkers zijn vriendelijk, snel, correct, denken mee, hebben alle tijd voor je en geven genoeg alternatieven om te kunnen kiezen.
Kamera Express 23-09-2022

Superfijn, we zijn blij dat je bij ons terecht kan! Helpen je graag de juiste kant op.

Bea 21-09-2022

Vriendelijk personeel en proffesionele uitleg de mensen namen ook hun tijd om alles netjes ,uit te leggen
Kamera Express 21-09-2022

Dat doen we graag. Hopelijk is alles duidelijk Bea!

K. Goossens 20-09-2022

Zoals altijd goed geholpen.ruim assortiment op voorraad. Deskundig en vriendelijk personeel.
Kamera Express 20-09-2022

Fijn om te lezen. Dank je wel!

EddyG 19-09-2022

Aankoop van LG OLED televisie - duidelijke website - online gereserveerd en even later opgehaald in de winkel - super product en super service - een aanrader
Kamera Express 20-09-2022

Dank je wel. Mooie keuze hoor. Veel kijkplezier.

J. Derks 19-09-2022

Snelle voorraad levering. Ik besloot zondagavond de Canon 5D IV aan te willen schaffen en had hem dinsdag nodig voor een shoot. Kamera Express was maandagmorgen al op tijd open. En smorgens kon ik online de voorraad al inzien in de winkel en een half uur later mijn nieuwe body al ophalen. Ik werd in de winkel duidelijk geïnformeerd over de verlengde garantiemogelijkheid en ook de cashback actie. Alle linken daarheen zijn duidelijk via hun website opgenomen. Zeer kundig personeel, dat je graag informeert zonder eerst de doos nog te moeten voorlezen. Ze zijn echt op de hoogte van hun vakgebied. Zeer positieve ervaring gehad.
Kamera Express 20-09-2022

Bedankt voor je mooie review! Ik wens je veel plezier met de Canon 5D IV.

Shima 19-09-2022

Een Canon kamera aangeschaft bij Kamera Express. Goede en correcte service. Website van Kamera Express is bijzonder duidelijk.
Kamera Express 19-09-2022

Goed om te lezen en tot de volgende keer!

P. Meer 18-09-2022

Goede overzichtelijke site en goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel is deskundig en vriendelijk en neemt de tijd om uitleg te geven. Fijn om in de winkel persoonlijk geholpen te worden en artikelen te kunnen zien voor aanschaf. Als er problemen zijn wordt er actief meegedacht over een passende oplossing.
Kamera Express 19-09-2022

Bedankt, we doen hard ons best om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen, zowel online als offline. Fijn dat we je konden helpen.

Ruud 18-09-2022

Goede voorlichting bij aankoop van een camera. Ze nemen echt de tijd voor je!

Patrick 18-09-2022

Ik vind de shop heel overzichtelijk en een makkie om te gebruiken. In de winkel van Turnhout ben ik heel goed ontvangen en een oerdegelijke uitleg gehad over hetgeen ik wilde weten. De service sprak me zeker aan en kan ik zeker aan iedereen aanraden! Ik ga er zeker terug heen.
Kamera Express 19-09-2022

Bedankt dat je ons aanraadt en we zien je de volgende keer weer!

Anne 17-09-2022

Goede heldere uitleg gekregen. Tevens aardige medewerkers die de tijd namen voor de uitleg
Kamera Express 19-09-2022

We nemen graag voor iedereen de tijd. Mocht je toch nog vragen hebben, horen we het graag.

Bdet 17-09-2022

Winkel hier graag, ruim betaalbaar assortiment op de website. In de winkel altijd prettig geholpen. En wat daar niet op voorraad is wordt besteld en thuis bezorgd. Super service
Kamera Express 19-09-2022

Leuk dat je zowel online als offline bekend met ons bent. We doen het graag!

Johnny 16-09-2022

Super mooie uitgebreide fotozaak. Handig is de parkeerplek voor de deur.
De koffie staat klaar, terwijl je wacht.
Ruim assortiment op foto gebied.
Kamera Express 19-09-2022

Goed dat alles bevalt Johnny, graag tot een volgende keer!