Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ad 12-03-2021

Scherpe prijs met daarbij ook nog verhoging van de garantie naar 5 jaar zonder meerprijs! Snelle levering en Kamera Express belt netjes van tevoren wanneer ze willen leveren.

Bernie 12-03-2021

Makkelijke website om te bestellen. Goed geinformeerd over de levering en snel.

Diede 12-03-2021

Goeie service en goed advies ook online en via videobellen. Heel fijn geholpen en mede daardoor tot een goede aankoopbeslissing kunnen komen.

Dé Energieke Trouwfotograaf 12-03-2021

FIjne winkel die met je mee denkt. De Sony A7 mark ii is ook een super fijne camera. Kreeg super goed advies online via de support

Andres 12-03-2021

Zeer slecht .
Gisteren naar de zaak in Capelle aan den IJssel geweest om te gaan kijken naar een camera en wat blijkt niet op voorraad hadden ze dat eerder verteld had ik niet gegaan .
Nu halve snipperdag kwijt en en mijn benzine geld .
En dan een duurdere camera aan willen smeren en niet eens een beetje korting geven als tegemoetkoming.
Zeer zeer slecht
Kamera Express 15-03-2021

Beste Andres,
Wat vervelend dat de gewenste camera niet meer op voorraad bleek te zijn. Mijn collega's hebben u nog geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor. Excuses voor het ongemak.

Wim Daems Producties 12-03-2021

De service is werkelijk uitstekend. Men is bereid tijd uit te trekken om met je mee te denken.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk.

P 11-03-2021

Ik heb een goede service mogen ontvangen bij Kamera Express Breda. Heb antwoorden gekregen op alle vragen en ondanks het tijdslot heeft de medewerker de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Prettig dat de medewerker zelf goed op de hoogte is van diverse producten en mij kon voorzien van deskundig advies.

Dick Teeuwe 11-03-2021

mijn levering is door gevraagd via internet en klaar gezet in de winkel voor mijn beoordeling en keuze, de voorbereiding was goed geregeld !

Peter 11-03-2021

Kamera Express werd mij ten zeerste aangeprezen vanwege het feit dat korting t.o.v. aanbieders mogelijk is en dat zij, anders dan anderen, 5 jaar garantie geven op elektronica. Het contact dat ik had was duidelijk en to-the-point en alles was in één dag rond. Ik kreeg inderdaad korting op de aanschaf. Prima!

am 11-03-2021

Waardeloos bedrijf, waardeloze service. Kosten ongeveer twee uur via de chat verkoper uit te leggen wat ik nodig had. Kwam steeds met de duurste optie aanzetten. Daarna gegarandeerd dat de volgende dag geleverd zou worden, niets, gebeld wederom garantie volgende dag levering. Niets, wordt nu morgen pas verstuurd, misschien overmorgen in huis. en ik heb t probleem. Advies, bestellen bij een betrouwbare winkel.
Kamera Express 12-03-2021

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat uw order vertraagd is. Ik heb proberen na te gaan waar dit aan ligt, maar kan dit helaas niet meer achterhalen. Ik zie wel dat gister alles alsnog is verzonden. Uiteraard onze excuses voor de vertraging en ik hoop dat de producten nog op tijd zijn.

Ton van der Laan 11-03-2021

Kundige en geduldige adviseur en verkopers bij deze winkel. Nemen de tijd om je goed voor te lichten. Prijs is scherp. Heb een Canon R5 aangeschaft.

Dhr. A. Visser 11-03-2021

Snelle levering, tegen goede prijs. Tevens 5 jaar garantie wat bij andere verkopers de standaard 2 jaar is. Dus al met al zeer tevreden.

Ruby 11-03-2021

Fijne winkel met gemotiveerd personeel die verstand van zaken. Heel prettig geholpen.

Charlie 11-03-2021

Bedrijfsmatig had ik al ervaring met de winkel. Dat heeft mij gemotiveerd om prive een aankoop te doen. Goede en duidelijke website en makkelijk om een bestelling te plaatsen.
Supersnelle levering ondanks de enorme sneeuwval die er toen was. Ben zeer tevreden.

Judith 11-03-2021

Professioneel advies gekregen. Er werd goed geluisterd naar mijn vraag en daarna een prima advies gekregen voor een nieuwe camera & lens. Vriendelijk en respectvol personeel

Adrie de Wild 11-03-2021

Goede uitleg van het producten en het maken van de juiste keuze en wensen de bij je passen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

J.J.Freriks 11-03-2021

Bij het maken van natuurfoto’s (voornamelijk(roof) vogels) gebruik ik tot nu toe een camera met een optische zoom van max. 24x (25-600mm). Dit kan weliswaar worden vergroot d.m.v. een extra optische zoom ( wel met een veel lagere resolutie!) tot een max. van 46,9x (resolutie is bij dit max. 3MP).
Het spotten van vogels doe ik met een verrekijker en een Bynolyt 80mm telescoop. Deze laatste gebruik ik ook als digiscoping met speciale adapters voor een fototoestel en een smartphone. Het nadeel is dat het onderwerp zich dan niet moet bewegen. Vaak is de kwaliteit ook niet zo geweldig!
Voor deze gevallen en bij vooral bewegende beelden, waarbij ik én snel moet zijn (dus geen verwisselbare objectieven e.d.) en een groot zoom bereik moet hebben, heb ik de Canon SX70HS aangeschaft met de mogelijkheid van een groot optisch 65x superzoombereik (21-1365mm).
Ik ben nog niet zo lang in het bezit van deze camera, ken dus nog niet alle mogelijkheden, maar ik heb al een paar fantastische superzoom foto’s gemaakt! Bovendien is de functie om een bewegend object in beeld te houden zeer welkom! De camera voldoet dus geheel aan mijn verwachtingen en doelen, is ook nog eens leuk geprijsd, ik ben een zeer tevreden gebruiker.

Rob D. 11-03-2021

Op 9 maart 2021 een nieuwe camera gekocht bij KameraExpress. Via de website een afspraak gemaakt die snel per mail bevestigd wordt. Daags tevoren nog een herinnering ontvangen. In de winkel in alle rust en met alle COVID-19 maatregelen rustig te woord gestaan, ook als alles langer duurt dan het gereserveerde tijdslot. 'Oude' camera ingeruild tegen een keurig bod. Fijn dat je bij het opmaken van de rekening mee mag kijken op de monitor. Dat geeft er blijk van dat men de klant serieus neemt en preventie van vergissingen is altijd beter dan genezen/herstellen. Medewerker J (Eindhoven) heeft uitstekend zijn best gedaan. Ben al langer klant bij KE en mijn keuze wordt elke keer bevestigd. Ik meen dit echt en ben geen aandeelhouder of familielid van een medewerker.

casperawh 11-03-2021

Na een hele tijd niet in een winkel anders dan een supermarkt geweest te zijn weer eens een winkel bezocht. Goede service. Goed advies gehad. Ben uiteindelijk met een mooie Canon RF 35mm f/1.8 macro lens de deur uit gelopen.

Jacob 10-03-2021

Kamera express Zwolle nam de tijd voor een uitstekende uitleg over mijn camera. De medewerker stelde mijn camera in voor livestream en gaf betrouwbare tips.

Margreet vd Kooij 10-03-2021

Waar ik blij van wordt is dat de medewerkers van Kamera Express echt met je meedenken en dat niet perse het duurste aan je willen verkopen, maar een product dat bij je past. De vriendelijkheid, het ruime assortiment, de deskundigheid ervaar ik allemaal als heel erg goed.

E den Boer 10-03-2021

Goede webshop en winkels alles makkelijk te vinden met goede service.
Op alle vragen wordt goed en snel gereageerd.
Bij mijn laatste bestelling een monitor, stond er op veel sites dat het type in voorraad was.
Maar zelfs de importeer kon niet leveren en vertelde dat die info niet klopte.
Bij veel recensies op verschillende sites hoor je dat er slecht geleverd wordt, veel beloven maar niet gelijk kunnen leveren.
Door de tekorten van chips is het nu moeilijk om bepaalde producten te leveren maar ik heb geen zin om aan het lijntje gehouden te worden.
Door vele goede recensies en eigen ervaringen voor Kamera Express gekozen.
Inmiddels had ik een ander type monitor uitgezocht met ook nog 50€ korting.
Kamera Express gebeld en gevraagd of het type in voorraad was en dat klopte.
Er werd gelijk geregeld dat hij 4 uur later (Click en collect) afgehaald kon worden.
Kan bij afhalen betalen wat ik ook wel prettig vind.
Wordt altijd vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.

Jesper 10-03-2021

Ik schrijf niet snel een review, maar het wordt nu toch maar eens tijd. Ik ben al enige tijd vaste klant bij Kamera Express en dat zal ik ook zeker blijven. De professionaliteit van het personeel is hier zeker de aanleiding van. Of je een grote of kleine aankoop wilt doen, je wordt altijd serieus genomen. Dit is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend... Daarnaast weten de verkopers van Kamera Express ook overal wat vanaf, en dat is fijn. Welke lens pas het best bij welke camera? En welke kabel heb je nodig om diverse apparatuur aan te sluiten? Normaal gesproken zocht ik dit van te voren zelf uit, maar bij Kamera Express durf ik de winkel in te stappen zonder resource te hebben gedaan.

mir 10-03-2021

We hebben goed advies kregen en alles was op voorraad.
Raden deze winkel aan .

Kim 09-03-2021

Erg goede hulp bij het uitkiezen van een nieuwe camera. Door corona was het erg fijn om weer in de winkel te kunnen kijken en advies te vragen. Aardig personeel.