Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Fijne kamera 13-12-2020

Goede uitleg en prettige verkoopmedewerkers. Kwam eigenlijk voor een ander soort camera, nl de Panasonic TZ70, maar ben erg blij met deze camera die voor mij uitstekend en erg klein/handzaam is. Vooral het grote zoombereik is erg fijn.

Jos 13-12-2020

Door black friday drukt een klein beetje later geleverd, maar daarover wel prima geïnformeerd.

Jan van der Linden 13-12-2020

bestelde via pre-order een Canon R5…onbetr
Ik bestelde via pre-order een Canon R5 body bij hun belofte dat de levertijd 1-2 weken zou zijn. Als ik, zo werd me beloofd, niet de normale €100,-,maar het gehele aankoopbedrag van €4549,- vooraf zou betalen, zou ik helemaal bovenaan in het afleveringsschema komen en stom genoeg betaalde ik het totale bedrag dan ook!
Na 10 dagen toch maar eens contact opgenomen en toen bleek de levertijd ineens 4-6 weken te zijn geworden. Ben zeer teleurgesteld in deze handelswijze en vindt KE zo een zeer onbetrouwbare zaak!
Kamera Express 14-12-2020

Beste Jan, bedankt voor uw review.

Middels een andere weg heb ik u gevraagd contact met ons op te nemen om deze zaak door te nemen. Ik hoor graag van u.

Boos! 13-12-2020

Winkel is zo goed als leeg, quasi alles moet besteld worden in een van de andere winkels of bij de leverancier, en dat moet dan opgestuurd worden, ik wacht nu al 14dagen!!!...

De winkels hebben géén telefoon, geweldig voor de winkel, echt klantonvriendelijkheid en inefficiënt voor de klant
Ik ga naar de concurrentie

Zonan 13-12-2020

Prima service in de vestiging van Eindhoven. Werd goed geholpen en ze hadden genoeg medewerkers om te zorgen dat niemand lang moest wachten. Ik heb de Canon EOS 6D Mark 2 hier gekocht omdat ik duidelijk zag dat kamera express de goedkoopste was en ik het wel zo fijn vind om even in de winkel langs te gaan.

T.Y. 12-12-2020

Via de klantenservice goed geholpen, televisie van tevoren gereserveerd en stond binnen 20min klaar om opgehaald te worden in de winkel. Ook in de winkel vriendelijk geholpen met prima uitleg over het vervoeren en aansluiten van de televisie

HarryBl 12-12-2020

Eers telefonisch een prima advies gekregen door de helpdesk. Daarna vandaag naar de winkel in Capelle aan den IJssel geweest. Ook daar prima geholpen. Een aanrader voor iedereen die iets op het gebied van camera's nodig heeft.

Berghuis 12-12-2020

Vandaag een nieuwe lg tv gekocht.
De medewerker wist mij erg veel te vertellen over alle verschillen die er zijn.
En nam ook alle tijd voor ons.
En ben dus ook goed geslaagd voor een mooie 55 inch tv.

Vijay Goundan 12-12-2020

Very friendly and patient store people. They really took time to explain even during Black Friday. Being a first time owner of a professional camera, I had to check and choose things. The team at store really helped. Keep up the good work team.

Peter 12-12-2020

Goed assortiment en scherpe prijzen. Bedrijf maakt afspraak van voordeligste prijzen waar. Vriendelijk personeel met vakkennis. Zij nemen de tijd om voorlichting te geven over de producten en komen met goede adviezen.

Hetty 12-12-2020

Almelo, Goede winkel met personeel die weten waar ze over praten, prettige manier geholpen.

Gert 12-12-2020

Ze zijn er in geslaagd om mij als leek, te voorzien van genoeg informatie om tot een goede aankoop over te gaan.

Hayablinkie 12-12-2020

Goed en netjes geholpen in de winkel. Ook de site is erg overzichtelijk en niet onbelangrijk, up to date qua bv voorraad. Zeker tevreden

Mesut 12-12-2020

Ik heb vandaag LG tv gekocht. Goed geholpen. Goed informatie gegeven om te kunnen kiezen welke tv voor mij het beste is.

Brands 12-12-2020

Wat zijn we fijn geholpen in de Kamera express store in Breda. Online al de keuze gemaakt om te gaan voor camera typetje 3 of eventueel 4. Allebei top camera's die de snelheid en fotokwaliteit hebben van een spiegelreflex, maar waarbij wisselen van lenzen niet nodig is vanwege het brede bereik. Ideaal voor onze reisaspiraties.
Maar welke van de twee? We gaan naar de winkel met voorkeur voor type 3, simpelweg vanwege het grote prijsverschil. Maar toch weer twijfel vanwege lopende acties, waardoor de prijzen dichter bij elkaar zijn komen te liggen. Oude camera mee van 6 jaar oud.
In de winkel is het eerste advies om zeker te gaan voor type 4, het beste van het beste met top top snelheid. Maar bij het zien van onze oude camera, waar we vandaan komen, slaat de mening van de verkoopster meteen totaal om: als ze dat ziet, gaan we al zo enorm blij worden van type 3 en houden we ook nog wat meer geld in de zak voor andere dingen. Kijk, dat noem ik nou nog eens fijn meedenken en niet het onderste uit de kan willen halen.
Daarna rustig de tijd genomen om de camera verder aan te kleden: extra bescherming voor de lens en voor het kijkscherm en nieuwe tas. Tweede batterij en handig opladertje (verkoopster weet meteen wat ik bedoel) worden snel nagestuurd.
Zo krijg je tevreden klanten. Niet gewoon maar een black box verkopen, maar goed professioneel advies. Complimenten voor Kamera Express!

tini 12-12-2020

mooie overzichtelijke winkel goed personeel en nemen de tijd voor je en lekker dichtbij voor mij

Niels 12-12-2020

De Oled65CXLA gekocht bij Kamera-express. Een fijne winkel met heldere uitleg over het product. Levertijd was inderdaad binnen de beloofde 2weken. Verder geen gebruik hoeven maken van andere diensten tot zover en dus tevreden.

Monique 11-12-2020

Een compactcamera gekocht via internet bij kamera-express. Goed en snel geholpen door de klantenservice toen het bestellen niet wilde lukken. Ik had de camera snel in huis.

Renaldo 11-12-2020

Ik was op zoek naar een compact camera. Via de website van Kamera Express heb ik me eerst verder verdiept hierin. Mijn keuze is toen gevallen op de Fujifilm X100V zilver. In de winkel van Kamera Express n Capelle ad IJssel ben ik professioneel te woord en geholpen door medewerker xxxx. Hij heeft mij prettig geholpen en heeft een goede uitleg gegeven over deze camera. Al met al tevreden klant van Kamera Express.

camera EOS M50 11-12-2020

camera EOS M50 on line gekocht. Me eerst laten adviseren in de winkel. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel! De camera is super en schiet mooie plaatjes! De camera heeft veel mogelijkheden... ook om te vloggen!!

xxxxx

Henk 11-12-2020

In Almelo staat een supermooie winkel van kamera expres, veel producten op voorraad, zo ook de canon Eos 2000d die ik gekocht heb, duidelijke uitleg over de camera van een vriendelijke verkoper. ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Carlo 11-12-2020

Makkelijk bestellen van artikel Canon Eos 2000d duidelijke uitleg over het artikel. Klantvriendelijk en snelle levering ben zeer tevreden.

Joachim 11-12-2020

Snelle levering, maar service erna is triest.. na veel opzoekwerk eindelijk een 'prijzige' canon pro 10s aangeschaft. Helaas blijkt de printer niet te werken.
Diverse keren contact opgenomen, maar een week later nog steeds geen oplossing of ook maar zicht op iets... ik denk ook niet dat de printer een week in zijn 'setup' process laten staan een goede zaak is.
Kamera Express 11-12-2020

Beste Joachim, bedankt voor je review.

Wat vervelend dat er nog geen oplossing is. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met de vraag naar meer info. Ik kijk graag even met je mee naar een gepaste oplossing.

Karin 11-12-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik in Nijmegen woon, Arnhem was niet ver hier vandaan. Ik werd prettig behandeld in de winkel ... Vriendelijke benadering en afhandeling..
Ook scherp geprijsd ...
Ik zou deze winkel zeker aanraden aan andere mensen.

Bouke 10-12-2020

Heb een canon 5D Mk IV gekocht samen met een battery pack(black friday deal) en een 24-70 2.8 L II. lekkere snelle levering(volgende dag in huis). Producten goed stevig verpakt, leuke coupons erbij gekregen ivm perfecte plaatje. Service is naar mijn kennis altijd goed, nooit problemen mee gehad.