Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Roland 30-06-2021

Zeer prettig geholpen door Khio. Hopelijk hebben we veel plezier met de aanschaf. :-)

Adriaan 30-06-2021

Vandaag bij Kamera-express Maastricht een Canon systeemcamera gekocht nadat ik gisteren duidelijke uitleg en informatie kreeg over de verschillende typen die het beste aansluiten op mijn fotografie. Ik heb een CANON EOS RP + RF 24-105MM F/4.0-7.1 IS STM gekocht. Ben enorm goed geholpen door Ivo en z’n collega. Tevens heb ik alle bijbehorende accessoires bij hun gekocht. Goed en eerlijk advies! Ze nemen de tijd voor je en je voelt je echt koning klant. Zojuist al enkele foto’s tot alle tevredenheid gemaakt. Heb nog veel te leren over de uiteenlopende mogelijkheden van deze systeemcamera. Chapeau heren! En nogmaals bedankt voor het goede advies. Tot gauw
Kamera Express 01-07-2021

Hi Adriaan! Hartelijk dank voor je review. Ik zal het zeker doorgeven aan onze toppers uit Maastricht. Tot snel!

M. Vonk 29-06-2021

In de Kamera Express Zwolle heel geduldig en vriendelijk geholpen door verkoper xxxx. Ik had veel vragen en was nog niet helemaal zeker over welk objectief en welke camera ik wilde aanschaffen. Hij nam uitgebreid de tijd, gaf veel tips en uitleg. Ik mocht de camera en objectieven uitproberen in de winkel voor ik de keuze maakte. Voor mijn fotografie wensen (natuur, personen met onscherpe achtergrond en macro) hebben we samen een mooie set van body, 2 objectieven, 2 tussenringen en nog andere accessoires samengesteld. Ik ben ontzettend blij met de kwaliteit en mogelijkheden die ik heb voor een mooie prijs! vandaag nog even terug geweest omdat de screenprotector mij niet beviel, zonder problemen kon ik deze omruilen voor een ander merk. Met zorg nog even voor mij bevestigd zelfs ;) Echt een aanrader deze zaak! Bedankt! Ik kom zeker nog eens terug hier voor aanschaf en advies!
Kamera Express 01-07-2021

Beste M. Vonk, wat een lovende review over onze winkel in Zwolle. Zo lezen we het graag! Tot een volgende keer.

Arnt 29-06-2021

Vandaag het objectief (Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM) kunnen ophalen, die ik had gereserveerd. Deze had ik vorige week al gereserveerd, maar helaas geen tijd gehad om langs te komen. Per e-mail gevraagd voor een verlenging, wat geen enkel probleem was. In de winkel zelf uitstekend geholpen, vriendelijk, klantgericht en zeer netjes.

Een aantal jaar geleden had ik ook al een zeer prettige ervaring met Kamera Express Den Bosch en deze keer wederom. Voor mij reden genoeg om weer langs te komen, ook al is dat vermoedelijk niet op korte termijn, aangezien ik op dit moment mijn camera set op orde heb.
Kamera Express 01-07-2021

Wat een mooie review Arnt. We zien je graag weer terug en zullen uiteraard wederom dezelfde goede service bieden!

Alexander 29-06-2021

Spiegelreflex met Macro lens gekocht. Goed advies gekregen.
Meerdere verkopers gesproken. Allemaal erg kundig, alleen soms wat gehaast.

Nico 29-06-2021

Voor de tweede keer een camera gekocht bij Kamera Express in Amsterdam, nu een Panasonic TZ90. Ik ben net als de eerste keer goed, snel en prettig geholpen door medewerkers die weten waar het over gaat.

Jizef Somers 28-06-2021

In de shop kregen we een goede uitleg over de verschillende camera's en na onze beslissing een goede service.

Maarten 28-06-2021

Duidelijke uitleg, goede service. Vriendelijk personeel en scherpe prijs voor het gekochte product.

Bjorn 28-06-2021

Afgelopen week 2 tv's gekocht via kamera express.
Gelijk de volgende dag binnen gekregen en ook bij een vraag naderhand bijna gelijk reactie gehad.
Topproducten maar vooral goede service.

Greet 28-06-2021

Voor advies naar Kamera Express Breda gegaan. Fantastisch geholpen! Voelde precies aan wat ik wilde weten. Over de camera kan ik nog niet veel zeggen.

Eric van Houwelingen 28-06-2021

Afgelopen week mijn Canon 77D body ingeruild voor een nieuwe Canon 90D body. Ik ga altijd graag naar Kamera Express omdat je daar altijd advies op maat krijgt. Men neemt de tijd voor je en je krijgt heldere uitleg over de voor en nadelen van een model. De service is er prima. Vooraf heb ik mij al verdiept in de mogelijkheden van het product op de website van Kamera Express. Daar vind je een duidelijke omschrijving en de technische specificaties netjes opgesomd.
Kortom, wederom weer een tevreden klant :-)
Kamera Express 01-07-2021

Bedankt voor je review Eric. wat een mooie upgrade van je camera. Veel plezier met deze nieuwe topper!

Hanne Joosen 28-06-2021

Fijne uitleg en steeds klaar om te helpen. Nieuwe camera canon eos R6 gekocht en enorm tevreden van.

Aankoop Canon R5 27-06-2021

Erg goed geholpen bij de Kamera-Express Store in Zwolle door Erwin en Michel.
De kleine dingen waar het om gaat om de nieuwe aankoop gelijk goed te beschermen:
-Hoya 82mm HDX protector voor de Canon RF 24-70 en een Larmor IV screenprotector voor de R5
Kamera Express 01-07-2021

Blij te horen dat je ook zo blij bent met onze toppers Erwin en Michel! Wij zullen hen laten weten hoe tevreden je met ze bent. Graag tot ziens!

Kamera express Amsterdam 27-06-2021

Voor de tweede keer een camera gekocht bij de winkel in Amsterdam. Ik ben net als de eerste keer goed, snel en prettig geholpen door medewerkers die weten waar het over gaat. Prettige winkel met deskundige medewerkers die ik aan aan vrienden en bekenden zou adviseren.

Tyhan 27-06-2021

De winkel is heel overzichtelijk. We zijn erg goed geholpen en kregen op al onze vragen een duidelijke uitleg. Personeel is erg vriendelijk.

Iris 27-06-2021

Gisteren in Almelo een nieuwe camera gekocht, de verkoopster was vriendelijk en beantwoordde onze vragen goed.

Wilma 27-06-2021

In Almelo de Sony RX10 IV gekocht, zeer goed en uitgebreid geholpen, ook met de accessoires. Nu nog ervaring opdoen met de camera.

Rob Boender 27-06-2021

Goede en duidelijke uitleg van de verkoper. Nam alle tijd voor ons. Door de duidelijke uitleg was het in gebruik nemen van de TV een peulenschil. Genieten nu heel erg van onze LG Oled tv.

Marc 26-06-2021

Na lang wikken en wegen vandaag de knoop doorgehakt en mijn eerste systeem camera gekocht. Ik heb gekozen voor de Sony A6400. De verkoper gaf goede uitleg en tips.

Richard 26-06-2021

Gisteren besteld en vandaag de lg55cx ontvangen na lang orienteren.
Op Tweakers pricewatch bood Camera Express het toestel voor de laagste prijs aan, dit in combinatie met de 5 jaar garantie deed me beslissen bij hun te bestellen.

Het beeld van de lg is prachtig.....met name de zwartwaarden zijn een grote verbetering tov mijn Samsung 55 inch welke paarse vlekken vertoonde na 5 jaar.

Nu nog op zoek naar de beste beeld instellingen ;-)

Gerard 26-06-2021

Op internet de canon externer ef 2x III gekocht citaat website “ het verdubbelt de brandpuntsafstand van het telezoom objectief uit canon l serie met nauwkeurige AF en verbeterde communicatie tussen objectief en camera, de lens die mijn vrouw heeft is een 70-200mm usm 4.0L lens en het werkt niet, terug naar de winkel in Arnhem wordt mijn vrouw weggestuurd door een oude vrouw ja in de combinatie gaat dat nooit werken maar het staat wel op de website, lens net aangeschaft morgen nog een keer naar de winkel.
Kamera Express 01-07-2021

Beste Gerard, de Extender EF 2x III is compatibel met de meeste tele(zoom)lenzen uit de L-serie.

Dit objectief is compatibel met objectieven met een vaste brandpuntsafstand uit de L-serie van 135 mm en meer, en met de EF 70-200/2.8L, EF 70-200/2.8L IS, EF 70-200/4L en EF 100-400/4.5-5.6L.

Mocht je ooit twijfelen aan de compatibiliteit van een lens, dan kun je hier altijd navraag voor doen bij onze klantenservice.

peterbex 26-06-2021

De website is uiterst gebruikersvriendelijk en duidelijk. Contact gehad naar aanleiding van een bestelling en door een vriendelijke persoon uitstekend geholpen. Snelle levering, vrijdag besteld, zaterdag in huis. Goede prijs betaald voor een tv die ik besteld heb. Kortom, één en al lof voor Kamera Express. En niet te vergeten de 5 jaar garantie. Naast een perfect uitgevoerde bestelling ook niet onbelangrijk. Hoop het niet nodig te hebben, maar je weet het nooit.

Marcel Wolfs 25-06-2021

Deze winkel heeft alleen maar goede kwaliteitsproducten. Je wordt goed geholpen en met het advies dat ik kreeg heb ik uiteindelijk de CANON RP met 24-240 mm lens gekocht. Het was ietsje duurder dan ik in gedachte had maar de foto's die hiermee gemaakt worden zijn super! Absoluut geen spijt van / wat een mooie foto's maakt deze combi.
Kamera Express 01-07-2021

Hi Marcel, je hebt inderdaad een topper van een camera aangekocht! We wensen je heel veel fotoplezier!

Scholten 25-06-2021

Bij binnenkomst werden we snel aangesproken of ze ons konden helpen
Voor het product waar we voor kwamen een verrekijker in de prijsklasse van €200 tot €300
We gingen weg met pentax AD 8x36 WP hadden div kijkers bekeken in deze prijsklasse en de verkoper rade ons aan deze te kopen voor het doel waar we het zouden gebruiken en de prijs van €179 was wel de goed koopste en een prima kijker we werden niet gepoetst voor een duurdere al met al we zijn tevreden.

Maarten 25-06-2021

Overzichtelijke site met competitieve prijzen. Heb er al meerdere aankopen gedaan en telkens zeer tevreden van zowel het product als de prijs. Hun 5 jaar garantie beleid is uniek en biedt voor duurdere aankopen de nodige gemoedsrust.

Ik heb nog geen beroep moeten doen op hun dienst na verkoop voor garantie - en hoop dat dat zo blijft - maar heb wel kort contact gehad met de klantendienst. Deze was zeer behulpzaam, vriendelijk en reageren snel.

Met hun fysieke winkels hebben ze ook een goede vertegenwoordiging om indien gewenst toch persoonlijk contact te hebben met een medewerker.
Kamera Express 01-07-2021

Hi Maarten, wat een mooie complimenten. Bedankt daarvoor en graag tot snel weer!