Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marion 01-06-2020

Er is altijd tijd om je te adviseren, hoeveel vragen je ook hebt. Daardoor heb ik altijd een goede keuze gemaakt. Fijne winkel in Groningen, ik kom er graag.

Ed 01-06-2020

Ik zocht een lens en kwam uit bij Kamera-expres. De lens was in elk filiaal voorradig en ik koos daarom voor Den Bosch omdat ik daar nu wat makkelijker kon parkeren zonder ver moeten lopen, de parkeerplaats is gewoon voor de deur en er is ruim maar dan ook echt ruim voldoende ruimte. Dat was echt ideaal met dit Zomers temperatuurtje,
Aangezien we op dit moment in het nieuwe "normaal" zitten had ik eerst online de maatregelen omtrent het corona virus doorgelezen en was voorbereid op evt maatregelen,
De huidige corona maatregelen stonden netjes beschreven voor dat we de winkel in kwamen. En eigenlijk merkte je niet eens dat het het nieuwe Normaal tijdperk was op de belijning en schermen bij de kassa na dan, want verder was het heerlijk ruim en nog redelijk rustig (we waren er net na openingstijd aangekomen)
Maar Wat een super nette winkel is dit, heerlijk ruim, overzichtelijk en genoeg op voorraad.
Ook werden er goede adviezen gegeven. Het is niet zo dat ze je Maar duurdere spullen aan willen smeren dan waar je voor kwam, ik beveel iedereen deze winkel aan. Super aardig en proffecioneel personeel.

Kristina Swart 01-06-2020

Het is gewoon leuk om in de Kamera Express winkel Groningen een camera te kopen omdat je er geholpen wordt door vriendelijke, deskundige en zeker enthousiaste medewerkers!
Én ik kreeg ook nog een gratis actie accu en fototas bij mijn Lumix-tz95

Sander 01-06-2020

Regelmatig in de fysieke winkel geweest en nu mijn camera via de webshop besteld. De webshop is overzichtelijk en makkelijk in gebruik, had mijn camera body met accessoires snel gevonden en besteld. Levering was snel en uitstekend verzorgd, een aanrader voor al je fotografie aankopen!!

Kelly 01-06-2020

Canon EOS 90D + 18-55mm F/3.5-5.6 iS STM en Canon EF 50mm F/1.8 STM Lens gekocht.
Snelle levering. Lens en camera uit de combinatiekit apart geleverd terwijl toch een kit besteld was. Gevraagd om uitleg hierover en ligt aan de manier van inkoop. Waarschijnlijk ook de reden dat zij zo ongeveer de goedkoopste zijn in hun aanbod.
Al met al tevreden over de snelheid en de geboden service en super tevreden met mijn camera.

Patrick Bisseling 01-06-2020

Ik ben voor de zoveelste keer echt uitstekend geholpen m.b.t. een aankoop die ik bij Kamera Express heb gedaan. Aanvankelijk kwam ik alleen maar een kwartier voor sluitingstijd even een lenzendop ophalen die ik een dag van te voren had besteld. Als beginnend natuurfotograaf werk ik o.a. met een Canon 5D Mark 3 met 3 L-objectieven. Een 70-300 telelens, 100 mm/2.8 macrolens en een 17-40 mm groothoeklens. De groothoeklens had ik evenals een daarop passend polarisatiefilter (Carl Zeiss 77 mm) afgelopen week via Marktplaats aangeschaft.

Voor mijn 2 andere objectieven gebruik ik alleen maar een uv-filter (67 mm) ter bescherming van de lens. Omdat ik qua belichting niet helemaal tevreden ben over een aantal foto's die ik met alle 3 de lenzen had gemaakt was ik me al via internet aan het oriënteren op de aanschaf van meerdere filters. Met name grijsfilters van 77 en 67 mm voorop al mijn lenzen en eventueel nog naar een polarisatiefilter voorop mijn tele- en macrolens.

Echter kwam ik er al snel achter dat dit nogal prijzig zou worden als je gaat voor de betere kwaliteit filters. Maar nu ik daar toch was wilde ik wat advies inwinnen m.b.t. de aanschaf van extra filters om de kwaliteit van foto's te verbeteren.

De medewerker vroeg of hij mijn foto's mocht zien zodat hij me een goed advies kon geven. Na het zien van de foto's vroeg hij me waarover ik ontevreden was. Ik liet hem als voorbeeld een foto zien die ik met tig verschillende instellingen had gemaakt waarvan bepaalde delen van de foto's overbelicht waren. Vandaar dat ik overweeg om een grijsfilter aan te schaffen die ik mogelijkerwijs op de polarisatiefilter kan plaatsen. Over de desbetreffende foto die ik met mijn 17-40 met polarisatiefilter had gemaakt gaf hij meteen aan dat vanwege het veel te grote lichtcontrast in het landschap het ook niet met een grijsfilter is te verhelpen. Althans, wellicht enigszins met een grijsverloopfilter omdat je daarmee gedeeltelijk kunt bepalen welk deel je van je foto wat donkerder wilt hebben.

Zijn advies was daarom om (voorlopig) helemaal geen onnodig duur grijsfilter aan te schaffen en in de toekomst mogelijk met flits te gaan fotograferen en voor nu meer te gaan experimenteren met het polarisatiefilter en eventueel met de HDR-instelling zodat je het in de nabewerking kunt herstellen. Voor de meeste foto's die ik schiet voldoet de werking van mijn polarisatiefilter volgens hem meer dan voldoende. Uiteindelijk adviseerde hij me om een goedkope verloopring (13 euro) aan te schaffen zodat ik het polarisatiefilter ook op mijn andere lenzen (67) mm kan zetten. De medewerker heeft me door zijn deskundig advies niet alleen een hoop geld bespaard maar me tevens uitgelegd hoe ik kwalitatief betere foto's kan maken.

Daarnaast kreeg ik ook nog gratis een voucher t.w.v. 80 euro mee voor een cursus landschapsfotografie. Toen ik om 18:10 wilde afrekenen kwam ik erachter dat ik mijn pinpas per ongeluk was vergeten. Gelukkig kon dit probleem middels een ideallink (internetbankieren) ook nog worden opgelost. Dus in één woord Chappeau voor het deskundige en vriendelijk advies van de medewerker van Kamera Express Eindhoven!

Steph BXL 01-06-2020

Ik ben er 3 maal geweest voor ik kon beslissen. Je krijgt advies van vakmensen voor het maken van de juiste keuze! Absoluut geen verkooppraatjes. Super snelle levering; gisteren besteld vandaag afgehaald in de winkel. Bovendien aan de beste prijs! Ik ben fan!

Dirkje Duijzer 01-06-2020

Ik ben heel tevreden! Levering correct. Mooie camera met veel mogelijkheden.

Ferdinand 31-05-2020

Mooie winkel in Almelo, ruim van opzet, netjes, overzichtelijk, geen opdringerig personeel, kennis van zaken, proberen je niet een duurder exemplaar dan je voor ogen had aan te laten schaffen en gratis parkeren praktisch voor de deur. Ook fijn dat ze een webshop hebben, zodat je thuis al kunt bekijken of ze jouw merk/type uberhaupt verkopen.

Wim Stevenhagen 31-05-2020

Een aantal jaren geleden omgeschakeld van de D200 (DX) naar D810.
De heerlijke 105mm Macro FX lens had ik al bij de D200 direct aangeschaft,
na mijn eerdere ervaring van de soortgelijke Macro lens op mijn annaloge F3.

Nu heb ik mijn DX standaard zoom van de D200 vervangen door een FX 24-70mm VR.
Voor de VR gekozen omdat een FX toch eerder beweging onscherpte geeft.
Ervaring heb ik nog niet direct opgedaan, maar die zal zeker goed zijn.

Simone 31-05-2020

Afgelopen vrijdag mijn canon 70d ingeruild voor canon 90d body. Ik wist van tevoren al dat ik deze wilde. Heb lang getwijfeld omdat de 70d al zo goed is maar toch besloten deze te gaan inwisselen. Ik ben bij Kamera Express Arnhem goed en behulpzaam geholpen. Er werd de tijd genomen om te helpen met het inwisselen van mijn oude camera. En ook goed rekening gehouden met de maatregelen rondom corona. De 90d was helaas niet op voorraad. Maar heb ik gisteren goed ontvangen via postnl En werd ook via kamera express goed op te hoogte gehouden. Wij komen niet uit de buurt en zijn er speciaal voor naar Arnhem gegaan. Van tevoren heb ik ook contact gehad met de klantenservice en ook daar werd ik snel en behulpzaam geholpen. Ik raad ze dan ook zeker aan!

Fred 31-05-2020

Fijne winkel met deskundig advies ! Luistert naar mijn wensen en probeert niet iets geheel anders te verkopen

Anoniem 31-05-2020

Snelle levering, klantvriendelijk. Erg tevreden met mijn nieuwe Philips Smart tv!

STEFAN 31-05-2020

DEZE REVIEW GAAT OVER EEN GEHUURDE LENS / OPJECTIEF VAN CANON EF 100-400 MM f 4.5 - 5.6 L IS II USM . VOOR HET EERST GEBRUIK GEMAAKT VAN DE VER HUURDIENST. ALLES IS ZEER GOED VERLOPEN. VAN AANVRAAG VIA MAIL , OVER DE BEVESTIGING DAT HET IN ORDE WAS , TOT DE OPHALING VAN HET ARTIKEL IN DE WINKEL . HET GAAT HIER OVER DE WIKEL IN GENT . HET WAS ER ZELFS EEN DAG VROEGER DAN VOORZIEN EN IK ER KOSTELOOS LANGER GEBRUIK MOGEN VAN MAKEN. LEUKE SERVIES , TOCH ! IK RAAD DEZE VERHUURDIENST DAN OOK MET HEEL VEEL PLEZIER AAN ! VOOR MIJ NIETS DAN LOF VOOR CAMERA EXPRESS .
Kamera Express 03-06-2020

Hi Stefan, wat leuk om ook een review te lezen over onze verhuurservice. Ook fijn te zien dat alles zo goed bevallen is. Mocht je na de huur over willen gaan op verkoop, krijg je huurprijs zelfs als korting! Hopelijk tot gauw.

D Bosschers 31-05-2020

De eerste keer dat we dit bedrijf bezochten. Een prachtig bedrijf met een keur aan apparatuur.
KAMERAEXPRESS heeft mensen in dienst met een grote kennis van zaken.
We zijn geholpen door een medewerker die tijd en aandacht besteed aan de klant.

herber 31-05-2020

ik koop al jaren online of in de winkel hier krijg je goede tekst en uitleg ,,wat bij een hoop winkels te wensen overlaat,,

Jenckx 30-05-2020

Ik ben uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn Nikon spiegelreflex met toebehoren.

Johan Mathijssen 30-05-2020

Vandaag een Sony lens en een statief gekocht bij Kamera Express Super Store in Breda. Ik werd adequaat en deskundig geholpen en ging met mijn aangekochte spullen als tevreden klant naar huis!

René 30-05-2020

Een bedrijf wat zeer klantgericht en vriendelijk te werk gaat, begrip voor alle situaties en berijd om mee te denken!!
Daarbij ook nog eens een goede prijs!!!!

André 30-05-2020

Kamers-expres Groningen:
Ik ben zeer zorgvuldig en kundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe lens. Ik kon meerdere lenzen proberen op mijn eigen camera. Een paar dagen later nog teruggewenst om een camerariem en statiefgondel aan te schaffen om de redelijk zware lens makkelijker te kunnen dragen. Ook toen weer uitgebreid geholpen en uitleg gekregen over de camerariem zonder gelijk een duur exemplaar uit het rek te pakken. Een topwinkel!

Ilona 30-05-2020

Ik wacht al een week op een reactie van mijn mail op een hele simpele vraag.

Ik heb de chat benaderd en er stond dat ik 2e in de rij was. Waarna de chat gewoon werd afgesloten. Ik heb gebeld ik kreeg door dat er 3 min wachttijd was waarna ik na 3 min naar de voicemail werd doorgestuurd.

Ik begreep dat het erg druk was en daar heb ik begrip voor getoond.
Ik ben een geduldig mens maar na 1 week proberen en proberen is mijn geduld op.
Ik vind dat je niet zo met klanten om kan gaan vooral met interesse om echt iets te willen kopen.

Goedemiddag Ilona,

Bedankt voor je review en wat vervelend te horen dat jouw bericht nog niet is beantwoord. Ik ben met je eens dat onze wachttijd momenteel erg lang is, helaas is er met de komst van Corona een grote drukte ontstaan en wat mensen tekort. Sorry dat je hier de dupe van bent! Ik zie dat mijn collega inmiddels op je bericht geantwoord heeft. Ik hoop dat we het zo snel voor je op kunnen lossen.

Marianne 30-05-2020

Prima winkel! Ondanks de wachttijd ivm corona was dit voor mij geen probleem.
Tijdens het wachten in de rij werd mij ook nog wat te drinken aangeboden.
In de winkel werd ik uitstekend geholpen, er werd ruim de tijd genomen en duidelijke uitleg.
Kamera Express 03-06-2020

We laten onze klanten toch niet uitdrogen Marianne!? Fijn te lezen dat je goed geholpen bent.

anton 30-05-2020

- prima aanbiedingen van dito producten
- snelle leveringen
- goede communicatie

debbie 29-05-2020

Erg prettig en deskundig geholpen bij de aanschaf van een compactcamera. Men nam uitgebreid de tijd voor mijn vragen.

Johanna Elizabeth Fotografie 29-05-2020

Al ruim tien jaar maakte ik met plezier gebruik van mijn eerste spiegelreflexcamera. Maar na dat decennium was ik wel toe aan een upgrade en een camera met de technologie van nu. Dankzij de ruime tijd die voor me werd genomen (ondanks de wachtrij achter me) kwamen we samen uit bij de ideale camera voor mij. Vragen die ik stelde over verschillen tussen diverse camera's werden vakkundig beantwoord en we konden fijn sparren.
Kamera Express 03-06-2020

Wat goed te lezen dat je flink hebt kunnen sparren Johanna, dat houdt ons scherp. Veel plezier met je nieuwe camera!