Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Martin 19-12-2020

Kamers Express In Almelo is een mooie toevoeging aan de woonboulevard waar je deskundig advies krijg over elektronica en fotografie. Ik heb in de maand december hier een mooie TV gekocht, na alle opties te hebben bekeken en meegekregen voor een goede prijs. Kamers Express is een hele prettige zaak en ik kom hier graag!

jet 19-12-2020

Lang getwijfeld maar nu blij met mijn aankoop.
Ben goed geholpen en geadviseerd

Monique 18-12-2020

Kamera Express Capelle a/d IJssel is mooi en stijlvol verbouwd. De Service is altijd top en men wordt vakkundig geholpen.

Petra 18-12-2020

Goede service en hele snelle levering en veel leuke extra ‘s bij aankoop van nieuwe lens ontvangen. Informatie op de site is duidelijk, communicatie over de aankoop is prima, alles heel gebruiksvriendelijk. Alleen extra garantie procedure wat omslachtig.

marielle 18-12-2020

I have bought numerous products over the pass 4 weeks and had around 5 deliveries from them. Fantastic professional service! Even in Covid times still delivering excellent service.

Chantal v Z 18-12-2020

Bij Kamara Express heb ik 26-11 een Sony A7 III aangeschaft. Goed advies, ze nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen. Bij vragen per mail over mijn Academy Account heb ik zeer snel een reactie ontvangen. Ik ben zeer tevreden!

monique 18-12-2020

super snelle levering zeker in deze tijd nog mooi optijd voor de kerst.
als een van de weinige shops waar ze deze camera nog hadden mooi kado voor me zoon

Gerrit 18-12-2020

Het door ons aangeschafte artikels gekocht via de webwinkel. De site is goed van indeling en overzichtelijk. Bij telefonische vragen was er snel verbinding en kon men ons goed helpen. Het artikel is op de afgesproken dag en tijdspanne geleverd. Over het artikel zijn we tot op heden goed te spreken. Kortom: Het bedrijf en het door ons aangeschafte product zijn uitstekend.

TV met super beeld 18-12-2020

Bij Kamara Express in Almelo een LG OLED55CX6LA aangeschaft. Ben prima geholpen en goed advies gekregen niet alleen over de TV maar ook de keuze van draaibare muurbeugel.
Kan het iedereen aanbevelen.

Patrick PCG 18-12-2020

De site is voorzien van veel uitleg en adviezen. Er was een goede aanbieding en ondanks grote drukte werd alles de volgende dag geleverd. Ik heb geen ervaring met service en retouren dus daarom een maximale score van een 8.

R Vogel 18-12-2020

Bij Kamara Express een LG OLED55CX6LA aangeschaft. Ik werd per mail razend snel te woord gestaan. Vervolgens er voor gekozen om de tv af te halen bij de winkel (die open is voor afhalen). Personeel hielp me de tv in de auto te leggen en was tevens zeer vriendelijk. Al met al, top service en de beste prijs die ik online kon vinden. Top!

Jip 17-12-2020

Top service, goede prijs en levering was ook zeer netjes. Altijd goede ervaringen gehad!

Cor 17-12-2020

Onlangs bij Kamera Express in Rotterdam een Sony televisie gekocht (Sony OLED KD-55A89BAEP) en service in de winkel was zeer goed. De informatie over de tv was prima en uiteindelijk kreeg ik ook nog korting. Ik kan Kamera Express voor iedereen aanbevelen.

Guido Paola 17-12-2020

Prima ervaring. Super snel aflevering van een LG ole 65" en super bij met de aanschaf.

Joaquim Gromicho 17-12-2020

Ik ken Kamera Express al heel lang en ben altijd tevreden over geweest. Mijn eerdere aankopen ware allemaal aan fotografie gerelateerd, nu heb ik een televisie bij Kamera Express gekocht.
De keuze voor de televisie had ik al gemaakt, aan de hand van tests uit de Consumentengids. Vooraf aan de aankoop heb ik een paar vragen aan de klantenservice gesteld, waarop ik goed antwoorden kreeg. De aankoop en levering verliepen allebei perfect en de televisie doet het zoals verwacht.
I kan me alleen tevreden verklaren.

Fenna 17-12-2020

De Canon EOS M50 die ik heb besteld bij Kamera Express is mij zeer bevallen, de levering was binnen 2 dagen en is netjes aangekomen. Erg goede service.

Henkjan 17-12-2020

Met een oude digitale spiegelrefle camera en telelens naar Kamera Express en direct kort en bonding advies. uiteindelijk 2 opties voor een spiegelrefles camera en vanwege het geringe prijsverschil was de keus snel gemaakt. Snel en correct gehoplen. En ook nog voor de laagste prijs (kon nergens anders een betere prijs vinden). De Canon 850D bevalt zeer goed en door de overgang van oude naar nieuwe Canon een zeer makkelijke overgang. Bediening en functies zijn in al die jaren nagenoeg onveranderd gebleven, alleen uitgebreid.

Elise 17-12-2020

ik had de Canon EOS M50 onlangs besteld via KameraExpress en t was een goede ervaring. producten in prima conditie, complete levering en goede deal ook! toffe extra's zoals een gepersonaliseerde riem en een online photocursus. overall, tevreden en enthousiast, het enige minpunt is voor mij dat ik de camera (in combipakker) als black-friday deal heb gekocht, alleen staat dezelfde deal er nu nog op, zonder de 'black-friday'. dus dat heeft me misschien onnodig opgejaagd het sneller te kopen. Desalnietemin, goede ervaring met de site en ook klantenservice, ze waren informatief en behulpzaam tot nu toe.

Lisette 17-12-2020

Wat een prachtige lens! scherp en helemaal naar verwachting.
Super snelle levertijd. Savonds besteld en morgens in huis.
Inclusief leuke actie met cursus en 5-jaargarantiedeal.
Dank Kamera-express!

De grote gezinsvlog 17-12-2020

Wat een vriendelijk personeel. Ik had een vraag en werd meteen teruggemaild met een passend en duidelijk antwoord. Bedankt Kamera Express. Mijn sony ZV-1 vlogcamera met bijbehorende grip bevalt mij uitstekend. Onze vlogjes zijn weer superhelder en strak. Bedankt namens De Grote Gezinsvlog.

K. van der Greft 17-12-2020

prima service.
Goed uitleg en verzekering snel geregeld.
Vriendelijke medewerker.

Franc 17-12-2020

Het is wat oud qua inrichting maar ze nemen goed de tijd voor je en geven degelijke adviezen

Kamil 16-12-2020

Vond het heel fijn om mijn camera bij jullie te kopen. Zeer vriendelijke en hulpzaam personeel. Al mijn vragen waren beantwoord en ging met een goed gevel naar huis. Ga zeker meer producten bij jullie halen!

Thielemans David 16-12-2020

Ik koop al mijn fotografie materiaal bij deze zaak omdat ik er steeds verder geholpen word door proffessionele mensen .Ze hebben steeds perfect advies voor de fotografie dat ik doe.

Rene 16-12-2020

Echt top geholpen Word geen valse belofte gemaakt op de website als ze zeggen staat op voorraad is dit ook zo en niet zo als veel andere grote electronica winkels veel praatjes maar niet leveren op afgesproken moment