Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Fred 08-02-2021

Duidelijke omschrijving van de eigenschappen van de toestellen, goede prijzen en vlotte levering.

christel 08-02-2021

Vandaag was ik in de winkel te Turnhout. We kregen er een hele duidelijke uitleg over verschillende camera's. Men was zeer vriendelijke en correct, geen opdringerigheid. Men vroeg duidelijk wat de bedoeling was met het toestel. Zeer tevreden over de dienstverlening en behulpzaamheid. Een aanrader en de verkoper had veel geduld voor al onze vragen.

anne 08-02-2021

Leuke shop, nu met de corona goede aanpassingen. Je word goed geholpen en het personeel is vriendelijk. Een mooie winkel en leuke producten.

Tom 08-02-2021

Kameraexpress heeft een zeer gebruiksvriendelijke website.
Het was heel makkelijk om mijn nieuwe oled tv te kiezen uit de veelheid aan mogelijkheden en fabrikanten.
De bestelling soepel kunnen doen
De aflevering was maatwerk en is exact conform de afspraken uitgevoerd, ook heel netjes "coronaproof"
Samengevat dus helemaal top

Jos 08-02-2021

- De prijs is heel scherp.
- Je krijgt 5 jaar garantie.
- Er is een fysieke winkel kortbij.

Willy-Paul 08-02-2021

De Metz Mecablitz46 AF-1 Canon besteld via Kamera expres. Zoals altijd als we bestellen ook nu snelle levering en duidelijke beschrijving op de website. Mooie moderne flitser waar ik ongetwijfeld nog veel plezier aan ga beleven.

hasiba 07-02-2021

Een Nikon d5600 met een lens 18-300 heb ik voor mijn partner als cadeau gekocht en heb ik het nog niet gegeven. We hebben het nog niet gebruikt. Maar de verzending van deze producten was heel snel. De producten waren goed ingepakt.

Nes 07-02-2021

Ik wilde overstappen van een spiegelreflexcamera naar een systeemcamera. Bij Kamera express Turnhout kreeg ik goed advies over de keuze van een toestel. Ik ruilde mijn canon 70D in voor een fujifilm x-s10. Het is even wennen maar ben super tevreden van mijn nieuwe toestel, compacter maar met alle mogelijkheden en super kwaliteit.

Michelle 07-02-2021

De website gaf uitgebreide informatie over verschillende soorten camera´s, wat mij hielp bij mijn zoektocht. Met mijn vragen kon ik telefonisch snel terecht bij een ervaren en vriendelijke medewerkster, waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. De camera was al een dag later in huis, en het bijbehorende hoesje de dag erna. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Brert 07-02-2021

De telefoon werd snel en vriendelijk opgenomen en mijn vraag werd netjes beantwoord, de televisie was binnen 18 uur in huis en de oude kon mee terug.

rik 07-02-2021

webshop met snelle reactie op gestelde vragen . De levertijd is kort en mocht er een kink in de kabel komen, dan krijg je snel de nodige informatie.

Maken waar wat anderen geschreven hebben. 07-02-2021

Via Tweakers forum aan Kamera Express gekomen wegens de positieve andere reviews.
Al een tijdje gespaard voor de aanschaf van een Oled en Led tv en besloten dat dit dan maar
op black Friday zou plaatsvinden. Al jaren een trouwe Panasonic fan op tv gebied en op deze dag een aanbieding voor beiden gevraagd bij Kamera Express. Zeer snelle reactie terug en een zeer mooie deal kunnen sluiten. Communicatie uitstekend, gevoel voor service ook naar hun klanten.
Beiden waren helaas niet op voorraad, maar dat was al bij aanschaf bekend. Oled inmiddels een maandje binnen (TX-55HZW2004, uitstekende Oled tv!), de Led helaas nog niet wegens corona leveringsissues, in zijn geheel tevreden hoe alles verloopt.

Imelda Muyshondt 07-02-2021

Sirui KN1 + 10KX Ballhead: Schitterend product. Zeer ligt en makkelijk mee te nemen. Makkelijk te monteren. Handige Monopod optie. 2 ingebouwde waterpassen om de tripod perfect af te stellen. Handige metalen schoeven voor offroad gebruik.
Perfecte aanvulling op mijn nieuwe Nikon D780

Gerard Heutink 06-02-2021

TV besteld op donderdag 4 febr 2021 en de volgende dag al geleverd. Ik ben zeer tevreden over de klanten service zeer goed geholpen.

Jack 06-02-2021

Ik ga altijd naar Kamera-Express Capelle a/d IJssel, omdat ik daar altijd goed geholpen word, het personeel echt kennis van hun producten hebben, vriendelijk zijn, en de tijd voor je nemen. Ik heb de Canon RF 100-500 gekocht, maar heb hier 4 maanden op moeten wachten. Was niet de schuld van Kamera-Express, maar leveringsproblemen bij Canon. Gisteren gelukkig eindelijk ontvangen, ben er erg blij mee.

Erik de Geus 06-02-2021

Lens bestelt via de webservice. Snel en correct bezorg. Weer super blij met mij nieuwe lens

AWvanA te B 06-02-2021

Site is goed toegankelijk, via filters kan je snelle selecties maken. Ik wist zelf welke Oled TV ik wilde bestellen, LG55NANO816, deze was eenvoudig op de site te vinden en te bestellen. Bestelproces is duidelijk. Transporteur houdt je goed op de hoogte wanneer je het toestel kunt verwachten. Bezorging vond niet plaats binnen aangegeven tijdsframe maar de transporteur is ook telefonisch te bereiken. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en nader geïnformeerd. hoe laat je de chauffeur kunt verwachten. Prima service zeer tevreden!

Peter Volleman 06-02-2021

1) Zeer snelle levering, 2) Ik wilde wegens mijn bedrijf de factuur aangepast hebben en die kreeg ik binnen 24 uur via de mail. 3) Ik heb al veel via KameraExpress gekocht en was altijd tevreden met de service. 4) Kritiekpunt van deze TV levering; belangrijke uitpakinstructies kwam ik tegen NADAT ik de TV eruit gehaald had. Dit is de fabrikant aan te rekenen maar KE had deze ook direct met de order via E-mail meegezonden kunnen hebben..

Erik 05-02-2021

Prima webshop, houden je goed en snel op de hoogte van de status van je bestelling. Camera goed verpakt ontvangen. Wij zijn zeker tevreden!

Marius 05-02-2021

Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij Kamera Express en eigenlijk nooit wat te klagen gehad, ook deze aankoop/inruil in Coronatijd liep gesmeerd. Een Panasonic Lumix ingeruild en een Nikon Z5 met 24-50 mm + ZDF Adapter gekocht, snelle afhandeling van de afd. inruil en zoals ik gewend was van de afd. verkoop, idem dito. Het was even wennen aan een systeemcamera maar als je er een paar dagen mee gespeeld heb, wil je niet anders meer.

stijn 04-02-2021

Snelle en goede service.
Dankzij de ervaring van de verkoper, een camera en lens op maat kunnen kopen.

Ingrid 04-02-2021

Vriendelijke en behulpzame verkopers.
Correcte en vlotte service.
Steeds bereid om tijd te maken bij problemen.

Daniel 04-02-2021

Ruime keuze beschikbare toestellen. Advies met kennis en ervaring ter zake. Jammer dat er geen kleine vergelijkende test kan gedaan worden, wat meer overtuigend is dan het lezen van een specificatie (zoniet kan je evengoed op internet bestellen)

gerard 04-02-2021

Heb mijn nieuwe camera online bij kamera express gekocht , want de winkel was wegens corona helaas niet open.
maar ik ben heel netjes geholpen door de service desk.
Heb mijn nieuwe camera canon R6 online gekocht en de volgende dag was hij al bezorgd ondanks de drukte bij post.nl
En het is een super mooie camera ben er erg blij mee.

Hans 04-02-2021

Hele fijne service met goede online respons zelfs nu de winkel helaas dicht is.
Nikon D780 gekocht wat een verschil met mijn oude D300