Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Walter 07-08-2021

Ik werd heel snel geholpen, dat was fijn.
Ik vond alleen dat de verkoper niet goed het verschil tussen verschillende camera's kon uitleggen. Een camera die meer dan twee keer zo duur was, was 'sneller, gewoon beter'. Dat bleef vaag.
En een ander puntje: de verkoper articuleerde zo slecht en praatte zo snel, dat ik hem regelmatig echt niet verstond.
Maar uiteindelijk wel een goede aankoop kunnen doen.
Kamera Express 15-08-2021

Hi Walter, bedankt voor je review. Wat fijn dat je eerlijke feedback geeft. Deze collega is wellicht nieuw en zal nog wat extra training nodig hebben. Gelukkig bieden wij onze collega's dit intern aan, zodat iedereen up to date blijft binnen de camerawereld. Mocht je nog vragen hebben over het gebruik van je camera, dan staan wij zowel in de winkel als op onze klantenservice klaar voor al je vragen!

Leonie 06-08-2021

De medewerker gaf goed advies, dacht mee en was zeer behulpzaam. De bestelde camera was er al de volgende dag. Bij vragen achteraf waren we van harte welkom om deze te komen stellen. Ook toen er bij thuiskomst nog een vraag was over het openen van de camera en we teruggingen, werden we meteen goed geholpen.
Ook bij eerdere bezoeken zijn we altijd goed geholpen.
Kamera Express 15-08-2021

Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent Leonie. Zo hoort het ;)

Henk 06-08-2021

Groot assortiment en vaak gunstige prijzen. Zowel webshop als "stenen winkel "

Rob 06-08-2021

Goed advies en goede service. Luisterden goed naar wat we nodig hebben en zijn niet op zoek om het duurste apparaat te verkopen.

Lilaver 06-08-2021

Erg goed geholpen bij Kamera Express Breda op zaterdag 31 juli jl. na dagen van dubben. Deskundige reactie en antwoorden op mijn vragen en twijfels. Fijn dat er begrip was voor mijn manier van fotograferen. Nu alles gauw uitproberen!

Ton 06-08-2021

prettige winkel , professioneel personeel, ook via webwinkel laat ik daar alles bezorgen

Ram 06-08-2021

Goede advies gekregen van oled tv
op 1-8-2021 besteld 4-8-2021 thuis bezorgd .
en alles op advies van de medewerker van klantenservice .
Top advies

Lorenzo A. D. 06-08-2021

Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij een Kamera-express winkel ben geweest, dit komt omdat zij als enige winkel de camera op voorraad hadden inclusief de lens die ik zocht. Daarnaast wilde ik een deel van mijn gear inruilen.

In de winkel in Zwolle ben ik erg goed geholpen. Reeds eerder had ik enkele malen mail contact gehad over mijn in te ruilen gear en vragen met betrekking tot de aanschaf van mijn nieuwe body en lens. De enige body met lens die beschikbaar was, is voor mij gereserveerd en hebben ze voor mij maar de vestiging Zwolle laten komen.

Bij binnenkomst wist men al direct wie ik was, degene van de mail, en ben ik erg vriendelijk geholpen.

Ook een tweede maal goed geholpen met de aanschaf van een tweede objectief. Er was twijfel tussen enkel objectieven, maar gelukkig kon ik alle lenzen uitproberen om zo een keus te maken. Toen ik er binnen enkele uren toch achter kwam dat de lens die ik had gekozen toch niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed, kon ik deze prima weer terug brengen.

Er wordt voldoende tijd voor je genomen in de winkel en je hebt de mogelijkheid al je vragen te stellen en van alles uit te proberen. Zelf al mocht dan de aankoop toch niet passen wordt er niet moeilijk gedaan met retourneren.

Al met al een prima winkel, nette inruilprijzen, en voldoende tijd voor de klant.
Kamera Express 15-08-2021

Wat een prachtige review Lorenzo. Zo lezen wij het graag! Heel erg bedankt en tot de volgende keer!

Thibauld 06-08-2021

Kamera Express heeft mij goed begeleid bij het aankopen van mijn camera, goed en correct advies. Aanrader!!!

Rene 05-08-2021

Gisteravond een reservering gemaakt en vandaag gekocht...mijn nieuwe Canon EOS850D en een ! In de vestiging in Arnhem werd ik vriendelijk ontvangen en geïnformeerd over de apparatuur en accessoires.

Jolanda 05-08-2021

Een nieuwe camera gekocht bij Ca-Kamera Express Capelle aan de Ijssel.
Prima geholpen. Goede uitleg en een ruime keus.
Onze vraag werd goed begrepen.
Uiteindelijk na goed advies met een mooie camera naar huis gegaan!

C. Heemskerk 05-08-2021

Mooie tv voor een scherpe prijs! Makkelijk aan te sluiten en goede beeldkwaliteit.

Gerard 05-08-2021

Ik zit met Kamera Express in een conflict betreffende een body van Canon welke niet goed funtioneert. Ze geven dit ruimhartig toe maar doen er niks aan want, ligt aan Canon. Maar, ik heb hem toch bij jullie gekocht? Op mail wordt niet meer gereageerd. Denk er ook om dat als je een review op de site achterlaat bij het product, dat ze negatieve reviews niet toelaten. Zo krijg je nooit een eerlijk beeld van dat artikel. Wees gewaarschuwd.
Kamera Express 08-09-2021

Hi Gerard, wat vervelend om dit te lezen. We hebben dit bericht helaas over het hoofd gezien. Mocht het nog nodig zijn, zou je dan contact op kunnen nemen via reviews@kamera-express.nl met jouw gegevens?

Egberts 05-08-2021

Levering was prima, ruilen van een accessoire was ook geen probleem.
Goede hulp bij het maken van de keuze.

Jurgen 05-08-2021

Kamera Express ben ik in het verleden vaker online tegengekomen bij zoeken naar producten. Echter tot aan mijn recente aankoop niet eerder iets bij hen gekocht. En ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over hun prijs, communicatie en levering. Nadat ik weken of misschien wel maanden opzoek was naar een nieuwe tv, kwam ik eindelijk tot een bepaalde model, de LG C1. Aan de hand hiervan heb ik prijzen vergeleken. Hoewel Kamera Express qua prijs in het midden zat, heb ik toch even contact met hen gezocht en ze hebben de laagst gevonden prijs geëvenaard. Dit icm hun 5 jaar garantie was dit een no brainer! Daarbovenop ook nog een snelle levering, zaterdag betaald en dinsdag geleverd.
Kamera Express 05-08-2021

Hi Jurgen, bedankt voor je review. Wij wensen je heel veel kijkplezier met je nieuwe TV!

R. Scheek 04-08-2021

We zijn prima geholpen in de winkel in Den Haag, goed advies gekregen en tevreden met de aankoop.

John 04-08-2021

Nadat we onze wensen kenbaar hadden gemaakt, kregen we een goed advies gekregen en de verkoper nam ruim de tijd voor nadere uitleg.

Peter 04-08-2021

Prima winkel, groot assortiment, makkelijk (en gratis) parkeren vlak voor de deur, lekkere koffie en vooral goede service en er wordt alle tijd genomen om zaken uit te leggen en op te zoeken.

Dick 04-08-2021

Zeer goed advies gekregen over aankoop body. Ook goede algemene tips ontvangen.

Bert 04-08-2021

Bij Kamera Express heb je altijd een winkel in je buurt waar deskundig personeel je advies kan geven. Weet je al wat je wilt kopen dan biedt de website je de mogelijkheid de scherp geprijsde artikelen te reserveren bij jouw winkel.
Als de prijs minder scherp is dan biedt de laagste prijsgarantie je de mogelijkheid om in contact met klantenservice om na overleg van bewijs de prijs te verlagen. Prima geregeld allemaal dus.

Carlijn 04-08-2021

Fijne winkel, fijne hulp die je krijgt. We kwam in eerste instantie voor een Canon of Sony camera, uiteindelijk nadat het personeel mijn eisen had gehoord toch op een Panasonic Lumix camera uitgekomen. We gaan de camera nu uitproberen en het schilt dat je 5 jaar garantie krijgt. Top geholpen!
Kamera Express 04-08-2021

Hi Carlijn, bedankt voor je review. Super om te lezen dat we de juiste camera hebben kunnen vinden voor jouw wensen. Heel veel plezier ermee!

M. Kersseboom 04-08-2021

Vanmorgen een nieuwe camera gekocht bij Kamera Express in Capelle ad Ijssel. Vriendelijk te woord gestaan en ruime keuze. De verkoper gaf duidelijke uitleg en nam daar ook de tijd voor. Prima geslaagd!

Daaf Alewijnse 03-08-2021

Een correcte en juiste uitleg over een geleverde lens met een andere vatting. Wij hadden geen rekening mee, maar deze werd snel in het digitale systeem gevonden. Op onze vraag voor een 2e hands lens werd ook in de voorraad deze snel gevonden en gelijk besteld. De verkeerde lens werd in genomen en gecrediteerd. Ook een andere camera waar problemen mee waren werd bekeken en waar nodig aangepast. Hier zullen we zeker terug komen!
Kamera Express 04-08-2021

Bedankt voor je review. We zien je zeker graag een keer terug Daaf!

Mies 02-08-2021

Super geholpen bij de aankoop van een nieuwe lens. Er werd echt de tijd voor mij genomen en samen met mij gekeken wat een goede lens zou zijn. Ook meteen de camera daar laten schoonmaken en dat was ook naar volle tevredenheid.

Wim 02-08-2021

Weerom een goede service van kamera express te Turnhout! De reservering van de nieuwe canon RF24-70 2.8L was sneller beschikbaar dan verwacht.