Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Lex 08-09-2020

Snelle levering, overzichtelijke site en volgens mij de voordeligste keuze.
Kortom top winkel.

Carlijn 07-09-2020

Ik heb de service van Kamera Express goed ervaren. Mijn producten waren precies goed voor mij en de meneer die mij heeft geholpen wist precies wat het beste paste bij mijn wensen. Erg tevreden over het verkoop proces!

JTB 07-09-2020

Vind nog steeds een goede winkel. Prijzen zijn goed. ik ben goed geholpen in Capelle a/d IJssel. Vond ook dat het goed was geregeld wat betreft de corona maatregelen. ik voelde me erg op me gemak en nog goede extra info gekregen over een andere camera die ik heb. Al met al zeer tevreden.

jan 07-09-2020

ik ben er heel goed geholpen alle twee de keren dat ik er kwam in Maastricht en ga er zeker terug

G. Coree 07-09-2020

Scherpe prijs, snelle verzending en ook nog eens 5 jaar garantie. Top! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Laberg 07-09-2020

Een eerdere leverantie werd prima en zonder complicaties op gelost. In de Superstore in Amsterdam werd ik zakelijk en deskundig geholpen.

Stephan 07-09-2020

Kamera-Express Rotterdam Centrum is een nette winkel. Ze hebben een ruim assortiment televisies. Na een eerste oriëntatie op internet, en vakkundige hulp van de medewerker, was de keus snel gemaakt. De televisie kon uit voorraad geleverd worden, zodat we nog dezelfde dag televisie konden kijken.

b.moerland 06-09-2020

nam alle tijd voor uitleggen van de lens , was vriendelijk , ruime winkel ,

Jos Leijdens 05-09-2020

Je wordt correct geholpen en de winkel is keurig ook voor covid 19 maatregelen.

Anne 05-09-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen op aanraden van een kennis, omdat Kamera Express een fysieke store heeft op meerdere plaatsen in Nederland en omdat voor de producten een care plan kan worden afgesloten voor het geval van calamiteiten.

Jan 05-09-2020

Prima voorlichting gegeven over de aangekochte camera. mijn oude Olympus camera is ingeruild voor een goede prijs.. Korting gekregen op de nieuwe producten. De winkel ziet er verzorgd uit. gehoplen door kundig en vriendelijk personeel.

Chantal 05-09-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. De tijd werd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Kortom, ik ben erg goed geholpen in mijn keuze.

Femke 05-09-2020

Op advies van iemand anders bij Kamera Express de Canon M50 gekocht. Helaas niet erg goed geholpen door de jonge jongen die ons hielp. Achteraf, toen ik nog vragen had zijn hier wel excuses voor gemaakt. Tot nu toe tevreden over de camera.

H. Spruijt 04-09-2020

BenQ PD2700U monitor gekocht online bij de webshop. 's Avonds om 22.00 bestelt en de volgende ochtend om 9.00 bezorgd. Monitor in goede staat.

Wietse 04-09-2020

Online een Denon CD speler gekocht type DCD-800. Zeer nette prijs als 1 van de goedkoopste die ik kon vinden op internet. In het verleden al eerder hier diverse camera spullen gekocht naar alle tevredenheid. Levering kan ik kort over zijn, in de avond besteld om 22.00 uur en de volgende dag om 12.30 uur de levering. Verpakking keurig en ongeschonden. Ik kan nergens op afdingen en het iedereen aanraden om hier te bestellen. Ook de Denon CD-speler is een aanrader met zeer mooi geluid en met kwaliteit gebouwd.

BB 04-09-2020

De winkel is prima en alle camera's die je wilt zijn er. Hopelijk tref je wel een medewerker die verstand heeft van jouw camera, want dat had ik helaas niet.

AlfredTK 04-09-2020

Ik heb de LG 55UM7100 4K TV om 19:50 besteld en er stond dat je voor 20:00 moest bestellen voor levering op de volgende dag. Ik maakte er een Covid- tijdrekken - excuus grap over. Tot mijn grote verbazing is het product dus ook echt de volgende ochtend om 8:45 afgeleverd! Alles 100% in orde. De TV heeft een prachtig beeld en erg goed geluid. Bij de apps die je zo gratis kan installeren vanuit de springt de KPN app eruit want dat scheelt je weer 5 Euro per maand voor een decoder. Ook handig is dat er aparte knoppen op de afstandsbediening zitten voor Netflix en Amazon Prime, zodat dit je met 1 toets toegang geeft. Onder de vele apps die je kan installeren is Reelgood opvallend goed daar je hiermee keuzes uit films, tv shows, etc. kan maken mbv IMDB en rotten tomatos scores, en dan als je de film selecteert start die automatisch in Netflix, Prime of vanuit welke bron dan ook.
De Bluetooth aansluiting werkt erg goed! Als je s'nachts tv wilt kijken en je partner ligt te slapen dan hoef je alleen de Bluetooth kop telefoon aan te zetten en de LG geeft aan dat er een koppel verzoek is, met een druk op de bevestigings toets werkt je koptelefoon. Dit werkt niet alleen voor LG producten, maar ook voor goedkope Chinese Bluetooth speakers en headphones die ik nog had. Als je op Youtube 4K films selecteert weet je niet wat je ziet, het ziet er erg mooi en strak uit. Het menu heeft erg veel opties, zelfs het standby lampje kan je uitzetten .

Voor 419 Euro is dit echt een koopje!

Martijn 04-09-2020

Voor de aanschaf van een LG OLED TV uitgekomen bij Kamera Express vanwege de vele positieve reviews door anderen. Voorafgaand aan de aanschaf eerst per mail contact gehad met de klantenservice met een aantal vragen. Steeds binnen het uur reactie en daarna de koop ook via mail afgehandeld. Betaald via iDeal, de factuur kort daarna weer via mail ontvangen. Dezelfde avond nog gebeld door de bezorgdienst en gelijk een afspraak gemaakt voor levering de volgende dag. Per mail en SMS vervolgens het geschatte tijdstip (tijdsvak van 2 uur) van de bezorging ontvangen. De TV in onbeschadigde verpakking in ontvangst genomen (werd op een karretje vervoerd). Al met al zat er nog geen 24 uur tussen eerste contact en bezorging. De TV heb ik nu naar volle tevredenheid in gebruik.

Henk 04-09-2020

prettig geholpen .
heb op dat moment niet begrepen om zelf binnen 30 dgn na aankoopdatum _(24-07-20)
aan te melden voor 5jaar Kamera Express Careplan

Wil Kuijpers 04-09-2020

Erg goed geholpen door de mensen in Eindhoven. Ook goede inruilprijs gekregen voor mijn Nikon d 7200 en mijn lenzen

vos 04-09-2020

tv besteld, gode online support bij aankoop. levering binnen een dag. prima tv uitstekend beeld en geluid ook prima support bij installatie. kortom zeer tevreden over product en leverancier.

Jansen 03-09-2020

De winkel is goed bereikbaar, de service is prima en ze hebben een groot assortiment.

Hans 03-09-2020

Prima shop, vriendelijke medewerkers die je vakkundig te woord staan. Een aanrader!

Huseyin 03-09-2020

Via kamera-express een Sony Oled A8 tv gekocht. Had nog een aantal vragen in het algemeen en over deze tv, welke ik via de mail heb gesteld. Contact liep hartstikke goed, heel snel antwoord op de vragen. Uiteindelijk ook verzocht of iemand mij kon bellen van de winkel uit Rotterdam omdat dit makkelijker en sneller communiceert. Werd binnen een uur netjes terug gebeld. De order voor 6 uur geplaatst, en tv was volgende dag in huis. Al met al goede ervaring. Kan de after sales service niet beoordelen (hoop ook dat niet te hoeven), vandaar de score 9.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor je review. Fijn te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Vergeet niet te checken of je televisie aangemeld kan worden voor de 5 jaar garantie.

L de Wolff 03-09-2020

Prettige, vriendelijke en vooral deskundige bediening. De coronamaatregelen waren prima geregeld waardoor ik met een gerust gevoel in de winkel terecht kon.