Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Danny 26-12-2022

Professionele uitleg zonder te pushen..
Hier is klant geen nr …
Je kan ter plaatse dingen uitproberen 👍
Kamera Express 27-12-2022

Daar streven we naar, fijn dat je alles hebt kunnen uitproberen!

Suzan Honing 26-12-2022

Na eerdere online bestellingen, vandaag naar de shop in Arnhem gereden voor een statief. Ik wilde daar iets meer uitleg over hebben en het even tastbaar hebben.
Een vriendelijke verkoopster heeft geluisterd naar mijn wensen en heeft meerdere statieven laten zien. De uitleg was duidelijk en proffesioneel, waardoor ik toch makkelijk een keus heb kunnen maken.
Kamera Express 27-12-2022

Als je het artikel nog even wilt bekijken, hebben we gelukkig winkels waarin dat mogelijk is. Gelukkig heb je een goede keuze kunnen maken.

Lieke 25-12-2022

Eerst telefonisch informatie ingewonnen waarbij ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan en later in de winkel ook goed en prettig geholpen
Kamera Express 27-12-2022

Dat lezen we graag, zo hoort het!

Noud 24-12-2022

Het filiaal Eindhoven is een hele prettige winkel om te shoppen, met zeer deskundig en behulpzaam personeel.
Kamera Express 25-12-2022

Fijn dat je dat zo ervaart. We zien je graag weer terug!

Joeri 24-12-2022

Goed geholpen met het uitzoeken van een flitsset. Er werd echt de tijd genomen om de compatibiliteit en functies te laten zien.
Kamera Express 25-12-2022

Blij dat we je hebben kunnen helpen!

André 24-12-2022

Na zoeken op internet uitgekomen bij de shop in Almelo. Ik wil een camera in de hand houden voor de aanschaf. Kwam met het idee voor een systeemcamera. Ik dacht dat deze voor mij prima zou zijn. Maar na een aantal gezien te hebben en een goed gesprek met de verkoper toch op een ander groter model uitgekomen. Met een wat steviger body, past beter in mijn grote handen. Een hybrid zonder verwisselbare lens, maar een groot zoombereik. Voor mij een prima camera.
Conclusie : goed en eerlijk advies, niet per se een dure camera verkopen, maar een die past bij de klant. Top!
Kamera Express 25-12-2022

Wij zijn blij dat wij je hebben kunnen helpen bij het vinden van een camera. Veel plezier ermee!

Dirk 24-12-2022

Ben naar de fysieke winkel in Gent geweest. Verkoper was heel goed op de hoogte van het product dat ik wou, een Canon EOS R7.
Kon mijn oude toestel bij jullie inwisselen en werd direct verrekend bij mijn aankoop.
De webshop heb ik ook al verschillende keren bezocht. Je kan er makkelijk inloggen en via de zoekfunctie heb je direct gevonden wat je wou. Je kan ook alles een "hartje" geven zodat het wordt opgeslagen in jouw verlanglijstje dat gemakkelijk te raadplegen is
Kamera Express 25-12-2022

Wat slim dat je gebruik hebt gemaakt van de mogelijkheid om jouw oude apparatuur in te ruilen! En erg handig dat je al een favorieten lijstje hebt gemaakt op onze site.
Veel plezier met jouw nieuwe camera.

Bianca 24-12-2022

Vriendelijke mensen met veel kennis van zaken. Nemen echt de tijd voor je als je in de winkel langskomt. Ook de klantenservice reageerde snel op mijn vragen. Ga graag langs in de winkel in Amsterdam.
Kamera Express 25-12-2022

Wat fijn dat je snel en goed geholpen bent. We zien je graag nog eens terug!

Richard 23-12-2022

Goede service, duidelijke uitleg en kennis van zaken. Prijs kwaliteit verhouding prima.

Bedankt!

Kel 23-12-2022

Tevreden klant van de kamera express winkel in Mechelen (België). Zeer vriendelijk geholpen bij het afhalen van mijn nieuwe lens (Nikkor 50mm 1.8). Ook bij vragen staan ze je altijd zonder probleem te woord.
Kamera Express 23-12-2022

Mooie lens, waarschijnlijk ga je mooie portretten maken. Fijn dat we je konden helpen en veel plezier ermee!

Marjon 22-12-2022

Zeer goed geholpen en geïnformeerd bij de aanschaf van onze camera! Namen ruim de tijd voor ons zonder opdringerig te zijn.
Kamera Express 23-12-2022

Fijn dat we je konden helpen met de aanschaf van jouw camera. We wensen je er veel plezier mee!

Harry 22-12-2022

Vriendelijke en deskundige medewerkers. De producten waren allemaal op voorraad.
Kamera Express 23-12-2022

Bedankt Harry, we doen ons best!

Lidwien Halman 21-12-2022

Het is gemakkelijk om een camera te reserveren en deze in de winkel op te halen. Zo weet je zeker dat hij er nog is als je er bent. ( woon op een uur afstand)
Het nadeel was dat de camera in verpakking zat en er niet uit mocht. Ik was juist maar de winkel gegaan om hem even te voelen. Gewicht, grootte ( ik heb kleine vingers en moet wel bij de knoppen kunnen) enz.

De winkelmedewerkers waren vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Ondanks dat ben ik wel blij met de camera deze voldoet aan mijn verwachting en kan niet wachten om hem straks in Mexico te gaan gebruiken.
Kamera Express 22-12-2022

Als de camera op voorraad is, is reserveren inderdaad altijd slim! Helaas is het niet altijd mogelijk een doos te openen om een camera te bekijken. Gelukkig ben je alsnog tevreden over jouw bezoek en nieuwe camera.

@strid 21-12-2022

Gekozen voor Kamera-Express omdat zij de camera op voorraad hadden, hierna een snelle levering, zaterdag besteld, zondag (mijn verjaardag) geleverd.
Kamera Express 22-12-2022

Dat is nog eens een mooi verjaardagscadeautje. Veel plezier met je nieuwe camera!

John 21-12-2022

Aankoop van nieuwe camera Sony A7C met een bijbehorende lens bij de winkel in Arnhem. Prima advies op maat gekregen en vriendelijk geholpen, waarbij alle tijd werd genomen voor mij. Enige minpunt dat ik kan bedenken is de telefonische bereikbaarheid, deze laat echt te wensen over; lange wachttijd en niet rechtstreeks te bereiken. Achteraf was het sturen van een email sneller geweest.
Kamera Express 22-12-2022

Prachtige camera heb je gekocht. Fijn dat we je hiermee konden helpen. Sorry dat je ons niet te pakken kreeg, we werken hard om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan.

Bien 21-12-2022

Heel goed geholpen in de winkel in Utrecht bij de aanschaf van een nieuwe systeemcamera. Duidelijke uitleg, veel keuze maar snel duidelijk welke het moest gaan worden. Blij met de Fuij X - T4
Kamera Express 22-12-2022

Veel plezier met je nieuwe X-T4! Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

G.P. 21-12-2022

Bij Kamera Express online besteld en afgehaald in de nabijgelegen winkel. Bestel proces ging prima en afhalen idem. Daar terplekke goed geholpen en geadviseerd.
Kamera Express 22-12-2022

Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met jouw bestelling.

Marlot 20-12-2022

Fijn geholpen in de winkel van Kamera Express! Een betrokken medewerker die mij heeft geholpen met alles wat je moet weten voor het aanschaffen van een eerste camera.
Kamera Express 21-12-2022

Het kopen van een eerste camera is altijd even spannend! Fijn dat we je hebben kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze.

Marc 20-12-2022

Personeel was heel hulpvaardig, veel heldere uitleg. Zeer tevreden. We werden onmiddellijk geholpen. Parking aan de zaak beschikbaar.
Kamera Express 21-12-2022

Blij dit te lezen. We helpen een ieder met veel plezier!

C. van der Graaf 20-12-2022

Het filiaal in Capelle aan den IJssel is makkelijk met de auto te bereiken. Bij binnenkomst trek je een nummer en zie je op een scherm bij welk nummer ze zijn. Tijdens het wachten (want druk) kun je koffie of thee pakken en wat mooie fotomagazines doorbladeren of gewoon een rondje door de zaak lopen. Ik werd efficiënt geholpen en de medewerker was kundig. De factuur kreeg ik per mail.
Kamera Express 21-12-2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed om te lezen dat je het goed kon bereiken.

Nanon Boulanger 20-12-2022

Naast keuze, prijs, gemak, vriendelijk personeel en de entourage van de winkel is het ook fijn dat als je (als vaste klant) je ontevredenheid uit, dat er snel op wordt gereageerd. Ik begrijp dat niet altijd alles mogelijk is en het is ook niet de bedoeling over de kleinste dingen te 'zeuren'. Echter, recentelijk moest ik even mijn ongenoegen kwijt, en daar is (positief) verrassend op gereageerd. Dus ik ben blij dat ik een KE-filiaal 'in de buurt' heb.
Kamera Express 21-12-2022

Goed dat je dit in de winkel hebt geuit! Wij zijn blij dat we het meteen voor je hebben kunnen oppakken. Uiteraard kun je je feedback en eventuele ongenoegen altijd bij ons kwijt; daar leren wij vaak alleen maar van!

Raily 19-12-2022

Ik ben goed geholpen in de superstore van Utrecht door (*)!
Sony FX3 gekocht en een goed en fijn gesprek gehad met meneer.

Ik kom graag bij kamera express dus beveel ik mijn vrienden en/of collega's ook om hier te shoppen.
Kamera Express 20-12-2022

Toffe camera! Bedankt dat je ons wilt aanbevelen.

Bart 19-12-2022

Kamera-Express uitgezocht vanwege de scherpe prijs en de 5 jaars garantie.
Via mail eerst wat aanvullende info gevraagd over mijn camera waar ik interesse in had, snel en duidelijk antwoord.
Besteld pakket volgende dag geleverd.
Later in Den Haag in de winkel nog langsgekomen voor een UV filter en daar deskundig geïnformeerd en geholpen, perfect.
Kortom, een zaak die serieus met de klant omgaat waardoor je ook met vertrouwen daar een camera en toebehoren aanschaft.
Kamera Express 20-12-2022

Fijn dat je dit zo hebt ervaren. Vergeet de 5 jaar garantie niet nog even aan te vragen via het formulier op de site!

Bart 19-12-2022

Panasonic Lumix FZ330
Deze camera aangeschaft vanwege de riante mogelijkheden.
Zeker spatwaterdicht en stofbestendig was een voornaam item om tot aanschaf over te gaan, gewoon door kunnen fotograferen als het druilerig weer is of als het waait en overal stof rond je vliegt.
Daarnaast de riante optische zoom waarmee je uit de hand scherpe foto's maakt.
Beeldkwaliteit is prima vanuit de basisinstellingen, 4K moet ik nog proberen
Gewicht camera is prima om in de hand mee te nemen. Geen gesleep meer met diverse lenzen zoals groothoek en zoomlens, voorheen altijd bezig met verwisselen en meeslepen, nu alles in 1
Daarnaast de goede service van kamera-express, mail je een vraag, snel duidelijk antwoord en in Den Haag in de winkel vakkundig geadviseerd en geholpen.
Kamera Express 20-12-2022

Fijn dat je nieuwe compacte FZ330 zo goed bevalt. Het is inderdaad een heel verschil qua wat je allemaal mee moet nemen. Veel plezier met jouw nieuwe camera, maar dat komt zo te lezen wel goed!

Thijs 19-12-2022

Ik had nog geen keuze gemaakt voor een compact camera ,maar kreeg goede uitleg en antwoorden op mijn vragen zonder dat er aangedrongen werd op een aankoop.
Uiteindelijk keuze gemaakt en tevreden met aankoop.
Kamera Express 20-12-2022

Super dat je met onze hulp tot een keuze kon komen Thijs. Fijn dat je helemaal tevreden bent, daar gaat het natuurlijk om. Succes met je nieuwe camera!