Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

F.B 24-05-2021

Ik ben in de winkel in Eindhoven geweest, en kwam kijken voor een lens. Ik heb goed advies gekregen over de lens die ik wou kopen. Ik heb de lens toen uitgeprobeerd en was daar zeker heel tevreden mee. Ik heb de lens toen ook gekocht, ik zou deze winkel zeker aanraden aan andere mensen omdat je goed word geholpen en kijken ook mee naar eventuele andere oplossingen.

I. Steenblik 24-05-2021

Ik ben bij Kamera Expresse Almelo geweest. Daar zijn ze zeer klantvriendelijk. Je krijgt advies op maat. Men neemt de tijd om het een en ander uit te leggen. Ik shop graag bij kamera expresse, de site is overzichtelijk met goede informatie. Bovendien hebben ze een groot assortiment van producten en veel merken waar iedereen wel iets van zijn gade vindt. Via de support button worden al je vragen bijna direct beantwoord met deskundig advies.
Kamera Express 04-06-2021

Wat een lovende review, bedankt daarvoor! Ik zal mijn collega's in Almelo zeker laten weten hoe tevreden je bent met hun service.

Ina 24-05-2021

Nette shop, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke en behulpzaam personeel. Verkoper nam de tijd om uitleg te geven, gaf ons meerdere opties en liet ons deze zien. Digitale bon gelijk binnen in de mail.

Betaald voor geopende spullen 24-05-2021

KamerExpress verkocht een leuke aanbieding: camera + hoes. Toen het pakketje eenmaal binnenkwam, bleek het dat de doos al geopend was. Het stickertje (verzegeling) wat normaal de doos gesloten houdt, was er van af.

Toen ik dit zag heb ik direct naar de klantenservice gebeld en zij verzochten mij vriendelijk om deze foto naar hun toe te mailen. Terwijl we aan het bellen waren verstuurde ik de foto en toen werd mij verzocht om op te hangen zodat zij verder konden gaan naar andere klanten. Niks meer gehoord wat betreft het niet verzegelde pakketje
Kamera Express 25-05-2021

Wat vervelend dat je een product hebt ontvangen dat al geopend is. Ik zie dat er inmiddels wel contact is geweest met mijn collega's voor een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Bart 24-05-2021

De shop is erg mooi en het personeel is erg vriendelijk en deskundig, bij aanschaf van nieuwe canon 90d ben goed geïnformeerd.

van den Akerboom 24-05-2021

Was op zoek naar een mooie TV, deze vond ik bij Kamera Express, na de bestelling geplaatst te hebben werd ik gebeld door de klantenservice wanneer de bezorging uitkwam.
De volgende morgen om 9uur stond de koerier voor de deur met mijn TV, hij hielp hem zelfs binnen zetten iets wat je bij post.nl niet zult meemaken.
Nog even een praatje met de man gemaakt waarna hij zijn weg vervolgde.
Kortom Goede Service van Kamera Express en koerier, kom er zeker terug.
Kamera Express 04-06-2021

Beste van den Akenboom, bedankt voor deze positieve review. Super om te lezen hoe tevreden je bent met onze service. Wij zien je graag een volgende keer terug!

Petrus 23-05-2021

Prima levering. Zat nog een leuke actie bij met kadobon voor fotoafdrukken. Camera snel en prima geleverd. Ben er blij mee.

JAN LINSKENS 23-05-2021

Gisteren de prachtige Sony A7iii mogen aanschaffen en deze gekocht bij Kamera express (filiaal Eindhoven) Ik ben hier geweldig geholpen met de aanschaf van deze camera en was bijzonder blij met de behulpzame en kundige medewerker. Al mijn vragen die ik had mbt het gebruik van deze camera werden beantwoord. Ook werd mij nog een goed bod gedaan op een lens die ik nu niet meer zou kunnen gebruiken en dat maakte mijn aanschaf nog goedkoper, TOP.
Kamera Express 04-06-2021

Beste Jan, mijn collega's zullen blij zijn te horen dat je zo blij bent met de service in de winkel!

John Regter 23-05-2021

Al enige tijd was ik op zoek naar een vervanging voor mijn Nikon Spiegelreflexcamera. Na het bekijken van de nodige reviews besloot ik een Nikon Z50 aan te schaffen. Op de site van Kamera-express vond ik snel en overzichtelijke informatie over de camera en een mooi aanbod voor een kit met 2 objectieven, een SD card en tas!
De camera werd snel geleverd en inmiddels ben ik hem 2 weken aan het proberen. Het blijkt de juiste keus te zijn geweest! Een hele handzame camera met een fijne grip, prachtig scherpe foto's en super veel mogelijkheden. Ik ben blij met mijn aanschaf van de Nikon Z50 bij Kamera-Express.
Kamera Express 04-06-2021

Beste John, wat leuk om te lezen dat je nu al zoveel plezier hebt van je nieuwe camera! De overstap van spiegelreflex naar een systeemcamera kan voor sommige even wennen zijn. Uiteraard staan we voor je klaar als je vragen mocht hebben over je nieuwe aankoop.

J.Charite 23-05-2021

Super ervaring met Kamera express, goed en duidelijk advies. prettige winkelervaring, Hebben mij goed geholpen met de uitleg over het artikel. Tevens de hulplijn via chat is ook fantastisch.

Ton van de Meulenhof 22-05-2021

De Canon EOS RP met de 24- 240 mm is een perfecte camera voor de beginner maar ook voor de meer ervaren fotograaf. Het standaard programma van deze camera werkt voor de meeste gevallen perfect. Voor de meer ervaren fotograaf heeft het alle mogelijkheden die een camera uit een veel hoger segment heeft, alleen zitten die wat verder in de bedieningsprogramma's verstopt. Wil je het optimale je camera halen moet je bestanden wel in Photoshop of in Lightroom bewerken, maar dan heb je foto's met een kwaliteit die je met iedere andere professionele camera kunt vergelijken. Met andere woorden deze camera met objectief zijn de ideale reiscamera.

Rene 22-05-2021

Breda, deze shop is voor mij de dichtstbijzijnde vestiging van Kamera-express. Bij mijn vorige aankopen ben ik naar tevredenheid geadviseerd. Voor mij dus geen dus een logische keuze om voor mijn nieuwe aankoop weer naar dit filiaal te gaan. Wederom ben ik naar alle tevredenheid geadviseerd.

Wil 22-05-2021

We wonen in Eindhoven maar daar was het gehele pakket niet op voorraad wat ik graag wilde hebben. Ik wist wat ik wilde en heb daarom de klantenservice gebeld om te checken welke locatie dit pakket wel op voorraad had.

Capelle aan de Ijssel had alles wat ik nodig had. Hun zouden het reserveren en zijn we daarnaar toe gegaan.

Ik ben vriendelijk geholpen. en ze hebben gekeken wat het voordeligste zou zijn m.b.t. welk pakket.
We kregen ook nog i.v.m. 25 jarig bestaan een cadeau kaart op een foto af te drukken.

We zijn dus erg tevreden

En de camera bevalt enorm goed!
Kamera Express 04-06-2021

Beste Wil, hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze klantenservice. Zo hoort het!

Wist je dat je de voorraad van onze winkels ook kan inzien op onze website? Hiervoor kan je het gewenste artikel aanklikken en op de productpagina het kopje "bekijk de voorraad van onze 13 winkels" openen. Zo zie je gelijk waar het product direct beschikbaar is. Een tip voor de volgende keer ;) ?

David Smets 21-05-2021

Geweldig goede winkel in Turnhout, vriendelijke en behulpzame mensen en degelijke uitleg....
Dit wordt mijn vaste winkel.

Remko 21-05-2021

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen in de winkel - winkelen was mogelijk op afspraak (onder de toen geldende CV19-maatregelen). Op een prettige manier ben ik geadviseerd met betrekking tot de aanschaf van een nieuwe OLED televisie. Ook na het afrekenen ben ik begeleid in hoe extra garantie aan te vragen en waar ik rekening mee diende te houden. Tot slot hebben de verkoopadviseur en ik samen de TV - in zeer grote doos - netjes in mijn auto geladen. Echt heel netjes, hier kunnen veel andere winkels een voorbeeld aan nemen.
Kamera Express 21-05-2021

Beste Remko, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Wij zijn blij om te horen dat ook tijdens het winkelen op afspraak wij je de gewenste service hebben kunnen bieden. Dit mag je dan ook ten alle tijden van ons verwachten. Heel veel plezier en wellicht tot een volgende keer!

NIco 20-05-2021

Snelle afhandeling door medewerker met ruim voldoende kennis van zaken. Goed adviezen gekregen.
Eerste indruk Sony RX-10 Mark 4 is zeer positief.
Kamera Express 21-05-2021

Wat fijn om te horen! Heel graag tot de volgende keer. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera.

Henk 20-05-2021

Vandaag bij Kamera-express een nieuwe canon 90d gekocht. Verkoper was erg vriendelijk en gaf goede uitleg. Ben erg blij met mijn nieuwe camera. Verkoper was niet opdringerig en voelde me op mijn gemak. Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ze goede aanbieding hadden en 5 jaar garantie geven.
Kamera Express 21-05-2021

Beste Henk, bedankt voor je review. De Canon 90D is inderdaad een echte topper! Fijn dat we je bij deze keuze hebben kunnen helpen. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop!

Johan 20-05-2021

Goed en correct geholpen bij kameraexpress Breda. Kameraexpress Breda heeft, wat ik er van meekrijg, een team wat de klant voorop stelt en niet de verkopen. Verkopers vragen door en kunnen daardoor het correcte advies geven.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor dit mooie compliment over onze winkel in Breda. Wij streven ernaar in al onze winkels de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het belangrijkste voor ons is dat de aankoop voldoet aan de wensen van de klant en wij doen ons best dit bij iedereen zo duidelijk mogelijk te krijgen. Fijn om te horen dat dit in jouw geval ook zo was!

w. hellemont (belgie) 20-05-2021

Ik kocht een fototoestel nikon compact A100. Het is een goed toestel en de service was bijzonder goed. Snelle levering en goede afloop. Kamera - expres geef je een goeie service. Bedankt.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en snelheid van uitleveren. Zo hoor het!

Ilse 20-05-2021

Een fijne winkel, die alle tijd neemt om je te helpen de juiste camera te kiezen. Doet ook aan inruil.
Kamera Express 21-05-2021

Hi Ilse, bedankt voor je review! Wij nemen graag de tijd om de perfecte camera voor elke klant te vinden. Goed om te lezen dat dit wederom gelukt is.

LinekeE 19-05-2021

Zeer goed en professioneel geholpen in winkel in Arnhem-Zuid. Fijne camera gekocht dankzij goede voorlichting.
Kamera Express 21-05-2021

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in onze winkel in Arnhem. Daar doen wij dan ook graag elke dag weer ons best voor! Bedankt voor het plaatsen van je review en we hopen je snel weer te zien in onze winkel!

Melanie 19-05-2021

deskundig personeel die de tijd voor je neemt en van een eerlijk objectief advies voorziet. Helemaal verliefd geworden op mijn nieuwe Nikon Z6II.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe Nikon. Wat een topper heb je aangeschaft! We zien je graag een volgende keer weer terug in een van onze winkels of online in onze webwinkel.

tamara 19-05-2021

Goede service en uitleg gekregen bij mijn aankoop van de sigma 18-300 F 3.5 6.3 DC Macro en Sigma 105 mm F 2.8 EX DG Macro Os. Meedenkend met mijn wensen uit eindelijk goede keuze kunnen maken welke lensen bij mijn gebruik passen.
Ook ontving ik een goede inruil waarde voor mijn nikon 70-300 mm.
Zou voor andere aankopen zeker terug gaan naar deze winkel.(Eindhoven)
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review Tamara! Goed om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen adviseren in de winkel. Wij zoeken graag naar de perfecte nieuwe lens of camera voor onze klant. Hopelijk tot ziens in Eindhoven!

R. Prop 19-05-2021

Afgelopen week de Samyang RF 85mm 1.4 AF lens gekocht bij Kamera Express. De lens is weer zeer snel door Kamera Express geleverd en door de duidelijke omschrijvingen op hun website over het product maar ook de lopende acties weet je gelijk waar je aan toe bent. Deze week de lens uitvoerig testen, maar de eerste proeffoto's tonen al veel potentie.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat de levering vlot is verlopen, zo hoort het! Het is natuurlijk superfijn om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen met nieuwe en mooie spullen. Heel veel plezier ervan en graag tot ziens.

Hans 19-05-2021

Op 11-5-2021 een Nikon kamera D5600 aangeschaft met Tamron 18/200 lens, en een Sigma 150/600 lens, prima service en uitleg, ze nemen alle tijd voor je, heb inmiddels al prachtige foto's kunnen maken, maar zo'n geavanceerde kamera leer je niet kennen in een dag, geen probleem dat komt wel, en met vragen kan ik altijd terecht bij Kamera Express
Kamera Express 21-05-2021

Hi Hans, wij staan zeker voor je klaar als je nog vragen hebt over je nieuwe camera! Zowel in onze winkels als bij onze klantenservice. Bedankt voor je positieve review en heel veel plezier bij het ontdekken van je nieuwe camera en lenzen!