Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ineke 08-07-2020

Prima winkel. Ik kom er al vele jaren. Laat je nooit in de steek en geeft goede adviezen

Suzanne De Ridder 08-07-2020

Ik kocht onlangs een Philips Oled TV bij Kamera-Express. De installatie was een fluitje van een cent. Wat een verademing na een TV met LCDscherm! Soms heb ik de indruk dat de personen in beeld eruit gaan springen! Ze zijn zo scherp en mooi van kleur, het lijkt net echt te gebeuren in mijn eigen living! Ook natuurdocumentaires zijn een streling voor het oog Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop Dank U voor de goede deal K.E.

Annelies 08-07-2020

Zeer vakbekwaam personeel, vriendelijke bediening, men neemt ruim de tijd voor de klant , zeer goede sortering en scherp geprijsd.

Henk A. 07-07-2020

Ik kreeg prima informatie via de telefoon,een winkel is nogal ver uit de buurt hier.
De levering was razend snel,rond 22 uur 35 besteld en de volgende dag [maandag] rond 10 uur in huis.

hans 07-07-2020

mooie shop, goed geholpen, kregen ook een vergoeding voor gemaakte parkeerkosten, kortom toppie.
voor onze tweede aankoop even doorgereden naar capelle, blu ray speler moest uit centraal magazijn komen, met 20 minuten geregeld, ondertussen koffie en informatie. kortom helemaal goed

jetje 07-07-2020

Ik ben zeer deskundig geholpen, de verkoper had veel verstand van fotografie, en luistert goed naar zijn klanten wat de wensen zijn

Dirk van Wolferen 07-07-2020

Zeer goed en gemotiveerd personeel, bijzonder goed geholpen nemen alle tijd voor je

Wiliam 07-07-2020

Uitstekende service voor een mooie prijs. En snel geleverd . Hier ga ik zeker vaker zaken mee doen.

Luuk 07-07-2020

Klant vriendelijke benadering en een uitermate goede uitleg bij de aanschaf van een Sony camera

Meint 07-07-2020

Goede service en informatie. Reële inruilprijzen en problemen worden vlot opgelost. Een aanwinst voor de stad Groningen

Johan 07-07-2020

Gisteren een monitor gekocht voor fotobewerking.
Werd plezierig en goed geïnformeerd en geadviseerd door de verkoopster.
Gaf mij het gevoel welkom te zijn.
Een aanrader

Ben 07-07-2020

Vanmiddag een camera + accesoires gekocht. Super service, Aardige verkoper, Goed gesprek gehad, goede tips en leuke passies.

Sander 06-07-2020

Goed, deskundig en eerlijk advies voor iedereen die echt niet gek is! Goed omdat ze oog voor de klant hebben en daarop met hun kennis en kunde een advies geven. Dat is niet anders dan eerlijk. Om definitief te beslissen bleef ik even in de winkel wachten onder genot van een beker koffie. In die tijd werden meerdere klanten geholpen en kon ik dus met eigen ogen (of liever oren) beoordelen wat voor advies ze gaven.
De producten zelf heb ik tot heden onvoldoende gebruikt om een representatieve review te geven. Maar het gaat in dezen ook over een review over de winkel. Alle vertrouwen trouwens in de producten, in het grote aanbod (van oa objectieven) had ik daar toch geen twijfels over. Waar ik advies over nodig had was: welk van de goede producten past bij mij? En dat advies kunnen ze dus in deze winkel geven.
Kamera Express 07-07-2020

Sander, wat een mooie woorden om te lezen! We proberen zo goed mogelijk advies te geven en het is fijn te lezen dat het ook zo overkomt. Heel veel plezier met je nieuwe producten!

E.A de Krieger 06-07-2020

Vandaag een Canon Power Shot camera gekocht bij de Superstore in Arnhem.
We zijn zeer deskundig en netjes geholpen door de verkoper om uiteindelijk met deze mooie compactcamera naar huis te gaan.

Oscar 06-07-2020

Ik had een slecht werkende lens en de meneer achter de kassa lachte het weg en zei dat hij niets hoorde. Het product was 900 euro dus ik had wel verwacht serieus genomen te worden. bij het kopen van mijn kamera hebben ze eerder ook al een verkeerd product opgestuurd. ik moest een review schrijven om 5 jaar garantie te krijgen. echter lees ik nu dat ik hier mee te laat ben. bij cameranu en andere sites krijg je deze garantie sowieso. hier zal ik voortaan dan ook mijn zaken doen.
Kamera Express 07-07-2020

Beste Oscar, bedankt voor je review. Wat vervelend om dit te lezen. Om dit verder uit te zoeken zal ik je even een mailtje sturen en hierna bekijken of ik de vijf jaar garantie alsnog voor je in orde kan maken.

Jan van der Stap 06-07-2020

Vanwege eerdere ervaringen en de prijsstelling kies ik voor foto- en videospullen altijd voor Kamera-express. De voorraadnotificatie voor de Panasonic microfoon VW-VMS10E werd binnen 1 dag uitgevoerd. Ook deze keer weer zeer vriendelijk, deskundig en met praktische adviezen geholpen. Ook voor het bestellen van een onderdeel voor een Gitzo-statief werden kosten noch moeite gepaard. Kamera-express: een aanrader!

Sabine 06-07-2020

Wat een verademing! Geen verkoper die zichzelf opdringt of te zeer aanwezig is. Maar gewoon een prettige, rustige en bovenal kundige verkoper. Wij zijn zeer tevreden over hoe we zijn geholpen. Wij raden dan ook iedereen aan om naar Kamera Express te gaan!

Jeroen 06-07-2020

We zijn op een, voor ons, zeer prettige manier geholpen. Geen opdringerige verkoper met allerlei gladde praatjes en verkooptrucjes. Maar heel rustig, "normaal". Hij kon al onze vragen beantwoorden en als hij geen antwoord wist, zocht hij het op. Hij kwam kundig en betrokken over en hij nam alle tijd voor ons. Hij heeft de voors en tegens van verschillende tv's kunnen uitleggen waardoor wij tot een goede keuze zijn gekomen. Top, een echte aanrader!!

martin 06-07-2020

Had een vraag of iets op voorraad was en of het voor mij gereserveerd kon worden..Binnen 2 uur de melding dat het artikel af te halen was. De z e morgen opgehaald en zeer tevreden met de geboden service.

leslie_f 06-07-2020

Recentelijk een LG scherm aangekocht vanwege thuiswerken.
Helaas contact moeten hebben met de klantenservice omdat er iets mis ging bij de bezorging.

Vriendelijk geholpen en netjes opgelost

andre0511 05-07-2020

Kamera express is een professionele winkel met mensen die kennis van zaken hebben.
Je wordt goed en snel geholpen . Ben zeer tevreden als klant.

Manja 05-07-2020

Kamera Express is een prettige winkel en heeft een duidelijke website. Veel soorten camera's en duidelijk omschreven wat een camera wel en niet kan. Ook handig dat als je een camera gekozen hebt je de diverse uitbreidingen op een rijtje hebt staan.
Op de website kun je ook korte online workshop downloaden.
In de winkel nemen ze de tijd voor je en geven een goed advies.
Kamera Express 07-07-2020

Bedankt voor je aardige woorden Manja. Hopelijk tot ziens in een van onze winkels.

Melanie 05-07-2020

Ik ben nu een paar keer al geweest als beginnende amateur fotograaf. Beide keren enorm goed geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ook in Corona tijd

Vogelvriend 05-07-2020

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Producten over het algemeen scherp geprijsd. Heel tevreden met mijn aankopen.

Ger Janssen 05-07-2020

Uitstekende service bij het omruilen van een camera die net een paar weken oud was