Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

p. ballieux 14-06-2021

Zeer klantgericht personeel, goede uitleg, neemt de tijd voor de klant, ruim opgezette winkel, fijne aanbiedingen.

Gerard 14-06-2021

Nikon D850 gekocht. De verkoper had verstand van zaken en kon al mijn vragen goed beantwoorden. Vriendelijk en deskundig geholpen

Bert Diercks 14-06-2021

In filiaal Amsterdam een tweede Sony camera gekocht, vriendelijke en enthousiaste bediening. We kregen ook de kans om alles " hands on" uit te proberen. Kortom netjes en adequaat.

CN 13-06-2021

Ik ben erg goed geholpen met mijn zoektocht naar de juiste camera, kundig personeel en ze nemen echt de tijd om je goed te adviseren. Heel erg tevreden

GJ Fingscheidt 13-06-2021

Goed assortiment aan fotographische gerelateerde producten. Het personeel weet waar ze het over hebben en zijn zeer klant vriendelijk. Ik heb daar meerdere malen producten gekocht en voor de verkoop/inruil van 2de hands artikelen heb ik nette deals kunnen sluiten.. Zeker aan te raden om hier heen te gaan.
Elke keer als ik langs kom zijn er klanten in de winkel. Dit laat voor mij ook zien dat ik niet de enige ben die meer dan tevreden is met KameraExpress.

Attoet 13-06-2021

Fijne winkel, met goede en snelle service. Mijn gekochte camera bleek een defect in de software te hebben, maar dit werd heel accuraat afgehandeld.

Kirsten 13-06-2021

Super geholpen in de winkel en passend advies gekregen over de camera die ik wilde kopen.
Super service!

Marcel 13-06-2021

Kamera Express is de grootste camera winkel van Nederland maar de service is onverminderd goed. De klantenservice is altijd bereid te helpen en reageert vlot en de prijzen van de winkel zijn ook vrijwel altijd de laagste. Een gouden combinatie zou je kunnen zeggen. Ik bestel er nu sinds een jaar (de start van mijn hobby) en na meer dan een handvol bestellingen ben ik nog onverminderd blij.

Ook de recente bestelling van mijn tweede body, een Canon EOS 90D verliep wederom zonder problemen. Goede prijs en heel snel geleverd. Ik had wat vragen over een aantal andere producten in dezelfde bestelling en die werden keurig beantwoord. Na levering bleek in één van de geleverde verpakkingen iets te ontbreken en dat is daarna vlot opgelost door de after sales.

Ik zie gewoon geen reden om een andere winkel te proberen, na zoveel positieve ervaringen in één jaar tijd.
Kamera Express 17-06-2021

Beste Marcel, hartelijk dank voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat je zo tevreden met onze service bent. Zo hoort het!

Edwin 13-06-2021

Kamera Express is een uitstekende foto speciaalzaak. Zeer groot assortiment, snelle levertijden, een goede helpdesk die snel reageert. Ik heb er inmiddels enkele tientallen bestellingen gedaan en altijd met goede ervaringen. Ten zeerste aanbevolen.
Kamera Express 17-06-2021

Bedankt Edwin! Wij hopen je nog veel vaker zo goed van dienst te mogen zijn.

Ger 12-06-2021

De winkel Rotterdam Centrum heeft een uitgebreid assortiment TV's en geluidsapparatuur en is goed bereikbaar en er is meestal voldoende parkeergelegenheid. De uitleg in de winkel was uitgebreid en ter zake kundig. Dat heeft beslist geholpen bij het maken van onze keuze voor een LG OLED TV en een LG Soundbar. De winkelprijzen zijn niet in alle gevallen de laagste in de markt, maar daar staat de goede informatie in de winkel tegenover. De levering van de apparaten thuis was volgens afspraak en correct.
Kamera Express 17-06-2021

Hi Ger, bedankt voor je beoordeling. Blij te horen dat je zo tevreden bent met onze winkel in Rotterdam. Volgende keer gaan we voor de 10!

Jeannette 12-06-2021

Geweldige ervaring. Professioneel én vriendelijk geholpen. Heb een Canon 90D met telelens met stabilisator gekocht. Daarbij een statief en fototas. Goede uitleg over spiegelreflex inclusief tips over houding bij gebruik telelens om vermoeidheid te beperken. Verkoper heeft oog voor detail, inlevingsvermogen en geduld.
Kamera Express 17-06-2021

Bedankt voor deze mooi complimenten Jeannette!

Regina 12-06-2021

Prima voorlichting! Ze nemen alle tijd voor je om tot een goede keus te komen.

S Hanoun 11-06-2021

Hele goede service (ook inwisselservice mogelijk), gaven geduldig antwoord op al mijn vragen, zeer kundige mensen, goede prijs-kwaliteit verhouding en passend aanbod, incl. het Garantieplan.

Twan 11-06-2021

Zeer deskundig advies door de mensen in Almelo. Mensen weten waar ze t over hebben. Snelle reactie met duidelijk gevoel voor klanttevredenheid. Klein foutje van hun zijde (verkeerde rekening) werd zeer snel opgelost. Prima shop dus, die mijn vertrouwen weer waarmaakte bij t kopen van mijn nieuwe TV LG OLED 55CX6LA
Kamera Express 17-06-2021

Beste Twan, dank voor je review. Goed te horen dat het direct voor je opgelost is. Heel veel kijkplezier met je nieuwe TV.

kim 11-06-2021

top service, netjes te woord gestaan. fijne winkel.
ze nemen de tijd om je te helpen en pushen niet

Sabine 11-06-2021

Super goed geholpen in de winkel in Almelo! Vriendelijk en deskundig personeel. Weten waar ze het over hebben. Toppie!

Maaike 10-06-2021

Prima shop, zeer netjes geholpen met goed advies. Wel wat langere wachttijd doordat het erg druk was. maar dat zegt misschien ook wel veel over de populariteit van de winkel!

Heurman 10-06-2021

Goede service en goede uitleg over het product.
Zeer klantvriendelijk personeel

Szabo imre 10-06-2021

Onderdeel gereserveerd, lag klaar en kreeg spontaan de nodig uitleg hierover. Zeer proffessioneel.

Joris 10-06-2021

Nieuwe Sony fullframe camera is door Kamera Express bij mij afgeleverd, bedankt voor de service en het persoonlijke contact team

marco plompen 10-06-2021

goede informatie bij de aanschaf van een nieuwe kamera, belangrijk omdat we helemaal blanco zijn wat betreft fotografie.
fijne verkoper, rustig en geduldig, alle opties aangeboden zonder iets op te dringen.
telefonisch om hulp gevraagd ivm aantal vragen omtrent garantie, ook hier wederom goed te woord gestaan.

Groet Marco Plompen

Erik H 10-06-2021

Erg blij met mijn aankoop. Ik wordt altijd goed geholpen in de winkel. Ik vind ook dat de mensen geduld hebben (ik ben geen pro). Ze nemen de tijd voor je en drukken je geen verkoop door de strot. Kamera Express is mijn to-go-to winkel als het om fotografie gaat. Keep it up!

Ge Timmerman 10-06-2021

Mijn camera Canon EOS 5D mk III met 2 lenzen ingeruild voor de nieuwe systeem camera van canon de EOS R6 met een 24-70 f2.8 en een 70-200 f4.0
In de Kamera Express winkel Capelle aan de Ijssel zeer goed geholpen en zijn zeer tevreden huiswaarts gekeerd.
Camera uitgepakt en man wat een kanjer van een camera, echt een terechte keus van mij geweest en de beide lenzen krijgen van mij ook het predikaat Superb.
Maar de service van Kamera Express verdient een gouden medaille 🥇
Kamera Express 10-06-2021

Wat een topper van een camera heb je aangeschaft! Menig fotograaf zal hier jaloers op zijn. Heel veel plezier met je nieuwe camera en bedankt voor het mooie compliment over onze service! Daar doen we het voor.

Jeroen 10-06-2021

Prima geholpen in de winkel superstore Arnhem. Wel wat extra korting gemist (gecheckt via de website...), maar deze is achteraf hersteld. Ik wacht nog wel op een kortingsbon van Profotonet.

Aerophil 10-06-2021

Dienstverlening kan je pas evalueren als er iets mis gaat. Er ging iets mis, maar Kamera-Express en met name Ciara van Customer Service reageerde tip-top! Snel , vriendelijk en efficiënt en het gevoel gevende dat ik als klant gewaardeerd wordt. Echt klasse.