Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erik 29-08-2020

Almelo is een Superstore en die naam is terecht had een probleem met een televisie die ik in Almelo gekocht had en is 100% opgelost. De kennis en kunde is echt super(store) goed te noemen, deze winkel en trouwens alle kamera-express winkels beveel ik aan omdat de filosofie in mijn beleving overal het zelfde moet zijn. Jong, snel weten waar ze over praten. MAW ik beveel het aan

A.Vinke 29-08-2020

Wij zijn zeer tevreden. Zondagsavond besteld. En Maandags al geleverd. Waar we zelf niet op hadden gerekend. Omdat zondag geen werkdag is,Top service. De TV was netjes en goed verpakt. En in goede orde ontvangen.

E. Boswijk 29-08-2020

Ik was op zoek naar een televisie.... met het huidige aanbod een hele klus.
Ben erg goed geholpen, er wordt alle tijd voor je genomen door vriendelijk en vakkundig personeel.
Deze winkel is een aanrader.

Hans van Vliet 29-08-2020

Voor het eerst bij Kamera-Express online een televisie besteld.
Alles van begin tot het eind keurig geregeld.
Zeker niet voor het laatst hier besteld!!

Jan Oosterhof 28-08-2020

Bij Kamera Express in Almelo een Sigma 18-300 mm F?3.5-6.3 DC Macro OS HSM I Contemporary
Voor lens gekocht. Geholpen dooe Tristan welke hele goede uitleg gaf over deze lens. Zeer vakkundig dus. Het is plezierig kopen bij deze zaak, vriendelijk personeel en zeer deskundig. Alleen jammer dat bij vragen achteraf dit alleen kan per e=mail en niet per telefoon. Verder alles perfect,
Kamera Express 04-09-2020

Dat is zeker een mooie aankoop Jan. Bedankt voor je mooie woorden. Je kunt ons altijd een belletje geven op 085-8888013, geen probleem.

Hilde 28-08-2020

Heel vriendelijke en deskundige bediening. Ik ben verschillende keren langs geweest en telkens opnieuw staat men u bij met raad en daad.

Dolf Ramaekers 28-08-2020

Prima zaak. Bediening snel, vriendelijk en kundig.
Deze winkel was mij aanbevolen en is mij zeer goed bevallen.
Ik zal deze winkel in Maastricht zeer zeker aan vrienden of bekenden aanbevelen

Jan Oosterhof 28-08-2020

ik heb bij Kamera Express in Almelo een Nikon D3500 gekocht. De verkoper was zeer vriendelijk en wist het allemaal zeer duidelijk uit te leggen. Echt een zaak die weet hoe het moet. Zeer klantvriendelijk en accuraat.

Review aankoop camera fvw 28-08-2020

Deskundige en klantvriendelijke medewerkers. Breed en diep assortiment . Totaal service is goed

Fred Wolff 28-08-2020

Prima te bereiken + parkeerplaats. Prettige winkel, ruim en overzichtelijk.
Verkoper luisterde naar mijn verhaal / probleem. Vooral 5 jaar gratis garantie interessant.

Wim 28-08-2020

Nadat ik eerst een paar keer in de winkel van Kamera Express in Capelle was geweest om me vrijblijvend te oriënteren heb ik uiteindelijk een set van Fujifilm gekocht. Camera XT-3 en een lens en teleconverters 1.4 en 2.0.
Goed geadviseerd over de werking van alles. Ben blij met de aankoop en heb de eerste 1000 foto's al gemaakt. Natuurlijk nog heel veel te leren maar ben wel goed geadviseerd en op weg geholpen.
Kamera Express 04-09-2020

Zo, de eerste 1000 foto's binnen, dat gaat hard. Fijn dat alles naar wens is en heel veel fotoplezier!

andriesjan 28-08-2020

gezien mogelijkheid tot inruil met ruim 20 kilogram analoog en gebruikt digitaal aan camera's/body's/lenzen als inruil op stap naar "stenen" winkel in groningen. voorafgaand redelijke indicatie van inruilwaarde ontvangen. aldaar kundig en rustig bijgestaan, gewikt en gewogen, en uiteindelijk gekozen voor een handzame compactcamera.

Marijke 27-08-2020

Eerlijk uitleg, ze helpen je echt goed op weg naar jou mooie camera of telelens enz. Ze weten waar ze het over hebben, daar door kunnen ze het aan de klant goed uitleggen. Mooie prijs-kwaliteit, als je er niet te veel geld eraan uit wilt geven. Je word echt eerlijk en oprecht geholpen. Een winkel die ik iedereen aanraad. Voor camera benodigd heden, ga ik naar de Camera-express!!

Linda 27-08-2020

Altijd vriendelijk personeel en een heel goede uitleg over het product. Ik had online gereserveerd, het toestel stond dus klaar. De coronamaatregelen werden goed gerespecteerd. Niets negatief op aan te merken.

Gerard 27-08-2020

Uitstekende winkel met, vriendelijk bediening en kennis van zaken. Problemen, als het kan, wordt terplekke opgelost. Niet zuren maar doen. Heel fijn en kom er graag. De koffie is trouwens ook lekker.

Johan 26-08-2020

Erg goed advies gekregen. Ik wou een nieuwe spiegelreflexcamera kopen. Bij Kamera Express hebben ze me kennis laten maken met de Canon full frame systeemcamera. Ze namen alle tijd om me de voordelen uit te leggen. Ik ben nu heel blij me mijn nieuwe camera en heb al mooie foto's gemaakt. Top!
Kamera Express 04-09-2020

Veel plezier met je camera Johan en uiteraard bedankt voor je reactie.

Agnes 26-08-2020

Kom vaker in deze winkel en wordt steeds deskundig geholpen. 1 keer probleem gehad met mijn aankoop maar dit werd meteen voor me opgelost. Hier is de klant nog koning

Hermine 26-08-2020

Topservice! Een Oled tv online gekocht voor een zeer scherpe prijs. Meteen dezelfde dag verzonden. Klantenservice ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

joke van wieringen 26-08-2020

vriendelijke bediening, mooie winkel. je kan ze alles vragen wat op foto gebied speelt. je gaat met een heel goed gevoel de winkel weer uit en de spullen die ze verkopen kloppen.

Karine 26-08-2020

Top winkel...3 de maal dat ik er kom. Ben elke keer super geholpen . Hebben mij kunnen helpen in de aankoop van een top toestel fujifilm XT30 met lens XF18-135mm.
De prijzen zijn scherp en de garantie is beter dan elders.
Nu is het aan mij ...
Kamera Express 04-09-2020

Wat leuk dat je ons al 3x hebt verblijd met jouw bezoek Karine. Met je nieuwe camera komt het vast helemaal goed, veel plezier ermee!

Rien 26-08-2020

Canon2000D gekocht bij camera express in den bosch helaas bleek de lader niet te werken,na overleg in de winkel volgende dag nieuwe accu en lader gekregen verder prima advies welke camera geschikt zou zijn voor mij als leek wat betreft een spiegelreflex camera

Kees van den Engel 26-08-2020

vandaag 26-08-20 een nieuwe TV 32 inch gekocht bij Superstore Rotterdam. ik koop daar al meer dan 30 jr. mijn apperatuur. Je wordt er altijd goed en deskundig geholpen. Zeer mooie zaak waar alles ruim en overzichtelijk is ingericht. kortom zeer goed.

Erna 26-08-2020

De webshop is overzichtelijk en ze hebben een ruim assortiment.
Bij de webshop een LG TV besteld.
De TV werd de volgende dag zoals beloofd afgeleverd.

Dick van Beilen 26-08-2020

Eerdere ervaringen(Nikon camera) hebben mij wederom doen besluiten om een aankoop te doen bij Kamera Express( Denon hifi). Ook nu weer uitstekende service : vriendelijk en deskundig personeel, prima voorlichting en ook niet onbelangrijk een uitstekende prijs. Wat is er nog meer te wensen?

Tamara 26-08-2020

Bij de aankoop van mijn camera appartuur werd ik goed geholpen door Kamera Express. Ik kon telefonisch al mijn vragen stellen en kreeg helder antwoord. Later ben ik nog naar de winkel in Arnhem geweest voor een extra aankoop en ook daar namen ze de tijd voor me en kreeg ik kundig advies.