Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Liesbeth V. 13-05-2021

ik ben zeer tevreden over de service in de Kamera Express superstore in Almelo. Ik ben langs de winkel gegaan omdat ik net begin met fotografie en niet echt wist welke camera het beste zou zijn voor mij. Ze adviseerden mij een systeemcamera aan, de Canon EOS M50. Dit omdat ik ook graag video's wil maken.
Ze hebben mij meer dan een uur te woord gestaan en al mijn vragen beantwoord. Ook hebben ze mij geholpen met het kiezen van de juiste accessoires. Ze vertelden mij eerlijk dat ik bepaalde accessoires (nog) niet nodig had. Ik moest eerst maar de camera leren kennen en als ik later nog wat meer nodig zou blijken te hebben, kon ik dat dan altijd nog kopen.
Ook vind ik de garantie duur van 5 jaar prima. Ik heb ook een Camera Express Careplan afgesloten. Dat kost wel wat, maar nu krijg ik alle schade aan mijn camera vergoed voor de komende 3 jaar. Ook als het mijn eigen schuld is. En ik mag mijn camera gratis laten reinigen zodat ik daar niet op hoef te bezuinigen. Ook is hij vergoed tegen diefstal in binnen en buitenland.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je zo een plezierige ervaring hebt gehad met onze verkopers. Wij nemen graag de tijd om mee te denken met onze klanten voor het maken van de juiste keuze. Ik zal onze winkel in Almelo zeker vertellen over jouw positieve ervaring!

R de Vries 13-05-2021

Snel geleverd en een leuke aanbieding mooie tas bij gekocht
Echt tevreden over alles

Henriette 13-05-2021

Alle medewerking gehad bij mijn uiteindelijke keus van systeemcamera en objectief van het hoofdkantoor van Kamera-express en de vestiging van Kamera-express in Groningen. Veel aandacht, deskundigheid en een reële prijs voor mijn ingeleverde oude objectieven en camera. Ben heel tevreden!
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review! Ontzettend fijn dat je zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van een camera. Hopelijk tot snel weer in onze winkel in Groningen.

karel goossens 13-05-2021

In de winkel in Den Bosch is het personeel vakkundig en vriendelijk. Ze geven een reeele prijs als je iets wilt inruilen. men neemt alle tijd voor de klant. Er is een grote voorraad aan artikelen.
Kamera Express 21-05-2021

Beste Karel, bedankt voor je review. Ik zal je positieve berichtje doorsturen naar onze winkel in Den Bosch!

M Kemmeren 13-05-2021

Blij met de service, fantastische camera.
Beeld is fantastisch, scherpe foto's.
Menu is wat ingewikkeld.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je positieve review! Mocht je ooit hulp nodig hebben wij het uitvogelen van je menu dan beantwoorden we je vragen natuurlijk graag.

Bertie 12-05-2021

Vriendelijk en vakkundig personeel. Duidelijke uitleg en tips over de gekochte apparatuur.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat zo fijn bent geholpen. Wij hopen je snel weer zo goed van dienst te kunnen zijn!

Jef Engelen 12-05-2021

Uitstekend geholpen met de keuze van ons sigma objectief 150-600mm f5-6.3.
Het voldoet volledig aan onze verwachtingen
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor deze review! Je hebt inderdaad een erg mooie lens gekozen. Wij hopen dat je hier al mooie foto's mee hebt kunnen maken.

Niek 11-05-2021

Een paar maanden geleden kwam ik naar KE in Capelle om een nieuwe Canon lens aan te schaffen voor mijn 7 jaar oude Canon 70D. Prettig gesprek gehad en advies om eens na te denken om over te stappen op een systeemcamera. Met dit huiswerk en zonder lens naar huis. Na goed ingelezen te hebben in de systeemcamera's kwam ik uit op de Sony A7R3. Met deze keuze weer naar KE gegaan, na prima aanvullende adviezen en alle tijd van de verkoper de camera met 2 lenzen gekocht. Mijn oude set ingeruild voor een prima prijs.
Kamera Express 21-05-2021

Wij nemen graag de tijd om samen met jou als klant tot een goede aankoop te komen. En je hebt zonder twijfel een prachtige nieuwe set aangekocht! Alvast heel veel plezier ermee.

Jan Van Herck 11-05-2021

Altijd een vriendelijk en goed service daar in Turnhout! Wat betreft het objectief: eerste indruk = positief! Ben blij ze te hebben aangeschaft..
Kamera Express 21-05-2021

Fijn te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad in onze winkel en heel veel plezier met het verder ontdekken van uw nieuwe objectief!

Walther H 10-05-2021

Via de site mijn reservering gemaakt en ook een afspraak om het product op te halen in de winkel (vanwege corona was dat nog noodzakelijk) Hele proces was erg makkelijk en de ervaring in de winkel was ook erg prettig. Prima service!

Ilse 10-05-2021

Ik kreeg een goed advies en de medewerker nam ruim de tijd om de mogelijkheden van mijn nieuwe vlogcamera uit te leggen. Gewoon erg goed geholpen!
Kamera Express 21-05-2021

Wat een mooi compliment Ilse dankjewel! Veel plezier met je nieuwe vlogcamera.

Stef P 09-05-2021

Degelijke internetwinkel met snelle levering en goede prijzen. De extra garantie tot 5 jaar op bepaalde artikelen is zeker de moeite.

Cobie 09-05-2021

Heb vandaag een tamron 18/400 aangeschaft top product erg blij mee
Maar ook met de service die je krijgt bij kamera Express de uitleg klant vriendelijkheid geweldig.
Kamera Express 21-05-2021

Goed te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Wij wensen je veel plezier deze prachtige nieuwe lens!

Jacintha 09-05-2021

Mooie canon lens aangeschaft bij kamera Express. Gedegen en deskundige uitleg gekregen over de lens en mogelijkheden voor gebruik op de huidige en een ander camerasyateem.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review Jacintha! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en graag tot een volgende keer.

Anitapaul 08-05-2021

We hebben gekozen voor deze shop omdat ze een goede service bieden en klant vriendelijk zijn, daarnaast een scherpe prijs en een goede uitleg over de camera en de lens
Kamera Express 21-05-2021

Hi Anita. Wat ontzettend fijn om te horen! We hopen je in de toekomst nog veel vaker van dienst te zijn.

Kees 08-05-2021

Eerst heb ik me via de site van Kamera-express op de hoogte gebracht van de verschillende compact camera's. Je krijgt dan wel veel informatie te verwerken. Daarna (gisteren) ben ik naar de winkel aan de Woonboulevard in Almelo gegaan en ben daar zeer professioneel en met veel geduld geholpen. Ook toen ik vanmorgen met enkele aanvullende vragen kwam nam men weer alle tijd. Fijn dat er winkels zijn met zulk personeel!
Kamera Express 20-05-2021

Hi Kees, op de site kan het aanbod inderdaad wat overweldigend zijn. Goed dat je naar Almelo bent gegaan en dat ze je daar verder hebben kunnen helpen. Ik hoop dat je een mooie keus kunt maken!

Mark 08-05-2021

Goede service bij Kamera Express Amsterdam voor aanschaf mijn nieuwe Sony A6400 + 70-350mm lens. Nemen de tijd om je te helpen en uitleg te geven.
Kamera Express 20-05-2021

Dat is een mooie combinatie Mark, veel fotoplezier!

J Peters 08-05-2021

Een Sony A7III met 28-70 lens(kit) en Sony 90 mm Macrolens gekocht. Goede informatie op de site, snelle levering. Duidelijke website en alles aangekocht in de webwinkel. Ging probleemloos. Al eens eerder een camera gekocht in de zaak in Groningen, verlies ook prima! Ik kom ook bij mijn volgende aanschaffen zeker terug bij KameraExpress!!
Kamera Express 20-05-2021

Bedankt voor je positieve woorden. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!

Henk Swinkels 08-05-2021

De winkel is in de buurten het personeel is erg vriendelijk. De service is erg goed. Een betrouwbare leverancier die ook nog eens met je meedenkt.
Kamera Express 20-05-2021

Hi Henk, wat leuk om te horen, dat doet ons goed!

van Wijk 08-05-2021

Goede voorlichting en nemen de tijd voor je, een ruime keuze aan camera's en accessoires
Kamera Express 20-05-2021

We zijn blij je zo goed van dienst te kunnen zijn!

Huub 07-05-2021

Ben eerst naar de winkel in Maastricht geweest voor algemene in formatie over een systeemcamera. Ben daar voortreffelijk geholpen door een medewerkster en heb zoveel mogelijk info gekregen om het thuis nog een keer in alle rust te vergelijken. Ben de volgende dag terug geweest en werd door een andere medewerker verder geholpen. Heb uiteindelijk de gekozen camera, lens, extra accu en verdere benodigdheden gekocht. Ik heb ook goede uitleg gekregen over het gebruik van de camera. Ben zeer tevreden.
Kamera Express 20-05-2021

Wat fijn om te horen dat onze collega's uit de winkel je zo goed hebben kunnen informeren tijdens je aankoop! Wij wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag snel weer terug in de winkel in Maastricht.

Rene 07-05-2021

Na eerlijk en open overleg over mogelijkheid reparatie oude lens besloten om een nieuwe te lens te kopen. Met mijn eerste vrag om een occasion te kopen werd ik er netjes op geattendeerd dat het type niet klopt met de tekst maar wel met de foto. Ben erg netjes geholpen en nu blij met de aanschaf!
Kamera Express 20-05-2021

Fijn dat we je konden helpen Rene. Veel fotoplezier!

Kai 07-05-2021

Super fijne winkel in Den Bosch. Goed geholpen. De Canon EOS R6 is een hele fijne camera en ben nu al super blij met mijn aankoop.
Kamera Express 20-05-2021

Dat is zeker een hele mooie camera. We zien je graag weer in Den Bosch!

D. Braamhaar 06-05-2021

Goede service en de mogelijkheid om een betere prijs te krijgen voor het product.
Kamera Express 07-05-2021

Wat fijn dat je zo blij met ons bent!

Cor 06-05-2021

Hele goede informatie gekregen van Victor. Nam alle tijd en heeft heel veel kennis van zaken.
De klant is daar nog echt koning. Service staat hoog in het vaandel.
Kamera Express 07-05-2021

Hoi Cor, bedankt voor je review. Victor is inderdaad een topper!