Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Steven 30-11-2021

Goed en deskundig geholpen. Veel vragen gesteld en antwoorden gekregen waar ik iets aan had. Zodoende snel tot de juiste keuze gekomen. Erg blij met de persoon die mij heeft geholpen (verkoper xxxx). En de camera? Ronduit fantastisch!

Lennart 30-11-2021

Scherpe prijzen, duidelijke website, snelle levering.

Samsung QLED QE55Q67A besteld, werd volgende dag keurig door een koerier bezorgd. Kon zelf kiezen welke dag beste uit kwam.

Lonneke 30-11-2021

Erg goed geholpen bij de winkel van Kamera Express in Den Haag. Ik kreeg vakkundig advies en er werd de tijd genomen om het de camera functies uit te leggen. Ik zou Kamera Express zeker aanraden aan anderen!

Dreetje 30-11-2021

Vriendelijk ontvangen; duidelijke uitleg over gang van zaken m.b.t. inruilen lenzen, duidelijke uitleg over nieuwe camera en over administraieve gang van zaken (garantie e.d.).

Guido Francken 30-11-2021

Ik kom al jaren naar deze winkel .Ze geven zeer goede uitleg en een goede servies .

Olena 30-11-2021

Altijd top service en producten. Ik ben echt blij met mijn nieuwe camera Canon R6

Kristel 30-11-2021

Zeer professionele uitleg, de zoektocht naar de ideale camera is gelukt.
Geen lange wachtrij, er waren voldoende verkopers aanwezig op dinsdag voormiddag. Fijn dat je ook nog in een echte winkel terecht kan naast de zeer uitgebreide webshop van kamera express.

Piet P70 30-11-2021

Ik kom vaker bij Kamera Express omdat ze goede vakmanschap en kennis combineren met een goede prijs en ruime keuze. Ook nu weer werd er ruim de tijd genomen (op Black Friday!) om al mijn vragen over de camera te beantwoorden. Ik ging over van een Canon DSLR naar een compactcamera (Sony RX10) en had nog al wat vragen, maar dat was geen probleem en de verkoper dacht echt met mij mee en gaf mij nog wat tips. Superblij met mijn aankoop (met extra Black Friday-korting).

Gerda 30-11-2021

De winkel is ruim en overzichtelijk. Ook helemaal coronaproof. De verkoper is zeer deskundig, hij vroeg waar ik mijn camera voor ging gebruiken en dacht heel erg mee wat ik daar dan voor nodig had.

Daniël ROSSAERT 30-11-2021

De winkel heeft een zeer uitgebreid gamma artikelen die overzichtelijk zijn geêtaleerd. Coranamaatregelen worden gerespecteerd.
Door de drukte per 27/11/2021 (namiddag) ziet de verkoper ongewild iets over het hoofd (in mijn geval batterijen voor de Canon flitser 600EX II-RT. Via een e-mail van mijnentwege werd dit echter snel en spontaan opgelost.
Parkeren is geen evidentie (tenzij er ergens een parking voor het cliëntele beschikbaar is).

Els 30-11-2021

Voor het eerst bij Kamera Express een camera online besteld (en dan nog wel op Black Friday). Echter mijn voorgaande ervaringen met Kamera Express zijn prima dus kon ik de mooie deal niet laten liggen en heb de camera besteld.
Waarschijnlijk door de drukte ging het administratief even niet helemaal oké. Contact opgenomen met de klantenservice en alles was binnen een super korte tijd (ondanks de grote drukte) geregeld. Groot compliment.
Ik kan iedereen dan ook met een gerust hart deze winkel aanbevelen.

Pieter Frijters. 30-11-2021

Ik had de aanbieding voor een canon EOS 90D uitvoerig op de site van Kamera-express bekeken en die gaf mij duidelijke informatie over mijn eventuele aankoop.
In de winkel werd ik door Simone vriendelijk en deskundig geholpen bij het bekijken van de D90 en de daarbij behorende aanvullingen. Ook voor mijn statiefprobleempje zocht ze deskundig een oplossing.

Wim 30-11-2021

Werd ondanks de drukte uitstekend geholpen door bekwame verkoper die de hele verkoop en inruil goed verzorgd heeft, inclusief de papieren afhandeling en de daaropvolgende e-mails. Klasse!

noel 30-11-2021

hele fijne service snel gehandeld en ik heb een mooie lens er voor terug! ga er zeker vaker heen ze leggen de min en plus punten uit!

Ron 29-11-2021

Na eerdere aankopen weer voor Kamera-Express gekozen omdat ik in de winkel altijd goed, deskundig, geholpen ben en waarbij men ondanks veel drukte in de winkel alle tijd voor je nemen.
Deze keer mijn aankopen on-line gedaan waarbij de gewenste artikelen snel te vinden zijn en met duidelijke toelichting. Ook eventuele accessoires worden keurig bij het behorende artikel benoemd.
Door alle jaren heen en diverse aankopen op alle fronten een goede ervaring.
Kortom, zeker een aanrader voor alles op het gebied van optiek.

ruut 29-11-2021

inmiddels vertrouwd adres voor m'n "foto" spullen. snelle levering bij bestelling online, vriendelijk personeel en vooral VAKKUNDIG

Manuela 29-11-2021

Ik ben zeer goed geholpen door kamera express Capelle. Geen vraag is raar, er wordt alle tijd voor je genomen dus je hoeft niet overhaast iets te beslissen. En zeker proberen ze je niet het duurste te verkopen. Het is gewoon een heel fijne winkel waar ik graag voor mijn camera benodigdheden kom.

José Schenk 29-11-2021

Fijne winkel met vriendelijke en professionele medewerkers. Met alle tevredenheid geholpen en ga hier zeker weer heen ter uitbreiding van mijn gekochte camera.

Rob 29-11-2021

Ik was klant bij Kamera-expressie in Utrecht. Toen ik daar aan de beurt was werd er alle tijd voor mij genomen. Onbekende begrippen werden uitgelegd, tips gegeven. Opties rond lenzen besproken. Mijn nieuwe camera werd helemaal gebruiksgereed ingesteld (uiteraard op het laden van de batterij na). Je mag bij vragen altijd langs komen. Verfrissend om dit eens mee te maken. Super !

Judih 29-11-2021

Ik ging voorheen altijd naar Den Ham naar Foto Konijnenberg. Na de overname ben ik klant in Zwolle bij Kamera Express. Ik vind het personeel super vriendelijk en accepteren het ook als je geen extra's wilt als verzekeringen en garanties. Wordt niet doorgedramd. Laten je in je waarde. Ik weet namelijk voordat ik naar de winkel ga al goed wat ik wil en dat is dan altijd snel aangekocht.

René van Gils 29-11-2021

Ik vind Kamera Express een perfecte zaak, want ik werd teruggebeld nadat de verbinding was verbroken. Dat had ik nog nooit meegemaakt bij een groot bedrijf. Ook in de winkel zelf werd ik uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben blij met m'n nieuwe camera en heb ook nog een mooi bedrag voor het inruilen van mijn oude camera gekregen.

Herman 29-11-2021

Uitstekend advies! Snelle levering. Zeer betrouwbare Winkel. Kan ik iedereen aanbevelen!

JdG 29-11-2021

Snelle, correcte levering. Keurig laten weten wanneer ze komen afleveren. Gekochte item exact zoals beschreven op de website.

Jurrien 29-11-2021

In een woord perfect: meedenken, luisteren, rekening houden met wensen, eerlijk, geduldig, kan zo nog wel even doorgaan. Kortweg een aanrader.

Henri De Vrin 29-11-2021

Het voorbije jaar een Fuji camera & een GoPro10 bij KE gekocht en uiterst tevreden over de service.
Vooral de professionele én vriendelijke begeleiding tijdens de verkoop.
Ik had toen al plannen voor een nieuwe TV, xxx stelde voor om ook bij KE een offerte aan te vragen.
Echter, ik twijfelde omwille geen hulp tbv installatie & aansluiting !
Maar beloofd = beloofd, verleden week prijs aangevraagd nav jullie 'Black Friday' promo's.
De prijs die ik van xxx kreeg kon mij overtuigen. Hij heeft ook wat tijd voor mij vrijgemaakt bij de levering, informatie meegegeven mbt aansluiting, geholpen bij het laden in mijn auto ...
Kortom, een zeer aangename koopervaring en - vooral (bovenop de prijs) - het gevoel om als een gewaardeerde klant behandeld te worden.
Jullie zien mij zéker terug voor andere aankopen en vrienden & kennissen worden sowieso aangeraden om met jullie contact op te nemen.