Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Annieck 20-08-2022

Via mijn schoonzus en een vriend bij Kamera Express terecht gekomen. Ik heb voor het eerst een camera gekocht en was nog een leek wat dat betreft. Maar bij Kamera Express hebben ze mij uitstekend geholpen en geluisterd naar mijn wensen! Heel klantvriendelijk, top service…
Kamera Express 22-08-2022

Fijn dat we goed konden helpen en als je er niet uitkomt ben je van harte welkom in de winkel.

PDG 20-08-2022

Vriendelijke bediening
Leuke babbel gehad en nog iets bijgeleerd
Prijsgarantie is top

ariel 19-08-2022

Wat ik zocht snel gevonden op de site van kamera express.
Vriendelijke geholpen via klanten service.
De printer die ik kocht was de website van kamera express de goedkoopste

OS 19-08-2022

Ik koop altijd mijn camera apparatuur en toebehoren bij de megastore in Den Bosch. Beter en deskundiger medewerkers kun je je niet wensen. Uitermate deskundig en altijd op zoek naar de voor mij beste oplossing voor mijn vragen. Een dikke, dikke en zeer verdiende 10 met vlag en wimpel!
Kamera Express 22-08-2022

Wat een mooie review Os, bedankt!

Amy 18-08-2022

Voor de aanschaf van een nieuwe en eerste camera naar de winkel gegaan om me te laten informeren. Hier dan ook uitgebreid uitleg en advies over gekregen. Uiteindelijk ook teruggegaan om de camera daadwerkelijk aan te schaffen en zelfs nog eens voor een extra lens. Ook hierbij werd ik weer ontzettend goed geholpen. Medewerkers weten waar ze over praten en kunnen je passend advies geven.
Kamera Express 22-08-2022

Leuk Amy! Ik wens je veel plezier met de camera.

K 18-08-2022

Een nieuwe camera gekocht bij kamera- express.
We zijn goed geholpen en we hebben goed advies gehad.

PJ 18-08-2022

Professionele mensen achter de toonbank! Fijn geholpen! Helemaal uit het zuiden speciaal naar Rotterdam gereden en een goede keus kunnen maken.
Kamera Express 22-08-2022

Bedankt voor je bezoek PJ.

Pieter 18-08-2022

Na eerder bij Foka een tv te hebben gekocht, nu in de verlengend garantieperiode door Kamera Express netjes geholpen. Tegenvaller dat hij was niet meer gerepareerd kon worden. De medewerker van de vestiging Rotterdam (J) nam contact met ons op en dacht mee voor passende oplossing. Naar de winkel in Rotterdam gegaan voor persoonlijk advies, hij heeft ons daar goed geadviseerd en alles tiptop geregeld. Met de LG OLED48A26LA (2022) kunnen we voorlopig weer vooruit.
Kamera Express 22-08-2022

Fijn dat we je zo konden helpen, veel kijkplezier met de nieuwe tv.

Ron 18-08-2022

Kamera express heeft mij goed geholpen met vriendelijk personeel met verstand van zaken. Wat ook keurig is, dat het objectief slecht leverbaar was en er een ruime tijd een reservering gestaan heeft.
Bij uiteindelijke levering is de tussentijdse prijsverhoging niet toegepast: dikke pluim!
Kamera Express 22-08-2022

Veel plezier met de lens Ron!

JvD 17-08-2022

Het cameramerk waarmee ik al tientallen jaren me heb gefotografeerd, liet het de laatste tijd in mijn ogen afweten. Uren wachten op herten en reeën, en dan heb je eindelijk geluk en ook nog van relatief dichtbij en dan kom je met veel onscherpe foto's terug. Met hulp van 2 medewerkers van KE uiteindelijk de keuze gemakt om van merk te switchen. Oude body en lenzen ingeruild, en met een body en 3 lenzen van mijn nieuwe merk de deur uitgestapt. Thuis gekomen vanaf mijn balkon met mijn nieuwe 800 mm lens 1 foto gemaakt van een zwaan op afstand. SCHERP!
Ik ben heel blij met de hulp en het advies van KE om deze switch te maken.
Kamera Express 22-08-2022

Oohh dat is echt heel zonde zeg! Ik snap dat je daar flink van baalt. Super dat het met de nieuwe spullen gelukt is! We zijn benieuwd naar de foto's!

indikrinne 17-08-2022

Kamera express heeft foto Konijnenberg opgeslorpt en ook daar waren wij tevreden.
Voordeel nu is dat de winkel in onze buurt is en we persoonlijk kunnen gaan bij een medewerker zonder een grote afstand te moeten doen. Heel vriendelijk personeel. De winkelverantwoordelijke gaf veel tips ivm het compatibel zijn van de lenzen en body die reeds in ons bezit zijn en het nieuwe toestel en telelens die we wilden aanschaffen. Ook advies ivm verzekering. Zeer tevreden over de service. Nu hopen dat de body R7 op tijd wordt geleverd.
Kamera Express 22-08-2022

Wat fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen, het is even wachten wanneer we weer een levering gaan krijgen, maar het is het wachten waard! Ik wens je er vast veel plezier mee!

Bob 17-08-2022

Ik werd heel goed voorgelicht over mogelijkheden van nieuwe Canon R10. Echt deskundig. En tevreden over dit aanwinst.
Kamera Express 22-08-2022

Mooie camera! veel plezier ermee!

Rogamed 17-08-2022

Prima geholpen in Almelo bij de aankoop van een Nikon Z5 met 24-70/4 S lens.
Body werd snel uit ander filiaal gehaald zodat ik hem in Almelo kon bekijken.
Ook bij de geheugenkaart keuze prima advies. Ruime keuze aan accessoires in de winkel, vooral bij tassen is dat veel fijner dan kiezen vanaf een website. Vriendelijk personeel.
Kamera Express 17-08-2022

Tassen passen in de winkel is net wat makkelijker inderdaad. Vooral met zo'n mooie nieuwe combi, die moet goed bescherm worden. Heel veel plezier ermee!

Marcel 16-08-2022

Vakkundig en vriendelijk personeel, zeer goed geholpen door ... . De winkel (in Groningen) is netjes en overzichtelijk.
Na goed advies een camera gekocht die volledig naar mijn wens is.
Kamera Express 17-08-2022

Leuk om te lezen dat Groningen zo goed is bevallen. Hopelijk zien we je daar gauw weer eens!

Erik Halmingh 16-08-2022

Een nieuwe Nikon Z6ii aangeschaft in combinatie met een 24-70 f/4 & FTZ II adapter.
Goede uitleg en nette inruil van mijn oude systeem.
Altijd netjes geholpen en bij vragen altijd welkom om langs te komen.
Online/telefonisch is de service vind ik iets minder maar in de winkel in Groningen altijd goed geholpen.
Kamera Express 17-08-2022

Dat klinkt als een prachtige combi! Jammer dat je online/telefonisch een slechtere ervaring hebt gehad. We streven ernaar iedereen zo goed en snel mogelijk te woord te staan.

Brani 16-08-2022

Wordt snel geholpen door mensen die er verstand van hebben. Bij bestelling wordt er altijd geleverd naar belofte.
Kamera Express 17-08-2022

Fijn dat alles naar wens gaat, daar doen we ons best voor.

Jaap 14-08-2022

goede mailcorrespondentie vooraf, de verkopers zijn deskundig, prettige sfeer in de winkel
Kamera Express 15-08-2022

Die sfeer is misschien wel belangrijkste. Dankjewel Jaap!

Melissa 13-08-2022

Vandaag mijn eerste camera gekocht.
Prettige ervaring. Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden en geven eerlijk advies. Zeker als beginnend fotograaf is het fijn om samen te kijken naar de modellen afgestemd op jouw wensen. Ik zou anders niet goed weten waar te beginnen.
Online krijg je toegang tot handige tools. Ideaal!
Kamera Express 15-08-2022

Gefeliciteerd met jouw eerste camera aankoop! De ervaring leert dat er nog meer zullen volgen ;) Check ook zeker even onze basiscursussen voor fotografie, om de kneepjes van het vak te leren. En natuurlijk het belangrijkste: heel veel plezier met het ontdekken!

rick 13-08-2022

goede en duidelijke uitleg wat wel en niet kan met t toestel .
waar gaat u hem voor gebruiken en met welke lenzen.meedenken wat bij mij past voor camera.
Kamera Express 15-08-2022

Top dat je daardoor een keuze hebt kunnen maken Rick. Veel plezier met je nieuwe camera!

Marianne 13-08-2022

Prima voorlichting en bij de aanschaf weer goede voorlichting en uitleg.
Echt super geholpen eerst door Carola en bij de verkoop door Simone.
Ik ben superblij hoe deze dames mij hebben geholpen in alle rust.
Dank jullie wel!
Personeel Breda
Kamera Express 15-08-2022

Wij zijn het met je eens, wat een toppers deze dames! We zullen de complimenten aan ze doorgeven.

Ed 12-08-2022

In the winkel (Capelle a/d IJssel) werd er voldoende tijd genomen om mij als klant te woord te staan. Goed advies en voldoende uitleg.

Fijn om te lezen Ed!

Marianne 12-08-2022

Goede verkoper met veel vakkennis. Goede tips meegekregen en super blij met de Pentax K70.
Kamera Express 15-08-2022

Altijd leuk om wat extra tips mee te nemen. Veel plezier met je nieuwe Pentax!

Ilse 11-08-2022

Overzichtelijke website, mensen in de winkel hebben verstand van zaken en weten goed te helpen. Kijken naar wat je nodig bent en adviseren je daarop verder.
Kamera Express 15-08-2022

Dat is ook zeker onze insteek. Leuk om te lezen dat je dit zo hebt ervaren.

Frans 11-08-2022

Artikel gezocht, gevonden, gereserveerd, klein uurtje later opgehaald, betaald en in gebruik genomen. En dat alles met behulp van een duidelijke website en prima en vriendelijke afhandeling in de winkel. Mooi toch?!
Kamera Express 15-08-2022

Als het op voorraad is, is reserveren zeker aan te raden. Zo rijd je in ieder geval voor niks.

Jan Henk 10-08-2022

In de winkel van Kamera-express.nl in Utrecht ben ik uitstekend geadviseerd over de aanschaf van een spiegelreflexcamera met lenzen en accessoires.
Kamera Express 15-08-2022

Wat een toppers in Utrecht. Veel plezier met je nieuwe spiegelreflex!