Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Theo 16-12-2020

Goed geholpen in de winkel. Deze week voor het eerst op pad geweest met de lens en hij bevalt uitstekend. Wel even wennen aan het gewicht.

L. W. 16-12-2020

Prima prijs voor tweedehands product in goede staat. Snelle afhandeling, snelle levering zelfs vlak voor kerst. Ik ben blij.

Peter 16-12-2020

Nadat de vorige TV van mijn ouders onverwacht stuk was gegaan heb ik een nieuwe voor ze gezocht met een scherpe prijs/kwaliteitsverhouding. Het werd weer een Philips en weer FOKA / Kamera Express. De informatie die ik vooraf bij FOKA kon inwinnen was deskundig en "to-the-point".
De levering was al 1 dag later! (en dat in deze drukke tijden).

Kamera-Express Utrecht 16-12-2020

Een fijne winkel met kundig personeel, die de tijd nemen om je te helpen. Erg prettig voor mij als beginnend fotograaf, voor wie alles 'nieuw' is. Laatst overgestapt van een EOS60D naar een EOS90D. Een goede keuze. De EOS90D is gebruiksvriendelijk en meer up to date met o.a. een touchscreen, joystick, betere connectiviteit en lichtgevoeligheid.

Stephan 15-12-2020

Duidelijke website en een goede deal gemaakt. Prettig contact met de klantenservice en een snelle levering! Ik ben er zeer tevreden over, dus ik zou er zeker weer bestellen! Ook de 5 jaar garantie erbij is een pluspunt mocht er ooit wat mis mee zijn.

SANDJAI 15-12-2020

Wat een rot service, ik had 13 maanden geleden een dji drone gekocht. Nu 2 accu's kapot. Worden ondanks 2 jaar garantie niet vervangen.
Om ze terug te krijgen moet ik zelf 75 euro onderzoek kosten betalen.
Belachelijk.
Denk goed na voor je hier iets koopt
Kamera Express 16-12-2020

Beste, bedankt voor je review.

Helaas kan ik op jouw mail adres geen order terug vinden. Ik zal je even een mail sturen voor meer informatie. Dan kijk ik graag even mee naar deze case en wat we kunnen betekenen.

Ap van den Driessche 15-12-2020

Ik ben al jaren een trouwe klant van Kamera Express en heb hier al diverse camera's en toebehoren gekocht. IK ga altijd naar Arnhem en wordt daar prima persoonlijk geholpen en geadviseerd. Ook als er een probleem is wordt dit snel en vakkundig opgelost. Super tevreden. Nu in de Corona tijd heb ik een Canon lens besteld via de webshop. Gisteren laat in de middag besteld en vanochtend al netjes bezorgd . Helemaal top

L. van Boxsel 15-12-2020

Heb via de website een Panasonic LUMIX DMC-TZ100 gekocht. De webite is heel overzichtelijk en de getoonde combideals zijn zeker aan te raden. Deze werd ondanks de corona en drukke periode voor de feestdagen zeer snel geleverd. Bedankt voor de snelle levering.

Rob C 15-12-2020

Tot op heden altijd plezierig geholpen. Ook nu weer. Helaas corona en redelijk druk. Daarmee is er wat minder contact (plastic schermen en mondkapjes). Dit ligt natuurlijk niet aan KE, maar is er minder tijd voor uitleg.

Marit Liefting 15-12-2020

In de shop werd ik erg goed geholpen, kreeg goede uitleg over de camera die ik wilde gaan kopen.

Charlene 15-12-2020

Gewoon een top winkel! Wij kopen hier al jaren onze fotoproducten. De service is goed, personeel vriendelijk en de winkel is goed bereikbaar.

Paul 14-12-2020

Goede voorlichting. Niet de duurste camera werd mij aangeraden maar de camera die het beste paste bij waar ik hem voor wil gebruiken.

Kenny 14-12-2020

Nikon Z6II, lens 24-200mm en 50mm f1.8mm besteld. Ondanks de pre-order van de Z6 II snel met leveren. Ook de Mavic Mini 2 snel geleverd terwijl die op de website op uitverkocht stond. Top!

ria 14-12-2020

Super service, lens van mijn camera beviel niet, half jaar gebruikt. Kreeg er een mooie prijs voor terug en heb een andere aangeschaft.
Mijn beeldscherm die in backorder stond, daarvan kon geen levertijd worden doorgegeven. Per ommegaande geld terug gestort op mijn rekening.

tdk 14-12-2020

Goede service ben goed geholpen bij de klantenserves bij het vervangen van een defecte tv

Pierre 14-12-2020

Prettige winkel, goed gekwalificeerd personeel.
Ze bieden goed service en als er iets is wordt dat goed opgelost. Ik heb er al meerdere producten gekocht en ben er zeer tevreden over

Pierre 14-12-2020

Hele fijne winkel met bekwaam personeel. Goed service ook als het om garantie gevallen gaat of naleveringen. Ik heb laatst een flinke hoeveelheid fotospullen gekocht. Deze waren niet allemaal voorradig in de winkel maar na een paar dagen kon ik de resterende producten afhalen. (had hier zelf voor gekozen boven levering via de post).
Ook al eens een garantiegevalletje gehad en dit werd keurig opgelost direct in de winkel een vervangend product mee gekregen.

Hans 14-12-2020

Via internet besteld. Wilde het twee dagen later ophalen. Moest via mail omzetten. Dat duurt in principe 24 uur. Kreeg tijdig bericht dat het was verzet naar een dag later. Prima gedaan. De aflevering in de winkel verliep vlot. Met bestelnummer was het zo geregeld.

Ruud 14-12-2020

Op de site staat de de levering 2 tot 4 dagen duurt. Als ik na bijna 2 weken ze bericht stuur waar mijn bestelling blijft, blijkt dat ze niet weten hoe lang het duurt.

Vivianne van Bijsterveld 14-12-2020

Prima camera, voor een amateurfotograaf 'mooi speelgoed'. Werkt simpel en snel. Hulp in winkel dikke 10

Bernadette Diehl 14-12-2020

Al jaren trouwe klant bij de winkel in Capelle. Uitstekende service, zeer deskundig personeel en ze nemen alle tijd voor je. Nog nooit een miskoop gedaan. En wat is de winkel mooi geworden na de grote verbouwing!

Robert Z 13-12-2020

Gebelt met een medewerker uit Capelle a/d Ijssel. Goed en eerlijk advies gekregen en het uiteindelijk via internet besteld. Top Winkel!

Peter Vroom 13-12-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat ik mijn aankoop bij een fotospeciaalzaak wilde doen. Bedrag dat ik uit moest geven was niet niks. Je denkt dat je dan goed wordt voorgelicht. Dus ik met mijn aankoop blij naar huis. Blijkt dat de Canon 90D niet blijkt te matchen met de Sigma lens. Na een paar keer heen en weer te zijn gereden en meerdere Sigma lenzen te hebben geprobeerd kwamen ze daar er in de winkel ook achter dat deze combinatie niet werkt. Moet nu een Canon lens kopen waarvan de prijs stuk hoger ligt. Ik vind het teleurstellend dat ik niet goed ben voorgelicht.
Kamera Express 14-12-2020

Beste Peter, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat deze combinatie niet werkte. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat mijn collega's in de winkel dit wel passend met u hebben opgelost.

Jeff 13-12-2020

Top winkel. Ze helpen je perfect verder.
De Sony A6400 is de perfecte camera voor mij.

Andy 13-12-2020

Ik heb gekozen voor Kamera Express vanwege de goede voorraad, ruime keuze, snelle levertijd en prijs. Ook zit er een fysieke winkel dicht in de buurt, wat het makkelijk maakt de producten te bekijken en uit te proberen. Ook bij vragen wordt je goed geholpen.