Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jan van Dijk 24-08-2021

Zondag op de fijne site van kamera express uitgezocht wat ik wilde hebben en gereserveerd.
Maandag in de super store in Arnhem opgehaald.
In de winkel goed advies gekregen van vriendelijk personeel.
We komen zeker terug in deze winkel.
Kamera Express 08-09-2021

Slim om even te reserveren Jan. Zo ben je 24 uur verzekerd dat het product voor jou apart staat. We zien jullie graag weer terug!

anomiem 24-08-2021

deze winkel verkoopt defecte tv ik vind dat erg om prijs te betalen en dat de tv fabrieksfout heeft daarom voorstel de prijs te verlagen.
Kamera Express 24-08-2021

Goedemiddag, wat vervelend om dit te lezen. Wij kijken graag na hoe we dit voor je op kunnen lossen. Zou je ons jouw ordergegevens mailen via reviews@kamera-express.nl?

Joyce 24-08-2021

Na vooronderzoek op de website van Kamera Express zijn we naar de winkel in Den Bosch gegaan. Daar werden we ontzettend vriendelijk te woord gestaan en kregen helder advies over het product waar we naar op zoek waren (in ons geval een Canon EOS RP en bijbehorende lenzen).
De vragen die we nog hadden werden netjes beantwoord en het product werd kort uitgelegd. Tevreden en zeker een aanrader!
Kamera Express 08-09-2021

Hi Joyce, goed van je om even langs de winkel te gaan voor advies. Je mag natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Veel plezier met je Canon RP, maar dat gaat vast wel goed komen.

Peter 24-08-2021

Ik heb bij Kamera Express een nieuwe OLED televisie aangeschaft. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over een prijsopgave en deze werd razendsnel toegestuurd met een zeer scherpe prijs dus daar ben ik dan ook direct op ingegaan. Na betaling werd de zending dezelfde dag nog opgehaald uit de voorraad om de volgende dag afgeleverd te worden. Zo kan je dus spreken over binnen 24 uur van eerste contact daarna de televisie al thuis te hebben staan. Kortom, Kamera Express is een ieder aan te raden!
Kamera Express 08-09-2021

Hi Peter, als je contact op neemt kunnen we met televisies altijd even kijken of we een mooie deal kunnen maken voor je. Top dat je de tv zo snel in huis had!

Bianca Knoef 23-08-2021

Bij Kamera Express in Almelo zeer goed geholpen. De medewerker nam alle tijd om een goede uitleg te geven over de camera.

Van Leeuwen 23-08-2021

Hadden ons op internet al ingelezen in diverse soorten camera's. In de winkel gesproken met een medewerker en die kon onze vragen goed beantwoorden. Hierna over gegaan tot aankoop van een Canon camera.

Serge Bekaert 23-08-2021

Professionaliteit zal het sleutelwoord zijn. Het was een kleinigheid, maar ik ben heel vakkundig geholpen door een verkoper die snel en effectief de nodige opzoeking deed en de nodige tijd nam om mij te helpen. Een van de nodige onderdelen was niet in de winkel, maar zou morgen thuis geleverd worden.
Kamera Express 08-09-2021

Dankjewel voor jouw compliment, Serge!

René Jansen 23-08-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie en scherpe aanbiedingen, uitstekende service en telefonische klantenservice die je correct en meehelpend te woord staan.
Kamera Express 08-09-2021

Fijn dat je je geholpen voelt door onze klantenservice René, daar zitten we voor!

Heramobi 23-08-2021

Een Fujifilm X-T4 gekocht in de Superstore in Maastricht. Fijne winkel en de verkoopmedewerker had verstand van zaken en nam de tijd voor ons. Goede uitleg over de mogelijkheden van de camera en zelfs nog een keer gebeld met het hoofdkantoor voor een wat hogere inruilprijs van de oude camera.
Fijne winkel en dito medewerker.
Kamera Express 08-09-2021

Blij dat we je konden helpen met de aankoop van je X-T4 en de inruilprijs voor je oude camera. Mocht je nog vragen hebben ben je altijd welkom in de winkel of via onze klantenservice.

Johan Klein 23-08-2021

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment. Prettig personeel. Goed geholpen.

Martin Wedel 23-08-2021

Prima winkel, uitstekend geholpen door de medewerker bij de aanschaf en verdere service bij deze aankoop.

Bert Helder 22-08-2021

Duidelijk hulp bij aankoop camera. Er wordt gevraagd wat je wil en gecheckt of het product (wat ik voor ogen had) de juiste keuze is.

EK 22-08-2021

parasonic Lumix DC-G90 gekocht. bevalt goed logisch menu. groot scherm en spatwaterdicht en met mensen groot bereik.
bij minder licht toch af en toe onscherpe fotos

Marien 22-08-2021

Had als cadeau een Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS Macro nodig. Er was er nog één op voorraad in Groningen. Ruud van de vestiging Den Bosch heeft er netjes voor gezorgd dat hij op tijd en in Den Bosch afgehaald kon worden. Top en heel erg blij met de lens
Kamera Express 08-09-2021

Dat is nog eens een mooi cadeau, diegene zal er vast heel blij mee zijn! Fijn dat we hem op tijd deze kant op konden krijgen.

Keenestar88 22-08-2021

Voorheen bij Kamera express een OLED Tv gekocht 55 inch dus weer naar deze winkel gegaan omdat ik op zoek was naar een 48inch oled.

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en geholpen door een Prima medewerker welke dezelfde interesse had als ik namelijk gamen en me daardoor ook goed kon helpen bij het maken van een keuze voor een scherm welke goed gebruikt kon worden hiervoor.

Na ene half uur geklets te hebben besloten om te gaan voor een LG oled C1.

Bij thuiskomst direct aan de slag gegaan om de tv te installeren , Net zoals de voorganger welke ik al in mijn bezit had heeft ook deze tv een fantastische beeld en geluid .

Omdat ik nu in elke kamer al een OLED heb hangen zal ik niet direct weer naar deze winkel terug hoeven maar mocht ik toch ergens nog een plekje vinden zal ik mijn volgende tv ook weer hier aanschaffen.
Kamera Express 08-09-2021

Wat leuk dat wij je vaste televisie adres zijn. Mocht je nog een plekje ontdekken, ben je natuurlijk van harte welkom. Misschien toch eens kijken voor een tv in het toilet of de badkamer?

Rob B. 22-08-2021

Winkel met deskundig en vriendelijk personeel. Een overzichtelijke website met up-to-date voorraad data zodat je tevoren weet dat je niet voor niks langs komt..
Kamera Express 08-09-2021

Goed dat je deze optie hebt ontdekt Rob! Scheelt inderdaad een bezoekje voor niets. Al valt er natuurlijk altijd wel wat leuks te vinden ;)

john 22-08-2021

Ben goed geholpen in de winkel door de mensen die daar werken, daardoor erg blij met mijn aankoop ( Tamron 150-600 G2)

Jacques Spee 22-08-2021

Via de website van Kamera Express vooraf gekeken naar een spiegelreflex camera Canon 90D met 18-135F/3,5-5,6 IS USM Nano lens en een Canon powerzoomadapter t.b.v. schokvrij zoomen tijdens het filmen. Na mailcontact met aanvullende vragen is de gewenste configuratie voor mij klaargezet in jullie winkel te Maastricht. Na uitpakken en een start met de uitgebreide handleiding in pdf bij de hand heb ik gisteren de eerste foto's gemaakt. De overgang van een Canon 550D was groot gelet op de mogelijkheden. Echter de menustructuur was nog redelijk identiek en daardoor een snelle gewenning. Mooie foto's met snelle reactie van de camera. De eerste indruk is super. De noodzakelijke en gewenste geheugenkaart qua snelheid en grootte was bij aankoop niet voorradig maar werd binnen 24 uur per post nageleverd. Zowel via het contact in de winkel als mede via het eerdere mailcontact heb ik een goede keuze kunnen maken.
Kamera Express 08-09-2021

Dat is inderdaad een hele upgrade Jacques. Het zal wel eventjes wennen zijn. We wensen je veel plezier met het ontdekken van je camera.

Walter Vermeiren 22-08-2021

Zoals steeds een prima service en vakkundige bediening. Reeds verscheidene artikels gekocht en alles soepel verlopen!!!

Kim 21-08-2021

Op 20-08-2021 zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe camera.
Per toeval kwamen wij langs de winkel Kamera express in Eindhoven en zijn binnen gelopen voor advies.
We zijn zelden zo goed geholpen.
Alles werd duidelijk uitgelegd en laten zien.
De verkoper nam ook echt de tijd en was totaal niet opdringerig om ons iets aan te smeren.
Daarom verdient de verkoper ook een 10!
Super blij zijn wij nu al met onze aankoop en zijn er al een aantal prachtige foto's genomen.
Kamera Express 08-09-2021

We zullen je complimenten zeker doorgeven aan Eindhoven! Wij zijn ook blij met onze collega's daar. Heel veel verder fotoplezier gewenst.

Djamilla 21-08-2021

Werd vriendelijk geholpen bij het aanschaffen van een Tamron 18-400mm lens. We werden goed geadviseerd en werden goed op weg geholpen met kleine tips.

Frank 21-08-2021

We zijn bij de overstap naar fullframe erg goed geholpen bij de winkel in Eindhoven. We kregen de tijd om rustig rond te kijken en op het moment dat we vragen hadden, werden we goed geholpen. Mede door het advies van beide winkelmedewerkers die alle tijd namen voor onze vragen, gekozen voor een systeemcamera (Nikon Z6II) in plaats van een DSLR (Nikon D780). Na enkele dagen testen en spelen zijn we erg blij met deze keuze! Het pakket dat we op internet uitgezocht hadden was eigenlijk niet op voorraad in Eindhoven, maar werd voor ons gemaakt door alle losse onderdelen samen te voegen en op die manier hadden we toch snel de beschikking over de camera voor de beste prijs!
Kamera Express 08-09-2021

Oei, de keuze tussen een Z6II en een D780 lijkt ons een hele lastige. Gelukkig is het jou met hulp wel gelukt. Top dat we in Eindhoven een bundel voor je konden samen stellen. Veel fotoplezier!

Oky 20-08-2021

Very friendly and helpful! Amazing price offering and service! Communications were fast and clear, super helpful and in the end I got the best deal for my TV! Definitely will recommend this store!
Kamera Express 08-09-2021

Thank you for your appreciation! We're glad we could help you sufficiently.

Rien Bouw 20-08-2021

Deskundig en vertrouwd personeel. 70D met lenzen ingeruild voor een A7, dat ging op een prettige manier.

HK 20-08-2021

Prima geholpen door medewerker kamera-express Maastricht. Precies de camera die ik zocht gekocht.
Vakkunddig, vriendelijk en goede adviezen.