Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter 25-04-2023

Fijne winkel, prettig contact. Nadat onze tv kapot was gegaan, mooi model bij Kamera Express gevonden. Vanaf mijn werk in Rotterdam gebeld naar vestiging Capelle ad IJssel, de hebben de tv voor mij gereserveerd. na werktijd heb ik de tv opgehaald, en de volgende dag mocht ik onze oude kapotte tv komen afgeven. goede service
Kamera Express 26-04-2023

Fijn dat het zo snel opgelost kon worden! Het is altijd naar als een tv ineens niet meer doet en uiteraard je kan deze gewoon bij ons leveren, dan zorgen wij voor het afvoeren ervan. Veel plezier met de nieuwe TV

tim 25-04-2023

Vorige week de Sigma 150-600mm f5-6.3 contemporary telelens voor Canon aangeschaft in Kamera Express winkel in Turnhout. Zeer tevreden met het advies van de verkoper omtrent draagriem, filter en andere tips. Ook zeer tevreden van de kwaliteit van de Sigma lens.
Kamera Express 26-04-2023

Dat is fijn om te lezen Tim! We willen iedereen altijd helpen om beter te worden in fotografie. Heel veel plezier met de Sigma lens!

Hanson 24-04-2023

Een Sony RX10 mark 4 gekocht bij Camera Express in Almelo. Gingen er heen voor een andere, maar door goede voorlichting en deskundig advies deze camera aangeschaft. Heel fijn geholpen in de winkel en nog extra tips en uitleg op de workshop basiscursus fotografie.
Kamera Express 26-04-2023

Soms krijg je wat je nodig hebt en niet wat je had verwacht. Fijn dat je dan toch hiermee beter mee uit te voeten komt.
Je bent altijd welkom voor advies en tips, zowel in de winkel als online!

Yves Quireyns - ICFS-DELTA belgium nv 24-04-2023

ik kom al een jaar in kamera express, ik heb een kleine speciale winkel in vintage objecten, en fotos voor de website worden zelf gemaakt, echter ik ben geen fotograaf en heb ook niet de achtergrond, maar doe mijn best, ik weet dat onze internationale en nationale klanten het erg belangrijk vinden dat de objecten natuurgetrouw worden weergegeven op onze website en op onze sociale media, keer op keer is het team van de winkel in antwerpen zeer vriendelijk en geven ze duidelijke antwoorden op mijn vragen en bieden ze de juiste producten aan voor onze eigen foto studio !! onze foto kwaliteit is 200% verbeterd de laatste maanden dit zeker door het team van Kamera Express !! top bedrijf en top team !!!
Kamera Express 26-04-2023

Dat is prachtig om te lezen. En mooi dat je hier professioneel ook de vruchten van plukt! Ook dit doen we graag. Fotografie is een mooie kunst, die we graag iedereen willen leren, ongeacht het niveau of het einddoel.

Rosalinde 24-04-2023

Hier wordt ik altijd goed en vakkundig geholpen. Goede adviezen die passen bij wat mijn wensen zijn en niet om te verkopen. Al heel wat jaren koop ik mijn camera's en toebehoren bij Camera Express en dat blijf ik doen.
Kamera Express 26-04-2023

Dat doet mij goed te horen. Wij willen iedereen goed helpen zodat zij hun hobby, wat ook onze hobby is, goed te kunnen uitoefenen.
je bent altijd van harte welkom!

Frans, R 24-04-2023

Deze shop heb ik gekozen om dat wij een weekje in Maastricht waren en omdat zij een camera hadden die op voorraad was de medewerker heeft mij over die camera veel uitgelegd, dus ook gekocht later in de week ben ik nogmaals daar geweest om dat ik nog wat problemen met de camera had en de medewerker heeft mij weer vriendelijk te woord gestaan ben zeer tevreden met Kamera expresss Maastricht en kom hier zeker nog eens terug .

J Schuller 24-04-2023

Ik ben naar Capelle aan de ijsel geweest daar mijn Sigma 150-600 lens gekocht ben zeer goed welkom geheten met koffie een bijzondere goede uitleg en tijd genoeg om het uit te proberen en uit te leggen. Heb zelfs 20 euro korting gekregen omdat deze elders goedkoper was aangeboden. Een geweldige service en ik raad het iedereen aan om naar kamerea express te gaan
Kamera Express 24-04-2023

Fijn te lezen dat je zo goed geholpen bent in de winkel! De koffie en thee staat inderdaad altijd klaar.

Maarten 24-04-2023

Ik ben al jaren een tevreden klant van kamera express. Ik kom meestal in de vestiging Arnhem. Het personeel is kundig, vriendelijk en behulpzaam.
Kamera Express 24-04-2023

Ik word blij om te lezen dat je al jaren bij ons bent! Bedankt voor het compliment en je vertrouwen!

Hielke 23-04-2023

Erg fijn geholpen in de winkel. Medewerker gaat samen met je door je wensen heen en zijn zeker niet opdringerig. Een persoonlijk advies, iets wat je op internet niet kan vinden.

Met een hele andere camera naar buiten gelopen dan eerst het idee was. Maar erg tevreden!
Kamera Express 24-04-2023

Wij stemmen het advies af op de persoon, zo ben jij het beste geholpen! Soms is wat je dacht toch niet helemaal wat je nodig hebt en ik ben blij te lezen dat mijn collega je daarbij kon helpen. Hopelijk tot de volgende keer!

Rens 23-04-2023

Goed geholpen bij kamera-express in Den Bosch en mijn lens was op voorraad. Helemaal goed!
Kamera Express 24-04-2023

Dat is altijd prettig als het op voorraad is! Mocht je weer langs komen, reserveer het even, dan weet je zeker dat je niet voor niets gaat. Dit kan online, maar ook telefonisch!

John 23-04-2023

Binnen de 24 uur na bestelling thuis geleverd aan een juiste prijs en dit met 5 jaar garantie.
Kamera Express 24-04-2023

Mooier kunnen we het niet maken! Fijn dat je zo tevreden bent over ons. Je bent altijd van harte welkom.

Karel Goossens 23-04-2023

Ik kom hier al zeker 4 jaar. Mooie winkel met groot assortiment op voorraad. Deskundig personeel

Ik ben, zoals altijd goed geholpen bij de aankoop van mijn tweede body. Tevens had ik geluk dat ik naast een goede inruilprijs voor mijn lens nog 10% extra terugkreeg wegens een extrainruilaktie. Voor de klanten wordt alle tijd genomen en ze hebben eigenlijk alles wel op voorraad.
Kamera Express 24-04-2023

Wat leuk dat je al 4 jaar bij ons binnen komt! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Bedankt.

Larissa 22-04-2023

Ik ben erg goed geholpen in de winkel in Arnhem bij het kopen van mijn eerste systeem camera. Ik had geen idee wat ik wilde en waar ik op moest letten maar de mevrouw in de winkel nam de tijd en gaf veel informatie.
Kamera Express 24-04-2023

Dat is fijn te lezen Larissa! We willen voor iedereen de tijd nemen, zowel de klanten die hun eerste camera kopen, als voor de mensen die al 10 jaar komen. Mocht je nog vragen hebben of ergens niet uit komen, schroom niet om contact met ons op te nemen!

Rob 22-04-2023

Deskundige medewerkers die alle tijd nemen voor informatie. Vriendelijke leveropties en groot assortiment. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Aangename ruime winkel en dito website.
Kamera Express 24-04-2023

Bedankt voor het mooie compliment! Dat doet me goed te lezen. Je bent van harte welkom!

Hans Zwakenberg 22-04-2023

Oude lens per ongeluk laten vallen. Nieuwe lens gekocht met een duidelijke Be argumentatie waarom juist deze lens ik moest kopen. Toen raakte dezelfde dag camera defect. Dus dubbele pech maar door de super service, maken camera, terugnemen lens en hem opnieuw kunnen terugkopen na reparatie body, echt geweldig.
Kamera Express 24-04-2023

Bedankt Hans! Fijn dat het zo opgelost kon worden. Kan gebeuren natuurlijk en dan willen we dat zo snel mogelijk opgelost hebben voor je.

Alois 21-04-2023

Ik schaf mijn foto en video materiaal al langer aan via Kamera Express. De overzichtelijke website, de leveringsconditie, professionele service, de waarborg en de klantvriendelijkheid zijn hiervoor een belangrijke factor voor mij. Top!
Kamera Express 24-04-2023

Dat is nog eens een mooi compliment! Hartstikke bedankt voor je vertrouwen.

Esther 21-04-2023

Omdat het mij duizelde van de mogelijkheden op fotografiegebied, was ik erg blij met de professionele hulp in de winkel. Hij nam echt de tijd om e.e.a. uit te leggen.
Kamera Express 24-04-2023

Voor iedereen is er een ander smaakje, daarom willen we iedereen zo goed mogelijk informeren wat de mogelijkheden zijn. Fijn te horen dat mijn collega je op weg heeft kunnen helpen!

Ineke 21-04-2023

prachtige lens en goede Service . Sigma 150-600 mm lens gekocht. Altijd goed bij Kamera Express
Kamera Express 21-04-2023

Bedankt voor het mooie compliment! Heel veel plezier met de lens, als je het leuk vind, kan je via facebook of Instagram je foto's delen. Misschien vragen we een keer of een foto mogen gebruiken.

Johan 21-04-2023

Bij Kamera Express in Groningen een nieuwe camera+lens gekocht. Ik ben in de winkel zeer goed en vriendelijk geholpen.
Na vakkundig advies heb ik een keuze gemaakt en ben erg tevreden over het resultaat.
Kamera Express 21-04-2023

Doet me goed te lezen dat je goed geholpen bent in Groningen! Je bent altijd van harte welkom. Wel even de koffie of thee zelf pakken en ze helpen bij elke vraag die je hebt!

Jeroen 20-04-2023

Eerste gebeld of de lens die ik had gezien geschikt was voor mijn camera. Dat bleek het geval. Vervolgens eerst telefonisch goed advies gekregen en vervolgens een reservering gedaan voor de lens in de winkel. Aangekomen in de winkel nog uitleg gekregen en tijd en advies gehad over een rugzak voor de camera en lenzen die ik heb. Al met al een zeer goede ervaring bij deze winkel en ze hebben er een vaste klant bij.
Kamera Express 21-04-2023

Wat fijn dat je zo tevreden bent. Het is altijd slim om even te reserveren, zodat je niet voor niets gaat. Wij zijn blij met zo'n leuke klant erbij!

Frans 20-04-2023

Advies van mensen die zelf ook enthousiast fotograaf zijn. Dat geeft vertrouwen en daarmee kom je tot de beste aankoop!
Samen onderweg naar een betere kijk op de wereld...
Kamera Express 21-04-2023

Iedereen die bij Kamera Express werkt heeft wel iets met fotografie en daardoor zijn er ook verschillende soorten experts. Bedankt voor je leuke review!

Jean 20-04-2023

Ben al jaren een goede en regelmatige klant in de megastore van Kamera Express te Wilrijk (Antwerpen). Zeer toffe winkel met uiterst vriendelijk personeel. Zijn steeds bereid om hun klanten te helpen. Bovendien een grote winkel met veel keuze ter plaatse. Ook hanteren ze scherpe prijzen !
Kamera Express 21-04-2023

Wat leuk om te lezen dat je al jaren bij ons komt! Bedankt voor het mooie compliment. Tot ziens!

Grady Van den Berg 19-04-2023

Fijne winkel en de verkoper heeft ons goed geïnformeerd over het producten. Nam de tijd om er over te vertellen, dat gebeurt tegenwoordig niet overal meer.
Zou er zeker weer heen gaan!!
Kamera Express 21-04-2023

Fijn te horen dat je zo tevreden en weer gezellig terug komt!

Esmee 19-04-2023

Super vriendelijk geholpen in de winkel in Capella a/d IJssel. Ik was opzoek naar een printer, maar ik twijfelde nog over het model. Ik ben naar de winkel gegaan voor advies en heb dat ook gekregen. Ik heb daardoor de goede keuze kunnen maken!
Kamera Express 19-04-2023

Dat kunnen onze collega's wel in Capelle! Bedankt voor het mooie compliment.

Joelle 18-04-2023

Erg deskundige medewerkers, goede adviezen, snelle levering en prima contacten na aankoop..
Kamera Express 19-04-2023

Dat is een compliment waar we enorm blij van worden! Bedankt.