Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kim 09-03-2021

Erg goede hulp bij het uitkiezen van een nieuwe camera. Door corona was het erg fijn om weer in de winkel te kunnen kijken en advies te vragen. Aardig personeel.

Nico 09-03-2021

Dit is een veelzijdige, compacte (licht gewicht) camera. Ideaal om mee op pad te gaan. Door simpel de fotofunctie P te kiezen. Regelt de camera de optimale diafragma en de optimale sluitertijd die aanpassen bij de helderheid van het onderwerp. Er is een zeer handige oplader en goede batterij bij.

Kelly R. 09-03-2021

Kamera Express heeft een prima aanbod gedaan voor onze nieuwe televisie. Er zijn vele webwinkels die over elkaar heen vallen om jouw maar het beste aanbod te doen. Voor ons is de 5 jaar zekerheid dé reden om voor Kamera Express te kiezen. Levering was netjes, vlot en volgens afspraak geregeld!

PDrewes 09-03-2021

Vanwege thuiswerken een koptelefoon uitgezocht en gekocht bij Kamera-Express, online. Perfecte winkel, overzichtelijke site en duidelijk informatie over het product. Snelle levering ook trouwens en erg goede prijs/kwaliteit. Nu ongestoord verder werken thuis! De klantenservice is ook goed bereikbaar, wel even ca. 7min wachten, maar duidelijk en prima geholpen over een vraag naar de factuur.

Peter 09-03-2021

Ik heb onlangs een aankoop gedaan bij Kamera Express in Wilrijk (Antwerpen). Zeer tevreden over het technisch advies (Senne) en de goede service. Ze nemen de tijd voor je en zien direct wat bij je past.
Prima store!

Sjaak 08-03-2021

Omdat ik al jaren een tevreden klant ben bij Kamera-Express heb ik ook deze keer een Lens besteld via de webshop. Ook deze keer was de lens keurig verpakt en op de afgesproken dag geleverd door PostNL.

R 08-03-2021

Ik heb een goede service mogen ontvangen bij Kamera Express Zwolle. Heb antwoorden gekregen op al mijn vragen en ondanks het tijdslot heeft de medewerker alle tijd genomen om mij te helpen. Fijn dat de medewerker zelf goed op de hoogte is van diverse producten en mij kon voorzien van deskundig advies.

Michel 07-03-2021

Na wat maildiscussie over aanbiedingen, prijsgarantie en de korting van LG heb ik mijn keuze op Kamera-express laten vallen. Ik heb daar in het verleden al diverse producten naar tevredenheid gekocht. De klantenservice heeft steeds snel en adequaat op mijn vragen gereageerd en na diverse mailtjes kreeg ik een mooie aanbieding voor een LG Oled TV met Vogel's wallmount. De extra garantie tot 5 jaar en de gratis levering waren extra argumenten om voor Kamera-express te kiezen.

Maaike 07-03-2021

Fijne, overzichtelijke site. Zeer snelle levering en de artikelen waren zeer zorgvuldig beschermd verpakt. Ik ben nu al heel blij met mijn aankoop!

Nico 07-03-2021

Na 7 jaar met veel plezier gewerkt met de 700D, werd het tijd om uit te zien naar een andere body. Na veel recenties lezen, is de keuze gevallen op de Canon EOS 90D. Na een tijdje sparen was het op 1 mrt zover. ‘s Middags besteld en de dinsdag had ik hem in mijn handen. Over super snel service gesproken, (Top hoor). Accu geladen en er op uit. Een prachtige serie weten te schieten. Wat gemakkelijk is het omgaan met deze camera. De volgende dag weer op pad, camera ingesteld, afdrukken …… OEPs. allemaal rose en paarse strepen op het scherm en de camera stond zo vast als een huis, accu eruit gehaald, vijf minuten gewacht en er weer in de camera gedaan, maar nee hoor niet aan of uit te zetten. Wat nu, KameraExpress gebeld, Ja op afstand valt er weinig te zeggen, de volgende dag een afspraak in de winkel kunnen maken. Daar werd de kamera onderzocht, maar was niets mee te doen. Snel werd uit het magazijn een nieuwe gehaald en kon ik weer verder. In het weekend weer op pad met de 90D, wat een dijk van een Kamera en natuurlijk wat een super service van KameraExpress (TOP BOYS).

Jacco van Roermund 07-03-2021

Uitstekende service, na het stellen van een een vraag via de support button kreeg ik de andere dag keurig netjes antwoord op de door mij gestelde vraag.
Hierna heb ik de door mij gewenste producten gereserveerd in de winkel en heb ze de andere dag opgehaald. Ook hier weer prima service en uiterst correct en vriendelijk geholpen.
Het enige minpuntje was dat ik ook een UV filter had gereserveerd maar dat zat niet bij de levering.
De eerlijkheid biedt me te zeggen dat ik hier zelf ook niet aan gedacht heb.
Voor mij is het overigens wel duidelijk waar ik moet zijn als het om fotografie gaat; Kamera-express.

Bas 07-03-2021

Mooi ruim opgezette winkel, ruime sortering en klantvriendelijk personeel met verstand van zaken.

aniii 06-03-2021

supergoeie service in de winkel - en ook op de online klantenservice. Mooi aanbod ook!

Marcel de Jonge 06-03-2021

Dé speciaalzaak voor de (beginnende) fotograaf. Duidelijke en to-the-point informatie op de website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Topzaak!

paul forthomme 06-03-2021

magasin très agréable, facile d'acces, personnel tres gentil, les délais sont respectés ou plus court

dutchgal 06-03-2021

Prima geholpen door de medewerker van Kameraexpress in de winkel te Almelo. Er werd ook alle tijd genomen om mij goed te helpen. Erg leuk om weer eens in een winkel te zijn en de diverse producten in de hand te kunnen nemen. Ook kreeg ik een hoop achtergrond informatie. Door Corona heb ik dat wel gemist om weer eens gewoon in een winkel te komen. Ik ben dan ook niet met lege handen naar huis gegaan en heb een mooie Canon EOS R5 gescoord

René 06-03-2021

ik heb een ef 24-105 mm l f/4 ingeruild voor een rf 24-105 mm l f/4. Kreeg een inruilprijs waar ik op hoopte. Toen ik mijn oude objectief aangetekend opgestuurd had voor een definitieve taxatie ontving ik volgende dag al een taxatie die overeenkwam met de eerste taxatie. Hoewel het gewenste nieuwe objectief al geruime tijd op de site als tijdelijk uitverkocht (en nog steeds!) stond kreeg ik 2 dagen na mijn definitieve order het nieuwe objectief geleverd. Dikke pluim voor Kamera Expresse!

Salvatore 06-03-2021

Gisteren een nieuw TV besteld en vandaag reeds thuis geleverd zoals beloofd.
Vlotte website met goede prijzen. Doorslaggevend was zeker de aangeboden 5 jaar garantie.
Eerste bestelling bij Kamera Express en tot nu toe verloopt alles prima, zoals voorzien, dus zal zeker meer naar hun website op zoek gaan naar mijn toekomstige aankopen.

Ben 06-03-2021

De vitrines zien er een beetje leeg uit maar dat komt door de corona. Een gevulde winkel is mooier en aantrekkelijker, men is nog maar net open dus kan ook niet anders. Mijn aankoop was gelukkig op voorraad. Verder is de services, de kennis van zaken en de vriendelijkheid top. Men neemt toch de tijd voor je ondanks de tijdsloten. Ik ben een absoluut een leek en begin net met fotografie maar het advies wat je krijgt is zeer waardevol. Voor mij maar 1 zaak, Kamera-Express.

Yvonne 06-03-2021

Via een aanbieding op de website van Kamera Express een Samsung LED TV gekocht. We ontvangen vervolgens geen bevestiging van de bestelling, vreemd... Factuur wordt nagestuurd zegt medewerker op chat. TV wordt geleverd en blijkt de doos open te zijn en de TV is beschadigd. Contact opgenomen en vervolgens zegt medewerker dat we een 'open doos model' in de outlet hebben gekocht. Als we de factuur ontvangen staat er op de factuur 'open doos model'. We zouden nooit een open doos model kopen, want je weet immers niet waar het toestel vandaan komt en hoe lang dit ergens heeft gestaan. Open doos en outlet werd niet vermeld op de website en dit konden we aantonen. Medewerker zegt, u kunt de TV op uw eigen kosten terugsturen. Dus we moeten ook nog extra gaan betalen voor hun debet? Vervolgens wordt er gewoon niet meer gereageerd door de medewerkers. Ze houden je uren aan het lijntje en doen er vervolgens niets mee. Kamera Express is een bedrijf waar we in ieder geval nooit meer zaken mee doen!

GJuutHengel 05-03-2021

Na 10 jaar gebruik te hebben gemaakt van diverse spiegelreflex kamera's en objectieven wilde ik weleens af van het meeslepen van al die apparatuur. Kamera Express was al jaren een bekende op dit gebied en als alternatief heb ik aldaar een Canon Powershot SX70HS aangeschaft. Op de site kwam deze voor mij uitstekend uit de bus. Jammer voor mij was dat Canon de prijs nog net voor mijn aankoop met 20% verhoogd had. Typisch Canon? Voor de ingeleverde apparatuur kreeg ik een redelijke prijs. In de wetenschap dat ik een stap terug ging in apparatuur ben ik tevreden met wat de SX70 te bieden had. Het is even wennen maar als vogelliefhebber kan ik nu mijn hart ophalen aan die enorme zoomlens. Personeel was vriendelijk maar moest er nog wel even inkomen om met de nieuwe coronamaatregelen die deze week ingingen, om te gaan. Als een fotoliefhebber niet bij Kamera Express kan slagen hoeft hij zeker niet verder te vragen.

Robin 05-03-2021

Ontzettend goede service! Zowel bij bestellingen via de webshop als in de winkel. De medewerkers hebben veel kennis van alle apparatuur en weten daarmee erg goed advies te geven. Ik had een foutje gemaakt met het bestellen van mijn objectief en mocht gisteren langskomen om deze te retourneren. Ondanks de beperkte tijd die we hadden wegens de corona maatregelen, werd er rustig met mij meegekeken naar een ander objectief. Ik kreeg eerlijk advies, niet gericht op de duurste opties maar op passende opties voor mij. Kortom: meedenkend, eerlijk, flexibel, klantgericht. Inmiddels een fantastische lens rijker en super tevreden!

Lennaert 05-03-2021

Ik kom al jaren bij Kamera Express, naar volle tevredenheid. Het personeel is vriendelijk en weet goed wat ze verkopen. Het online aanschaffen ging makkelijk en vlot en het afhalen in de winkel verliep goed. De verkoper in kwestie had zelf ook een Sony A7iii en gaf me nog een aantal goede en praktische tips.

Ron Westra 05-03-2021

Kamera Express is een geweldige Fotozaak,omdat je ten eerste heel goed persoonlijk geholpen wordt,en ten tweede omdat de keuze in deze winkel zeer ruim is qua merken en andere Foto artikelen
Ik heb de Canon 90D gekocht omdat ik het een geweldige camera vind,omdat je een zeer veelzjdige camera aan de 90 D bezit qua Megapixels autofoheid
Ben er heel blij mee

Ralph 05-03-2021

Goede winkel met mensen die je adviseren in je aankoop. Ze hebben kennis van de producten die ze verkopen en verhuren.