Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Karin Hartgers 19-06-2023

Nu bijna 3 jaar geleden kocht ik een Canon 90D bij Kamera Express. Een fijne spiegelreflexcamera waar ik al heel wat plezier aan heb beleefd.
Helaas ging mijn camera 2 maanden geleden kapot, defecte sluiter. En dat terwijl hij nog geen 3 jaar oud was.

Toen ik de camera mocht, kon je verlengde garantie krijgen (5 jaar) als je een review schreef over je aankoop en de service van Kamera Express.
Dat heb ik toen gedaan.
Een mooie actie van Kamera Express. Want mijn camera is onder garantie gemaakt en heeft nu een nieuwe sluiter!
Bedankt Kamera Express voor deze goede service!
Ik hoop nog lang net mijn camera te kunnen doen.

Linda 19-06-2023

Kamera Express is echt een top zaak. Ik wilde mijn oude camera inruilen voor een nieuwe, hij is netjes naar waarde ingeschat, deskundig advies gehad, en een mooie camera er voor terug gekregen, ik ben heel vriendelijk geholpen en ze namen ook de tijd voor je. Zeker een goede winkel om daar al je camera spullen te kopen, ik zeg gewoon doen!!!

Georges V 18-06-2023

Fotomateriaal enz. Nelissen Mechelen Top winkel en Top toestellen.
Ga langs bij Nelissen en je gaat nooit teleurgesteld buiten, al koop je niet.
Kamera Express 19-06-2023

Bedankt voor het mooie compliment!

Daar word ik blij van zo op de vroege maandag ochtend!

Koos de Boer 17-06-2023

Gratis parkeren goede bereikbaarheid.
Advies en tips waardoor ik geld bespaard heb en een teleurstelling is voorkomen. Tevreden met mijn nieuwe Nikon Z camera weer naar huis gegaan.
Prima, goed bezig.

Marijke 17-06-2023

Zeer klantvriendelijke mensen. Begrijpen direct je vraag en komen met een antwoord en/of advies.

Peter 17-06-2023

Vandaag was ik bij Kamera Expresse in Capelle a/d IJssel om de Canon R7 aan te schaffen. Online had ik op de website gezien dat de camera hier op voorraad was en dat dit een van de grotere Kamera Express winkels is in de omgeving. Eenmaal in de winkel werd ik perfect geholpen door één van de medewerkers die mij alles vertelde over de camera. Dit is zeker een groot voordeel. Ze nemen de tijd voor de klanten om ze zo goed mogelijk te helpen. Uiteindelijk ben ik blij weer de winkel uitgegaan met een gloednieuwe Canon R7. Ik zal in de toekomst zeker terugkomen om eventuele nieuwe lenzen te kopen.

In de deze Kamera Express is ook een Café waar je koffie kan drinken en een plek om pasfoto's te maken. Perfect!
Kamera Express 19-06-2023

Fijn te lezen dat je zo goed geholpen bent, dat zie ik graag!

Je bent altijd welkom, ook voor jouw vragen.

John Oomen 16-06-2023

Zeer goede uitleg en adviezen.
Ruime keuze ( en hulp daarbij )
Mooie prijzen, grote voorraad van Div merken ,
Bij niet op voorraad een snelle levering .
Kamera Express 19-06-2023

Bedankt voor de mooie review!
Fijn te horen dat je tevreden bent.

Piet V 16-06-2023

Goed geholpen/geadviseerd in de winkel Capelle a/d IJssel, oude spiegelreflex ingeleverd en overgestapt op systeem kamera.

Lonneke 15-06-2023

Ik werd goed geholpen door de medewerkers. Ze vertelden welke camera's ze aan zouden raden en waarom.
Kamera Express 16-06-2023

Fijn te horen dat alles duidelijk uitgelegd werd, zodat jij zelf een goed besluit kan nemen!

Chris 14-06-2023

Camera Sony RX10 aangekocht bij Kamera express in Gent, prima service, vriendelijk en behulpzaam, ik heb een duidelijke uitleg gehad over het toestel.
Kamera Express 16-06-2023

bedankt voor het compliment.
Heel veel plezier met de Sony! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om deze te vragen aan ons. Dit kan zowel online als in de winkel .

Jacob Hakvoort 14-06-2023

Top service
Lens gekocht welke netjes thuis werd bezorgd
Kom bij deze winkel al 25 jaar, en altijd perfect geholpenen.

widekind 14-06-2023

Het personeel is deskundig en vriendelijk. Nooit het gevoel gehad dat me iets opgedrongen werdt of dat er perse iets duurders verkocht moest worden. Ze geven gewoon eerlijk en gedegen advies.

Ilse 14-06-2023

Vriendelijke verkopers. Omdat gewenst toestel niet voorhanden was in de winkel, hebben ze er eentje besteld zodat ik het eens kon bekijken voor aankoop. Wel spijtig dat er geen showmodel was, want buiten vasthouden was er dus geen mogelijkheid om het toestel even in actie te zien. (Verkoper is zelfs even gaan kijken in de verhuursectie van de winkel) Uiteindelijk met een ander toestel buiten gegaan (op advies van de verkopers). Ook hiervan was er geen showmodel, maar doordat ik ook dit toestel even mocht vasthouden, viel me op dat de grip hiervan beduidend beter was (voor mij).

Eric B. 13-06-2023

Normaal kom ik in Utrecht, maar deze keer geholpen in de winkel in Capelle waar de lens op voorraad was die ik op het oog had. Men werkt met een nummertjes trek systeem waardoor je weet waar je aan toe bent qua wachten, en daarna wordt er alle tijd voor je genomen om zaken door te nemen. Goede adviezen gekregen over de lens, maar ook andere accessoires die ik op het oog had voor de toekomst. De winkel tevreden verlaten.

D Jeurens 12-06-2023

Vriendelijk en professioneel personeel. Duidelijk en correct geholpen in de winkel bij het maken van mijn keuze. Ook toen drie dagen na mijn aankoop bleek dat het product in prijs was verlaagd was het geen probleem om het nieuwe verschil in aankoopprijs terug te krijgen. Kortom, erg tevreden!

Diana 12-06-2023

Ik koop al jaren mijn apparatuur bij Kamera Express. De service is goed en ze zijn altijd bereid tot het geven van goed advies. Vrijdag kocht ik een Canon EOS R5 en had nog een adapterring nodig voor mijn andere lenzen. Deze was niet op voorraad, maar ze hadden snel wat geregeld en na een kop koffie kon ik de hele set mee naar huis nemen.

W. van Poppel 11-06-2023

Ik ben op advies van familie + vrienden naar deze winkel gegaan vanwege het advies en de service na aankoop. Vooraf had ik een idee van wat ik wilde kopen, maar vooral een aantal specs waar het product minimaal aan moest voldoen. Na advies in de winkel kwam ik uit op een andere fotocamera met een betere kwaliteit en doorgroeimogelijkheden. Erg blij met mijn aankoop en vooral het advies. Zelfs binnen mijn budget gebleven.

Mark Overmars 10-06-2023

Ik wilde een nieuw camera met lenzen kopen en twee oude camera's inruilen. De nieuwe camera was echter vrijwel overal uitverkocht. Camera Express haalde de camera en lenzen terug van een van haar zaken in Duitsland en zo kon ik de camera toch binnen 3 dagen in ontvangst nemen. Dat werkte prima.

Ook boden ze de beste inruilwaarde voor mijn oude camera's. Hiervoor ben ik naar een van hun fysieke winkels gegaan. Ik moest daar wel een beetje lang wachten, maar de service was uitstekend en zeer vriendelijk.

Karin Jansen 10-06-2023

Eigenlijk zou je niet naar een fysieke winkel van Kamera Express moeten gaan ;-)
Je wordt daar namelijk heel hebberig. Ze hebben een prachtige collectie en fijne medewerkers die deskundig advies geven en je geen producten opdringen. Je krijgt de tijd om weloverwogen een besluit te nemen. Over dure aankopen (bijv. camera of objectief) of minder dure aankopen (bijv. fotoboek). Ik heb nog geen spijt gehad van mijn aankopen.

Lien 10-06-2023

Na al informatie gezocht te hebben op de website, welke makelijker en overzichtelijk is, naar Kamera express Arnhem gegaan.
Personeel neemt de tijd om je te helpen.
Fijne en rustige uitleg over verschillende camera's die ik op het oog had, gehad. De voor-en nadelen vd camera's werden besproken.

John 09-06-2023

Toen aangekondigd werd dat de Nikon Z8 camera uit zou komen heb ik een pre-order geplaatst. Kamera express was duidelijk in de communicatie wat de volgorde van uitleveren zou zijn. Enige tijd later ontving ik een mail dat de camera binnenkort zou arriveren. Omdat ik in de buurt werk van de vestiging in Arnhem ben ik eind van de week langs gereden en bij toeval waren de eerste camera's (ook die van mij) zojuist gearriveerd. Een hele investering deze camera en dan ook leuk om er nog wat vouchers voor Profotonet bij te ontvangen.

Wederom goed geholpen en nu aan het ervaren hoeveel beter de Z8 is ten opzichte van mijn vorige camera

Reinhard 09-06-2023

Heel vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen over de verschillende opties in het domein van fotografie en optica. Daarnaast ook snelle levering van wat niet in voorraad was om de producten te kunnen vergelijken, zonder aankoopverplichting.
Kamera Express 16-06-2023

Fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Daar word ik blij van.
Hopelijk tot snel weer.

Celina 09-06-2023

Kamera Express heeft me mijn gehele carrière nog nooit teleurgesteld. Hun leveringen verlopen altijd vlekkeloos en hun in-store service is ook altijd geweldig, welke medewerker ik ook krijg. Ze staan altijd klaar om de tijd te nemen om me goed te adviseren.
Ik kom nooit ergens anders meer omdat Kamera Express hands down de beste is voor mij.

Michael 08-06-2023

Ik heb Zondag 04-06-2023 de CANON EF 100MM F/2.8 L USM IS MACRO lens gekocht bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel.
Ik werd erg goed geholpen door een vakbekwame medewerker daar.
Ik heb de macro-lens direct uitgetest en ben erg tevreden met de resultaten en weet zeker dat ik erg veel plezier van de macro-lens gaat beleven.
Kamera Express 09-06-2023

Fijn te lezen dat je zo goed geholpen bent!
Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om even contact met ons op te nemen.

Debora 08-06-2023

Goed geholpen in de winkel. En omdat ze ook een goede online aanbieder zijn, zijn de spullen die niet voorradig waren in de winkel, de volgende dag al thuisbezorgd.