Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Henk 19-05-2020

Super behandeld

Via de site mijn camera uitgezocht, en in de winkel in Zwolle gekocht. Ben daar geweldig geholpen door verkoopster (*). Bood mij nog een drinken aan, alles goed uitgelegd, en volgens mij een goede camera aanbevolen. ik ging al voor de Lumix fz 1000. omdat het mij niet om filmen gaat, ( maar mooi meegenomen dat het erop zit.) vond ze dat ik een goede keuze had gemaakt. Heb nu even proef gedraaid 62 foto's geschoten en niet één mis. eerste mening is dan ook dat ze niets te veel gezegd heeft . Super.

Eduward 18-05-2020

De kwaliteit is goed, goede service, en klantvriendelijk bediening.

Charlie 18-05-2020

Kamera express is een goede winkel met veel keuze in apparatuur, behulpzame medewerkers en een goede service. Ik koop er bijna al mijn camera apparatuur voor fotografie en film. Tot nu toe is al deze apparatuur goed bevallen. Het is een betrouwbaar adres, de informatie is goed, de producten zijn kwalitatief en in het geval van defecten wordt er direct actie ondernomen.

Herma 18-05-2020

Op basis van de site en reviews ben ik bij Kamera-expres in Almelo gekomen.
Ik had een wensenlijstje opgesteld, daar hebben zij camera's bij aanbevolen en de lenzen.
Ik kreeg veel uitleg, wat beter was of niet. Ze demonstreerden ook veel, erg fijn.
Ik ben erg tevreden met de adviezen en de camera, canon eos 90d en de lenzen.

Piet Fleurkens 18-05-2020

Als beginnend hobby fotograaf op aanraden naar Kamera-express in Eindhoven geweest.
Zeer duidelijke uitleg gekregen van verkoper die alle tijd voor mij nam. Super mooie camera gekocht!

Karel Koch 18-05-2020

Kamera Express geeft zonder meerprijs 5 jaar garantie op mijn Phillips 43PUS7304 Ambilicht gekocht via de site voor €523.- De dag erna stond het op de site voor € 479.- gebeld en ik krijg het verschil van € 44.- terug. Alleen het beantwoorden van de mail die ik gestuurd heb (2 x) laat wel te wensen over ! Met de telefoon ging het beter ze hadden het erg druk en er waren wat zieken.

Monika 18-05-2020

Een zeer fijne en professionele camera winkel. Je krijgt de juiste advies, je vragen worden correct beantwoord en daarnaast zijn ze altijd zeer snel in het verzenden. Mijn nummer 1 winkel waar ik gegarandeerd zeker ben van de kwaliteit en aankopen voor mijn camera accessoires.

fransdw 17-05-2020

Vandaag een Olympus OMD1 mark3 gekocht.Ik had deze een dag van te voren gereserveerd. Ben prima geholpen. Had nog wat vragen over de flitsers deze besproken en deskundig advies gekregen. De volgende aankoop wardt zeker weer bij Kamera express.

vogelspotter 17-05-2020

Compact camera gekocht en de volgende dag in huis. Ik heb voor Kamera Express gekozen vanwege de goede landelijke dekking qua winkels voor het geval ik eens langs wil gaan.

Rotterdammer 17-05-2020

Prima winkel, vriendelijk personeel. Vaak goedkoper dan andere grote ketens. Heel overzichtelijk.

danny 17-05-2020

1 review
5 stars: Excellent
5 minutes ago
vandaag eos 90D kamera met alles erop…
vandaag eos 90D kamera met alles erop en eraan gekocht bij kamera express Capelle a/d Ijsel. zeer uitgebreid, deskundig advies gekregen en belangrijk: tijd speelde geen rol. Enthousiaste verkoper!!
dan 07-06-2020

Helaas maakt de set vanaf dag 1 geen scherpe foto's. 3 keer terg naar de winkel geweest maar zonder oplossing. Nu het advies gekregen om hem na te laten kijken door een extern bedrijf: zelf regelen en zelf betalen.....domper na goede start (service?, garantie?)

dan 07-08-2020

Dit (extern) bedrijf kon het niet verhelpen en hebben de set naar de fabriek in Duitsland gebracht. Helaas zonder oplossing. Uiteindelijk na 3 maanden en 800 km rijden en behoorlijk wat extra kosten de tamron lens (met verlies) weggedaan en andere lens gekocht. Kan nu eindelijk fotograferen.

J.C. de Bruin een te " vrede koper" 16-05-2020

NOOIT IETS KOPEN!!!!!!!!! Je wordt belazerd waar je bij staat!! Op 8 mei spullen gekocht waren alle op voorraad, de verkoper{of wat er voor door moet gaan} beloofde de volgende dag heeft U alles in huis.Dus niet een artikel en de rest?????? 4 dagen later weer iets en 5 dagen later weer iets en dag 6 inderdaad het laatste.Je mag wel UREN in de wacht bij de klantenservice hangen.Aardige mensen maar ook zij beloven van alles de doen niets!!!!!!O ja verkoper smeert je spullen aan die NIET op elkaar passen.
Kamera Express 21-05-2020

Beste J.C. de Bruin, onze excuses voor het verloop van je aankoop. Soms staan artikelen wel op voorraad, maar niet in het webshopmagazijn, waardoor het wat langer duurt voor we ze kunnen opsturen. Dit hadden we u beter uit moeten leggen. WE betreuren het dat u kennelijk verkeerd bent voorgelicht over een artikel.

Jan Riezebos 16-05-2020

Verkopers weten waar ze het over hebben. Spreken ook uit eigen ervaring. Zeer prettig geholpen.

Jan Zwager 16-05-2020

Dit was de tweede keer dat ik een Olympus camera heb gekocht in het filiaal in Breda, en nog meer dan de eerste keer zeer tevreden. Erg vriendelijk geholpen, alle informatie gekregen die ik nodig had, en, naast 5 (!) jaar garantie ook nog een voucher voor een cursus naar keuze. Die prijs van de set die ik heb aangeschaft was inderdaad de laagste en dus erg aantrekkelijk. Ik werd ook geattendeerd op de mooie promotie actie van Olympus wat de koop nog aantrekkelijker maakte. Kortom, een aanrader!

ivoha 15-05-2020

Mijn oude Sony a58 was defect en ik zocht een vervanger waarop ik mijn oude lenzen zouden passen. Na telefonisch contact waarin ik advies heb gekregen, heb ik de Sony a68 gereserveerd in de superstore Eindhoven. Daar heeft men mij verder geadviseerd over de a68 en evt andere opties. Het nodige is duidelijk uitgelegd door een vriendelijke en kundige medewerker.

Via Novum 15-05-2020

Superstore Capelle a/d/ IJssel. Goed advies en ruim de tijd genomen om wensenpakket optimaal in te vullen

Marco 15-05-2020

8 dagen geleden een Handy Recorder met accessoires besteld. Deze was op dat moment op voorraad. Na 3 dagen niets gehoord dus gebeld met de klantenservice. Het artikel zou gereserveerd zijn maar niet bekend voor wie. Vervolgens werd uitgezocht waar het product zich zou bevinden. Later die dag een mail dat het product succesvol aan mijn order zou zijn gekoppeld, met als toevoeging dat het weer 2 tot 4 dagen ging duren voordat het product zou worden verstuurd.

Na weer twee dagen wachten weer geen T&T code of enig bericht vanuit Kamera-Express. Wederom via mail contact opgenomen. Het bestelde product zou nu toch weer niet gekoppeld zijn aan mijn order, men ging het uitzoeken. Aangegeven dat als het dezelfde dag niet geregeld zou zijn ik mijn geld terug wil en de order mag vervallen. Daar werd volledig aan voorbij gegaan omdat men "op reactie van andere afdelingen moet wachten".

Vervolgens wederom een mail gestuurd met nogmaals het verzoek om de order te laten vervallen en mijn bedrag terug te boeken. Tot op heden nog geen reactie. Bellen is zo goed als onmogelijk, 28 mensen in de wacht. Ik doe hier nooit meer zaken mee. Ongelooflijk wat een slechte service. Ik wil mijn geld terug!
Kamera Express 16-05-2020

Beste Marco, dank voor je review. Ontzettend vervelend dat een en ander zo gelopen is, maar door de coronacrisis lukt het ons helaas niet iedereen op tijd te helpen. Onze excuses hiervoor. Je bestelling is inmiddels geannuleerd,

Edwin van den Bos 14-05-2020

Via internet is er bij een ieder te bestellen.

ik ben zeer te spreken over mijn visite bij de winkel in Zwolle, daar kreeg ik na mijn wens, een informatief antwoord met alle opties voor mijn beoogde aankoop.

Samen met de medewerker zijn alle voor en tegens doorgenomen, daar werd alle tijd voor genomen.

Resulterend in aanschaf van Canon 7d mark ii.

En nu dus al meerdere malen accesoires via de webwinkel aangeschaft

Paul 14-05-2020

Al jaren mijn vaste partner voor aanschaf van mijn fotoapparatuur. Steeds weer opnieuw de juiste prijs en goede service.

Hanneke 14-05-2020

Ik ben zeer tevreden! Zowel over de gekochte camera als over de service. Telefonisch werd ik geholpen bij het kiezen van de camera. Dit zodat ik vanwege Corona zo kort mogelijk in de winkel aanwezig hoefde te zijn. Ik heb de camera wel in de winkel gekocht omdat ik graag gebruik wilde maken van de inruilregeling. Zo kreeg ik ook nog geld terug voor mijn oude camera! Goed geregeld!
Kamera Express 02-06-2020

Beste Hanneke, bedankt voor de leuke review.
We denken graag met je mee, ook in tijden van Corona!

Marc Franck 13-05-2020

Eerste kennismaking met de Kamera Express winkel te Gent. Heel vriendelijk onthaal, goed advies en bediening mogen ervaren

Delagrange M 13-05-2020

Altijd blij, ik heb al mijn camera's gekocht, maar aan de andere kant heb ik zojuist een CF-geheugenkaart besteld, 1 deze was defect, ik heb hem op mijn kosten teruggestuurd, bij mij dezelfde defecte geretourneerd ........ zal het opnieuw op mijn kosten sturen! (ben in België, en het postkantoor is duur) Nooit het commerciële gebaar

Paul D 13-05-2020

Prima Shop snel geleverd (volgende dag)
Had een probleem met de accu van de DJI smart controller, gebeld naar klanten service en kon hem terug sturen of in een winkel inleveren. ben de volgende dag naar een vestiging in Arnhem geweest en kreeg gelijk een nieuwe mee. ik weet dat hoort ook zo maar hier doen ze het ook echt.
Bedankt KE.

Groetje Paul D

Verburgh 13-05-2020

Prima service , bij de klantenservice erg vriendelijk te woord gestaan , kwam met oplossingen en een prima advies. Ben erg tevreden over mijn LG55SK8500PLA, daarnaast een prima inruilprijs gekregen voor mijn oude tv.

Zuiderling66 13-05-2020

Ik heb al vaker producten gekocht bij KAMERA-EXPRESS en deze fa. is voor mij vertrouwd. Goede prijs, snelle en correcte levering en goede service