Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Martin 14-03-2022

Prime lens voor systeem camera snel gevonden en concurrerend geprijsd. De levering ging geheel zoals aangegeven, net als de afhandeling. De omschrijving was compact en correct, in de praktijk waren de foto’s naar beter dan de omschrijving deed vermoeden. Aandacht en vriendelijkheid dik in orde.

Ayhan 14-03-2022

Je kan het product uitproberen en je krijgt genoeg uitleg over het product.
Aal je vragen kan de medewerken beantwoorden.
Ze nemen de tijd voor je, zelfs als je met je eigen product een probleem hebt proberen ze altijd goed op te lossen.
En het product die ik heb gekocht is Sigma 150-600, het is fantastische lens!!!

Hans 13-03-2022

Ik was op zoek naar een compacte camera voor een beperkt budget, maar toch voor kwalitatieve foto's. Na het rondkijken bij de grote mediaketens, vond ik mijn zin niet en ben dan bij Kamera Express in Gent binnen gesprongen. Hier werd ik vriendelijk en professioneel geholpen bij de keuze van de juiste camera. Het is voor mij nog altijd aangenamer om bij een fysieke winkel terecht te kunnen voor een aankoop en eventuele service na verkoop. We zijn nu 3 weken verder en de camera voldoet aan mijn wensen; de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Noud 13-03-2022

Ik heb het vaker geschreven en tot op heden ben ik niet teleurgesteld over de winkel in Eindhoven, vakbekwaam, gemotiveerd, vriendelijk en service gericht personeel doet je vanzelf terugkomen, daarbovenop een winkel met ruime voorraad voor een goede prijs / kwaliteit verhouding

D. Mulder 13-03-2022

Vandaag bij Kamera-Express Amsterdam een Sony A7 III gekocht met 24-70 lens. Erg goed en zorgvuldig geholpen door Koen, hij nam uitgebreid de tijd om al mijn vragen te beantwoorden!

Roland 13-03-2022

Zeer professionele bediening. Achter de balie zitten mensen die hun job zeer goed kennen. Bovendien nemen ze tijd om aankoop te bespreken. Geeft een aangenaam gevoel.

Bart 12-03-2022

Online een camera besteld en betaald. Gekozen voor de optie afhalen in de winkel Breda. Erg tevreden over de klantvriendelijkheid. Uitgebreid uitleg gekregen over het gebruik van de camera.

Karen 12-03-2022

Vandaag een nieuwe lens gekocht. Kreeg duidelijke uitleg welke het beste past voor mijn fotografie wensen.
Daarnaast erg vriendelijk personeel. Nemen alle tijd voor je.

Jan 12-03-2022

De verkoper was zeer behulpzaam bij het zoeken naar een oplossing voor een slecht werkende afstandsbediening.

René 11-03-2022

Mijn camera was gevallen en beschadigd. Via deze winkel in Breda ben ik uitstekend geholpen bij het proces voor een prijsopgave en reparatie. Vandaag kon ik hem weer ophalen. De vriendelijke medewerkster bezorgde mij de camera terug met alle informatie die daarbij hoort.
Ik informeerde naar een andere camera waar ik mijn oog op had laten vallen. Op een deskundige en enthousiaste manier kreeg ik de informatie die ik wilde én zelfs een vrijblijvende bestelling van die camera, die nu niet op voorraad was. Ook het advies voor een bijpassende lens wat meteen raak. Precies wat ik zocht. Dus ze had meteen goed ingeschat wat ik wilde. Blij liep ik met mijn gerepareerde camera -en een bestelling voor een nieuwe op zak- weer naar buiten.

Peter Lissenberg 11-03-2022

Werd prima geholpen bij de winkel in Utrecht.
Thuis lukte de online bestelling niet, en werd ik prima bijgestaan door iemand van het landelijke nummer.

S. Mesker 11-03-2022

Ik heb een macrolens aangeschaft. Bij Kamera Express krijg je goede voorlichting. Ook mocht ik de 2 lenzen waar tussen ik twijfelde even proberen zodat ik een goede keus kon maken.

Jos 11-03-2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen bij het uitzoeken van een nieuw statief en schommelkop.
Ik ga nu nog vrolijker de natuur in.

Yan Verschueren 11-03-2022

Gisteren heb ik een grandioze en super vriendelijke service gehad bij Camera Express Gent. Oa. werden direct mijn Canon R5 en Canon 5D MarK IV sensors gereinigd. Heb een zeer duidelijke uitleg gekregen. Heb dan ook voor deze diensten niet getwijfeld regenkapbescherming, kaartje en reiningsproduct sensor aangekocht. Aangename ervaring!!

Marjan 11-03-2022

Vandaag in vestiging den Bosch kamera gekocht. Werden prima geholpen. Verkoper nam de tijd voor ons en gaf goede uitleg.
Kamera Express is top shop

J.Jeurninck 11-03-2022

Ik ben heel goed geholpen door de medewerker in Maastricht, en moet zeggen dat ze hun afspraken na komen. Ik stond ervan te kijken dat mijn camera als nog snel geleverd werd. Ook bij het afhalen van mijn Camera werd alles goed geregeld zodat ik zelf niets hoefde te doen voor het invullen van mijn verzekering die ik erbij had genomen.

BEER 11-03-2022

Ik ga al jaren naar deze winkel ,altijd goede service gehad en vriendelijke bediening.

Theo. 10-03-2022

Nog nooit gehad dat er iets niet live aanwezig was,en alle hulp met geduld.

Henk 10-03-2022

Voor een camera ga ik het liefst naar een winkel; uitproberen, in de hand hebben van het toestel. Goede ervaring met Kamera-Express, deskundig geholpen. Luisteren naar de wens van de klant.

Ru 09-03-2022

Bevestigde reservering niet aanwezig. Voor de zoveelste keer.

Online reservering gemaakt, bevestiging van reserving ontvangen: over 30 minuten ligt het klaar, het wordt 24u voor u vastgehouden.
1 uur later ben ik bij de winkel... tevergeefs! "Helaas meneer, u kunt weer gaan."
Kamera Express 14-03-2022

Dag Ru,

Het spijt ons dat het zo gelopen is. Zoals als je reactie op je andere reviews aangegeven doen we er alles aan om onze stock zo up to date mogelijk te houden zodat dit niet meer kan voorvallen.

rudy dupont 09-03-2022

Als pro-fotograaf is het nuttig zo weinig mogelijk verschillende leveranciers te hebben: hier bij K-E vind ik echt alles wat ik nodig heb, MET Europese(belgische) garanties, gunstige prijzen en snelle levertijden. Na bestelling de volgende dag al in gebruik. Het eigenlijk complete assortiment wordt nog ondertsteund door indien nodig persoonlijk advies of hulp bij een vraag. dit zowel online, telefonisch (maar het is best dat we niet allemaal teveel bellen), en de aangename babbels in de fysieke winkels. Graag ga ik de bestelling zelf eens afhalen in Gent, inderdaad voor die leuke babbel, wat extra inspiratie en een eventuele toevallige ontmoeting met gelijkgestemde fotografen. Tot binnenkort!

Sylvia Rutten 09-03-2022

Uitstekend geholpen, en mooie spullen aangeschaft, ook een oude camera met lens ingeruild,hiervoor ook een mooie prijs voor terug gekregen.Al met al dik tevreden.

Harry 09-03-2022

Na besloten te hebben een Canon systeem camera te kopen bij KameraExpress om mijn oude 30D te vervangen werd ik zeer goed en professioneel geholpen door Edwin in Utrecht. Mijn selectie van 3 camera's mocht ik uitgebreid proberen. De keuze voor de Canon RP met de 35mm lens en de EF-RF mount adapter blijkt de juiste voor mij te zijn. Een heerlijk lichte camera die ook voortreffelijke foto's maakt. En ik kan mijn canon EF lenzen blijven gebruiken.

Johan Karel Spiegelberg 08-03-2022

Wederom vandaag prima geholpen door een aardige verkoper, die niet alleen verkoopt maar je ook adviseert bij het doen van je aankoop.
Mooie winkel prettig ingericht en een prima kopje koffie voor de klant.

Ad 08-03-2022

Heb een online bestelling gedaan. Was de volgende dag in huis. Snelle en correcte levering. Artikel was deugdelijk verpakt.