Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Niels 29-09-2020

Kamera Express Almelo weet precies hoe ze de klanten moeten helpen! goed advies op maat en zeer nette medewerkers! ik zou hier zeker terug komen en aanbevelen bij vrienden!

Van Laarhoven Rudy 28-09-2020

Bij elk bezoek steeds vriendelijk ontvangen. Ook steeds meer dan genoeg info over wat je wil. je word nooit opgedrongen om iets te kopen, en je krijgt de tijd om erover na te denken eer je beslist. bij hen is klant de Koning.

René 28-09-2020

Er kon geen geheugenkaart meer in mijn spiegel reflex camera geplaatst. Dit werd veroorzaakt doordat een geheugenkaart defect was gegaan in de kamera en een stukje plastic is achter gebleven.

In de winkel in Maatricht hebben ze het stukje na knap professioneel werk van ca 15 minuten verwijderd. Probleem opgelost

Geen kosten, wat een service !

complimenten. IK ben al jaren klant en de service is echt geweldig !

marsoul 28-09-2020

prima service; mooi aanbod en aangename website ; prijzen zijn ook competitief ;

Patrice de Clippele 28-09-2020

Zowel via hun webshop als in hun winkels in Antwerpen en Dilbeek al gekocht en steeds heel vriendelijk. Zelfs toen ik dringend iets nodig had en ze het niet in vooraad hadden hebben ze speciaal opgezocht waar ik het toch nog kon vinden en hebben ze mij bij hun concurrent gestuurd.

Gia de Nooij 28-09-2020

Graag wilde ik een goede scanner kopen, en daar ben top bij voorgelicht en kreeg uitgebreide hulp bij het uitproberen. Ik ben super tevreden.

Ruud 28-09-2020

Kamera Express in Eindhoven is zeer goed bereikbaar en prima toegankelijk, zelfs met de huidige restricties i.v.m. Covid19. Er is heel veel keus in diverse camera-systemen. Het is dan ook goed om je daar vooraf op te oriënteren en kunt aangeven naar welke systemen je belangstelling uitgaat. De verkoper gaf mij binnen de kaders, die ik had aangegeven, terzake deskundig advies over de daarvoor beschikbare modellen en hun mogelijkheden. Ik kocht een Canon G5X MarkII. Een camera, die in mijn jaszak past en zeer ruime functionaliteiten biedt voor de fotografie van sport, portretten, natuur (macro) en panorama's. De afgelopen weken heb ik daarmee volop naar tevredenheid kunnen experimenteren.

Alex 28-09-2020

Recent meerdere aankopen gedaan bij kamera express. Deze werden te laat verzonden, en bij aankomst bleek het product beschadigd te zijn. Een eerdere keer was een bestelling ook al incompleet geleverd. Toen ik contact opnam, althans, probeerde om contact op te nemen, kreeg ik drie werkdagen later pas een reactie. Telefonisch contact was onmogelijk, ik werd vanzelf uit de wachtrij gegooid. De reactie van kamera express was dat het niet hun schuld was dat de producten beschadigd geleverd waren en het zou de schuld van post nl zijn geweest dat ik meerdere werkdagen heb moeten wachten op mijn 'morgen in huis' -bestelling. Na contact met PostNL bleek dit duidelijk de schuld van kamera express. Daarna nooit meer iets gehoord. geen excuses, geen 'wat vervelend, we gaan u helpen' of we lossen het netjes op. Zeer klantonvriendelijke behandeling. Ik ga hier nooit meer iets kopen.
Kamera Express 05-10-2020

Beste Alex, bedankt voor uw review.

Vervelend dat u wat problemen heeft ervaren met uw order. Ik zie dat hier inmiddels mail contact over is en dat we bezig zijn tot een oplossing te komen.

Jan Zanders 28-09-2020

Was opzoek naar lichtsterke lens en vanwege mijn goede ervaringen met Kamera Express me daar laten voorlichten over het gewenste product. De verkoper nam alle tijd om vragen te beantwoorden en mede door zijn klantvriendelijkheid heb ik een nieuwe lens gekocht.

Ger Versteeg 28-09-2020

Snel en vakkundig geholpen door personeel dat weet waar het over praat. Prima uitleg gekregen over mijn nieuwe camera

Remko Vermeer 28-09-2020

Ik ben super tevreden over Kamera Express. Het is een duidelijke website met de beste prijzen, een breed assortiment en veel productinformatie. Ik heb een Sony A6400 besteld en die had ik heel snel in huis.

Martin 28-09-2020

Geweldige service, vak bekwaam en zeer behulpzaam personeel, een aanrader voor iedereen, of jenu prof of amateur fotograaf bent.

Huub 28-09-2020

Kamers Express Maastricht heeft niet voor niets de naam "Superstore". Veel producten op voorraad en zeer vriendelijk personeel die je voorzien van de nodige info over de producten. Top service.

Siham 28-09-2020

Ik heb via deze site een TV LG 55UM7050 gekocht. De service is top en we zijn zeer tevreden over het product.

Thomas Donninger 28-09-2020

Erg tevreden met de service, alleen duurde het leveren van het product wat langer dan verwacht. Voor de rest erg fijn geholpen en blijf zeker een vaste klant :)

Carol 28-09-2020

Vanwege de corona was de gewenste camera niet in alle winkels voorradig. Daarom hebben wij een reservering gemaakt om de camera in Almelo te bekijken. Alles was netjes en perfect geregeld toen wij op afspraak in de winkel kwamen. Super service, zeer deskundige uitleg en prettig geholpen. In één keer klaar om onze nieuwe dienstverlening het aanbieden van product fotografie aan onze klanten aan te bieden.

B en G van Ruiswijk 28-09-2020

Wij hebben voor Kamera-Express gekozen omdat hun site zeer duidelijk is. Bovendien klantvriendelijk om snel te switchen een ander type camera. En na het stellen van een vraag er snel een adequaat antwoord komt. Wij kochten ca 3 weken geleden een Panasonic Lumix DMC-TZ100 met tas en extra accu. Inmiddels al veel foto's gemaakt onder allerlei omstandigheden en die zijn allemaal erg goed. Zeker vergeleken met onze vorige Niko Coolpix.

Kamera Express Rotterdam Centrum B.V. 27-09-2020

De verkoper heeft goed geadviseerd (bondig en duidelijk) en was behulpzaam. De after-service, c.q. binnendienst, was teleurstellend. Ik zou dezelfde dag nog gebeld worden voor de bezorging, maar dit was niet zo. Ik moest zelf bellen om een afspraak te maken, eerst 10 minuten wachten in een toetsmenu. De levering was ook niet compleet. Moest weer bellen. Vreselijk. Toch is het goed gekomen en ik zou toch nog een keer terugkomen.

C.van der Hoek 27-09-2020

Ik ging goed voorbereid naar de winkel, wist precies wat ik wilde hebben, ik was binnen 10 min klaar, het was al rond sluitingstijd dus verkoper handelde het snel af, ik zou mijn betalingsbewijs via de e-mail krijgen,wat niet het geval was, heb dag later gebeld en telefoniste heeft het wel ge'e-maild, beetje slordig van verkoper hij was denk ik te gehaast.
Kamera Express 28-09-2020

Beste C. van der Hoek, bedankt voor uw review.

Excuses dat de factuur niet direct is gemaild, allicht dat hij een foutje heeft gemaakt. Gelukkig heeft u deze alsnog in bezit gekregen.

Wilma 27-09-2020

Voor de aankoop van een nieuwe tv wilden wij deze toch wel eerst in het echt zien, en dat kan bij Kamera Expresse gelukkig nog. Beeld en geluid goed kunnen vergelijken in de winkel en een weloverwogen aankoop gedaan. De verkoper begreep wat voor ons belangrijk was en heeft ons goed advies heeft gegeven.

Bart 27-09-2020

Fysiek en online gezocht naar specifiek model welke niet meer zo makkelijk te vinden was bij andere betrouwbare zaken. Gelukkig dus hier wel. In korte periode meermaals contact gehad via mail alsook telefoon: snelle, vriendelijke en goede kennis(!) service. Aanrader!

Pauline 27-09-2020

Na 2 jaar sparen en 8 maanden op zoek te zijn geweest naar een nieuwe camera-body, ben ik naar de Kamera-Express store in Almelo gegaan. Hier 3 x voortreffelijk geholpen door verschillende medewerkers, waaronder de bedrijfsleider. Na wikken en wegen de Fuji XT3 aangeschaft, deze was net niet op voorraad en dus besteld, net op tijd voor een shoot die ik de week erop zou hebben.
Helaas kwam deze bestelling net niet op tijd binnen, waarna ik een demo-model heb mogen lenen van de winkel voor mijn shoot. Blown away door de service :)

Jan Wuuler 27-09-2020

Het is nu drie jaar geleden dat ik voor de keuze stond om van digitale camera te wisselen. Met de grote fotografie ervaring, was dat niet gemakkelijk, vooral ook wat betreft de objectieven. De website was én is uitgebreid en overzichtelijk en was voor mij de eerste stap naar een aankoop. Het assortiment en groot en duidelijk beschreven. Samen Kamera Express in Eindhoven heb ik toen de keuze kunnen maken. De gedegen kennis van de medewerker die zich een goed beeld wist te vormen van mijn wensen, leidde tot de perfecte keuze van twee objectieven met een bereik van 14 tot 150 mm. Pas geleden heb ik een nieuwe lens gekocht, vanwege een defect aan de lens 14-42 mm. Ook nu weer ben ik op een prettige en goede manier geholpen door de medewerker in Eindhoven. Naast mijn keuze, noemde hij nog andere opties die passend konden zijn. Ideeën die ik nog niet had en die getuigden van een brede kennis van de medewerker. Een ander belangrijk punt vond ik de regels van het Corona-beleid. Deze werden perfect nageleefd, welk een veilig gevoel gaf.

BenJS 26-09-2020

Ondanks deze rare tijden is het heel prettig en veilig in de winkel van Kamera Express Capelle en krijg je goede persoonlijke service. Iedereen houdt zich aan de 1,5 meter.
Ik ben heel blij dat we de laatst beschikbare 70-200mm lens Nikkor Z hebben kunnen bemachtigen. Deze werd snel uit het centraal magazijn gehaald. We zijn heel goed geholpen en komen zeker weer terug.

Rene Slootweg 26-09-2020

De shop geeft duidelijke informatie waar zowel de leek als de prof mee uit de weg kunnen. Er zijn prima sales acties en de gratis inleidende cursus fotografie is laagdrempelig. De klantenservice reageert goed op voice-mail en gewone mail. De actie met 5 jaar gratis garantie is erg aantrekkelijk en het tegendeel van andere shops die vaak extra willen verdienen aan een jaartje extra. De onderliggende Camex winkelketen is meer dan 40 jaar De maatstaf in Nederland