Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tonny en Annemieke 30-05-2021

We zijn ontzettend goed geholpen bij kamera express in den bosch.
We hebben hier onze eertse kamera gekocht en zijn dus zo groen als gras.
Met alle geduld zijn we geholpen en alles is goed uitgelegd.
Bij het ophalen van de camera zijn we ook perfect geholpen, even de app op onze telefoons zetten niks wat te veel en ze nemen voldoende tijd voor je.
We raden de winkel zeer aan
Kamera Express 10-06-2021

We delen onze camerakennis graag, zodat we voor iedereen de perfecte match kunnen vinden binnen de vele camera's die we hebben. Heel veel plezier met de aankoop en graag tot ziens!

Elisa 29-05-2021

Ik kwam mijn beginners camera omruilen voor een gevorderden camera. ik had wat onderzoek gedaan en de geschikte camera gevonden voor mijn budget. In de winkel kreeg ik eerlijk en professioneel advies. Uiteindelijk ging ik met een veel betere camera naar huis en voor een lagere prijs dan mijn budget. Tsjakka. Heel erg bedankt KAMERA EXPRESS Almelo.!!! Ik ben er heel blij mee :)
Kamera Express 10-06-2021

Eerlijkheid duurt altijd het langs ;). Mijn collega's proberen altijd de beste camera te vinden voor de eisen of verwachtingen die je als klant hebt. Wat super dat het hen wederom is gelukt!

Bert 29-05-2021

Ik heb opnieuw gekozen voor Kamera-express omdat ik gewoon heel tevreden ben over de vorig aankoop daar. De webwinkel is overzichtelijk en er wordt duidelijke informatie verstrekt. Een snelle afhandeling en snel geleverd. Dinsdagavond besteld en woensdagochtend in huis.

Tim 28-05-2021

Bij Kamera Express hebben wij de Philips 55PUS7805/12 - Ambilight (2020) gekocht. Wij hebben hiervoor contact gehad met de klantenservice. Wij werden goed en vriendelijk te woord gestaan. De TV was snel geleverd en werkt (nog steeds) ook naar behoren.

Annemarie 28-05-2021

Vandaag ontzettend goed geholpen door de vriendelijke /geduldige meneer K. in Utrecht.
Wij zijn enorm blij met onze camera de Olympus OM-D-E-M10 mark IV!
Dit is onze eerste camera die wij aan hebben geschaft. Als je nog niet zo veel weet over camera's adviseren wij zeker om je te laten informeren bij Kamera Express. Geen agressieve verkoop maar iemand die luistert naar je wensen en goed advies hierin geeft.
Ook een scherpe prijs en een leuk presentje bij de aankoop.. (een tegoedbon van 100,- om een mooie foto op posterformaat af te laten drukken).

Mijn verjaardag kan in ieder geval niet meer stuk!
Kamera Express 10-06-2021

Hi Annemarie, wat een mooi compliment over onze collega in Utrecht. Ik zal hen dit berichtje zeker doorsturen! Mocht je ergens tegenaanlopen tijdens het gebruik van je nieuwe en eerste camera dan helpen we je daar natuurlijk graag bij. Heel veel plezier met het ontdekken van deze topcamera.

Heijmans 28-05-2021

Duidelijke site , ik ben bij kamera expres terecht gekomen via de radio reclame.
Afspraak gemaakt. En daags later mijn canon EOS M50 opgehaald. Goede uitleg en een leuke prijs👌👌👌👌

RK 28-05-2021

Overzichtelijk en klantvriendelijk. Top service! Wat chagrijnig door het regenachtige weer kwam ik binnen. Nadat ik was geholpen door de klantvriendelijke en humoristische verkoper, ging ik naar buiten met een glimlach van oor tot oor en ook nog eens de trotse bezitter van een Canon 90D!!!

Erica 28-05-2021

Vanochtend mijn ‘eerste’ camera aangeschaft bij Kamera Express. Een heel uitgebreid advies gekregen, met veel enthousiasme en passie verteld. Ontzettend tevreden met mijn aankoop! En gewoon een fijn, gezellig uitje in de winkel gehad :-) aanrader!!
Kamera Express 10-06-2021

Hi Erica, wat leuk om dit te lezen! Onze passie voor fotografie en film kan inderdaad aanstekelijk werken ;). Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Jacob Ekkes 28-05-2021

Helderre folder, zeer goede hulpverlening, goede deskundige en geduldige verkopers in de winkel en een geweldige uitgebreide assortiment. Kortom: geweldig

Wouter 27-05-2021

Ik was al enkele dagen aan via internet aan het oriënteren voor een nieuwe spiegelreflex camera (zakelijk gebruik) én compact camera (voor privé gebruik)
Vervolgens de winkel van Kamera Express in Eindhoven bezocht. Hier werd ik vriendelijk ontvangen en nam men uitgebreid de tijd om me te helpen in mijn keuze. Uiteindelijk met 6D Mark II en een Panasonic camera de deur uitgelopen.
Kamera Express 10-06-2021

Hi Wouter, fijn te lezen dat je uiteindelijk, met een beetje hulp van ons, geslaagd bent ik onze winkel. Veel fotoplezier!

Frida 27-05-2021

Fijne winkel. Heb goed advies gekregen en men nam de tijd.
Ben je op zoek naar een nieuwe camera is deze zaak aan te bevelen.

Erik 27-05-2021

Ik kom altijd graag bij Kamera Express, je wordt altijd goed geholpen en nemen alle tijd voor een goed advies.
Ik zat erg te twijfelen tussen twee camera's, alles naast elkaar gelegd en bekeken is het uiteindelijk door goed advies de Nikon D850 geworden. als een zeer tevreden klant naar huis, top!!

Rensjuh 27-05-2021

We hebben een lens gekocht: TAMRON 18-200MM F/3.5-6.3 DI II VC CANON. Een erg fijne service en leuk winkel personeel. Een goede aanrader.

Hester 27-05-2021

Medewerker had echt verstand van zaken, dacht in alles mee en gaf advies zonder mee te wegen waar de winkel het meeste aan zou verdienen. Topservice dus.

sabrina 26-05-2021

Door de jaren heen steeds meer naar Kamera Express getrokken door de goede en snelle service. Zowel bij online bestellingen als ook aankopen in de winkel. Altijd goed geholpen door goed kundig personeel. Men neemt ook altijd de tijd om eventueel iets verder uit te leggen of toe te lichten. Deze week tevens mijn sensor laten reinigen van mijn sony fullframe camera. Ik vond dit eerlijk gezegd wel even wennen om dit ook bij Kamera Express te laten doen maar de snelle service (ik kon wachten terwijl de sensor werd schoongemaakt) in combinatie met mijn eerdere ervaringen hebben mij toch doen besluiten ook het onderhoud eens bij Kamera Express neer te leggen. Ook dit is geheel naar wens verlopen. Supersnel en met alle aandacht.
Kamera Express 10-06-2021

Hi Sabrina, wat ontzettend om te horen dat je zo blij bent met onze service. Wij nemen graag de tijd voor onze klanten, zodat we zeker weten dat je met de juiste apparatuur terug naar huis gaat. Wij hopen je dan ook nog veel vaker van dienst te mogen zijn.

Wil, Oosterhout 26-05-2021

We hebben maandag in de winkel gekeken naar een systeem camera, de uitleg door de medewerkster was echt heel bijzonder. Ondanks de grote drukte in de winkel nam zij alle tijd voor ons. Op basis van onze wensen heeft zij ons getipt over de Sony RX10 IV camera. Wij waren direct enthousiast. Een paar dagen laten bezinken en vandaag de camera gekocht.
Uitstekende winkel met heel behulpzame medewerkers die er echt verstand van hebben en goed adviseren. DIKKE 10.
Kamera Express 10-06-2021

Beste Wil, wat goed om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen bij je zoektocht naar een nieuwe camera. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop.

Ger 26-05-2021

Vakkundig advies. We werden vriendelijk te woord gestaan. Ruim gesorteerd.

Yuri 26-05-2021

Jullie vragen 3,99 verzendkosten om een cadeaubon van 30 euro op te sturen? Belachelijk, dat is meer dan 10 procent! Ik heb hem snel uit de 'winkelwagen' gehaald. Ik stop zo wel 30 euro in een envelop, maar of die nu bij Kamera-Express gaan eindigen is nog maar de vraag.
Kamera Express 01-06-2021

Hi Yuri, boven de 50 euro is gratis verzending. Helaas dus ook voor een cadeaubon van 30 euro moeten wij verzendkosten rekenen. Je kunt er natuurlijk ook 1 aankopen in 1 van de winkels. Sorry voor het ongemak!

miranda 25-05-2021

Het personeel was zeer vriendelijk bij binnenkomst, gaven mij goede uitleg bij de vragen die ik had over de camera wat ik wilde kopen waardoor mijn keuze makkelijker werd.

Femke 25-05-2021

Vandaag de Canon EOS RP aangeschaft bij Kamera Express Breda.
Heel vriendelijk en goed geholpen door een van de medewerksters. Duidelijke uitleg en advies en er werd goed met me meegedacht.

J Nugteren 25-05-2021

Nieuwe Canon Body gekocht in het filiaal in Breda, super goede service, aardige en gespecialiseerde mensen die mij geholpen hebben. Bij een probleem werd ik erg aardig en goed geholpen, naar het probleem wordt nu ook meteen gekeken, erg netjes allemaal! Zeer tevreden over kamera express Breda.
Kamera Express 04-06-2021

Bedankt voor deze review! Wij nemen graag de tijd voor onze klanten, zodat we de perfecte camera voor je kunnen vinden. Ik zal doorgeven aan mijn collega's van de winkel in Breda hoe tevreden je bent met hun service.

Meike 25-05-2021

Fijne en duidelijke uitleg van de medewerkers. Ze luisterde erg goed naar mijn wensen en zochten naar een passend product voor mij.

van de Looij 25-05-2021

Voorafgaand aan de aanschaf, was ik zeer goed en deskundig geholpen in de winkel van Eindhoven. Ondanks dat het wat drukker was, werd de tijd genomen voor uitleg en mocht ik ook het een en ander uitproberen. Daarnaast werd ook bij het afhalen de nodige tijd genomen om alles te controleren voordat ik het meekreeg. Prima service tot dusver.
Kamera Express 04-06-2021

Bedankt voor je review! Wij nemen graag de tijd voor onze klanten. Ook als het om een kleine aankoop gaat of het wat drukker is in de winkel. Ik zal mijn collega's van de winkel in Eindhoven laten weten hoe tevreden je bent met hun service.

aronvanz 25-05-2021

top drone gekocht bij Kamera express, snel bezorg en blijft stabiel in de lucht hangen, alleen jammer dat er geen papieren handleiding bij zit.
Kamera Express 04-06-2021

Hi Aron, bedankt voor je review. Wij begrijpen heel goed dat een aantal van onze klanten liever een papieren handleiding meegeleverd krijgt. Helaas is dat niet meer bij alle producten vanzelfsprekend. Veel van onze leveranciers hebben er wegens milieuredenen voor gekozen deze online aan te bieden. Wij hebben de handleiding dan ook bij veel van onze producten op de productpagina staan ter ondersteuning. Mocht je ergens toch niet uitkomen, dan zijn wij natuurlijk van harte bereid je hierbij te helpen!

Roland Honing 24-05-2021

Vandaag in de vestiging Zwolle een Canon EOS M50 Mark II met de nodige accessoires aangeschaft. We moeten er nog mee aan de slag maar de wijze waarop wij zijn geholpen en geadviseerd belooft al veel goeds. Heel prettig om zo geholpen te worden. Als we enige ervaring hebben opgedaan volgt nog een verder review.
Kamera Express 04-06-2021

Beste Roland, bedankt voor je review. Wij zijn zeer benieuwd naar je mening over je nieuwe camera en wensen je veel plezier met het ontdekken hiervan. Mocht je vragen hebben dan weet je ons te vinden ;).