Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nijland 07-01-2023

Zijn goed geholpen door Qiunten in de winkel in Almelo.
Heeft ons goed geadviseerd over de aankoop van onze nieuwe smart tv
Kamera Express 09-01-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe televisie, dat wordt flink veel Netflixen :)

MGS van Tooren 07-01-2023

Weer goed geholpen bij mijn camera keuze. We hebben alle mogelijkheden bekeken en zo een weloverwogen keuze gemaakt
Kamera Express 09-01-2023

Fijn dat je een weloverwogen keuze hebt kunnen maken. We hebben graag geholpen!

Leo 07-01-2023

Ik vind het een hele mooie winkel met heel vriendelijk personeel en ook heel vakkundig. Wat we ook vragen, niets is teveel en alles wordt stap voor stap uitgelegd wat we niet weten. Wat ook nagestuurd zou worden, werd ook daadwerkelijk zoals afgesproken op tijd bezorgd. Echt een aanrader om naar deze winkel toe te gaan!
Kamera Express 09-01-2023

Dankjewel Leo, dat lezen we natuurlijk graag. Super dat het hele proces zo goed is verlopen. Veel plezier met jouw bestelling.

MZ 06-01-2023

Deskundig advies. Eerlijk en vriendelijk. Ze vragen goed door welk doel je hebt met fotograferen en baseren daarop een scope van camera's die geschikt voor je zijn. Scherpe prijzen en er wordt je zeker niet meteen de duurste aanbevolen. Fijne service!
Kamera Express 09-01-2023

Goed om te lezen dat alles naar wens was. We wensen je veel plezier met jouw nieuwe camera!

Gerard 06-01-2023

Fijn personeel en vakkundig. Gaan goed in op je vragen. Heb al jaren ervaring met kamera express.
Kamera Express 09-01-2023

Super dat je al jaren bekend met ons bent Gerard, daar worden we blij van! Tot de volgende keer.

Wilma 06-01-2023

Fijn personeel die goed meedenkt en die echt advies geven en niet gewoon het duurste aanraden...
Kamera Express 09-01-2023

Dat is altijd ons streven, de beste optie voor wat iemand echt nodig heeft. Fijn dat dit wordt gewaardeerd!

Vera 06-01-2023

Goede info gekregen, alleen met het naleveren van extra batterij was dit de verkeerde en ik moest verzendkosten betalen terwijl ik het in de winkel kwam ophalen.
Kamera Express 09-01-2023

Dat is inderdaad vreemd. We kunnen aan de hand van jouw review niet jouw gegevens terug vinden. Zou je ons even willen mailen via reviews@kamera-express.nl met jouw review en ordernummer? Als je inderdaad verzendkosten moest betalen voor een levering in de winkel, gaan we die natuurlijk aan je terugstorten!

Matthijs 06-01-2023

Kamera Express is en blijft een fantastische winkel. Goede service en advies van de KE medewerkers. Het is altijd druk in de winkel maar eenmaal aan de beurt word je in een ontspannen sfeer vakkundig geholpen!
Kamera Express 09-01-2023

Wat een compliment, dankjewel Matthijs! We doen inderdaad ons best iedereen zo goed mogelijk te helpen, waardoor je soms even moet wachten voor je aan de beurt bent.

Philippe D'Hooghe 06-01-2023

Het was een uitgebreid bezoek. De persoon die me hielp (ik vroeg zijn naam niet) was de hele tijd erg vriendelijk en enorm geduldig (want ik kan belastend zijn met al mijn vragen en redeneringen). Hij gaf prima advies en ik heb uiteindelijk denk ik voor mijn situatie de beste keuze gemaakt. Er is zelfs hulp bij gekomen door een collega om de negatieven die ik wilde laten digitaliseren in het systeem te stoppen, ik wist niet dat het op voorhand via de website moest. Alles verliep heel vlot.
Kamera Express 06-01-2023

Geen enkel probleem! Mochten we iets niet weten dan doen we alsnog ons best om dit voor je uit te zoeken. Fijn dat al jouw vragen zijn beantwoord en je een weloverwogen keuze kon maken.

Iris 06-01-2023

Klantvriendelijkheid en vakkennis is meer dan goed. Personeel neemt de tijd voor je en service is top! De website is duidelijk en handig in gebruik. Ik maak vaak gebruik van de verhuur service die in de winkel erbij zit. Dat maakt de keuze als je iets wil aanschaffen een stuk makkelijker, omdat je het dan uitvoerig kan testen.
Kamera Express 06-01-2023

Slim, zo kun je een product toch net even wat uitgebreider uittesten voor je tot aankoop over gaat. Ook kun je de huurprijs als korting krijgen op jouw aankoopbedrag!

Tanja 05-01-2023

Fijne winkel, de medewerkers nemen de tijd voor je. Goede info gekregen en tips.
Kamera Express 06-01-2023

Dat lezen we graag. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden!

J. Huizinga 05-01-2023

Na wat enige problemen met de afdeling reparatie, veel over en weer gesproken te hebben. Zijn ze meer dan coulant geweest en hebben wij alsnog een nieuwe televisie bij Kamera express gekocht. Mede door de vriendelijkheid en medewerking van hoofd klantenservice.
Kamera Express 06-01-2023

Fijn dat we er samen uit konden komen!

Marc Huis in 't Veld 05-01-2023

Vandaag in Almelo de bestelde lens opgehaald, weer prettig geholpen, en men neemt de tijd.
Kamera Express 06-01-2023

Zo lezen we het natuurlijk graag!

Evelien 05-01-2023

Goede uitleg en begeleiding bij aankoop van mijn eerste systeemcamera, medewerker dacht goed mee met onze wensen.
Kamera Express 06-01-2023

Gefeliciteerd met je eerste systeemcamera en veel plezier met het ontdekken!

Ilonka 05-01-2023

Bij Kamera-Express Arnhem zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Eerst mijn oude, gevallen camera laten zien en goed advies gekregen. De diagnose (printplaat kapot) leek precies te kloppen met wat ik na het vallen had gemerkt (hij maakte nog één foto, daarna niets meer). Die vakkundigheid geeft vertrouwen.
Er werd goed meegedacht in mijn twijfelproces tussen een tweedehands Canon 80D en een nieuwe 90D. De voors en tegens werden helder uitgelegd en er werd niet aangestuurd op een bepaalde keuze. Heel fijn! Uiteindelijk gekozen voor een nieuwe, waar ik heel gelukkig mee ben:-)
Kamera Express 06-01-2023

Oei, het is nooit leuk afscheid te moeten nemen na een val. Aan de andere kant heb je nu wel weer een prachtig exemplaar in the pocket. Veel plezier met jouw 90D!

Brigitte 05-01-2023

Geïnspireerd door het perfecte plaatje, ging ik met 0 kennis naar kamera express voor aankoop van een goede basis camera. De verkoper gaf me helder advies over aankoop van mijn eerste systeemcamera.
Blij met mijn aankoop.
Kamera Express 06-01-2023

Superleuk dat je door het Perfecte Plaatje geïnspireerd bent geraakt. Heel veel plezier met jouw nieuwe camera ontdekken en de wondere wereld van fotografie natuurlijk!

guido 04-01-2023

zoals steeds geen parkeerproblemen en zelfs gratis in de buurt (kom niet in centrum Antwerpen) - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - prima website - goedkoopste prijzen en zelfs prijsgarantie - top
Kamera Express 06-01-2023

Fijn dat de hele ervaring naar wens was. Daar zijn we blij mee!

JPW 04-01-2023

Het is heel fijn, om als fotograaf, geholpen te worden door professionals die ook hart voor fotografie hebben.
Kennis en passie van toen en van nu.
Dat zie je nog maar zelden.
Ik kan dan ook deze winkel, en het personeel, heel erg aanraden.
Zelf kom ik hier al jaren.
Kamera Express 06-01-2023

Bedankt voor het aanraden en natuurlijk dat je al jaren bij ons komt. We zijn hier inderdaad allemaal gek op fotografie en zullen dan ook altijd met plezier adviseren!

Marc Huis in 't Veld 04-01-2023

Camera gekocht bij Kamera-express Almelo, fijn en uitstekend geholpen. We kwamen er voor vervanging van een oude spiegelreflexcamera. Goede uitleg van wat en waarom. Camera op zicht besteld was er de volgende dag al en zoals afgesproken een bericht via de mail. Camera gekocht en met een goed gevoel de winkel verlaten
Kamera Express 06-01-2023

Dat is het belangrijkste, dat je gevoel na de aankoop goed is. Zo weet je dat je de beste keuze hebt gemaakt. Veel plezier met jullie nieuwe camera!

Louis 03-01-2023

Erg vriendelijk én deskundige medewerkers. Ik word hier altijd naar volle tevredenheid geholpen. Ook nu weer bij de aanschaf van mijn Sony RX10MarkIV.
Kamera Express 03-01-2023

We doen ons best. Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

JurgenMaassen 03-01-2023

Hele goeie service. Ik heb vandaag 2 nieuwe Sony objectieven gekocht en wat oudere spullen ingeruild. Verkoper nam zich alle tijd, alles is prima afgehandeld.
Kamera Express 03-01-2023

Slim om je oude gear in te ruilen, met een mooie korting op je nieuwe spullen. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Henk van Norel 03-01-2023

Canon EOS R7 Body + RF-S 18-150mm F/3.5-6.3 IS, en STM + EF - RF Mount Adapter aangeschaft. Fijn geholpen in de winkel in Zwolle. Na reservering werd ik direct gebeld met de vraag wanneer ik het gereserveerde wilde ophalen (22-12-2022). Teven een Canon RF 100-400mm F/5.6-8 IS USM Lens. Fijne camera met heel veel mogelijkheden. De kropfactor bepaalde mijn keuze voor deze camera. Hierdoor een groter zoom bereik.
Kamera Express 03-01-2023

Mooi dat je een fijne ervaring hebt gehad in Zwolle! We wensen je veel plezier met je nieuwe apparatuur.

Dianne 02-01-2023

Ik ben heel goed geholpen in de winkel! Ze namen ruim twee uur de tijd om me te adviseren. Nog steeds erg tevreden met mijn aankoop!
Kamera Express 03-01-2023

Zo weet je in ieder geval dat je een goede keuze hebt kunnen maken. Mocht je achteraf alsnog vragen hebben, weet je ons te vinden.

WilJan 02-01-2023

Kamera Express is the way to go. Zeer goede winkel en zeer goede webshop. Alles keurig geleverd. Ben zeer blij met mijn nieuwe Insta360 X3 camera en toebehoren.
Kamera Express 03-01-2023

Dankjewel! Veel plezier met jouw nieuwe Insta360.

rinus baak 31-12-2022

Goede en bekwame ondersteuning bij mijn aankopen. Geen advies in belang van de verkoop maar meedenken is als positief ervaren.
Kamera Express 02-01-2023

Fijn dat je dit zo ervaren hebt, want dit is inderdaad hoe wij te werk willen gaan. Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken!