Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

eline96 31-01-2021

Statief gekocht bij kamera express wilrijk en zeer goed geholpen geweest met het uitzoeken naar een goed statief voor mij.

Rik 31-01-2021

Prima en gebruiksvriendelijke webshop. LG OLED65GX6LA besteld. Dezelfde dag heeft de vervoerder telefonisch contact met me opgenomen om een afspraak voor de levering te maken. De TV is de volgende dag geleverd, precies zoals de website aangaf.

Brenda Bijen 31-01-2021

Handig en snel, goeie customer service-chat. Ben blij met mijn nieuwe Canon C100 mark II. Een goede upgrade van de mark I.

deevit78 31-01-2021

Top service! Onze 75"Philips TV heeft het helaas na 4 jaar begeven, gelukkig hadden we 5 jaar garantie aangevraagd bij aanschaf van het bewuste toestel. Deze was tot onze grote spijt niet meer te repareren. Vervolgens samen met enkele medewerkers van Kamera Express gezocht naar een goed alternatief. Dit is gelukt en we zijn dan ook ontzettend tevreden met onze nieuwe TV / Soundbar.

Guy 30-01-2021

Ik ben een beginnende fotograaf en was op zoek naar een veelzijdig toestel. De medewerker heeft mij gevraagd wat voor soort fotografie ik wil gaan doen. Mijn interesse gaat uit naar natuur en dieren. De winkelmedewerker heeft verschillende toestellen laten zien, de voor- en nadelen besproken en ook tips gegeven hoe ik goede foto's kan maken. Zeker een meerwaarde om je toestel in deze winkel aan te kopen.!

Pieter Klep 30-01-2021

Supergoede acties (200,= extra korting en gratis accu voor mijn Sony DSC-RX10m4), 's avonds laat besteld en daadwerkelijk de volgende dag in huis. Kamera-Express maakt belofte waar.

Samsung UE55TU8000 30-01-2021

Goede winkel,
Fijne klantenservice. Snelle levering
Ontzettend blij met de tv

Bouke 30-01-2021

Canon camera aangeschaft bij Kamera-express. Na lang wikken en wegen op de site alle info gevonden die ik nodig had om de voor mij juiste keuze te kunnen maken. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van verloop, Zeer snelle levering. Top!

Jan 30-01-2021

Zeer tevreden met deze winkel, gezien de vriendelijke behandeling en de goede begeleiding en voorlichting bij aankoop van het product

Jan V 30-01-2021

snelle en correcte levering van de nikon D750 en andere bestelde producten en een goede aanvulling van mijn D500 die eveneens bij kamera express is gekocht.

Martijn 30-01-2021

Snel antwoord op mijn vragen en een mooie en volledige offerte gemaakt voor de onderdelen die ik wilde kopen.
Vriendelijke medewerker die me goed heeft laten nadenken over de diverse mogelijkheden vooraf gaande aan de koop.

Leppers 29-01-2021

Panasonic Leica DG Nocticron 42.5mm f/1.2 Asph. Power OIS opgehaald in Capelle aan den IJssel.
Ik heb de lens besteld, waarna ik na een paar uur een email ontving dat de lens op lag mij te wachten. Lens opgehaald, snel en Corona veilig verlopen. Volgende keer weer.

Fabiola Bonke 29-01-2021

Na vele camera's dan maar weer eens een nieuwe. Mijn twijfels werden volledig weggenomen door het professionele advies en het meedenken van V. (medewerker Breda), Een zeer fijn mens-tot-mens gesprek en dus vele malen meer, in mijn ogen, dan de vele dozenschuivers. Ook later bij contact met andere collega's om dingen bij te bestellen, werd ik fijn te woord gestaan en nam men de tijd voor mijn vragen. Ik zal mijn aankopen in de toekomst zeker hier weer doen.

leo luyckx 29-01-2021

Prima shop , goede service, oordeelkundig advies, snelle levering. Vriendelijk personeel en ook goede prijs voor inleveren van lenzen.

joke van wieringen 29-01-2021

Ik heb geen verstand van techniek maar wel van kleur. (door mijn hobby schilderen). Mijn foto's kwamen niet over op mijn laptob. Ben toen door Kamera Express fantastisch geholpen met het uitzoeken van een monitor die bij mijn laptob paste. En dat is allemaal via de mail gebeurd. Had al eerder een goede ervaring gehad met het uitzoeken van een camera. Zij kunnen niet meer stuk bij mij.

Lia S 29-01-2021

Na wat strubbelingen via de webwinkel mijn Canon EF 16-35 L F4 lens ontvangen met de beloofde goedkope prijsgarantie. Kamera Express doet wat hij beloofd!

Bouke Feunekes 29-01-2021

De webshop van Kamera Express werkt prima, accuraat en snel. 's Avonds om 23 uur besteld, volgende morgen om 10 uur in huis, ondanks de drukte bij Post.nl. Verpakking in orde, lens uitgepakt en direct geprobeerd. Werkt prima.

Carla 29-01-2021

Top winkel!
Zowel online als de echte winkels.
Groot assortiment en goed en kundig personeel.
Je wordt er altijd goed geholpen.
Vaak ook de scherpste prijzen.
Een aanrader.
Ik heb een Sony RX10 iv gekocht en ben er Superblij mee. Nu met €400 korting t/m 31/1/2021.
Sla je slag!

Peter Janssen 28-01-2021

Helaas was een fysiek winkelbezoek niet mogelijk door de coronamaatregelen. De website is gelukkig duidelijk wat een keuze maken niet zo moeilijk was. Goed inruilvoorstel gekregen voor mijn APS-c apparatuur en overgegaan naar full frame. Daarbij telefonisch goed advies gekregen van de verkoper, waarna de koop snel gesloten was en ik een dag later de nieuwe camera in huis had. Vaker apparatuur gekocht bij KameraExpress en altijd dik tevreden.

Koert 28-01-2021

Geweldige shop, ik ben dan ook helemaal om! Goede service, zelfs via de telefoon en ze weten je alles te vertellen over de producten. Daarom ook nu weer een nieuwe camera aangeschaft via hen, dit keer de Sony a6100, geweldig apparaat en nu met hoge korting en 2 lenzen, top dus.

Matty van de Vijver 28-01-2021

Duidelijke webshop. Snelle afhandeling. En vooral een snelle levering.
Tevreden.

Chris 28-01-2021

Ik heb deze aanbieding van de Sony Cybershot DSC-RX10 mark IV op de site gevonden. De uitleg was zeer overzichtelijk met een prima prijs. Als filmcineast ga ik deze camera hoofdzakelijk gebruiken om te filmen als backup voor mijn Sony PXW-Z190. In de winkel kreeg ik de nodige uitleg met de nodige kennis en vriendelijkheid.

hans 28-01-2021

zeer slechte website en ondersteuning Wachtwoord opnieuw instellen werkt niet en wordt ook niet behandeld op de website
Kamera Express 28-01-2021

Beste Hans, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u uw wachtwoord niet kon herstellen. Er zit momenteel inderdaad een bug in de website waardoor dit niet lukt. Ik heb dit zojuist handmatig voor u aangepast en u zou nu weer moeten kunnen inloggen.

Saskia 28-01-2021

Paar weken geleden Canon sx70 gekocht via de site. Voor deze zaak gekozen omdat je (gegeven Covid19) zelf kon afhalen bij één van de distributiecentra, dit was voor mij binnen 20 km. Dit werkte prima, besteld en zelfde dag opgehaald. Service heb ik verder nog geen ervaring mee, het geleverde was gewoon goed.

Joep Luijckx 28-01-2021

Per ongelijk de verkeerde camera besteld .Opgebeld ! Ik werd zeer goed geholpen en mijn goede camera kwam binnen enkele dagen binnen