Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

K. Leistra 17-08-2020

Goede service en advisering over de aankoop van onze nieuwe tv. Snelle levering en hulpvaardige medewerkers.

D. 17-08-2020

Laagste prijs garantie wordt groot mee geadverteerd op de website. Bij controle blijkt dit ook een addertje onder het gras.

Product wat ik wilde bestellen bij mediamarkt aanzienlijk goedkoper aangeboden. Toch maar even gebeld om te dubbelchecken alvorens te bestellen en wat blijkt?

"daar doen we niet aan mee. mediamarkt kunnen we niet mee concurreren"

Dus pas op en bel voor je iets besteld mocht je het elders goedkoper vinden!
Kamera Express 18-08-2020

Beste klant, bedankt voor je review. Allereerst mijn excuses,
ik merk dat onze laagste prijs garantie niet altijd even duidelijk is. Uiteraard stellen wij voorwaarden. Daarin is te zien dat Speciale (tijdelijke) acties zijn uitgesloten. Het artikel moet vanuit voorraad leverbaar zijn en deze claim is alleen geldig vóór aankoop van een product. Wij hopen dat dit meer duidelijkheid geeft.

Rvooster 16-08-2020

De site geeft een ruime keuze. De prijszetting lijkt me correct. De aankoop werd vlot uitgevoerd. De verlengde garantieperiode is een positieve faktor.

Ben Valentijn 16-08-2020

Ruilde mijn videocamera Panasonic HC--X1 (3.5 Jr oud, weinig gebruikt) in tegen aankoop van de videocamera Panasonic HC-1500E. De mij aangeboden inruilprijs was heel gunstig en daarop besloot ik tot directe aankoop van laatstgenoemde camera. De behandeling was zeer vriendelijk en tegemoetkomend. De aankoop deed ik in de vestiging in Capelle a/d IJssel.

Mark 16-08-2020

Werd goed en duidelijk geholpen met het kopen van een Canon spiegelreflex, nu zijn wij helemaal compleet om mooie foto’s te kunnen maken.

A. Morcus 16-08-2020

Kamera Express is tegenwoordig gewoon dé winkel om je foto apparatuur te kopen. Via hun prima website zag ik dat de camera die ik op het oog had, de Sony HX 400v, bij hen aantrekkelijk geprijsd was. Ik heb toen die camera vrijblijvend gereserveerd en de volgende dag opgehaald in hun vestiging op de Parnassusweg in Amsterdam. Daar werd ik snel, coronaproof, vakkundig en vriendelijk geholpen. Alles is dus tot mijn volle tevredenheid verlopen.
Kamera Express 04-09-2020

Wat een compliment, bedankt daarvoor! Veel plezier met de nieuwe camera.

J.Haas 16-08-2020

Ik ben erg tevreden over de aanschaf van mijn eerste camera(Canon EOS 2000D) bij kamera express Rotterdam. Ik ben vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers die mij hielpen bij het maken van mijn keuze. Ik denk wel dat het goed is om als beginner met een idee en wat vooronderzoek te komen aangezien er erg veel opties zijn en het kwa prijs snel kan oplopen. De medewerkers kunnen je veel vertellen over de producten en een goed voorstel doen maar het tikt vaak aan met de bijbehoren waar je mischien niet aan denkt (geheugenkaart/verzekering/etc.). Ga je er met een goed idee van wat je wilt en wat je wilt kunnen doen naar de winkel dan kunnen de medewerkers je uitsekend op weg helpen.

judith hoogendijk 15-08-2020

ik ben expres naar kamera express gegaan, bieden super sevice, zijn klant vriendelijk , denken mee, geven goed advies en nemen alle tijd voor je waardoor je als klant heel graag terug komt!!! Bovendien weten ze waar ze het overhebben.
Dit alles heb ik ervaren dankzij Dennis van mediamarkt Maastricht, een betere verkoper kun je je niet wensen!!!
Dennis bedankt en ik kom graag bij je te terug en ik zal je zeker aanbevelen!!!
Tot een volgende keer

Danny 15-08-2020

Heb gisteren een Fujifilm telelens gekocht en heb een zeer duidelijke uitleg gekregen van de verkoper. Het fijne van deze winkel is dat ze veel in stock hebben.

Pieter 15-08-2020

Prettig om in eigen stad een dergelijke winkel als Kamera-Express te hebben.
Vriendelijk en goed geholpen, konden enkele camera’s uitproberen. Tevreden met onze aankoop en ook niet (veel) duurder dan online.

Marga 15-08-2020

Fijne winkel met veel keus en kennis.
Ben goed geadviseerd over een systeem camera en heb deze uiteindelijk ook gekocht.

J.Min 15-08-2020

Gisteren om 21.00 uur via de webshop een tv besteld en keurig de volgende dag bezorgd. Mooie tv voor een zeer goede prijs. Zeker

Paul van Dijk 15-08-2020

Superstore staat voor klant gerichte bediening.
Met een kopje koffie erbij word alles goed uitgelegd..

Elly 15-08-2020

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Goed geadviseerd. Gunstige prijsstelling. Er werd niets opgedrongen. Zou hier zeker weer naar toe gaan.

Maurice B. 15-08-2020

Kamera-express.nl is een duidelijke webshop met een uitstekend bemanning op de achtergrond. Een korte vraag over een artikel werd snel en duidelijk beantwoord waarna ik tot aankoop ben overgegaan. De prijzen zijn zeer concurrerend en het artikel is snel en correct afgeleverd. De correspondentie over het verloop van order tot levering was duidelijk en niet overdadig.
Kortom, een zeer aanbevelenswaardige shop!

Han 15-08-2020

Kort na aanschaf van nieuwe camera ging bij KE de aktie 'kassakorting' van start. Zuur voor mij omdat ik dus net iets 'te snel' had aangeschaft. Na overleg met klantenservice alsnog tegoedbonnen ontvangen. Word je toch blij van! Aanbeveling waard.
Kamera Express 15-08-2020

Hallo Han, wij worden blij van deze review! Wij doen ons best om aan de wensen van de klanten te kunnen voldoen. Veel plezier ermee en bedankt voor je beoordeling!

D 15-08-2020

Het is een winkel met deskundig personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Josephine Beijer 14-08-2020

Heel fijne fotowinkel, ze hebben altijd alles en tegen de laagste prijs. Enthousiaste medewerkers, nemen ruim de tijd voor je. Kreeg bij de meest recent aankoop goed advies en veel informatie. Online aankopen zijn altijd snel in huis. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken.

Ed 14-08-2020

Eindelijk de nieuwe Panasonic TX-65HZW als eerste bij kamera Express kunnen bestellen en leveren, telefonische prima geholpen door Pascal V. Levering stipt op tijd. TV met aantrekkelijke korting kunnen aanschaffen nergens anders goedkoper aangeboden. Een top winkel!
Kamera Express 15-08-2020

Bedankt voor je review, we doen ons best nog beter te worden! Veel plezier met de nieuwe TV!

Peer Bruin 14-08-2020

Onlangs heb ik de Canon EOS M50 camera aangeschaft in combinatie met de 18-150 mm zoomlens. Deze heb ik aangeschaft bij Kamera-Express.
Deze winkel in Eindhoven in mijn geval, heeft deskundig en vriendelijk personeel. Wat ook fijn is van Kamera-Express is dat zij online cursussen aanbieden om je verder op weg te helpen met het maken van het perfecte plaatje. Ik kreeg 2 van deze cursussen cadeau. Kortom een fijne winkel.

Paul de Vries 14-08-2020

Het is een goede winkel met deskundig perosneel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Willem 14-08-2020

5 jaar garantie op LG OLED TV ontvangen, na registratie en review. Certificaat binnen enkele uren per mail.

Johan Staels 14-08-2020

Deze week een Fujifilm XT4 aangeschaft in de Kamera express vestiging te Dilbeek , mét omruiling aan correcte voorwaarden. De bediening in de winkel en de feed- back zijn voortreffelijk. Op You Tube zijn uitgebreide bedieningsinstructies van hoge kwaliteit te vinden. Na uittesten van de aankoop ziet mijn foto hobby er rooskleurig uit.

Martin 14-08-2020

Na een bezoek aan de grootste electronika keten met veel herrie en geen bediening, was het een ware verademing by Kamera Express. Rustige achtergrond muziek en XXX bleek een zeer behulpzame man, bekwaam en veel relevante kennis die ons door de bomen het bos liet zien; heerlijk!! Zal hier zeker terugkomen en recommanderen. Martin

Abel 14-08-2020

Prima geholpen!
De medewerker nam alle tijd voor mijn vraag.
Ik wilde weten of een bepaalde TV een draaibare voet heeft.
Een collega die dezelfde TV thuis heeft staan, heeft mijn mailadres gevraagd, thuis even gekeken en me vervolgens een mail gestuurd. Uitstekende service dus!